jjoutavahan nyt nauraakin ihan tyhmille asioille sehän tiedetään, mutta sallitaanko hänen nauraa näille viisaille kirjoittajille. En nyt ala tekemään luetteloa viisaista olkoon se minusta kaukana. Olen joskus kirjoittanut miten tykkään kirjoittaa sellaista mikä itselleni aiheuttaa huvitusta, sen takia nytkin kirjoitan.
Yksinäisyyttähän tuollainen asenne tietenkin aiheuttaa. Erikoinen ihmistyyppi ei osaa olla toisten ihmisten kanssa vaan pakenee omien juttujensa suojaan omalla nimmarilla mutta kuvitellen ettei minua kukaan tunne kuitenkaan. En tunne yksinäisyyttä kun äskönkin soitin pitkän puhelun erään ystävän kanssa joka nauraa minulle .
Naurakoon.
Naurattaahan minua tämä palsta.
38
462
Vastaukset
Voi hitsi,että jjoutava!
Sinusta varmaankin tuli pelastus palstalle?Tulit kuin muuttolintu ja toit kevään tullessasi,joskin viileän??
No älä ihmettele,aina pitää olla ruoskittava ja nyt se olen ollut minä.
Susken kansa me pidettiin hauskaa.Hän oli todella persoona,ketään hän ei jättänyt koskaan kylmäksi.Kevyet mullat Hänelle! Hän oli ihminen,Hän oli myös persoona.Hänn oli palstan säteilevä persoona,kiitos sain tuntea Hänet ama- jjoutava
Ihminen ei saa olla itsensä. Tänne pitää kirjoittaa jonakin teko-oliona. sus oli pelkäämätän kirjoitti silloin kun kirjoitti mutta mikään pakko' palstalainen hän ei halunnut olla.
- jjoutava
Nauran vaihteeksi itselleni. Olen ollut leuhkana älypuhelimestani, noo, eilen sain puhnmron niin aamulla tallensin sitä älykännykkääni, siinä sitte vahingossa avasin puhelun siihen numeroon. vastasin ja olin ihan hölmönä aamuisen tyhmän soiton takia.
Onneksi oli tämä tyhmien asioiden ketju mihin on helppo tyhmistä tapauksista klrjoitella.- jjoutava
Tyhmienasioidenketju piti kirjoittaa, joku tietysti väittää vielä, että aloittaja kannattelee koko ketjua.,
No sitä nauran jo minäkin 😁 Eilenkös kysuyin kukas se niin tekee, ja minä se kuulemma olen.
Naurattaahan se taitavuus, kirjoittaa ensin Loreenana, Makriinana ja Rituliininä, ja puskista vielä ne pahimmat. 😁 ))))n Kyll' mää vaan osaan ´kanssa!
Onhan se myönnettävä, etten nauramatta kestä moista menoa, vaikka paljon on myrtyneitäkin viime aikoina ilmaantunut.
Onkohan ne yhtä totisia kuin "olkinen härän paska" ?jjoutava kirjoitti:
Tyhmienasioidenketju piti kirjoittaa, joku tietysti väittää vielä, että aloittaja kannattelee koko ketjua.,
Minä jo aloitin toisaalla tyhmän aiheen ketjun, mutta jatkanpa sitten tähän.. Mitä pitää tehdä, kun ei kukaan siivoa sitä ulkokomeroa, vaikka mikä olisi? Pitääkö itse mennä?
