Mitäs nyt, kun rakastuin homoon

OptimismiSatuttaa

Moi vaan, en oo vuosiin käynyt täällä mitään kirjoittelemassa, mut päätinpä kokeilla onneani

Eli, hauska tarina. Mä törmäsin yhteen tyyppiin netissä pari vuotta sitten ja jatkoin sen seuraamista kun se teki hienoja videoita yms. Mut voi laskea aika isoksikin faniksi, tai tukijaksi niinkon se tykkää fanejaan kutsua. Nyt kesällä se kuitenkin aloitti livestriimaamisen parin viikon tahdilla, ja tottakai mäkin niihin aloin ilmaantua. En nyt livenä ihan ensimmäisissä kun tyyppi sattuu olemaan amerikkalainen ja striimit usein keskellä yötä (heh). No ei siinä mennyt kun pari kuukautta ja olin jo ihastunut. Sen twitteriä olin lukenut jo pitkään ja twiiteistä tykännyt sitä mukaan kun se twiittaili. Nyt mä uskalsin kuitenkin jo joskus jotain kommentoidakin. Se vaan että tää tyyppi, miespuolinen 5v mua vanhempi ja ei ikinä amerikoista poistunut, sattuu olemaan homo ja aseksuaali. Ja mä olen tästä koko ajan ollut tietoinen, melkeinpä joka striimissä aina joku sitä ihmettelee ja hän vaan sanoo joo nauraen. No mä sitten jouluna päätin sanoa sille omista tunteistani! Pistin kirjeen sen PO boxiin pienen piirrustuksen kanssa, heh. Se mitä se vastas, sai mut oikeesti melkeen itkemään. Hän kiitti mua. Sanoi arvostavansa kaikkea mun tukea, että olen tosi mukava ja kokevansa mun ihastuksen (niinkuin siihen kirjeeseen kirjoitin) imartelevana. Mutta, hän sanoi ettei voi vastata mun tunteisiin eikä halua johdatella mua sen suhteen. Kyllä mä tiedän, mainitsin kirjeessäkin tietäväni. Sen jälkeen se tosin kysyi jos oltaisiin kavereita discordin puolella, sekun käyttää sitä päivittäin ja enemmän kuin twitteriä. Tottakai mä hyväksyin, se on niin ihana ihminen ja pelkästään se että se vastasi edes jotain sai mut tosi iloiseksi. Mä en ees uskaltanut toivoa, että se haluaisi olla mun kaveri. (Koska siis joo, tossa vaiheessa mä menin edelleen sillä striimien vakiokatselijana) Ja mehän ollaan nyt sitten juteltu aina muutaman päivän välein. Oli se sitten mun satunnainen vastaus sen twiittiin, mistä se tykkäsi (pieni note, että se ei tee sitä aina tai kaikille tyypeille) tai nimennomaan joku mun sille pistämä pieni viesti discordissa. (Useimmiten mä hehkutan jotain kivaa giffiä minkä löysin yms). Ja joo, se on introvertein ihminen kehen oon törmännyt. Oon itekin ei siinä mitään, mut se on ihan toista luokkaa :'D Se myöntää sen itsekin ihan avoimesti ja on pyytänyt pariin kertaan anteeksi kun ei juttele mun kanssa niin paljon kuin voisi. Sitten on mun oma introverttius, en osaa aloittaa keskusteluja ja ne useimmiten menee ohi minuutissa parissa ahahah (muistakaa ne giffit, hieno tapa yrittää jutella) Vaikka mä nyt oon tosi iloinen siitä, että ollaan kavereita, musta vaan tuntuu että ihastun siihen päivä päivältä enemmän ja enemmän. Missäs se järki luuraa kun sitä eniten tarvitsee, eikö? Kerran tässä joku kuukausi sitten mä ekaa kertaa sitten joulun puhuin ihan kunnolla mun tunteista. Kerroin miten paljon mä koen olevani sen tiellä, häiritsevän sitä ja kuinka vähän hyvää musta saa irti kaikkien huonojen puolien lisäks. Siis oikeesti, melkeenpä stalkin sitä. Tuun joka ikiseen striimiin, pidän päällä ilmoitukset sen twiiteistä ja muutenkin luen mitä se kirjoittelee. Eikö se sen mielestä oo kiusallista? Eikö sekään häiritse, että mä olen ihastunut siihen? Mä itse ajattelen vähän liiankin usein miten mä vaikutan muiden ihmisten elämään ja koitan esim. pitää mahdollisimman matalaa profiilia. Ihmiset tykkää puhua ennemmän itsestään kuin kuunnella muita ja mä taas tykkään ennemmin kuunnella kuin puhua itsestäni. Kysyin siis ihan suoraan; "How much have I bothered you?" ja pyysin olemaan rehellinen. Kestäisin kyllä vastauksen. Moniko jo veikkasi mun taas rupevan parkumaan sen vastauksen päälle? :'D Näinhän vähän siinä kävi; Mä en kuulemma ikinä ole sanonut/tehnyt mitään mikä olisi häirinnyt/ärsyttänyt sitä. Se oikeasti ajattelee mua kaverina ja edelleen on pahoillaan siitä, että ei osaa oikein jutella niinkuin mä voisin olettaa lol. Mitä ihmettä mä teen... Se sanoo tollasia liian mukavia asioita, jotka saa mut ihastumaan siihen yhä enemmän ja enemmän ahahahhh...
Oikeasti, mitä mun pitäisi tehdä? Mä haluaisin vain sanoa päin sen naamaa miten paljon se mulle merkitsee ja kertoa kaikki mun ajatukset siitä, kaikki ne unetkin mihin se on ilmaantunut. Aika kirjaimellisestikkin siis, kun mitään voicechattiä me ei olla pidetty... Edelleen, kumpikin introverttejä ja se on ihan sanonut että sillä on vaikeuksia niiden kanssa ahahh. Tekis mieli oikeesti kysyä jos sellainen olis ok. Mutta... Se niin kokis sen ainakin jonkinverran kiusallisena, ja mitä ihmettä "meille" sitten tapahtuis jos mä lörpäyttäisin kaiken sen naamalle. Se friendzonas mut jo kerran, tosin eipä oltu edes kavereita siinä vaiheessa niin :'D Tai sitten mä oikeasti yritän tukahduttaa nää tunteet, ihankuin se järjen ääni ei näin muka olis sanonut siitä lähtien, kun mä ekan kerran ajattelinki siihen ihastumista... En yhtään tiiä. Kertokaa vain mitä ajatuksia tää teksti yleensäkin herätti!

8

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pakko myöntää etten jaksanut lukea kokonaan, mutta luovuta.

• OptimismiSatuttaa

Helpommin sanottu kuin tehty, hahhah

• OptimismiSatuttaa kirjoitti:

Helpommin sanottu kuin tehty, hahhah

Kunhan vain unohtaa, ei ole vaikeaa.

• Hän homomies, sinä ilmeisesti tyttö. Hän Amerikassa, sinä Suomessa. Jo nämä neljä elämän realiteettia riittävät lopputulokseen, että teidän kahden välinen ihmissuhteenne voi olla ainostaan nettikaveruutta. En siis käytä sanaa "suhde", koska ei sellaista oikeaa parisuhdetta voi olla, jonka osapuolet eivät ole koskaan livenä tavanneet.

Luonnollisesti voit kertoa hänelle tunteistasi, mutta tee se niin, että näytät ymmärtäväsi nuo elämän realiteetit. Nettifriendzonea lähemmäksi et voi päästä. Vaikka vuosien kuluttua sattuisitte tapaamaan livenäkin (btw erittäin epätodennäköistä), niin friendzone tulisi olemaan paikkasi ainakin niin kauan, kun hän pysyy homona.

En voi myöskään olla muistuttamatta, että kappalejaot neitiseni, kappalejaot... :)

• OptimismiSatuttaa

Kiitos vastauksesta.

• Kuka muuten mahtaa olla kyseessä?

• OptimismiSatuttaa

Hmmmmmmmmmmm no siis, en tiiä että haluanko sen nimeä kuitenkaan täällä mainita :'D Ei sillä että se ikinä tulis tätä keskustelua löytämään mut toisaalta mäkin olisin aika helposti pääteltävissä (Ei sen juttuja seuraa kukaan muu suomalainen näin tarkasti) jos sen striimejä tai twitteriä seuraisi, hah.

Tho jos sä nyt oikeasti haluat tietää jonkun hyvän perustelun kanssa niin voin mä kai sanoa.

• OptimismiSatuttaa kirjoitti:

Hmmmmmmmmmmm no siis, en tiiä että haluanko sen nimeä kuitenkaan täällä mainita :'D Ei sillä että se ikinä tulis tätä keskustelua löytämään mut toisaalta mäkin olisin aika helposti pääteltävissä (Ei sen juttuja seuraa kukaan muu suomalainen näin tarkasti) jos sen striimejä tai twitteriä seuraisi, hah.

Tho jos sä nyt oikeasti haluat tietää jonkun hyvän perustelun kanssa niin voin mä kai sanoa.

Ei ole mitään pakkoa kertoa, kunhan vaan mietin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      65
      1294
    2. Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?

Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä
      Maailman menoa
      198
      1291
    3. Tulin ehkä vainoharhaiseksi

Oletko mies ollut kehenkään yhteyksissä minuun liittyen?
      Ikävä
      80
      992
    4. Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"

on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol
      Maailman menoa
      279
      858
    5. Se on viisi vuotta

Mihin se enää muuttuu? Viisi pitkää vuotta.
      Ikävä
      73
      823
    6. Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.

Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine
      Lappajärvi
      67
      807
    7. Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."

Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas
      Suomalaiset julkkikset
      6
      801
    8. Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment
      Maailman menoa
      183
      763
    9. Älä epäile itseäsi

äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡
      Ikävä
      31
      705
    10. Mitä ajattelet että

kaivattusi miettisi siitä että kaipaat häntä?
      Ikävä
      29
      688
    Aihe