tekisin lastenpöytätason ja lyhyet jalat siihen, esim. liimalevystä tai muusta kauniista levystä, mutta helppo tekeminen ja edullinen ja kaunis ja halpa.
Voisin tehdä niitä myyntiinkin sitten mutta kaupassa Starkissa ja Rautiassa kalliita.
Mistä sileää napakkaa puista pöytäkansilevyä
27
338
Vastaukset
Tee se levy itse.
Jos et tee, paljastat osaamattomuutesi.
H.- henrjii
bykmaxsista 200 - 2600 mäntypuu levy 11,90 ,,,,,esim
- Vaikkamissäon
Puuilo on yksi kauppa.
K-rautakin myy. Saattaa olla varastotuote.
Muhinut ties kuinka kauan eli home ja pölyt kaupan päälle.
No mitä se saa ylipäätään maksaa? Varmaan eurolla pitäisi saada, ei onnaa. Kannattaa jonottaa Tokmannin ämpäri. Se kelpaa sohvapöydäksi sellaisenaan. Kääntää vaan ylösalaisin. - jukurikääpä
Vaikkamissäon kirjoitti:
Puuilo on yksi kauppa.
K-rautakin myy. Saattaa olla varastotuote.
Muhinut ties kuinka kauan eli home ja pölyt kaupan päälle.
No mitä se saa ylipäätään maksaa? Varmaan eurolla pitäisi saada, ei onnaa. Kannattaa jonottaa Tokmannin ämpäri. Se kelpaa sohvapöydäksi sellaisenaan. Kääntää vaan ylösalaisin.Kun joku yrittäjä huonekaluvalmistaja tekee vastaavia oöytiä, mistä ne saa värkit, eihän se kannata jos noin paljon pitää puutavarasta maksaa.
Löytyisiköhän verkkosivuilta jotain edullista kiinnostavaa?
Henriij kirjoittamaa liikettä kannattaa katsoa nimellä byggmax.fi
Itse saattaisin poiketa katsomassa tarjolla olevia huonekalu- tai levyvaihtoehtoja jossain kierrätyskeskuksessa, jos sellainen olisi lähellä. Huonekaluja saa kuulemma melkein ilmaiseksi välillä.Jos vastaava olisin värkkäämässä, etsisin sitä kahdesta paikasta,
Paikasta jossa leikataan määrämittaan , tiedän kaksi paikkaa, starkki ja kodinterra, molemmissa leikataan just semmoinen levy kun tarvitaan. Levyjen paksuudessa ja laaadssa on kummassakin paikasssa valinnanvaraa.
Kyllä useimmissa puutavaraliikkeissäkin on erilaisia liimapuulevyjä myynnissä.- Ssvärge
Mites yrittäjä, mistä hänen kannatta hankkia levyt jos alkaa valmistaa useita satoja pöytiä?
Mistä ne ne ostaa, eihän noin kalliilla, ei tule voittoa ollenkaan? - ö-Öö
Ssvärge kirjoitti:
Mites yrittäjä, mistä hänen kannatta hankkia levyt jos alkaa valmistaa useita satoja pöytiä?
Mistä ne ne ostaa, eihän noin kalliilla, ei tule voittoa ollenkaan?Yrityksillä eri hinnat.
Puulevyt suomessa tulevat samoilta tehtailta, jobbaritkin samoja. Yrittäjät neuvottelevat eri jobbareitten kanssa materiaalien hinnat, yritysmyyjien kanssa. Ihn jokaisessa rautakaupassa azikkaina rakennusfirmoja, niillä eri hinnat, kuin yksityisaiakkailla. Käytännössä neuvotellaan alennusprosentit. Kalustefirmojen ostomäärät suuria, niillä omat hintansa ja omat tukkurinsa.
Pitää hokata, piene asioivat jälleenmyyjien kanssa, isot suoraa tukkureitten.
Aloittajalle suosittelen kierrätyskamaa. Sitä nyt löytää vaikk mistä. Lisäksi jätepalaa saa kylä ostaa kaikista liikkeistä, jotka leikkaa levyjä. Sitä samaa palaa kaupustelee jotkut pienemmät kauppuritkin. Noh, Helsingin metalli ja rauta lopetti, on niitä muitakin. Rakennustyömailta saatta saada myös, rkentja säästyy jätemaksuista.
Mainiten, itellä jäi aikanaan keittiörempasta tammiset tasot varastoon, niille on vielä käyttöä. Uudet kirsikkapuiset ostin just köyhien stokkalta.
Kierrätys aina poppista.
=DW= - kiitospaljon
ö-Öö kirjoitti:
Yrityksillä eri hinnat.
Puulevyt suomessa tulevat samoilta tehtailta, jobbaritkin samoja. Yrittäjät neuvottelevat eri jobbareitten kanssa materiaalien hinnat, yritysmyyjien kanssa. Ihn jokaisessa rautakaupassa azikkaina rakennusfirmoja, niillä eri hinnat, kuin yksityisaiakkailla. Käytännössä neuvotellaan alennusprosentit. Kalustefirmojen ostomäärät suuria, niillä omat hintansa ja omat tukkurinsa.
Pitää hokata, piene asioivat jälleenmyyjien kanssa, isot suoraa tukkureitten.
Aloittajalle suosittelen kierrätyskamaa. Sitä nyt löytää vaikk mistä. Lisäksi jätepalaa saa kylä ostaa kaikista liikkeistä, jotka leikkaa levyjä. Sitä samaa palaa kaupustelee jotkut pienemmät kauppuritkin. Noh, Helsingin metalli ja rauta lopetti, on niitä muitakin. Rakennustyömailta saatta saada myös, rkentja säästyy jätemaksuista.
Mainiten, itellä jäi aikanaan keittiörempasta tammiset tasot varastoon, niille on vielä käyttöä. Uudet kirsikkapuiset ostin just köyhien stokkalta.
Kierrätys aina poppista.
=DW=Keitä ja mikä on tukkuri"?
Miten firmoilla noi levyjen hinnoittelu samassa rautakaupassa menee? - tukkuri
kiitospaljon kirjoitti:
Keitä ja mikä on tukkuri"?
Miten firmoilla noi levyjen hinnoittelu samassa rautakaupassa menee?Tukkumyyjä joka myy pääasiassa firmoille.
- loitttsuh
tukkuri kirjoitti:
Tukkumyyjä joka myy pääasiassa firmoille.
Onko tukkurin asemapaikka samassa Starkissa tai Prismassa kuin muidenkin saman kaupan myyjien? Ja sit tavallisille ihmisille myydään ryöstöhinnoin ja ne joilla muutenkin menee lujaa, myydään halvemmalla?
- ö-Öö
loitttsuh kirjoitti:
Onko tukkurin asemapaikka samassa Starkissa tai Prismassa kuin muidenkin saman kaupan myyjien? Ja sit tavallisille ihmisille myydään ryöstöhinnoin ja ne joilla muutenkin menee lujaa, myydään halvemmalla?
Perusta ensin se firma
Sitten alkaa yritysalennuksetkin selviämään. Siihen asti olet yksityisasiakas. Yrityslennukset määräytyvät kuppojen koon kanssa, muutama rekkkuorma levyä tulee neliöhinnltaan aivan erilaiseksi, kuin ostaa pieni pala levyä.
=DW= - ei_välikäsiä
Ssvärge kirjoitti:
Mites yrittäjä, mistä hänen kannatta hankkia levyt jos alkaa valmistaa useita satoja pöytiä?
Mistä ne ne ostaa, eihän noin kalliilla, ei tule voittoa ollenkaan?Yrittäjä tilaa raaka-aineet toiselta yrittäjältä eli suoraan valmistajalta.
- hempppavvn
ö-Öö kirjoitti:
Perusta ensin se firma
Sitten alkaa yritysalennuksetkin selviämään. Siihen asti olet yksityisasiakas. Yrityslennukset määräytyvät kuppojen koon kanssa, muutama rekkkuorma levyä tulee neliöhinnltaan aivan erilaiseksi, kuin ostaa pieni pala levyä.
=DW=%%Perusta ensin se firma%%
No eiks tästä tietoo saa, ennekä perustaa firman? Aika lujan takana tieto, eikö muuten saa tietää? Ainut menetelmä virallinen yritys rekisteröidä.höh. - O-Orvokki
ei_välikäsiä kirjoitti:
Yrittäjä tilaa raaka-aineet toiselta yrittäjältä eli suoraan valmistajalta.
Riippuu monesta tekijästä ja sopimuksista. On monia tehtaita, jotka eivät myy kuin yhdelle tai muutamalle tukkurille. Jotkut eivät tee ulkomankauppaa ollenkaan. Vähittäiskauppaa ei taida monikaan tehdas harjoittaa.
- Esimerkiksi-rakentaja
hempppavvn kirjoitti:
%%Perusta ensin se firma%%
No eiks tästä tietoo saa, ennekä perustaa firman? Aika lujan takana tieto, eikö muuten saa tietää? Ainut menetelmä virallinen yritys rekisteröidä.höh.Kenttä tuntuman pohjalta voin todeta, että yrittäjät, joilla on asiakastili mihinkä vaan rautakauppaan, jopa useampaan, saavat lähtökohtaisesti alennusta 25 - 30% tavis-turakaisen hinnoista, riippuu tietysti kuukausiostojen määrästä.
Mutta lähtöpohjaisesti ei yrittäjätkään osta kaikkea rautakaupasta vaan siitä lähtöportaasta, josta rautakaupatkin ostaa.
Toki tavis-turakainenkin saa alennuksia, jos rakentaa taloa ja avaa tilin rautakauppaan. Mutta prosentit ovat luokkaa 10 - 15. Siis silmänlumetta, koska rautakauppojen oma kate ( brutto voitto) on luokkaa 50 - 60 %.
Tavis-turakainenhan on tyhmä eikä osaa kilpailuttaa eli pyytää tarjouksia monilta eri tahoilta vaan tyytyy lähi-rautakaupan paketti hintoihin. - arnonn
DDMutta lähtöpohjaisesti ei yrittäjätkään osta kaikkea rautakaupasta vaan siitä lähtöportaasta, josta rautakaupatkin ostaa.DD
siis mistä lähtöportaasta?
jos minä nyt perustaisin toiminimen ja menisin sinne DDlähtöportaaseenDD, niin mikä se esim. liimapuulevyn Lähtöporras olisi?
Ja hetikö menisin (järkevintä) yritysmyyjän puheille Y-tunnukseni kanssa? Ja halvalla tekisin 50 000 pöytää.
Minäpä kerron , Piikkiösä Pukkilan kartanoranuksen viereisellä levähryspaikalla on ojaan heitetty
120 /90 pöytälevy , ihan hakuvaivalla sen saa.- sepelkyyhkyt
mutta kun asun Sodankylässä.
- New-age
Miksi et ostaisikirpparilta täyspuista pöytää ja tuunaa siitä. Jalatkin voisitulla mukana - sorvatut?
Eikö netistä löytyisi keltaisesta pörssistä tai antiikkiliikkeiden sivuilta niitä vähemmän antiikkisia? - sepelkyyhkyttt
New-age kirjoitti:
Miksi et ostaisikirpparilta täyspuista pöytää ja tuunaa siitä. Jalatkin voisitulla mukana - sorvatut?
Eikö netistä löytyisi keltaisesta pörssistä tai antiikkiliikkeiden sivuilta niitä vähemmän antiikkisia?tekisin oikein paljon, kuin yrittäjä olisin, pitäisi hankkia 1000 kantta vähintään, halvalla. :)
sepelkyyhkyttt kirjoitti:
tekisin oikein paljon, kuin yrittäjä olisin, pitäisi hankkia 1000 kantta vähintään, halvalla. :)
Miksi halvalla, osta kunnon materiaalia ja valmista laatutuote,
kehitä tuotemerkki, jonka kaikki tuntevat hyväksi tuotteeksi, laadusta.
Halpaa työnnetään joka tuutista, mutta ... ai niin kyse olikin lasten tarpeisiin tarkoitettu pöytä, käyttöikä siinä lyhyt, mutta miksei sekin pöytä voisi olla sukupolvelta toiselle...
tai ehkä kehität pöydän, jonka käyttöikä jatkuu nuoruuteen jne...
1000 neliötä liimapuuta... laitat vain kyselyn kaikille liimapuuvalmistajille...- sepelkyyhkyt
rosaliiin kirjoitti:
Miksi halvalla, osta kunnon materiaalia ja valmista laatutuote,
kehitä tuotemerkki, jonka kaikki tuntevat hyväksi tuotteeksi, laadusta.
Halpaa työnnetään joka tuutista, mutta ... ai niin kyse olikin lasten tarpeisiin tarkoitettu pöytä, käyttöikä siinä lyhyt, mutta miksei sekin pöytä voisi olla sukupolvelta toiselle...
tai ehkä kehität pöydän, jonka käyttöikä jatkuu nuoruuteen jne...
1000 neliötä liimapuuta... laitat vain kyselyn kaikille liimapuuvalmistajille...Siksi halvalla, kun niitä teen niin paljon, kuten mainitsin, myyntiin.:) Ei pysty kalliita levyjä ostaa, ei se tuota mitään jos Prismasta ostaa kalliita.
sepelkyyhkyt kirjoitti:
Siksi halvalla, kun niitä teen niin paljon, kuten mainitsin, myyntiin.:) Ei pysty kalliita levyjä ostaa, ei se tuota mitään jos Prismasta ostaa kalliita.
Hei, tuli muuten mieleeni, että esimerkiksi vankiloissa tehdään monenlaisia alihankintatöitä, voidaan tehdä myös pöydänkansiakin.
- jaanamee
rosaliiin kirjoitti:
Hei, tuli muuten mieleeni, että esimerkiksi vankiloissa tehdään monenlaisia alihankintatöitä, voidaan tehdä myös pöydänkansiakin.
Mitähän siellä teettäminen maksaa?
- sepelkyyhkyt
Kehittäisinkin hyvän tuotemerkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654