Roinat puskiin.- jjoutava
Roinat pussiin tarkoitit vissiin. Puskiin kuulemma kippaavat salaa isoja roinakuormia. Minulla on niin vähän roinaa ettei joka hyllylle edes riitä mitään.;)
- Ei.luteita
jjoutava kirjoitti:
Roinat pussiin tarkoitit vissiin. Puskiin kuulemma kippaavat salaa isoja roinakuormia. Minulla on niin vähän roinaa ettei joka hyllylle edes riitä mitään.;)
Mut tuossa mainoksessa on upea parisänky kahdella alalaatikolla. Hinta runsaat 500 ekua. Kyllä tuo itsetekemäni puulaverin 6-0 voittaa.
jjoutava kirjoitti:
Eikun puskiin tarkoitin, kun en tiedä, minne heivaisin kaiken roinan varastosta. Mieheni perintönä nääs jäi vuosia kerääntyneitä rimoja, levyjä, koneita, pikkusälää, maalipurkkeja ties mitä. Osaanhan minä ne pihalle heittää, mutta pakkohan ne on salaa viedä naapurin sireenipensaaseen, kun en tiedä, miten niistä eroon pääsisin.
Tarvitsisin pakettiauton kuskeineen, joka auttaisi työssä. Jälkikasvu sanoo, että tullaan kun keritään. Tulisivat nyt, kun olen vielä itsekin jelppimässä. Edessähän se on heillä kuitenkin!
Tyhmien asioiden ketju on hyvä ajatus. Voi tuulettaa harminaiheitaan ilmoille.Makriina kirjoitti:
Eikun puskiin tarkoitin, kun en tiedä, minne heivaisin kaiken roinan varastosta. Mieheni perintönä nääs jäi vuosia kerääntyneitä rimoja, levyjä, koneita, pikkusälää, maalipurkkeja ties mitä. Osaanhan minä ne pihalle heittää, mutta pakkohan ne on salaa viedä naapurin sireenipensaaseen, kun en tiedä, miten niistä eroon pääsisin.
Tarvitsisin pakettiauton kuskeineen, joka auttaisi työssä. Jälkikasvu sanoo, että tullaan kun keritään. Tulisivat nyt, kun olen vielä itsekin jelppimässä. Edessähän se on heillä kuitenkin!
Tyhmien asioiden ketju on hyvä ajatus. Voi tuulettaa harminaiheitaan ilmoille.Sama kokemus Einarillakin?Tiedän tunteen.Pastakauhakin oli piilotettu hevostallineteiseen ja aterimet olivat kääritty talouspaperiin,varmaankin oletettua ulkoruokintakautta silmälläpiäen?
Ne löytyivät liiteristä.Ama jatkaa näiden kätköpaikkojen etsintää ja eikun seuraavaale rastilleJoo mutta kun minun kissa soitti hätänumeroon kello neljä aamulla,niin siinä olikin vitsit vähissä? Se mun känny oli yöpöydällä ja se katti hyppäs sen päälle.Aloin ihmetellä outoa ääntä ja hätäkeskus kyselee onko sitä hätää.Ei ollut Wessahädästä kysymys.Pyysin anteeksi ja kerroin,että en ole kännissä ja sen hälyytyksen teki toi mun kissa.
Se ystävällinen täti kertoi,että ei tämä heille ensimmäinen kerta ollut,että kissa tekee hälyytyksen nouhätä tyyliin?? No se kissa on kissojentaivaassa ja olen nykyisin katiton ama- jjoutava
Amalle on saatava metallinetsinlaite tuolla menolla. Vaikka muistikoe meni hyvin - mutta kun ostin perjantaina paidan en huolinut kuittia kun arvelin XXL koko on riittävä vaan eihän Intialaisella mitoituksella napit kiinni menneet.
Äskön kävin paitaa palauttamassa niin 'vain kuitilla onnistuu, mutta ystävällinen neuvonta sanoi, hän tekaisee kuitin jos maksoit kortilla niinhän se onnistui ja sain rahat takaisin. Ostin rahoilla hyvät kahvipullat.
Mitä paidasta väliä kun on takissa silikkivuori, sanoi renki. jjoutava kirjoitti:
Amalle on saatava metallinetsinlaite tuolla menolla. Vaikka muistikoe meni hyvin - mutta kun ostin perjantaina paidan en huolinut kuittia kun arvelin XXL koko on riittävä vaan eihän Intialaisella mitoituksella napit kiinni menneet.
