Hirveä isosisko

poikapoikapo

Oon 13-vuotias poika ja oon joutunut nyt olee isosiskon kans enemmän kotona, kun äiti sai uuden työpaikan, ennen se siis sai tehä töitä kotona kotitoimistos, mut enää ei. Mun isosisko on siis 17-vuotias ja, kun ollaan kahestaan niin se muuttuu ihan hirveeks. Yleensä ei ees puhuta kauheena, mitä nyt ruokapöydässä ja lomilla. Olin viimeviikollakin pelaamassa pleikalla, mitä normaalisti saan tehä vaikka isä ja äitikin kotona, mut sit sisko tuli ja katkas siitä vaa virrat, sit rupesin huutaa sille et mitä sä teet, sit se vaan sano, että peliaika ohi ja kun menin käynnistää sitä uudestaa se kaato mut lattialle ja meni istumaan mun selän päälle, olin mahallaa enkä meinannu saada happee välil, se oli siinä varmaa 5 minuuttia ja lisäks se yritti kutittaa vaik se enemmän raapi mun kainaloita ja se vaa nauro. Sitten sitä aiemmalla viikolla se pakotti, mut menemään kauppaan, jonne on 4 kilometriä suuntaasa se hullu uhkaili mua sähkökärpäslätkällä ja paineli sitä päälle ja pois ja käytti sitä mun naaman ees. Sit viel sitä aiemmin olin olkkarissa katsomassa tv:tä ja se tuli sinne ja käski tehdä sen kotityöt eli tyhjentää astianpesukone ja pestä pyykkiä ja, kun sanoin, että en tee ja suljin telkkarin ja lähin nii se potkas mua jalkovälii takaa päin ja huus et kyllä teet käperryin maahan hetkeks, sit se vaa nauro taas ja käveli keittiöö ja sotki pöytiä enemmän. Se sanoo että jos kerron isälle tai äitille ens kerrasta tulee helvettiä. Mitä pitäis tehdä?

8

527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 04tyttö

      Soita sun vanhemmilles ja kerro siskostas kun oot siskosi kaa kotona kahdestaan sillee et sun sisko kuulee ja sit jos se käy sun kimppuu nii sun vanhemmat kuulee sen ja huomaa tilanteen vakavuuden

    • Voin tulla assasinoimaan isosiskosi 700€:sta, melko halpaa, sillä ammattilaiset veloittavat jopa tuhansia. Sotkujen siivoaminen tosin maksaa 4500€.

    • Voit tallentaa kännykällä äänitodisteet siitä, miten hän sinua kohtelee. Älä kuitenkaan salakuvaa, jotta sinua ei voida yrittää syyttää salakatselusta. Tämän jälkeen voit todistaa asian vanhemmillesi. Ja jos asia ei perheen sisällä ratkea ja hän vielä tämän jälkeen pahoinpitelee sinua, niin soita itse suoraan hätänumeroon (=poliisille).

      Epävirallisempi vaihtoehto on sanoa hänelle, että kannattaa muistaa se, että muutaman vuoden- tai jopa yhdenkin vuoden - päästä osat saattavat vaihtua, jolloin sinä oletkin niskan päällä. Jos "tasoitat tilit" ennen kuin täytät 15, et voi edes joutua rikosoikeudelliseen vastuuseen.

    • mekkk

      LAitappa seuraavan kerran siskoasi kunnolla turpiin niin helpottaa ja kauhea murrosikä siskollasi niin helpottaa eli kova kovaa vastaan niin siskosi rauhoittuu niin helpottaa.

    • Kauhoita sisko äkkiä, että hän rauhoittuu edes hetkeksi.

    • pidäpuolesi

      Kuinka seiskatoista vee voi käyttäytyä noin lapsellisesti vielä,älä anna sen pelotella.Saako vanhemmat sille kuria, jos ei saa niin muista että sul on oikeus puolustaa itsees.Ei kannata olla hiljaa jos se noin uhkailee sehän voi käskyttää koko ajan enemmän.Samalla mitalla vaan takasin se yrittää nyt olla se määräilijä.

      • Ps. Pippurisumute on laillinen itsepuolustus väline.


    • MetriMela25cm

      Voin tulla kouluttamaan sitä sun isosiskoos. Ei muute varmaan kävele pariin viikkoo..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe