Kun remppaa pari vuotta sitten aloiteltiin, kustannusten piti olla 80 miljoonaa.
Koko ison kompleksin remontti maksaa 272 miljoonaa. Kun koko remppaa alettiin suunnitella, sen piti maksaa 100 miljoonaa.
Ei haittaa, veronmaksajat maksaa!
Kaupunkitörsät vauhdissa!
25
246
Vastaukset
- JoOnKummaa
Ja tämä toinen, hinta-arvio on noin 1,2 miljardia euroa, kun aluksi puhuttiin noin 600 miljoonasta!
Kohteita ei tarvitse edes mainita, mutta rahaa palaa.....- Lptyksi
Eikös lastensairaala maksa 170miljoonaa!
- edvardheino
Entä sitten stadikan remontti.....209milj......300milj.....400milj....
- Enhund
Rahaa palaa kun kaupunkitörsät toimii ilman valvontaa ja kukaan ei ole vastuussa!
- rätkyli
Enhund kirjoitti:
Rahaa palaa kun kaupunkitörsät toimii ilman valvontaa ja kukaan ei ole vastuussa!
Yhteiskunta maksaa!
- reimarit
Kukaan ei ole vastuussa......"maantapa"!
- Juvejuve
Juventuksen stadion maksoi noin 150miljoonaa.....
- Wellerit
Suomeen rakennetaan siis maailman kalleimpiin kuuluvaa stadionia. Voi hyvänen aika sentään!
- Törkähdys
Manchester cityn stadion maksoi myös jotain 130 ja 150 miljoonan välillä. On se kumma kun Suomessa puhutaan jo jopa 400 miljoonan kustannuksista! Törkeetä.
- Cityvihreä
Kuka vie välistä?
- bonusdemu
Cityvihreä kirjoitti:
Kuka vie välistä?
Jopa?
- kehtoeemeli
bonusdemu kirjoitti:
Jopa?
Jopan viestejä näköjään poistetaan. Asiallista!
- goitus
Juvejuve kirjoitti:
Juventuksen stadion maksoi noin 150miljoonaa.....
Tämä on totta! Maailman hienoimpia stadioneita ja 150 miljoonaa....
- olaviikonen
Länsimetron kustannukset sen kun paisuu ja selvitys salattiin! Sillälailla, sano Tarvajärvi!
- karkkiaLisää
Länsimetron kustannukset pitää avata kunnolla.
Selvityksen salaaminen oli törkeä temppu!
Miten veronmaksajia voidaan noin höynäyttää?
- jernivää
"Hallitus siirtää 20 miljoonaa perustienpidon rahoja Helsingin Raide-Jokeriin" -MT
Törsääminen täydessä vauhdissa!- vägabondia
Edelliset miljoonat on jo törsätty!
Toukokuussa 2016 julkaistujen tietojen mukaan hankkeen kustannusarvio on kohonnut 459 miljoonaan euroon...... - uskomatontapeetä
vägabondia kirjoitti:
Edelliset miljoonat on jo törsätty!
Toukokuussa 2016 julkaistujen tietojen mukaan hankkeen kustannusarvio on kohonnut 459 miljoonaan euroon......nyt ilmeisesti 459 mio.......
- uskomatontapeetä
uskomatontapeetä kirjoitti:
nyt ilmeisesti 459 mio.......
ja siihen 20 miljoonaa lisää ja sitten taas lisää.....
- Voiratikka
Miten sit tää Tampereen kaupunkitörsien ratikkalinja? 283 miljoonaa euroa.....
- törsätvauhdissa
Eikös siihen päälle tule vielä vaunujen hinta?
- Vauhtisokeattörsät
Jaahas...HSL varautuu taas länsimetron myöhästymiseen – toimitusjohtaja sai valtuudet hankkia korvaavaa liikennettä vielä vuodeksi....
Vuodessa tullee kovasti uusia kuluja....satoja miljoonia....
Törsäys täydessä käynnissä.....- jaoskukanssa
Kuluja kuluja.... veronmaksajat maksaa! Miettikää sitä!
Tänään 5.5. länsimetroa koskeva kokous.
saas nähdä mitä kaupunkitörsät on taas keksinyt törsätäkseen lisää....- raikulitiimi
Mitähän kaikkea länsimetron hinnalla saisi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395238- 853742
- 483145
- 623035
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451838Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101815- 181741