Ostaa ilmapalloja (niitä väärennettyjä), vappuhuiskan, serpentiinejä ja laittaa päähän perinteinen hankkija -tai biltema -tai motonet tms lippis. Lähteä Kaivopuistoon ja levittää pressu. Viereen kyltti "Olen traktori -ja tähkätieteen, lehmäopin ja hevoshistorian ylioppilas.
Muovikassissa vappubrunssi lenkkimakkaraa, sinappia ja pakasteeseen unohtunutta maksalaatikkoa jossa eräpäivä 24-12-2016.
Ruokajuomana puteleita joissa Viron etiketit ja yksi mustaherukka made in Landelan luomu.
Kehtaisiko sitä
18
216
Vastaukset
Mikä ettei, siitä vaan. Muuten, pikku vihje,
Ota varalta poron talja persukses alle, ettei munaskuksesi vilustu.- vappuakin.pukkaa
Ajattelin, että olisi kiva myös käydä hunnuttamassa Manta sellaisella huivilla, että vaan Mantan silmät näkyisi. Se olisi sitä tasa-arvoa ikuisen lakittamisen tilalle.
Lopettakaa jo tällaiset teini-vitsit.
60 harrastamina ne kuulostavat ällöttäviltä dementikoilta.
H.- kehtaatkin
Maksa nyt jo hyvä ihminen se maksalaatikko, kun siinä on eräpäivä 24.12.2016.
- siilenä
Jos tuo itelles iloa tuottaa ja edustaa sua ihtiäs ni anna palaa vaan. Mun jutulta ei oikein kuulosta.
- daiquirii
Onko se yksi mustaherukka tarkoitettu koristeeksi drinkkiin? Kuljeta se varovasti ettei arvokas marja mene soseeksi matkalla juhlapaikalle.
- vappuakin.pukkaa
Se on muuten ihan tölkillinen-purkillinen mustaherukkahilloa.
- teevedestä.tuttu
Voi mene. Änkeä haastateltavaksi. Katsomme sinua sitten uutisista teeveestä. Muista pukeutua lämpimästi. :)
- vappuakin.pukkaa
Niin. Olisihan se kiva rekata ittelleen nimmari "se.telkkarista.tuttu".
- Entä.tämmöinen
Hyvin monella:
vappuakin-puklaa - Fkobctkkk
Hyvä väännös, toisin puklaus on mielestäni pienimuotoista verrattuna siihen mitä useilta tänään ja huomenna tullee pulkkaan.
- reppuriika
Enpä innostuisi moisesta. Jos lähtisin, niin osaa mainitsemaasi rekvisiittaa ei lähtisi mukaan. Jos olisin mummo ja seurana (tai toisten ) pieniä lapsenlapsia niin voisin simamunkki, serpentiini-ilmapallo-riehaan lähteä mutta en nyt sentään sellaiseen ryhdy.
Ja veikkaan että aika hiljainen on tienoo meilläpäin huomenna jos vielä sääkin on tällainen. - ValkolakkinenKulkija
Jos olet ylioppilas, miksi laittaisit jonkin muun, rumemman lippiksen päähäsi?
Aiotko tarjoilla ihmisille juomia pulloista?
Jos on noin runsaat eväät mukana, voisi varmaan olla ihan mukava kutsua kavereita mukaan.- isäntä_itte
En ole koskaan käyttänyt vappuna ylioppilaslakkia vaikka se on kaapissa ansaittuna eikä pääni ole vesipään kokoinen. Enkä juo maitoakaan.
- KävelylleLakkiPääs
Minä en meinannut ostaa enkä käyttää koko lakkia, mutta suostuin aikoinaan kavereiden painostuksesta. Nyt mietin, että jos aurinko alkaa paistaa vielä uudelleen tänään, saatan lähteä yolakki päässä kävelylle kaupungille. Ehkä ehtisin katsomaan Mantan lakitustakin.
Olisi kevään merkki itsellekin, jos jättäisin huopahatun kaappiin. Uskaltaisiko jättää myös sateenvarjon kaappiin.
- vappuakin.pukkaa
Minulla ei ole yo-lakkia saati kyseistä todistustakaan mutta ammetteJA sitäkin runsaammin. Joskus olen erehtynyt ajattelemaan, mikähän minusta olisi tullut jos olisin jatkanut keskikouluun ja lukioon? Luultavasti pölynkankea virkamies kuntaan tai valtiolle tai joku muu yhdensuunnan yksiaivoinen. Monet monet käsityö -ja muut ammatit olisi jäänyt oppimatta ja opettelematta, joita olen saanut sitten suorittaa niin elantona kuin vapaa-ajallakin.
- yo.lakki
Nyt voi sanoa et paskahuussin päällä on lunta,
- Niinhän-sanottiin
Vielä kun näkisimme konstaapeleiden päässä niitä vanhanajan "lunta paskahuusin katolla" lakkeja niin nostalgia olisi palannut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p626087Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813636Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242761- 212239
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402185Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621853Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61679Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85129281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201246- 281185