Tunnen itseni noloksi teiniksi kun kysyn tällästä netissä, mutta antaa mennä! Eli oon 15v poika ja minulla on käsissä ja jaloissa varmaan eniten karvoja kun kellään muulla luokkalaisellani. Ja karvat eivät myöskään ole aivan vaaleita vaan hieman tummat. Nii mietin vaan että häiritseekö tyttöjä jos pojalla on vähän tummempia karvoja käsissä ja jaloissa ? Tykkään käyttää T—Paitoja mutta en tiiä kehtaako jos se häiritsee tyttöjä . Heittäkää saman ikäiset tytöt rehellisiä mielipiteitä tästä asiasta.
Pojalla liian karvaiset kädet
Yuff
6
299
Vastaukset
- Jontte15v
Eix ois huippuu,jos on kämmenissäkin karvoja.
En pahemmin tiedä kiinnostaisiko minua se mitenkään.
- Yuff
Kommentoikaa lisää ja täysin rehellisiä!
En ole tyttö, mutta ei sen pidä kyl haitata ketään. Voit ainakin heittää sitä "minun kehoni on antanut minulle kutsumuksen avat pitseerian" vitsiä ;)
"Nimimerkillä" Kokemusta on- eipäpaljohäiritse
Mulle ei aineskaa mitää välii xdd ja oon siis tyttö
- hiw
En tiiä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499