60 km/h hyttimönkijällä

polarisrzr

Onko mitään hytillistä LT kortilla ajettavaa traktorimönkijää, kun ilmeisesti Pollen rzr 570 saa ajaa vain 40 km/h. Voisikohan sen katsastaa sillee että saisi ajaa 60 km/h.
Kiitos vastaksista jo etukäteen.

17

9498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työtönjmlatvala
    • polarisrzr

      Joo mutta saisikohan tota rzr ajaa 60 km/h jos siihen riittää kortti eli LT.https://www.nettimoto.com/polaris/ranger/2125656 ja saako esim tällä ajaa 60 km/h vai lukeeko siinä jossain rekisteriotteessa, että saa ajaa vain 40 km/h. Ja mitä tulee sanktioksi jos setä sinisille jää nalkkiin siitä, että esim tolla rzr 570 ajaa 60 km/h. Ja tietääkö ne että juuri se saa kulkea vain 40 ja että tuo rangeri saa kulkea 60

      • työtönjmlatvala

        Ilmoituksessa mainitaan "Traktorikortti riittää.".
        Joten ei ajella kuin 40km/h...


      • polarisrzr

        Tietääkseni kaikki markkinoilla olevat hytilliset mönkijät saa rekisteröityä 60km/h kulkevaksi traktorimönkijäksi, ja ajokorttina LT - kortti eli liikennetraktori.


      • polarisrzr

        Pojallani on Polaris RZR 570 hyttimönkkäri rekisteröitynä siten, että saa ajaa 60km/h ja pojalla LT-kortti.


      • Harmistunut

        Polaris General 4 100 saa ajaa traktirikortilla! Mutta kyseistä tuotetta ostaessa olkaa erittäin tarkkana, koska toimitusajat eivät pidä ollenkaan paikkansa! Yli kaksi kuukautta myöhässä sovitusta ajasta ja muutenkaan mikään ei mene kuin trömsöössä😬


    • trapperrr
    • polarisrzr

      niin mutta pystyykö sellaista 40 km/h katsastamaan sillai että saisi ajaa sen 60 laillisesti ja paljonkohan tulisi hintaa

    • työtönjmlatvalaa

      Polaris General 1000 EPS
      Moottori R-2, 999 cm³, teho 74 kW, vääntö 88 Nm, huippunopeus 60 km/h Voimansiirto, variaattori, 4 veto Mitat p 300, l 190, k 159 mm, omamassa 700 kg, lava 698 x 1009 mm, tankki 36l Hinta 24990 euroa
      http://www.is.fi/autot/art-2000005207962.html


      15-vuotiaana sataheppasen vehkeen puikkoihin laillisesti! ! !
      Ja ilman autokoulussa istumista! ! ! !

      • edesvastuutonta

        Älä muuta sano, ihan hirvittää.
        Entäs nuo oikeat traktorit sitten!!!!


    • polarisr

      pollen 2017 vuoden malleilla saa ajaa 60 km/h

    • Anonyymi

      Erittäin vaarallisia vehkeitä jos näitä virittää. Keskipakonopeus kaataa kärryn hetkessä jos nopeutta mutkassa on liikaa. Ihan hyvä kun max nopeus näissä 60 km/h.

      Suosittelen oikean moottoripyörän hankintaa, ajofiilis moninkertaistuu eikä tartte ajella jonkun kopin sisällä vrt. "vapauden tunne" ja nopeutta löytyy yli aina 200km/h

      • Anonyymi

        Ei. Polaris on meillä varusteltu etu taka ja ala diffuusoreilla sekä isolla spoilerilla molemmin puolin, tietenkin! Tehoa on turbiinin avulla niin että laite saavuttaa 60km tuntinopeuden viidessätoista minuutissa. Eli laitteen huippunopeuteen (220km/h) kiihtyminen kestää barbaran kanssa kaks päällä n. tunnin. Eli ei tässä ole kyse vaarallisesta laitteesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Polaris on meillä varusteltu etu taka ja ala diffuusoreilla sekä isolla spoilerilla molemmin puolin, tietenkin! Tehoa on turbiinin avulla niin että laite saavuttaa 60km tuntinopeuden viidessätoista minuutissa. Eli laitteen huippunopeuteen (220km/h) kiihtyminen kestää barbaran kanssa kaks päällä n. tunnin. Eli ei tässä ole kyse vaarallisesta laitteesta!

        Buahhah!


    • Anonyymi

      Viritin omani kulkemaan 120 kmh, noh mitäh sitten. LUJAA MENNÖÖÖ!!

      • Lujaa menöö mutta menköön!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe