Etin tyttöystävää, joka ois iältään vähintään 16v ja ulkonäöltään ja luonteeltaan tyttömäinen. Itsekin olen tyttömäinen ja kohta 18v. Harrastan nukkejen ja lelujen keräilyä, olen fairy kei ja haaveilen tubetuksen aloituksesta. Tykkään myös piirtää paljon ja katsoa taikatyttöanimeita. Jos kiinnostaa ota yhteyttä ig:ssä @umiko.kawaii
Etin tyttöystävää
Umiko.Kawaii
14
671
Vastaukset
Jos joku tyttö on siis kiinnostunu nii saa edelleen tulla juttelee
En vastaa enää asiattomiin kommentteihin. Mitä järkeä, sillä ei aivottomien kanssa kannata alkaa kinaamaan.
Uusi nikkini ig:ssä on @umipami
- adfvsdfvsdf
http://www.is.fi/suomi100/art-2000005070148.html
Kaipaiskohan tuo lämmitystä? No onkos ollut paljon kiinnostuneita 18 vuotiaalle tyttömäiselle mangahörhölle?
- Haistapaskaanimehinttari
TEIN RIPULIN KATTILAAN JA SYÖTIN VAUVALLE!! RIPULI EI LAKANNUT JA RIPULOIN KISSAN PÄÄLLE JA RAPPUKÄYTÄVÄÄN!! NUOLIN HARAKAN PIMPPIÄ JA TYÖNSIN HARAKAN PIMPPIINI!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754351
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1134111BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1632934Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582547Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672397- 1402228
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422107Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome522031- 512001
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?561752