Äskön kävin paitaa palauttamassa niin 'vain kuitilla onnistuu, mutta ystävällinen neuvonta sanoi, hän tekaisee kuitin jos maksoit kortilla niinhän se onnistui ja sain rahat takaisin. Ostin rahoilla hyvät kahvipullat.
Mitä paidasta väliä kun on takissa silikkivuori, sanoi renki.Tätä Sinun huumoriasi palsta tarvitsee.Eihän elämä voi looa jo nyt,niin haudanvakavaa.
Minä tosin haluan polttohautauksen?
Ei minua kaipaa,kun persaukiset penskat ja ulosottomies,se ainut lihapala elämäni perunakeitossa??rituliini_38 kirjoitti:
Tätä Sinun huumoriasi palsta tarvitsee.Eihän elämä voi looa jo nyt,niin haudanvakavaa.
Minä tosin haluan polttohautauksen?
Ei minua kaipaa,kun persaukiset penskat ja ulosottomies,se ainut lihapala elämäni perunakeitossa??konsonantit ja vogaalit seonneet tuolla lähtölaskennassa,mutta haitanneeko mitään??
- kieli.oppi
Sulla kans menee sekaisin g ja k. Se on vokaalit, monessa muussakin teet saman virheen.
- jjoutava
rituliini_38 kirjoitti:
Joo mutta kun minun kissa soitti hätänumeroon kello neljä aamulla,niin siinä olikin vitsit vähissä? Se mun känny oli yöpöydällä ja se katti hyppäs sen päälle.Aloin ihmetellä outoa ääntä ja hätäkeskus kyselee onko sitä hätää.Ei ollut Wessahädästä kysymys.Pyysin anteeksi ja kerroin,että en ole kännissä ja sen hälyytyksen teki toi mun kissa.
Se ystävällinen täti kertoi,että ei tämä heille ensimmäinen kerta ollut,että kissa tekee hälyytyksen nouhätä tyyliin?? No se kissa on kissojentaivaassa ja olen nykyisin katiton amaMainioita ovat kissat, olen nauranut kun naapuri Hervannassa kertoi miten kissa katkaisee kännykkäherätyksen hyppimällä kännykän päällä niin että saa katkaistua herätyksen ja puhelin tippuu lattialle. Eihän kunnon kissa sellaista herätysääntä voi sietää kun emäntäkin nukkuu vielä.
- kyyssämäki
Se lievittää asiaa kun aurinkokin on loistanut täydelä naamallaan jo pari päivää. Ei sellasta menoo kukaan myrtsinaamainenkaan tyyppi kestä.
- Himmelsauge
Kiva! Hyvä mieli kun harakal. Ei sitä koskaan tiedä mikä ilahduttaa.
Mitä minä olen tähän saittiin tutustunut on ollut muuta kun naurua, itkua ja hammasten kiristelyä sekä muuta negatiivistä. Joskus painokelvotontakin poistoonjoutavaa. 🐝🐝☺️☕️ - jjoutava
Kyllä minua taas naurattaa kun älysin mennä operaattorin pisteeseen vanhan läppärini kanssa niin siellä minulle myytiin uusi läppäri jonka guru asenti toimivaan kuntoon tiedostot siirrettiin uuteen koneeseen eikä mielestäni ollut kallis lysti. Ainakin säästyin turhista miettimisistä uuden käyttöönotto hommassa. Turhaan kukkaan piehtaroi vanhan hitaan koneen käyttöongelmissa.
Kyllä Pekka Poutaakin naurattaa säätiedot!
http://www.kaleva.fi/videot/pekka-pouta-repesi-suorassa-lahetyksessa-ei-voi-kuin-nauraa-naille-saille/6183/
- Himmelsauge
Ei aina tarvitse olla niin vakavaa asiaa jos ketjun kyhää, parempi niin että kevyttä sekaan. Onhan tällä palstalla kai tarkoitus virkistää ja naurattaa myös, hyvä vitsi kyllä tekee terää. Sananlaskut ihan kivoja.
"Mikä naurulla aletaan, se itkulla päätetään" katsotaan miten käy tälle ketjulle? 😊- jjoutava
Vitsit on vähän pahoja. Jaoin tuolla facessa sellaisen kysymyksen "kuinka seksikkäänä minua pidetään " siinä oli kolmen naiskaverin suhun laitettu automaatilla jotain, olet hemaiseva kommenttia. Minusta siinä oli oli huumoria. Kohta kuitenki arkuus iski ettei sitä monet huumorina pidäkään ja ne kaveritkin suutuvat niin poistin koko kyselyn.
Ei huumoria voi alkaa vain kirjoittamaan Veikko Huovisella oli jo aihe niin hullunkurinen niin heleppuahan se silloin on, ainakin luulis. - jjoutava
Mitä minä sanoin? nyt googlasin niin Veikko oli sanonut työskentelystään, "ensimmäinen liuska on kamala"
- jjoutava
Muistitutkimuksen yhteydessä kysyttiin, vastaa kyllä tai ei kysymykseen oletko yleensä hyvällä tuulella. Vastasin kyllä. Niin oli vastattava kun olen tämänkin some harrastuksen ansiosta yleensä hyvällä tuulella. Siihen tarvitsen näitä tyhmiä asioita vaikka ne kyllä jakaa palstalaisia, mutta antaa jakaa, itkemään minä en rupia vaikka ketju päättyis miten.
- Himmelsauge
Hauskat sanat ja mukava rytmi!😊🎶💕🎀
https://m.youtube.com/watch?v=V4eksUW7ryE#- jjoutava
On kyllä. Täällä meni musiikin puolelle. Anig "Suojelusenkeli" You Tube.
- jjoutava
Viestintä asiasta tutkimusta tekevä nainen soitti ja sanoi menevän 10 min vastaamiseen sanoin , mielellään, mutta olen liian vanha siihen olen yli 80 vuotias Oli hyvä kun sanoit kohderyhmä on 18 - 79v. kiitoksia. Näin se menee, ollaan näkymättömiä.
Voihan "jjoutavainen", kun sinulla on mukava aloitus johon voi purkaa hiukan huoliaan. Miksi ihmisestä tulee näin "tumpero", kysympähän vain?
Minulta ensin tilttasi telkkari ja vihdoinkin aloin katselemaan ohjelmia tietsikalta, siis näitä Areena ja Katsomo. Sitten tuli ongelma tietsikalle ja latasin sieltä jonkun "mukamas" virusohjelman, jota en saa nyt pois, sillä kone on etanaakin hitaampi, sillä joku Salkkarikin juuttuu paikoilleen, josta ei jatka, kunnes avaan ohjelman uudestaan.
Vävyni kyllä yritti jo esitellä heidän koneitaan, siis näitä saaperin läppäreitä, joita en huoli, enkä edes uutta telkkaria, koska niissä vasta ongelmia onkin.
Pahin mokani olikin, kun "missasin" kirjasto auton ja on vain yksi kirja jäljellä luettavana ja se on maailman tylsin kertoen "aikamme profeetasta" Helena Konttisesta (1871-1918), joka näitä näkyjä näki ja ennusti tulevaa???
Synnistä siellä paljon puhutaan ja olen miettinyt, että mitä se synti nykyisin on, jota niin kamalasti on anteeksi pyydeltävä?- jjoutava
Rakas ystäväni Krristiina. Kuinka sinulle nyt näin paljon ongelmia kertykin. Vastaisin silleen. Ota vain läppäri ja telkkarin tilttaaminen on helppo nakki, eiku uus tilalle. kun kaikki on nykyjään halpaa.
- jjoutava
jjoutava kirjoitti:
Rakas ystäväni Krristiina. Kuinka sinulle nyt näin paljon ongelmia kertykin. Vastaisin silleen. Ota vain läppäri ja telkkarin tilttaaminen on helppo nakki, eiku uus tilalle. kun kaikki on nykyjään halpaa.
Jäi vielä tuo uskontoasia. Kun nyt sattumalta olen Lars Lestadious alueelta kotoisin niin siinä oli se hyvä puoli, että jos uskoo niin samalla synnitkin annettaan anteeksi. en kyllä vielä ihan usko.
Kristiina23 kirjoitti:
Voihan "jjoutavainen", kun sinulla on mukava aloitus johon voi purkaa hiukan huoliaan. Miksi ihmisestä tulee näin "tumpero", kysympähän vain?
Minulta ensin tilttasi telkkari ja vihdoinkin aloin katselemaan ohjelmia tietsikalta, siis näitä Areena ja Katsomo. Sitten tuli ongelma tietsikalle ja latasin sieltä jonkun "mukamas" virusohjelman, jota en saa nyt pois, sillä kone on etanaakin hitaampi, sillä joku Salkkarikin juuttuu paikoilleen, josta ei jatka, kunnes avaan ohjelman uudestaan.
Vävyni kyllä yritti jo esitellä heidän koneitaan, siis näitä saaperin läppäreitä, joita en huoli, enkä edes uutta telkkaria, koska niissä vasta ongelmia onkin.
Pahin mokani olikin, kun "missasin" kirjasto auton ja on vain yksi kirja jäljellä luettavana ja se on maailman tylsin kertoen "aikamme profeetasta" Helena Konttisesta (1871-1918), joka näitä näkyjä näki ja ennusti tulevaa???
Synnistä siellä paljon puhutaan ja olen miettinyt, että mitä se synti nykyisin on, jota niin kamalasti on anteeksi pyydeltävä?Ajatelkaa ,minulla oli tänään "päiväläinen"siis rahalla ostettu puunpätkijä.
Ja nyt minä ne pilkon tolla klapikoneella , halki poikki ja pinoon?
Minä työllistän itseni ja rantasauna kohta roihuaa ja joko nyt uskaltais uimaan??
Kiitos Krisu,olet pelastava enkeli tälle saitille,näin näkee asian amaNyt justiinsa muistin, että meidän mökillä on kanssa sellainen klapikone.
Olen tässä kärvistellyt pienen pihasaunani klapeja. En haluaisi, että viereisessä mökissä lomaileva tyttäreni perhe joutuu tekemään minun saunapuuni. Mutta nythän asia on kunnossa. Opettelen käyttämään klapikonetta, eikä se mutkikas olekaan.
Olen ajatellut, että kun sukulaiseni naapureista tulevat kokeilemaan uutta saunaani, sanon että pääsymaksuna on kiukaallinen klapeja.Makriina kirjoitti:
Nyt justiinsa muistin, että meidän mökillä on kanssa sellainen klapikone.
Olen tässä kärvistellyt pienen pihasaunani klapeja. En haluaisi, että viereisessä mökissä lomaileva tyttäreni perhe joutuu tekemään minun saunapuuni. Mutta nythän asia on kunnossa. Opettelen käyttämään klapikonetta, eikä se mutkikas olekaan.
Olen ajatellut, että kun sukulaiseni naapureista tulevat kokeilemaan uutta saunaani, sanon että pääsymaksuna on kiukaallinen klapeja.Voi hitsi,ajattele,kuinka ihanaa kertoa vain vaikka klapikoneesta,sekin on elämänkokemus,sen käyttö ja sen antanma ranneliikunta,kuinka se noita nivelrikkoisiin niveliin saa puhtia.
Voi Makriina minä nään Sinut todella siellä pihapiirissäsi hääräämässä omatoimisena,kuin me naiset yleensä.Me pyydetään miehiä apuun vasta kun olemme pudonneet kaivoon ja tikarappusia ei ole kädenulottuvilla,eikö niin??kyselee amarituliini_38 kirjoitti:
Voi hitsi,ajattele,kuinka ihanaa kertoa vain vaikka klapikoneesta,sekin on elämänkokemus,sen käyttö ja sen antanma ranneliikunta,kuinka se noita nivelrikkoisiin niveliin saa puhtia.
Voi Makriina minä nään Sinut todella siellä pihapiirissäsi hääräämässä omatoimisena,kuin me naiset yleensä.Me pyydetään miehiä apuun vasta kun olemme pudonneet kaivoon ja tikarappusia ei ole kädenulottuvilla,eikö niin??kyselee amaOlet oikeassa. Kun menen kaivolle otan ämpärin. Usein ne tikapuut jäävät vajan seinustalle.
Nyt kun olen yksin jäänyt, olenkin iloinen, että elämänkumppani asensi kaivolle pumpun. Nyt vesi tulee turvallisesti hanasta. :)No ei se mitään,kun minulla on kaksi hanaa tiskipöydällä:
Siis toisesta tulee kaivovettä ja toisesta järvivettä.
Kerran tuli kesämökkiläinen kylääni ja kysäsin häneeltä:Onko sinun tiskipöydälläsi kahta hanaa?
No ei ole,mitä tosta toisesta tulee,kyseli hän? No elintasonmukaan joko punaviiniä tai sitten olutta? Hän oli äimänkäkenä,ihanko totta,aloin nauramaan ja juju paljastui ama- lahkon.piirteitä
jjoutava kirjoitti:
Jäi vielä tuo uskontoasia. Kun nyt sattumalta olen Lars Lestadious alueelta kotoisin niin siinä oli se hyvä puoli, että jos uskoo niin samalla synnitkin annettaan anteeksi. en kyllä vielä ihan usko.
Hyvin on Ruotsissa syntyneen Lars Levin Lestadiuksen saarna Lapissa kantanut hetelmää kun iso osa lappilaisista vieläkin heikäläisiä.
Huomenta ja Rakkaudentäyteistä Äitienpäivää!
Jjoutavanhan tämä toivotus pitäis heittää eetteriin,mutta minulla tota luppoaikaa siunaantui ja mikä ettei?
Olen huomannut tämän ketjun sujuvan mallikaasti ja ohilyöntejä ei juurikaan ole ollut,joten ihanaa kantaa kortensa kekoon,siis mielipiteensä joukonjatkoksi ama- jjoutava
Kalenteri on tärkeä muistiin pananoja varten kun vain muistaa katsoa siitä milloin pyykki on pesty ja lakanat on kuivauuntunut ja paikoilleen laitettu ynnä merkitty kalenteriin ettei tarvitse itsensä kanssa inttää että milloin se pestiin. Äitien päivä on joutilas sellaiseen askarrukseen.
Äidit ovat tärkeät, siispä onnea kaikille Äideille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk2437016SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit2333664Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti293496"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –2442425SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1461872Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re401857Outoa toimintaa Tuhannen taalan yrittäjällä
Ihmiset ympäri Suomen on kyselleet, että miksi tämä yrittäjä hoitaa ilkivalta-asiaa netissä kun se kuuluisi poliisille.1231661Martina Aitolehti pistää luun kurkkuun Erikoisjoukot-kouluttajalle - Ei usko tätä!
Martina Aitolehti on persoona, joka herättää monessa tunteita. Hänen yksityiselämänsä on noussut kohuotsikoihin mm. eläm151204- 1261153
Riiko Sakkinen läväyttää totuuden - Tästä syystä keskeytti Farmi-kuvaukset
Riikon toiminta hämmensi... Kuvataiteilija teki yllättävän päätöksen ja halusi lopettaa Farmi Suomi -leikin kesken. Rii191029