Olitte mukana runsaasti, oli mukava rupatella kanssanne.
Tulen takaisin illalla, että ehtisitte kokea ylösnousemuksen palstalle.
Hunks korpis aina inkku eivät kiihoita keskustelun halua.
Kiitos seurasta, te kuin kuolleet
23
478
Vastaukset
Jospa kuitenkin autan sinua. Potkaisen avaus potkun kohti kiihkotonta jutusteluiltaa.
En ole ollut kovinkaan aktiivinen koska täällä maailmalla meuhaan, mutta ainahan sitä jonkun kommentin pystyy heittämään, vapaita wifejä löytyy kahviloista ja junista kun kännykän avaa.
Keräilin kuvakoosteita matkaltamme. Kyllä nyt kelpaa kärvistellä.- eppu2
Minä niin kauhiasti mietin, että mistä rupatteluseurasta hän kiittelee.
Ei tämä kyllä minulle auennut, varsinkaan, kun katsoo aloituksen aikaa.
Iltasella tuohon aikaan voisi olla toinen juttu. eppu2 kirjoitti:
Minä niin kauhiasti mietin, että mistä rupatteluseurasta hän kiittelee.
Ei tämä kyllä minulle auennut, varsinkaan, kun katsoo aloituksen aikaa.
Iltasella tuohon aikaan voisi olla toinen juttu.Taitaa aloittajalla olla juttukavereista puutetta 😊 En minäkään mitään muuta aloituksesta ymmärtänyt kuin korppis-nikin yhdellä p:llä, sekä, että aloittaja ei kiihoitu meikäläisen jutuista, no, en minäkään yleensä palstan jutuista. 😆
eppu2 kirjoitti:
Minä niin kauhiasti mietin, että mistä rupatteluseurasta hän kiittelee.
Ei tämä kyllä minulle auennut, varsinkaan, kun katsoo aloituksen aikaa.
Iltasella tuohon aikaan voisi olla toinen juttu.Näkyy olevan sitä nurkantakaa nokkimista , itte kulutin rasvaa fillarin selässä aamusta.
Näin pääsiäiseen sopiikin tämmönen henkimailman alotus .- eppu2
koti-kiusattu kirjoitti:
Näkyy olevan sitä nurkantakaa nokkimista , itte kulutin rasvaa fillarin selässä aamusta.
Näin pääsiäiseen sopiikin tämmönen henkimailman alotus .Mulla oli mielessä maalle siirtyminen pääsiäisenä, mutta siirrän tuonnemmaksi, kun pakkasta pukkaa.
eppu2 kirjoitti:
Mulla oli mielessä maalle siirtyminen pääsiäisenä, mutta siirrän tuonnemmaksi, kun pakkasta pukkaa.
Olen ehroton aamuihminen ja suuntasin seittemältä fillarin maantielle ,siin polkies piti hyräillä joululaulua ,maantie oli valkoinen raekuuron jäljiltä.
Tääl lounaassa on jo västäräkkikin saapunu ja saattaapi riukusääret palella näillä keleillä.
Asentelen ja virittelen uutta telkkariani.
Sikäli kun joku ihmettelee miksi.
-
Muistelen ystäväni Ancelinan kerran moittineen, kun arvosteltiin (minäkin) monen nimmarin kadonneen Miamiin samaan aikaan.
H.Mitä ihmettä asennat uuteen telkkariin kun oikein aikaa ottaa ,nykyäänhän ne suarastaa livahtaa asetuksiinsa.
Sen laatikon sijoitus voi ottaa aikaa.- uunot-puro
Montako tuumaa vehkeessäsi on ?
- tyydyttävät.lukemat
Senteissähän s e näin suomessa mitataan...
Siis oliko puhe vehkeestä vai telkkarista? koti-kiusattu kirjoitti:
Mitä ihmettä asennat uuteen telkkariin kun oikein aikaa ottaa ,nykyäänhän ne suarastaa livahtaa asetuksiinsa.
Sen laatikon sijoitus voi ottaa aikaa.Tieto-koneeni näyttö on 27"
Asentamani "telkkari" on Terratec H7/Terratec Home Cinema
H.korppis kirjoitti:
Joko ovat palanneet Miamista?
Korppis, eivät taida nuo arvostelijat uskaltaa tuoda julki mielessään pyöriviä epäilyksiään.
Että nämä lukuisat kadonneet nimmarit olisivat jo Euroopassa, ehkä Hollannissa :)
Eivät kai he minua pelkää..hunksz kirjoitti:
Tieto-koneeni näyttö on 27"
Asentamani "telkkari" on Terratec H7/Terratec Home Cinema
H.Läppärini mukana seuraa aina tämä uusin hankinta:
WinTV-soloHD triple mode TV Tuner
Ohjelmisto on WinTv8
Tuohon kuuluu pieni antenni.
Toimii hyvin, jos muuta antennia tai seinä-reikiä ei ole.
-
H.Ancelina kirjoitti:
Korppis, eivät taida nuo arvostelijat uskaltaa tuoda julki mielessään pyöriviä epäilyksiään.
Että nämä lukuisat kadonneet nimmarit olisivat jo Euroopassa, ehkä Hollannissa :)
Eivät kai he minua pelkää..Voisitko valaista missä ketjussa on ollut keskustelua palstalta poistumisestani?
Nousin Amsterdamista Atlantaan vievään koneeseen 17.3 Atlannasta jatkoin Miamiin. Aikaeron vuoksi olimme Miamissa samana iltana kuin jätimme Amsterdamin.
Miamin hotellissa oli wifi. Päivitin facea ja taisin heittää tännekin kommentin. Miamissa vietimme seuraavan päivän ja yön jatkaen risteilijälle.
Risteilijään nousimme 19.3 iltapäivällä, jolloin wifiyhteyteni katkesi.
Aina maihin noustessamme käytin ilmaisia wifiyhteyksiä joista mainittakoon esim. Curacaon koko Willemstden yllä oleva ilmainen wifi.
Laivan wifiä en käyttänyt se oli sika kallis. Tein kuvista kolaaseja ja kirjoitin tekstit valmiiksi lähettääkseni niitä maissa ollessani lapsilleni ja faseen.
Miamiin palasimme 29.3 jatkaen Atlantan kautta Amsterdamiin, jonne laskeuduimme 30.3.
Olisiko niin, että joku oli matkalaukussani jäniksena 🐰korppis kirjoitti:
Voisitko valaista missä ketjussa on ollut keskustelua palstalta poistumisestani?
Nousin Amsterdamista Atlantaan vievään koneeseen 17.3 Atlannasta jatkoin Miamiin. Aikaeron vuoksi olimme Miamissa samana iltana kuin jätimme Amsterdamin.
Miamin hotellissa oli wifi. Päivitin facea ja taisin heittää tännekin kommentin. Miamissa vietimme seuraavan päivän ja yön jatkaen risteilijälle.
Risteilijään nousimme 19.3 iltapäivällä, jolloin wifiyhteyteni katkesi.
Aina maihin noustessamme käytin ilmaisia wifiyhteyksiä joista mainittakoon esim. Curacaon koko Willemstden yllä oleva ilmainen wifi.
Laivan wifiä en käyttänyt se oli sika kallis. Tein kuvista kolaaseja ja kirjoitin tekstit valmiiksi lähettääkseni niitä maissa ollessani lapsilleni ja faseen.
Miamiin palasimme 29.3 jatkaen Atlantan kautta Amsterdamiin, jonne laskeuduimme 30.3.
Olisiko niin, että joku oli matkalaukussani jäniksena 🐰Korppis, olisikohan ollut jossain renkkualoituksissa.
Ei sinua nimeltä mainittu, epämääräisiä vihjailuja viestien ja nimimerkkien vähyydestä ja poissaoloista esitettiin.
En tykännyt ja sen kerroin.korppis kirjoitti:
Voisitko valaista missä ketjussa on ollut keskustelua palstalta poistumisestani?
Nousin Amsterdamista Atlantaan vievään koneeseen 17.3 Atlannasta jatkoin Miamiin. Aikaeron vuoksi olimme Miamissa samana iltana kuin jätimme Amsterdamin.
Miamin hotellissa oli wifi. Päivitin facea ja taisin heittää tännekin kommentin. Miamissa vietimme seuraavan päivän ja yön jatkaen risteilijälle.
Risteilijään nousimme 19.3 iltapäivällä, jolloin wifiyhteyteni katkesi.
Aina maihin noustessamme käytin ilmaisia wifiyhteyksiä joista mainittakoon esim. Curacaon koko Willemstden yllä oleva ilmainen wifi.
Laivan wifiä en käyttänyt se oli sika kallis. Tein kuvista kolaaseja ja kirjoitin tekstit valmiiksi lähettääkseni niitä maissa ollessani lapsilleni ja faseen.
Miamiin palasimme 29.3 jatkaen Atlantan kautta Amsterdamiin, jonne laskeuduimme 30.3.
Olisiko niin, että joku oli matkalaukussani jäniksena 🐰seurasin mielenkiinnolla
matkakuviasi facessa.
- männynnä
Olipa kerran vempuli oikein Weellä. Pahankurinen kuin mikä, mutta naiset lelli. Muutti sitten kaupunkiin ja hienostelu pilas.
- pukarit
Suahaanko se riita aikaan vae ei? Yritystä näyttää olevan-
pukarit kirjoitti:
Suahaanko se riita aikaan vae ei? Yritystä näyttää olevan-
Ei pukarit Pääsiäisenä saa riidellä, seurataan Jeesuksen koettelemuksia.
En minäkään olisi vastannut, ellei vanhoja olis joku muistellut ja nimimerkkini maininnut.
Hyvää Pääsiäistä sinulle!- männynnä
Ancelina kirjoitti:
Ei pukarit Pääsiäisenä saa riidellä, seurataan Jeesuksen koettelemuksia.
En minäkään olisi vastannut, ellei vanhoja olis joku muistellut ja nimimerkkini maininnut.
Hyvää Pääsiäistä sinulle!Kuka puhui riitelystä ? Ihan rakkauvvella muistelin.
Hyvää Pääsiäistä ! männynnä kirjoitti:
Kuka puhui riitelystä ? Ihan rakkauvvella muistelin.
Hyvää Pääsiäistä !No tuo "pukarit" näyttää odottavan riitaa.
Kiitos, Hyvää Pääsiäistä myös sinulle!- eihäntäätunnumissään
Löylyä lissää löylyä lissää kiukaaseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483