Tunnen itseni noloksi teiniksi kun kysyn tällästä netissä, mutta antaa mennä! Eli oon 15v poika ja minulla on käsissä ja jaloissa varmaan eniten karvoja kun kellään muulla luokkalaisellani. Ja karvat eivät myöskään ole aivan vaaleita vaan hieman tummat. Nii mietin vaan että häiritseekö tyttöjä jos pojalla on vähän tummempia karvoja käsissä ja jaloissa ? Tykkään käyttää T—Paitoja mutta en tiiä kehtaako jos se häiritsee tyttöjä . Heittäkää saman ikäiset tytöt rehellisiä mielipiteitä tästä asiasta.
Vastaukset 6
- Jontte15v
Eix ois huippuu,jos on kämmenissäkin karvoja.
En pahemmin tiedä kiinnostaisiko minua se mitenkään.
- Yuff
Kommentoikaa lisää ja täysin rehellisiä!
En ole tyttö, mutta ei sen pidä kyl haitata ketään. Voit ainakin heittää sitä "minun kehoni on antanut minulle kutsumuksen avat pitseerian" vitsiä ;)
"Nimimerkillä" Kokemusta on- eipäpaljohäiritse
Mulle ei aineskaa mitää välii xdd ja oon siis tyttö
- hiw
En tiiä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121073
- 55808
- 33799
- 65757
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M78674Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten
naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e37643Kuka mölyapina
Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle14569- 16537
Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen
Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel3522Salaattirosvo
Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia20521