Prinsessa Tuksu

Olipa.kerran.Tuksu

11

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KerrotkoEnnenPoistoa

      Voisi poistaa viestin, kun linkissä sanotaan, etteivideo ole käytettävissä.

      Ennen poistoaaloittaja voisi kertoa, mitä siinä esitettiin. Kerro?

      • Mikäs sinua alkoi jänistämään?
        Vai etkö nähnyt siinä sitä mitä olisit halunnut nähdä; paljasta pintaa, verkkosukkia ... Petyitkö?

        Siinä videolla siis joku nainen, nimeltään Johanna Tukiainen, tanssii nätisti kauniissa pitkässä leveässä leningissä, jossa on laahus ja lauletaan (laulaako hän itse mukana vai tuleeko se kaiuttimista?) Amazing Grace.


    • EiNäyMinulleSe

      Minulle linkki ilmoittaa: "Video ei ole käytettävissä"

      Katsoin Pekka Poutaa, kun häneltä oli pettänyt pokka ja se video nousi ylimmäksi.

    • toisenlaisitafiilistä
    • toisenlaistafiilistä

      Anteeksi, se edellisen kommentin ensimmäinen linkki ei liity Johannaan. Tarkoitus oli laittaa tämä, jos sitten tällä kertaa onnistui.

      https://youtu.be/gLfWt-DEGL0

    • reppuriika

      Johannan stoori on tullut tunnetuksi maailmanlaajuisesti. Muistaakseni Instagrammissa oli kertynyt yli 20 miljoonaa kommenttia kunnes ylläpito oli hermostunut ja poistanut tilin. Aikoo kuitenkin tehdä uuden tilin.

    • vhimsf

      On paljon nuoria joiden elämän rasitteena lapsesta asti ollut alköholi ja huumeet
      - jasäälimätön seksismi missä lapsia säälimättä käytetään hyväksi -
      tukijoukkojahan hänelläkin ympäri Suomea varmaan
      - silleen ei ainakaan vanhuksilla kovin helpoks elämä koskaan muodostu - jos ei kokaan
      päihdeäitien ja lapsienkaan - jos alituisesti ihmiset on rötöstäjien armoilla kunta-alueilla
      - ihmisten kodit eivät ole sosiaalitoimistoja ja hulppeaa eloa viettävien pitäisi päästä velkaneuvontaan - maassa lienee tälläkin hetkellä n. 500000,00 ylivelkaantunutts nuorta perhettä - voimia ja tukea hekin tarvitsevat ja hyvää äitienpäivää kaikille.

      • "vhimsf"

        Minä aloitin alkoholin 1964.
        Olin 14 vuotias.
        Dokaan edelleenkin sivistyneesti.
        Samaan aikaan käytin ikäisiäni lapsia siekailematta hyväkseni.
        Yhtään ei sattunut vaikka reikiä tuli.
        Yhtään en ole velkaantunutkaan.
        Ainakaan rahalla.
        Hyvä eläkkeeni menee siis hukkaan.
        Ihan vaan omiin tarpeisiini.
        Ymmärtänet siis että nyt, 67-vuotiaana vanhuksena olen edelleenkin ylettömän onnellinen.
        Niin nuorena, kuin vanhanakin pitää muistaa osata ja osata elää.
        -
        Ymmärrän että sinä taidat olla epä-onnistunut yksilö.
        Koeta kuitenkin välttää tällaisia kateen-purkauksia.
        Ne ovat niin tyhjän-päiväisiä että tulevat korvasta ulos.
        Ihan tulee lesken mieleen.
        Ja pikkasen demeter.

        H.


    • outoa-

      Tuksu ei ketään normaalia ihmistä kiinosta, miksi moinen alotus, hah
      huh huh,

    • vhimsf

      herra tai rva Hunks
      - kateenpurkaukkaukseksijaepäonniseksi nimittlemänn e asiat olivat kuunneliuista ylen ohjelmista missä ihmiset kertovat elämääns kipukohdista ja riippuvuuksien aih elämänongelmistaan avoimesti - tueksi muillekin, jotka kipuilevat ja sairastavat, kärsivät,uupuvat ja

      haluavat muutosta elämäänsä jaksaakseen elämän loppusuoralle
      -koska uulun epätäyddellisiin naisiin, hutaleihin, kerropa miksi elää sanonta, että kateus o n aina tunne, joka on ansaittava - vaikkei ikämäs mitään edes voittaisi - koskaan?

    • Tuksun tarina pitäisi laittaa kaikille yläasteikäisille pakolliseksi terveystiedon tunneilla.
      Surullista, niin surullista keinoelämää............

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe