Ranskassa voittaa Suomi ja Ranska

Voittajia-kaksi-kpl

Tänään Ranskassa voittaa sekä suomi että ranska.

12

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkäkiekko

      Saas nähdä. Nyt kun kello 18.00 niin ranska johtaa yhdellä maalilla. No, jos kaikki menee odotusten mukaisesti niin iltapalaksi ranskanleipää ja päälle kunnon siivut perinteistä Suomimakkaraa.

      • pelitasan

        Ei johda enää :D


      • pitkäkiekko

        taas johtaa - merci !


    • Pattiin_ottaisi

      Kyllä minuakin ottaisi pattiin armottomasti, jos olisin tollasesta kiekosta maksanut maikkarille 250 euroa nähdäkseen jotain ceemoran kanavaa.

    • Voi itkun putkun ja marseljeesi se vaan soi ja soi...

      "Auvitun pelirohkeus tosiaan oli kaunista."

      Vaaleja alettava seuraamaan, niissä ne ranskalaisen ainaskin voittaa...

      • pitkäkiekko

        Suomi voisi jatkossa keskittyä eukonkantoon - siinä me oltaisiin aivan ylivertaisia. Näin uskon.
        Nyt mä heitän roskiin tuon ranskanleivän ja samoin pakkasessa olevat ranskanperunat.
        Ai niin -yksi kysymys? Kuka on "Auvittu" ?


      • pitkäkiekko kirjoitti:

        Suomi voisi jatkossa keskittyä eukonkantoon - siinä me oltaisiin aivan ylivertaisia. Näin uskon.
        Nyt mä heitän roskiin tuon ranskanleivän ja samoin pakkasessa olevat ranskanperunat.
        Ai niin -yksi kysymys? Kuka on "Auvittu" ?

        niin voisi tai saappaanheittoon tai vaikkapa suopotkupalloon. keskittyminen kannattaa aina.

        Nyt heitit muuten hyvän kysymyksen,
        Auvitu on puolustaja ranskan maajoukkueessa. Johann on kaverin etunimi, tuttu keskisuomalaisille jääkiekon ystäville.
        Jypin nuoriin hän tuli 2008 ja pelannut Jypissä useita vuosia, voitti SM pronssia 2012- 2013 JYpin paidassa, on vasuripuolustaja. Valittiin kolmen tähden tähtipelaajaksi.
        Siirtyi sitten HIFK hon ja sieltä amerikan kaukaloihin. New Jerseyn? riveissä pelaa nykyisin.

        Opiskeli Jyväskylän AMK-ssa ja siellä tutustui viehättävään venäläiseen vaimoonsa.
        On kielitaitoinen nuori mies , osaa viittä kieltä, puhuu suomeakin, ranskaa, englantia, venäjää ja saksaa.

        Kivaa seurata nyt hänen pelaamistaan näissä kotikisoissaan.


      • rosaliiin kirjoitti:

        niin voisi tai saappaanheittoon tai vaikkapa suopotkupalloon. keskittyminen kannattaa aina.

        Nyt heitit muuten hyvän kysymyksen,
        Auvitu on puolustaja ranskan maajoukkueessa. Johann on kaverin etunimi, tuttu keskisuomalaisille jääkiekon ystäville.
        Jypin nuoriin hän tuli 2008 ja pelannut Jypissä useita vuosia, voitti SM pronssia 2012- 2013 JYpin paidassa, on vasuripuolustaja. Valittiin kolmen tähden tähtipelaajaksi.
        Siirtyi sitten HIFK hon ja sieltä amerikan kaukaloihin. New Jerseyn? riveissä pelaa nykyisin.

        Opiskeli Jyväskylän AMK-ssa ja siellä tutustui viehättävään venäläiseen vaimoonsa.
        On kielitaitoinen nuori mies , osaa viittä kieltä, puhuu suomeakin, ranskaa, englantia, venäjää ja saksaa.

        Kivaa seurata nyt hänen pelaamistaan näissä kotikisoissaan.

        Ai, niin jos sä heität niitä ranskalaisia eväitä... niin jätä sentään ranskalaiset pastillit, ne on aina niin hyviä ja suussa sulavia.


      • pitkäkiekko

        Joo, nekin meni roskiin. Nyt imeskelen Sisu-pastillia. Huomenna syön "macaroonia"-ettäs tiedät.


      • Lepenni-sinne-tai-tänne

        Itse kaivan Le Pennin rahat lipastosta ja alan laskea kolikoita.


    • Voittajia-kaksi-kpl

      Pyydän anteeksi kaikkien puolesta. Ranskaan menikin kaksi voittoa.
      Klo 14.25 sain väärää tietoa ranskanmaalta. Netti ja kaapeliyhteys olivat pätkiviä, että kuulin ilmoitukset väärin. Minulle oli yritetty kertoa, että suomella ei ole mitään jakoa Ranskassa tänään. Heidät on luokiteltu turisteiksi.

    • Ettäs kehtaatteki vaatia aina voittoa, rymhmältä joka ei ole aIkaiseimmin yhdessä pelannut..Lajin menestykselle on vain hyvä jos laaja kannatus, eli ei samat voittajat aina..Venäjäkin on sen huomannut..Norjalaiset ei talvilajeissa vielä..Ketää ei kiinnosta kerta toisensa jälkeen katsoa "yksien" voittoa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      77
      2261
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1455
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      150
      1156
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      993
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      371
      919
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe