Tänään Ranskassa voittaa sekä suomi että ranska.
Ranskassa voittaa Suomi ja Ranska
12
189
Vastaukset
- pitkäkiekko
Saas nähdä. Nyt kun kello 18.00 niin ranska johtaa yhdellä maalilla. No, jos kaikki menee odotusten mukaisesti niin iltapalaksi ranskanleipää ja päälle kunnon siivut perinteistä Suomimakkaraa.
- pelitasan
Ei johda enää :D
- pitkäkiekko
taas johtaa - merci !
- Pattiin_ottaisi
Kyllä minuakin ottaisi pattiin armottomasti, jos olisin tollasesta kiekosta maksanut maikkarille 250 euroa nähdäkseen jotain ceemoran kanavaa.
Voi itkun putkun ja marseljeesi se vaan soi ja soi...
"Auvitun pelirohkeus tosiaan oli kaunista."
Vaaleja alettava seuraamaan, niissä ne ranskalaisen ainaskin voittaa...- pitkäkiekko
Suomi voisi jatkossa keskittyä eukonkantoon - siinä me oltaisiin aivan ylivertaisia. Näin uskon.
Nyt mä heitän roskiin tuon ranskanleivän ja samoin pakkasessa olevat ranskanperunat.
Ai niin -yksi kysymys? Kuka on "Auvittu" ? pitkäkiekko kirjoitti:
Suomi voisi jatkossa keskittyä eukonkantoon - siinä me oltaisiin aivan ylivertaisia. Näin uskon.
Nyt mä heitän roskiin tuon ranskanleivän ja samoin pakkasessa olevat ranskanperunat.
Ai niin -yksi kysymys? Kuka on "Auvittu" ?niin voisi tai saappaanheittoon tai vaikkapa suopotkupalloon. keskittyminen kannattaa aina.
Nyt heitit muuten hyvän kysymyksen,
Auvitu on puolustaja ranskan maajoukkueessa. Johann on kaverin etunimi, tuttu keskisuomalaisille jääkiekon ystäville.
Jypin nuoriin hän tuli 2008 ja pelannut Jypissä useita vuosia, voitti SM pronssia 2012- 2013 JYpin paidassa, on vasuripuolustaja. Valittiin kolmen tähden tähtipelaajaksi.
Siirtyi sitten HIFK hon ja sieltä amerikan kaukaloihin. New Jerseyn? riveissä pelaa nykyisin.
Opiskeli Jyväskylän AMK-ssa ja siellä tutustui viehättävään venäläiseen vaimoonsa.
On kielitaitoinen nuori mies , osaa viittä kieltä, puhuu suomeakin, ranskaa, englantia, venäjää ja saksaa.
Kivaa seurata nyt hänen pelaamistaan näissä kotikisoissaan.rosaliiin kirjoitti:
niin voisi tai saappaanheittoon tai vaikkapa suopotkupalloon. keskittyminen kannattaa aina.
Nyt heitit muuten hyvän kysymyksen,
Auvitu on puolustaja ranskan maajoukkueessa. Johann on kaverin etunimi, tuttu keskisuomalaisille jääkiekon ystäville.
Jypin nuoriin hän tuli 2008 ja pelannut Jypissä useita vuosia, voitti SM pronssia 2012- 2013 JYpin paidassa, on vasuripuolustaja. Valittiin kolmen tähden tähtipelaajaksi.
Siirtyi sitten HIFK hon ja sieltä amerikan kaukaloihin. New Jerseyn? riveissä pelaa nykyisin.
Opiskeli Jyväskylän AMK-ssa ja siellä tutustui viehättävään venäläiseen vaimoonsa.
On kielitaitoinen nuori mies , osaa viittä kieltä, puhuu suomeakin, ranskaa, englantia, venäjää ja saksaa.
Kivaa seurata nyt hänen pelaamistaan näissä kotikisoissaan.Ai, niin jos sä heität niitä ranskalaisia eväitä... niin jätä sentään ranskalaiset pastillit, ne on aina niin hyviä ja suussa sulavia.
- pitkäkiekko
Joo, nekin meni roskiin. Nyt imeskelen Sisu-pastillia. Huomenna syön "macaroonia"-ettäs tiedät.
- Lepenni-sinne-tai-tänne
Itse kaivan Le Pennin rahat lipastosta ja alan laskea kolikoita.
- Voittajia-kaksi-kpl
Pyydän anteeksi kaikkien puolesta. Ranskaan menikin kaksi voittoa.
Klo 14.25 sain väärää tietoa ranskanmaalta. Netti ja kaapeliyhteys olivat pätkiviä, että kuulin ilmoitukset väärin. Minulle oli yritetty kertoa, että suomella ei ole mitään jakoa Ranskassa tänään. Heidät on luokiteltu turisteiksi. Ettäs kehtaatteki vaatia aina voittoa, rymhmältä joka ei ole aIkaiseimmin yhdessä pelannut..Lajin menestykselle on vain hyvä jos laaja kannatus, eli ei samat voittajat aina..Venäjäkin on sen huomannut..Norjalaiset ei talvilajeissa vielä..Ketää ei kiinnosta kerta toisensa jälkeen katsoa "yksien" voittoa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä772261Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351455- 1331452
- 1501156
- 108993
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten371919Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683