Ubuntun korahdus

Savolaistonttu

Ubuntu kun lopettaa toimimattoman Unity työpöytänsä kehittämisen ja siirtyy käyttämään myös keksken eräistä gnome3 työpötyy täytyy todeta että se oli sitten siinä tubuttimet!!!!!

27

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1. Todista että Unity ei toimi
      2. Todista että Gnome 3 on keskeneräinen

      Microsoftin tubuttimet eivät liity Ubuntuun.

      • Woittoisa_Windows

        Eiköhän se linuksin toimimattomuus näy jo tässä linkissä: http://bot.fi/b6o

        Ja syytä vieläkin tähdentää, että vain linuks on tubutin. Windowshan on tietokoneen käyttöjärjestelmä - ja erinomainen onkin!


      • Woittoisa_Windows kirjoitti:

        Eiköhän se linuksin toimimattomuus näy jo tässä linkissä: http://bot.fi/b6o

        Ja syytä vieläkin tähdentää, että vain linuks on tubutin. Windowshan on tietokoneen käyttöjärjestelmä - ja erinomainen onkin!

        Eli kaikki mitä linkissä on, näyttää sitä että Windows on linuks tubutin ja se ei toimi.


    • kepsap

      Siskon mies tappeli tuossa äsken juuri 2 tuntia jonku Acer läppärin kanssa että saisi w-lanin toimimaan (Win 10) =D HAHAH KÄKÄKÄ! Itse en jaksanut edes vaivautua, ilmoitti että "Ongelmaa ratkaistaan"

      Itsellä MacBook Air ja iPhone, löyti saman w-lanin sekunnissa, ei mitään ongelmaa missään :)

    • on.sinulla.ongelmaa

      "Itsellä MacBook Air ja iPhone, löyti saman w-lanin sekunnissa, ei mitään ongelmaa missään"

      Sinulla on tuossa nyt vähän virheellistä tietoa, kun onhan sinulla siinä se vakoiluongelma.

    • jkgjkerhg

      Onhan noita työpöytiä kasa valita. Toisin on windowsissa.

      • ATK-Asiantuntia

        Joo onhan noita jokainen niistä nyt on vaan enemmän tai vähemmän buginen. Koitappa noissa suomenkieltä niin johan on käännökset vaillinaisia.


      • ATK-Asiantuntia kirjoitti:

        Joo onhan noita jokainen niistä nyt on vaan enemmän tai vähemmän buginen. Koitappa noissa suomenkieltä niin johan on käännökset vaillinaisia.

        Aasintuntijalle tiedoksi, että ei enää ole mikään vuosi 1996!


      • ATK-Asiantuntia kirjoitti:

        Joo onhan noita jokainen niistä nyt on vaan enemmän tai vähemmän buginen. Koitappa noissa suomenkieltä niin johan on käännökset vaillinaisia.

        Juu, Microsoftin työpöydät ovat bugisia kuten muillakin.


      • debiantestingxfce
        ATK-Asiantuntia kirjoitti:

        Joo onhan noita jokainen niistä nyt on vaan enemmän tai vähemmän buginen. Koitappa noissa suomenkieltä niin johan on käännökset vaillinaisia.

        Kielikäännökset aiheuttavat bugeja, joten kannattaa käyttää englanninkielisiä systeemejä. Suomalaiset ATK termien käännökset ovat sekavia.

        Linux maailmassa käyttäjät itse tuottavat desktopien kielikäännökset.

        Xfce on vakaa, koska se on valmis.


    • Savolaistonttu
      • EerikPuppu

        Tässä tapauksessa vastuu ei siirry kuulijalle vaan jää edelleen lukutaidottomalle savolaistontulle.


      • Tubutin_tuhovoima

      • jo8vpelkkäätumputusta
        Tubutin_tuhovoima kirjoitti:

        http://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001787538.html
        Eiköhän tuokin linkki kerro kaiken - tubutin on tullut tiensä päähän.......†

        Jollakin kestää uutisen tavaaminen yli neljä vuotta mutta kyllä me sinua yritämme ymmärtää vaikka vaikeaa se on.


      • Linuks_Toivottomuus

        Jos uutisen lukemiseen menisikin 4 vuotta, tubuttimen kehitykseen on mennyt paljon enemmän ja silti tappiolla!


      • Linuks_Toivottomuus kirjoitti:

        Jos uutisen lukemiseen menisikin 4 vuotta, tubuttimen kehitykseen on mennyt paljon enemmän ja silti tappiolla!

        Valehtelet, kyllä tubutin on tehnyt voittoa.


    • Trollit_hiiteen

      Ristinnylkyttäjä päässyt hoitolaitoksesta viikonloppuvapaalle ja heti taas trollaamaan, muuta elämää kun hänellä ei liene. Valitettavasti.

    • Ei_koskaan_linuksia

      Kyllä se menee vääjäämättä siihen, että tubutin häviää kokonaan markkinoilta - autotalleista ja peräkammareista tuskin milloinkaan.
      Linuksin ultra-toimimattomuudet ovat jo niin maankuuluja, että jo pelkkä asennus huonoonkin tietokoneeseen arveluttaa nyt käyttäjiä!

    • ihmekkötää

      miljonääristäkii tuloo keppikerjäläine jo lähes alle aikayksikö jos linkkura reuhka kehityksee ennää enempää erhettyy rahojansa tuhlaamaa, mitä uutta siinää tottutessa nytte ennää on, linkku-urlpokii jo tään tottuuven alkaa käsittämmää rleppana, kauhiata se tietennii on ku mistä sitte ennää saapi urlpo käyttistä nii iha tosi halvallaa, mutta maalima muuttuu ja käyttikset sen kehityksen mukanaa, linkku-urlpokii joutuupi sitte lopultaa alkaa vähhäisii rahojaa säästelemää että saapi jonkuu iha aiton winku hankittuu, nolovaha se tietennii linkku-urlpon on alistuu tämmösee kehityksee mutta ku mahoton nytte vaa on mahotonta, ei miljonäärikää pysty käyttiksii iha ilmatteksen rakentamaa iha loputtomii että sillee se vaa on juttu linkku-urlpot

      • windows-linkussa

        Typerys koitenkin tuntuu vajoavan entistä syvemmälle omaan omituisuuteensa vaikka persaukinen onkin.


      • Meitä_on_moneksi
        windows-linkussa kirjoitti:

        Typerys koitenkin tuntuu vajoavan entistä syvemmälle omaan omituisuuteensa vaikka persaukinen onkin.

        Yrittää raukka matkia 64-bittisen äänikortin jokeltelua, siinäkään onnistumatta.


    • Jotaintietääkoneista

      Kiitos ketjun aloittaja positiivisista uutisista. Olen kyllästynyt kuuntelemaan kavereilta valitusta joilla tuo Ubuntun kikkare on koneissaa ettei nettivideot näy paljon muitakin ongelmia. Ehkä hekin onneksi vaihtavat pian Windowssiin kun tuo kikkare ajetaan pika pikaa alas.

      • Turha_Toivo

        Onko milloinkaan tullut sellaista linuksjakelua, jossa olisi toiminut kaikki niin hyvin kuin Windowsissa? Ei koskaan.
        Tubutin on ja pysyy toimimattomana, yhteensopimattomana kaikkien muiden käyttöjärjestelmien kanssa ja kertakaikkisena rypistyksenä, lähinnä autotalliin soveltuvana johonkin vanhempaan tietokoneeseen asennettuna, muttta työelämässä ja normaali kotitalouksissa toimii vain Windows!


      • toivo-ton-win-lamb
        Turha_Toivo kirjoitti:

        Onko milloinkaan tullut sellaista linuksjakelua, jossa olisi toiminut kaikki niin hyvin kuin Windowsissa? Ei koskaan.
        Tubutin on ja pysyy toimimattomana, yhteensopimattomana kaikkien muiden käyttöjärjestelmien kanssa ja kertakaikkisena rypistyksenä, lähinnä autotalliin soveltuvana johonkin vanhempaan tietokoneeseen asennettuna, muttta työelämässä ja normaali kotitalouksissa toimii vain Windows!

        Sinulle varmaankin kaikki on "Turha_Toivo" , mutta ei se mitään sillä ymmärrämme sinua koska kaikki eivät olleet paikalla silloin kun järkeä jaettiin.


      • Ubuntulla toimii nettivideot ongelmitta, eli sekoitat asian nähtävästi johonkin Windowsin nettivideo-ongelmiin.


    • Atk-Ammattilainen

      Mistä lähtien on esim Katsomo toiminut tubuttimella?

      • win-esileikkikoul

        Tarkoittaako ns. "Atk-Ammattilainen" mahdollisesti Windows-limuksi-tubutinta?

        Nooh, selaimen tuo retale Katsomo tarvii toimiakseen, ei se pelkällä käyttiksellä toimi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe