Eli jos omassa taloyhtiössä on erillisessä rakennuksessa yhteinen pyöräkellari/varasto, joka on lämmitetty. Saako siellä yöpyä ihan vaan jos lattialla yhden yön nukkuu niin onko se laillista? Eli jos sieltä sitten kuudelta aamulla tulee joku muu asukas hakemaan pyöräänsä niin voiko se ilmoittaa siitä viranomaisille ja millaisen rangaistuksen siitä saa?
Saako taloyhtiön pyöräkellarissa yöpyä?
Kissakoira_09876
1
163
Vastaukset
Kaksoisstandardien maassa laki on niinkuin kenelle sitä luetaan. Jos etsintäkuulutettu mamu koisaa siellä niin tämän herättäminen olisi rasistinen teko, uskonrauhan rikkominen, jumalanpilkkaa, kiihotusta kansanryhmää kohtaan jenejene, joten lain voit jättää omaan arvoonsa. Siis nuku rauhassa ja selitä myöhemmin parhain päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848