Isot miehet moottoripyörineen

hehehehee

Tempaa mukaansa ihan väkisin taas motskarimiesten jokakeväinen riemu. Asfaltti kutsuu,. Vauhti ja vapaus. Harmaita panttereitakin näkyy joukossa. Miesten elämä on kivampaa kuin naisten. Ainakin menopelejään rakastavien motskarimiesten elämä.

16

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitjat.viiden.kerran

      Niinpä, miehet elävät omaa elämäänsä. Eivät perskele vieköön vaali mitään lastenvaunuja ja pahoita mieltään lastensa sanomisista.

      • Kerran-se-kirpaisee

        Niin ja kuolevatkin kuin mies, ajamalla asvalttiin, autojen keulaan, rekkojen eteen, mutkissa ulos - milloin mikäkin kiva lähtö tästä elämästä.
        Onpa niinkin että kymmenet motoristit vammautuvat ennen kuin syksy saa ja puolukkametsä kutsuisi. Mutta ehei, meneppä puolukkaan pyörätuolilla, ilman moottoria.


    • Ei motskarilla ajoon tarvitse käsittääkseni mies olla.
      Tiedän montakin motskaroivaa naista. Millä he sitten sitä ohjailevat sen puuttuessa mitä miehillä on, sitä en tiedä, käsin kai ...

    • syrjintääkö

      Eivätkö pienet miehet saa motskarilla ajaakaan? Tai pienet naiset? Eivätkö yllä jalat polkimille?

      • koko.henkilöä.myöden

        On niin pieniäkin moottoripyöriä. Itse olen tyytynyt aikoinani tarakalla istumaan.


      • siilenä

        Eivätkös pienet ole sivuvaunussa :)?


    • Olen entinen motskarimimmi 😜

      • surina.sussu

        Oliko sinulla oma moottoripyötä?


      • vilkun.volkku

        Mitäpä ei korppiksella olisi ollut. Kaikkea mistä puhe.
        Myös ravihevonen rattaineen, voittanutkin kymmeniä lähtöjä.


      • vilkun.volkku kirjoitti:

        Mitäpä ei korppiksella olisi ollut. Kaikkea mistä puhe.
        Myös ravihevonen rattaineen, voittanutkin kymmeniä lähtöjä.

        Ei korppis minun mielestäni aivan yhtä tuhattaituri ole kuin =DW=.

        Odotellaanpa nyt, mitä hän tulee kertomaan motskarilla ajostaan.
        En ole vielä sellaista nähnyt tällä palstalla, mistä hänellä ei olisi omakohtaista kokemusta. Vaikuttaa tehneen työnäänkin ihan kaikkea tämän taivaan ja maan välillä. Vaikka tosiasiassa liekkö persittään ikinä nostanut tuolista netillä surfailujen lomassa muuten kuin mitä on osulasta kipaissut keskaria.


      • Kop-Syp-Töp

        Ehei hän ole käynyt Osulassa. Asioilla. Sinne hänellä on niin hyvät välit, että Osulan johtaja tuo keskarit kotiin tai mökille saakka. Onhan Korppis ollut osuuskaupan hoitajakin, luulen. Se vanha sanonta "olo kuin osuuskaupan hoitajalla" seuraa keskarin juontia. Kenties hänen pitopalvelu ollut Hok-Elanto yhteydessä?


      • Kop-Syp-Töp kirjoitti:

        Ehei hän ole käynyt Osulassa. Asioilla. Sinne hänellä on niin hyvät välit, että Osulan johtaja tuo keskarit kotiin tai mökille saakka. Onhan Korppis ollut osuuskaupan hoitajakin, luulen. Se vanha sanonta "olo kuin osuuskaupan hoitajalla" seuraa keskarin juontia. Kenties hänen pitopalvelu ollut Hok-Elanto yhteydessä?

        Myöhäisiltayötä@
        Terveiset muurahaispesästä, oltiin sukuloimassa Amsterdamissa. En kyllä uskaltaisi tarttua siellä edes polkupyörän sarviin saati moottoripyörän.
        Olihan minulla eka sulhasen kanssa punainen Yamaha 250.
        Ensimmäinsen moottorilla käyvän kaksipyöräisen sain jo 16-vuotiaana sinisen pappa tunturin.

        Minne te mummut olette nuoriutenne hukanneet kun ette ole edes moottoripyörällä ajelleet.

        Kai te edes kuuskytluvulla pääsitte moottoripyörän takapenkille kärvistelemään. Sitäkin tuli kesäöinä kokeiltua.

        Vielä ressukat epäilette.

        En todellakaan ole elänyt pirtin verhojen peräkammarisss ja katsellut kun muut nuoret pitivät auskaa.

        Miloinhan tuo leskikin pääsisi eroon tuosta kaljan kirosta. Ei ole nuorena saanut motskarikyytiä 😄
        .


      • korppis kirjoitti:

        Myöhäisiltayötä@
        Terveiset muurahaispesästä, oltiin sukuloimassa Amsterdamissa. En kyllä uskaltaisi tarttua siellä edes polkupyörän sarviin saati moottoripyörän.
        Olihan minulla eka sulhasen kanssa punainen Yamaha 250.
        Ensimmäinsen moottorilla käyvän kaksipyöräisen sain jo 16-vuotiaana sinisen pappa tunturin.

        Minne te mummut olette nuoriutenne hukanneet kun ette ole edes moottoripyörällä ajelleet.

        Kai te edes kuuskytluvulla pääsitte moottoripyörän takapenkille kärvistelemään. Sitäkin tuli kesäöinä kokeiltua.

        Vielä ressukat epäilette.

        En todellakaan ole elänyt pirtin verhojen peräkammarisss ja katsellut kun muut nuoret pitivät auskaa.

        Miloinhan tuo leskikin pääsisi eroon tuosta kaljan kirosta. Ei ole nuorena saanut motskarikyytiä 😄
        .

        Ps. yhdellä ystävättärelläni on ravihevosia.
        Olen joskus yrittänyt lähestyä ystvättäreni hevosia, mutta kantti ei kestänyt, pelotti niin pirusti.

        Ei ole kissoja eikä koiria eikä muitakaan elukoita, eikä tule.


    • ö-Öö

      Haha

      Mopetit on hauskoja, totta. Mulla itellä oli kakarana mopo, jota nyt tuli viritettyä ja kai se aikamoinen turvallisuusriski oli, vähän kaikille. Nyt mulla on varastossa Solifer Export, vm. 1963, Ackerin koneella ja kaksvaihteinen. Odottelee "entistämistä", jäänee haaveeksi.

      Itellä ei ole ollut pyöräkuumett kymmeniin vuosiin. Toki ymmärrän, keillä on. Niillä kai kehnot kotiolot. Mutta on siinä varmasti mielenkiintonsa ja endorfiininsa, ihan kivaa hommaa, uskon.

      Muutama kaveri harrastaa pyriä, joku oikein kovastikin. Enari kai on toi naapurin pärräpoika, joka aja HD:lla koko sulan maan ajan. Siis työmatkat päivittäin, harrastukset, kauppareissuja, ihan kaikkea. Ei sillä ole liivejä, vaikka muuten koittaakin näyttää pampidoslaiselta. Pyörä hyvä, ei krumeluuria, mattamusta. Se vn ihmii. Moottoripyörissäkin äänenvaimentimet. Niitä ei katsasteta. Nojoo, kundi lähtee töihin aamuisin puoli viideltä, koko naapuristo herää >:/

      Mula ei ole pyöräkuumetta mutta ymmärrän kyllä paikkereita, on siinä omat fiiliksenä. Jorku menee vuoristoradalle tms, jotkut ajaa moottoripyörillä.

      Vaan, jos joskus satun saamaan Soliferin ajettavaan kuntoon, aion hankkia myös liivit, selässä teksti: "Mc Kiirastulenkerubit, Hikiä"

      Räyh.

      =DW=

      • PrumPruuums

        Kyllä näillä ikävuosilla selässä pitäisi lukea
        MC Bambitos Vaippa Angels Ky


    • Niin tempaa mukaansa, entisessä kotipitäjässäni on ÄmSee porukka, joilla paljon yhteisöllistä meininkiä, ajelevat yhdessä milloin minnekin, helatorstain esim pärnuun jne.

      Mutta eniten viehättää juttu, että ajeluttavat äitienpäivänä kaikkia halukkaita äitejä ja mummoja.
      matka ei varmaankaan ole pitkä eikä vauhti päätä huimaa, mutta mukavaa on varmaan päästä takasatulaan jos ei ennen ole moottoripyörän kyydissä ollut. Jokaiselle rohkealle lupaavat vielä j yllätyksenkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe