Tunnen itseni noloksi teiniksi kun kysyn tällästä netissä, mutta antaa mennä! Eli oon 15v poika ja minulla on käsissä ja jaloissa varmaan eniten karvoja kun kellään muulla luokkalaisellani. Ja karvat eivät myöskään ole aivan vaaleita vaan hieman tummat. Nii mietin vaan että häiritseekö tyttöjä jos pojalla on vähän tummempia karvoja käsissä ja jaloissa ? Tykkään käyttää T—Paitoja mutta en tiiä kehtaako jos se häiritsee tyttöjä . Heittäkää saman ikäiset tytöt rehellisiä mielipiteitä tästä asiasta.
Pojalla liian karvaiset kädet
Yuff
6
377
Vastaukset
- Jontte15v
Eix ois huippuu,jos on kämmenissäkin karvoja.
En pahemmin tiedä kiinnostaisiko minua se mitenkään.
- Yuff
Kommentoikaa lisää ja täysin rehellisiä!
En ole tyttö, mutta ei sen pidä kyl haitata ketään. Voit ainakin heittää sitä "minun kehoni on antanut minulle kutsumuksen avat pitseerian" vitsiä ;)
"Nimimerkillä" Kokemusta on- eipäpaljohäiritse
Mulle ei aineskaa mitää välii xdd ja oon siis tyttö
- hiw
En tiiä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest906495Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4564576Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1222510Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372339Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t02101Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m261099En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su691020Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta53990- 96902
- 65787