Aika ajoin otsaani muodostuu ryppyjä.
Minulle on syntynyt mielikuva, että ne voisi olla parannettavissa otsalaudalla.
Sileä, suora, hiottu ja lakattu otsalaudan pätkä keskelle otsaa tekisi hyvän vaikutelman.
Enää jää kysymys, mänty vai koivu? Kuusi taitaa olla menneen talven havuja, prkle.
Mistä sileää suoraa Otsalautaa
14
196
Vastaukset
Josko tualt puretusta mökistä joku pala joutais , ainakin näytti iso kasa purkujätettä olevan.
Helsingistä on vähentynyt, maalla yleinen jalostettu puhelinpylväspuu. Siitä kirveellä veistät kunnon otsalaudan - kyllästettyä niin ei toukat kaivaudu umpiluuhun lisää sekopäisyyttä aiheuttamaan.
- liiste
hommaa samalla perälauta!
- New-age
Tesateipillä pingotat rypyt suoraksi ja pidät otsatukkaa, rypyt ikäänkuin katoavat. Asetelman viimeistelee syvälle painettu ylioppilaslakki lyyroineen Entisaikain ylioppilaat käyttivät koko suven valkolakkia. Otsalaudasta voi irrota tikkuja. En suosittele.T ikut silmissä vaikkei muistelis mithään.
Perälaudan kanssa kiireisen eläkeläisen on ylen vaikea liikkua. Ja kuinsen asentais - poikittain vai pitkittäin. Julkisiin olisi vaikea pyrkiä, joten täytyisi olla tilataksi. - Moneksi-asiaksi
Mää tarttisin perälaudan pystyyn simmareitten lahkeen ja kauluksen läpi, taakse tietty, teipillä niskaan torpaten, pysyis ryhti suorana ja reippaana.
Tuskin vikaa on mun ryhdissä vieläkään mut varmuudeks. Eri asia kuinka kellahtaa sänkyyn illalla? Eikä vois nukkuu kippuras. - New-age
Ei hyvä. Osta rinka täytä se tiiliskivillä, sopivasti. Takakeno. Ei tyylikäs. Kohtuus kaikessa. Niin ja kirja pään päälle. Esimerkiksi pikkujättiläinen vuodelta 1950 on varsin napakka. Saat toki valita muutakin.
Rinkan kanssa voi nukkua kylkiasennossa. Auton ajaminen voi olla tuskaa.
Mutta niinhän sitä sanotaan, että tuskien kautta tähtiin = per aspera ad astra.
- jumalautamies
Teuvo Hakkaraisesn sahalta Viitasaarelta saa otsalautaa, perslautaa ja jumalautaakin.
- pimeässä-peiton-alla-
Helpoin tapa on kääntyä muslimiksi.
- Ei-minusta-muslimiksi
Siihen tarvitaan hyvä pers asento ja sileä otsa lattiaa vasten, kääntyä muslimiksi.
Otsarypyt saattavat tuntua hankaavalta lattiaa vasten.
- siilenä
Ei taida enää tästä ikäluokasta kirkasotsaista saada laudallakaan.
- New-age
Tarvitsisin jonkin tukihärvelin. Puutarhatöitä tein monta tuntia: sahasin mm. ison oksan, katkoin oksia, haravoin, istutin perunoita ja imuroin...ja sapattina anteeksi nyt vain.
Äitini tosin sanoi, että laiska töitään laskee.
Nyt on niin veto veks. Ja jos lähden liikkeelle, on tosi kulmikas olo. Jotkin patterit pitäisi vaihtaa, että jaksaisi vielä lapsenlapsen iltakommervenkit; ettei
vain mummi sippaa, kun on saanut raittiinilman myrkytyksen.
Tuntuu, että pitää nostaa jotain tukea vasten ja kiinnittää jotenkin, et pysyy yhes koos. - Apuja-löytyy
Aamulla terkkariin hakemaan rollaattori.
Niitä on eri malleja. Puutarha hommeleihin oma, kauppa-asioille oma, kotisurffailuun oma, marjametsään oma (telaketjuilla) jne - New-age
Taidan luottaa Vaeltajaan. Makuupussin suojassa 8 - 9 tunnin zzzz. Eiköhän lepo palauta voimat. Eiii rolaattoria vielä. Eiiii. Puolapuilla voisin roikkua, se voisi tehdä hyvää rangalle. Mutta, mistä tähän puolapuut taion, kun taikurinviittakin jäi kotiin....
- New-age
No eipä Vaeltajassa tullut nukuttua kuin 5 tuntia. Vajaat unet. Palkinnoksi sain inhan migreenin otsaluun taakse. Siis ei mikään unisäkki tuollainen halpis hätävara...Halti olla pitäisi.
Äsken lumentapainen napsahteli lautaportaisiin. Muka ilmasto lämpenemässä, minusta aina vaan hel:etin kylmää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483