Tempaa mukaansa ihan väkisin taas motskarimiesten jokakeväinen riemu. Asfaltti kutsuu,. Vauhti ja vapaus. Harmaita panttereitakin näkyy joukossa. Miesten elämä on kivampaa kuin naisten. Ainakin menopelejään rakastavien motskarimiesten elämä.
Isot miehet moottoripyörineen
16
273
Vastaukset
- vitjat.viiden.kerran
Niinpä, miehet elävät omaa elämäänsä. Eivät perskele vieköön vaali mitään lastenvaunuja ja pahoita mieltään lastensa sanomisista.
- Kerran-se-kirpaisee
Niin ja kuolevatkin kuin mies, ajamalla asvalttiin, autojen keulaan, rekkojen eteen, mutkissa ulos - milloin mikäkin kiva lähtö tästä elämästä.
Onpa niinkin että kymmenet motoristit vammautuvat ennen kuin syksy saa ja puolukkametsä kutsuisi. Mutta ehei, meneppä puolukkaan pyörätuolilla, ilman moottoria.
Ei motskarilla ajoon tarvitse käsittääkseni mies olla.
Tiedän montakin motskaroivaa naista. Millä he sitten sitä ohjailevat sen puuttuessa mitä miehillä on, sitä en tiedä, käsin kai ...- syrjintääkö
Eivätkö pienet miehet saa motskarilla ajaakaan? Tai pienet naiset? Eivätkö yllä jalat polkimille?
- koko.henkilöä.myöden
On niin pieniäkin moottoripyöriä. Itse olen tyytynyt aikoinani tarakalla istumaan.
- siilenä
Eivätkös pienet ole sivuvaunussa :)?
Olen entinen motskarimimmi 😜
- surina.sussu
Oliko sinulla oma moottoripyötä?
- vilkun.volkku
Mitäpä ei korppiksella olisi ollut. Kaikkea mistä puhe.
Myös ravihevonen rattaineen, voittanutkin kymmeniä lähtöjä. vilkun.volkku kirjoitti:
Mitäpä ei korppiksella olisi ollut. Kaikkea mistä puhe.
Myös ravihevonen rattaineen, voittanutkin kymmeniä lähtöjä.Ei korppis minun mielestäni aivan yhtä tuhattaituri ole kuin =DW=.
Odotellaanpa nyt, mitä hän tulee kertomaan motskarilla ajostaan.
En ole vielä sellaista nähnyt tällä palstalla, mistä hänellä ei olisi omakohtaista kokemusta. Vaikuttaa tehneen työnäänkin ihan kaikkea tämän taivaan ja maan välillä. Vaikka tosiasiassa liekkö persittään ikinä nostanut tuolista netillä surfailujen lomassa muuten kuin mitä on osulasta kipaissut keskaria.- Kop-Syp-Töp
Ehei hän ole käynyt Osulassa. Asioilla. Sinne hänellä on niin hyvät välit, että Osulan johtaja tuo keskarit kotiin tai mökille saakka. Onhan Korppis ollut osuuskaupan hoitajakin, luulen. Se vanha sanonta "olo kuin osuuskaupan hoitajalla" seuraa keskarin juontia. Kenties hänen pitopalvelu ollut Hok-Elanto yhteydessä?
Kop-Syp-Töp kirjoitti:
Ehei hän ole käynyt Osulassa. Asioilla. Sinne hänellä on niin hyvät välit, että Osulan johtaja tuo keskarit kotiin tai mökille saakka. Onhan Korppis ollut osuuskaupan hoitajakin, luulen. Se vanha sanonta "olo kuin osuuskaupan hoitajalla" seuraa keskarin juontia. Kenties hänen pitopalvelu ollut Hok-Elanto yhteydessä?
Myöhäisiltayötä@
Terveiset muurahaispesästä, oltiin sukuloimassa Amsterdamissa. En kyllä uskaltaisi tarttua siellä edes polkupyörän sarviin saati moottoripyörän.
Olihan minulla eka sulhasen kanssa punainen Yamaha 250.
Ensimmäinsen moottorilla käyvän kaksipyöräisen sain jo 16-vuotiaana sinisen pappa tunturin.
Minne te mummut olette nuoriutenne hukanneet kun ette ole edes moottoripyörällä ajelleet.
