Tiedostan sen että mussa on sekä hyviä että huonoja puolia ja hyväksyn itseni sellasena kuin oon. Toisaalta oon tosi epävarma ja ujo ihminen ja kaipaan muiden hyväksyntää. Saatan olla myös välillä melko vaativa itseni suhteen.
En pidä itseäni mitenkään huonona tai arvottomana ihmisenä mutta en erityisen hyvänäkään. Mulla ei oikein oo itsestäni mitään kunnollista mielipidettä. Ajattelen vain, että olen joku täällä jossain.
Eli onko mulla hyvä vai huono itsetunto vai onko mulla itsetuntoo ollenkaan?
Onko mun itsetunto hyvä vai huono?
Hhjjjjjhh
2
316
Vastaukset
Hyvä on.
- öööö.öö
Haha ha hahahahaa.......oletpas sinä hassu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437