Saanko palstapojat esitellä! Olkaatte niin hyvät ja naattikaa! Iltasatuna oivallinen.
https://www.youtube.com/watch?v=3hCeZ54uRLM
Prinsessa Tuksu
11
336
Vastaukset
- KerrotkoEnnenPoistoa
Voisi poistaa viestin, kun linkissä sanotaan, etteivideo ole käytettävissä.
Ennen poistoaaloittaja voisi kertoa, mitä siinä esitettiin. Kerro?Mikäs sinua alkoi jänistämään?
Vai etkö nähnyt siinä sitä mitä olisit halunnut nähdä; paljasta pintaa, verkkosukkia ... Petyitkö?
Siinä videolla siis joku nainen, nimeltään Johanna Tukiainen, tanssii nätisti kauniissa pitkässä leveässä leningissä, jossa on laahus ja lauletaan (laulaako hän itse mukana vai tuleeko se kaiuttimista?) Amazing Grace.
- EiNäyMinulleSe
Minulle linkki ilmoittaa: "Video ei ole käytettävissä"
Katsoin Pekka Poutaa, kun häneltä oli pettänyt pokka ja se video nousi ylimmäksi. - toisenlaisitafiilistä
Kannattaa katsoa myös nämä videot Johannan elämästä. En suosittele herkkähermoisille iltakatselemiseksi.
https://youtu.be/bR9y-c_LPTM
https://youtu.be/Nx3DgwAAsSc - toisenlaistafiilistä
Anteeksi, se edellisen kommentin ensimmäinen linkki ei liity Johannaan. Tarkoitus oli laittaa tämä, jos sitten tällä kertaa onnistui.
https://youtu.be/gLfWt-DEGL0 - reppuriika
Johannan stoori on tullut tunnetuksi maailmanlaajuisesti. Muistaakseni Instagrammissa oli kertynyt yli 20 miljoonaa kommenttia kunnes ylläpito oli hermostunut ja poistanut tilin. Aikoo kuitenkin tehdä uuden tilin.
- vhimsf
On paljon nuoria joiden elämän rasitteena lapsesta asti ollut alköholi ja huumeet
- jasäälimätön seksismi missä lapsia säälimättä käytetään hyväksi -
tukijoukkojahan hänelläkin ympäri Suomea varmaan
- silleen ei ainakaan vanhuksilla kovin helpoks elämä koskaan muodostu - jos ei kokaan
päihdeäitien ja lapsienkaan - jos alituisesti ihmiset on rötöstäjien armoilla kunta-alueilla
- ihmisten kodit eivät ole sosiaalitoimistoja ja hulppeaa eloa viettävien pitäisi päästä velkaneuvontaan - maassa lienee tälläkin hetkellä n. 500000,00 ylivelkaantunutts nuorta perhettä - voimia ja tukea hekin tarvitsevat ja hyvää äitienpäivää kaikille."vhimsf"
Minä aloitin alkoholin 1964.
Olin 14 vuotias.
Dokaan edelleenkin sivistyneesti.
Samaan aikaan käytin ikäisiäni lapsia siekailematta hyväkseni.
Yhtään ei sattunut vaikka reikiä tuli.
Yhtään en ole velkaantunutkaan.
Ainakaan rahalla.
Hyvä eläkkeeni menee siis hukkaan.
Ihan vaan omiin tarpeisiini.
Ymmärtänet siis että nyt, 67-vuotiaana vanhuksena olen edelleenkin ylettömän onnellinen.
Niin nuorena, kuin vanhanakin pitää muistaa osata ja osata elää.
-
Ymmärrän että sinä taidat olla epä-onnistunut yksilö.
Koeta kuitenkin välttää tällaisia kateen-purkauksia.
Ne ovat niin tyhjän-päiväisiä että tulevat korvasta ulos.
Ihan tulee lesken mieleen.
Ja pikkasen demeter.
H.
- outoa-
Tuksu ei ketään normaalia ihmistä kiinosta, miksi moinen alotus, hah
huh huh, - vhimsf
herra tai rva Hunks
- kateenpurkaukkaukseksijaepäonniseksi nimittlemänn e asiat olivat kuunneliuista ylen ohjelmista missä ihmiset kertovat elämääns kipukohdista ja riippuvuuksien aih elämänongelmistaan avoimesti - tueksi muillekin, jotka kipuilevat ja sairastavat, kärsivät,uupuvat ja
haluavat muutosta elämäänsä jaksaakseen elämän loppusuoralle
-koska uulun epätäyddellisiin naisiin, hutaleihin, kerropa miksi elää sanonta, että kateus o n aina tunne, joka on ansaittava - vaikkei ikämäs mitään edes voittaisi - koskaan? Tuksun tarina pitäisi laittaa kaikille yläasteikäisille pakolliseksi terveystiedon tunneilla.
Surullista, niin surullista keinoelämää............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747834Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583223- 372526
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152146Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352084- 232030
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151683- 601633
- 181599