Kai te edes kuuskytluvulla pääsitte moottoripyörän takapenkille kärvistelemään. Sitäkin tuli kesäöinä kokeiltua.
Vielä ressukat epäilette.
En todellakaan ole elänyt pirtin verhojen peräkammarisss ja katsellut kun muut nuoret pitivät auskaa.
Miloinhan tuo leskikin pääsisi eroon tuosta kaljan kirosta. Ei ole nuorena saanut motskarikyytiä 😄
.korppis kirjoitti:
Myöhäisiltayötä@
Terveiset muurahaispesästä, oltiin sukuloimassa Amsterdamissa. En kyllä uskaltaisi tarttua siellä edes polkupyörän sarviin saati moottoripyörän.
Olihan minulla eka sulhasen kanssa punainen Yamaha 250.
Ensimmäinsen moottorilla käyvän kaksipyöräisen sain jo 16-vuotiaana sinisen pappa tunturin.
Minne te mummut olette nuoriutenne hukanneet kun ette ole edes moottoripyörällä ajelleet.
Kai te edes kuuskytluvulla pääsitte moottoripyörän takapenkille kärvistelemään. Sitäkin tuli kesäöinä kokeiltua.
Vielä ressukat epäilette.
En todellakaan ole elänyt pirtin verhojen peräkammarisss ja katsellut kun muut nuoret pitivät auskaa.
Miloinhan tuo leskikin pääsisi eroon tuosta kaljan kirosta. Ei ole nuorena saanut motskarikyytiä 😄
.Ps. yhdellä ystävättärelläni on ravihevosia.
Olen joskus yrittänyt lähestyä ystvättäreni hevosia, mutta kantti ei kestänyt, pelotti niin pirusti.
Ei ole kissoja eikä koiria eikä muitakaan elukoita, eikä tule.
- ö-Öö
Haha
Mopetit on hauskoja, totta. Mulla itellä oli kakarana mopo, jota nyt tuli viritettyä ja kai se aikamoinen turvallisuusriski oli, vähän kaikille. Nyt mulla on varastossa Solifer Export, vm. 1963, Ackerin koneella ja kaksvaihteinen. Odottelee "entistämistä", jäänee haaveeksi.
Itellä ei ole ollut pyöräkuumett kymmeniin vuosiin. Toki ymmärrän, keillä on. Niillä kai kehnot kotiolot. Mutta on siinä varmasti mielenkiintonsa ja endorfiininsa, ihan kivaa hommaa, uskon.
Muutama kaveri harrastaa pyriä, joku oikein kovastikin. Enari kai on toi naapurin pärräpoika, joka aja HD:lla koko sulan maan ajan. Siis työmatkat päivittäin, harrastukset, kauppareissuja, ihan kaikkea. Ei sillä ole liivejä, vaikka muuten koittaakin näyttää pampidoslaiselta. Pyörä hyvä, ei krumeluuria, mattamusta. Se vn ihmii. Moottoripyörissäkin äänenvaimentimet. Niitä ei katsasteta. Nojoo, kundi lähtee töihin aamuisin puoli viideltä, koko naapuristo herää >:/
Mula ei ole pyöräkuumetta mutta ymmärrän kyllä paikkereita, on siinä omat fiiliksenä. Jorku menee vuoristoradalle tms, jotkut ajaa moottoripyörillä.
Vaan, jos joskus satun saamaan Soliferin ajettavaan kuntoon, aion hankkia myös liivit, selässä teksti: "Mc Kiirastulenkerubit, Hikiä"
Räyh.
=DW=- PrumPruuums
Kyllä näillä ikävuosilla selässä pitäisi lukea
MC Bambitos Vaippa Angels Ky
Niin tempaa mukaansa, entisessä kotipitäjässäni on ÄmSee porukka, joilla paljon yhteisöllistä meininkiä, ajelevat yhdessä milloin minnekin, helatorstain esim pärnuun jne.
Mutta eniten viehättää juttu, että ajeluttavat äitienpäivänä kaikkia halukkaita äitejä ja mummoja.
matka ei varmaankaan ole pitkä eikä vauhti päätä huimaa, mutta mukavaa on varmaan päästä takasatulaan jos ei ennen ole moottoripyörän kyydissä ollut. Jokaiselle rohkealle lupaavat vielä j yllätyksenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938