Linkityksiä linkitysten perään

turhaakin.turhempaa

Katso sitä, katso tätä. 60 plus keskustelua. Minua ei kiinnosta mokomat Tukiasiset, eikä muutkaan linkitykset. Onko keskustelun aiheet kuivuneet kasaan ? Eikö kellään ole enää mitään asiaa, jos ei niin minkä takia pitää väkisin ylläpitää tällaista linkitys palstaa.

39

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yleisö-ei-sitä-pyydä-

      Ainahan voit avata oman makusi mukaisen toisten mollaamisketjun.

      • turhaakin.turhempaa

        Minkähän vuoksi pitäisi, avata sellainen ketju missä mollataan ?


    • Eikö kellään ole enää mitään asiaa, jos ei niin minkä takia pitää väkisin ..............
      Niin, laitas sinä räväyttäen joku hieno keskustelun aihe. On helppoa moittia muita mut itsekän ei kummoiseen vissiin sitten kykene?

      • eppu2

        Tämähän täällä ongelmana pyörii.
        Toisaalta on niinkin, että, kun laittaa asiaa, jotkut katsoo asiakseen laittaa läskiksi joka jutun.


      • Juu näin on. Mutta jospa voisi ohittaa ne läskiksilaittajat ja keskittyä vain heihin jotka yrittää asialisesti?


      • eppu2 kirjoitti:

        Tämähän täällä ongelmana pyörii.
        Toisaalta on niinkin, että, kun laittaa asiaa, jotkut katsoo asiakseen laittaa läskiksi joka jutun.

        "eppu2"

        Asioita on yhtä monta kuin lukijaakin.
        Joten on turhaa tehdä asiasta numeroa.
        Aina kun aikoo kirjoittaa jotain, pitää muistaa että kirjoittaa palstalle, ei ihmiselle.

        H.


      • kunnon.ukkeleita

      • turhaakin.turhempaa

        Ei ollut tarkoitus moittia ketään, ihmettelin ja kysyin.


      • turhaakin.turhempaa kirjoitti:

        Ei ollut tarkoitus moittia ketään, ihmettelin ja kysyin.

        Oliko mielestäsi aloituksesi sitten sitä kaipaamaasi asiaa? Ihmetellä ja kysyä toisten kirjoituksia?


      • eppu2
        hunksz kirjoitti:

        "eppu2"

        Asioita on yhtä monta kuin lukijaakin.
        Joten on turhaa tehdä asiasta numeroa.
        Aina kun aikoo kirjoittaa jotain, pitää muistaa että kirjoittaa palstalle, ei ihmiselle.

        H.

        Että sillai. Tuo viimeinen lauseesi kertookin paljon.
        Et siis tajua, että kun veetuilet palstakommentoijalle, että hän on ihminen.


      • eppu2 kirjoitti:

        Että sillai. Tuo viimeinen lauseesi kertookin paljon.
        Et siis tajua, että kun veetuilet palstakommentoijalle, että hän on ihminen.

        Asioita on yhtä monta kuin lukijaakin

        H.


      • eppu2 kirjoitti:

        Että sillai. Tuo viimeinen lauseesi kertookin paljon.
        Et siis tajua, että kun veetuilet palstakommentoijalle, että hän on ihminen.

        Sama tuli mieleen. Palstallehan voi veeduilla ja höpötellä ihan mitää sattuu kun ei tarvitse ajatella et palstan lukijoina ja kommnetoijina ovat ihmiset, ei pelkkä tekninen laite. Mutta jos se on nörtille vaikea ymmärtää, liian vaikea ;).


      • eppu2
        hunksz kirjoitti:

        Asioita on yhtä monta kuin lukijaakin

        H.

        Lukijat ovat ihmisiä, vaikka olisi kaksi asiaa yhtä aikaa.


      • turhaakin.turhempaa
        siilenä kirjoitti:

        Oliko mielestäsi aloituksesi sitten sitä kaipaamaasi asiaa? Ihmetellä ja kysyä toisten kirjoituksia?

        En arvostellut sinua en arvostellut ketään muutakaan. Kirjoitin vaan aloitukseen ajatukseni. Sen olisi voinut vaikka kaikki ohittaa, ei siihen olisi tarvinnut tarttua niin sanatarkasti.


      • turhaakin.turhempaa
        siilenä kirjoitti:

        Oliko mielestäsi aloituksesi sitten sitä kaipaamaasi asiaa? Ihmetellä ja kysyä toisten kirjoituksia?

        Enpä viitsi enää jankata mokomasta asiasta kanssasi.


      • eppu2 kirjoitti:

        Että sillai. Tuo viimeinen lauseesi kertookin paljon.
        Et siis tajua, että kun veetuilet palstakommentoijalle, että hän on ihminen.

        "eppu2"

        Selvitän/avaan sinulle hieman kommenttiani.
        V-tuilu ei ole kaikille sitä mitä on toiselle.
        On ihmisiä, jotka ovat niin herkkiä itsestään että ottavat kaiken turhan raskaasti itseensä.
        Sitten on heitä, jotka ymmärtävät hyvin että kommentit ovat useimmiten kaikuja omasta kommentistaan.
        Näyttäisi siltä että kaipaat vain myötä-hymisteleviä kommentteja.
        Etenkin omiin kommentteihisi.
        Tuostahan on kinattu jo miljoonasti.
        Kirjoittelemmeko vai myöntelemmekö.

        H.


      • turhaakin.turhempaa kirjoitti:

        Enpä viitsi enää jankata mokomasta asiasta kanssasi.

        Heh, no kuitenkin kahdesti vastaat samaan kommenttiini :). En ottanut arvosteluna minua kohtaan. Sitä åpaitsi asiasta saa keskustella ilman että on samaa mieltä. En vedä hernettä nenuun vaikket myötäilekkään.


    • Heikunkeikku

      Minua ei linkitykset haittaa. Joko avaan tai sitten en.
      Joskus linkitys voi olla hyvästäkin, että on helpompi sitten asiasta keskustella, kun tietää mistä täs nyt pitäisi oikeen rupatella.

      Musiikkilinkeissä olisi hyvä olla kappaleen nimi, ettei tarvitsisi turhaan availla.

      • "Heikunkeikku"

        Aidossa musiikki-aloituksessa on aina alussa pieni tarina.
        Tarina joka antaa kuuman vihdeen tarinaan liittyvästä musiikista.
        Ne ovat konaisuuksia.
        Renkutukset ovat sitten se toinen juttu.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Heikunkeikku"

        Aidossa musiikki-aloituksessa on aina alussa pieni tarina.
        Tarina joka antaa kuuman vihdeen tarinaan liittyvästä musiikista.
        Ne ovat konaisuuksia.
        Renkutukset ovat sitten se toinen juttu.

        H.

        kokonaisuuksia...

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        kokonaisuuksia...

        H.

        ja vielä
        ei vihdeen vaan vihjeen.
        Oppisipa kirjoittamaan hitaammin.

        H.


      • Heikunkeikku
        hunksz kirjoitti:

        "Heikunkeikku"

        Aidossa musiikki-aloituksessa on aina alussa pieni tarina.
        Tarina joka antaa kuuman vihdeen tarinaan liittyvästä musiikista.
        Ne ovat konaisuuksia.
        Renkutukset ovat sitten se toinen juttu.

        H.

        AIDOSSA musiikkialoituksessa pitäisi keskustella Musiikista.
        Tahi musiikissa olevasta tekstistä tahi minkä takia juuri kyseinen musiikki kolahtelee.
        Joku pienikin perustelunpoikanen olisi paikallaan.
        Myös niin, että arvostaa toisen musiikkimakua. Oli hänen musiikkinsa sitten mimmosta tahansa.
        Musiikkimakuja huh huh, ainaski sata on. Turha niitstä on vinkua, jos ei itse tykkää ja käskeä viemään kyseiset musiikkinsa veks.
        Kertakaikkiaan.
        Kertakaikkiaan.
        H.


      • Heikunkeikku
        Heikunkeikku kirjoitti:

        AIDOSSA musiikkialoituksessa pitäisi keskustella Musiikista.
        Tahi musiikissa olevasta tekstistä tahi minkä takia juuri kyseinen musiikki kolahtelee.
        Joku pienikin perustelunpoikanen olisi paikallaan.
        Myös niin, että arvostaa toisen musiikkimakua. Oli hänen musiikkinsa sitten mimmosta tahansa.
        Musiikkimakuja huh huh, ainaski sata on. Turha niitstä on vinkua, jos ei itse tykkää ja käskeä viemään kyseiset musiikkinsa veks.
        Kertakaikkiaan.
        Kertakaikkiaan.
        H.

        niitstä on kyllä hyvä sana. Vieläkin parempi jos tietäisi mitä se meinaa.
        Minun niitstä-sana olisi pitänyt olla "niistä". Mutta EI liity nenään ja sen eritteisiin.


      • Heikunkeikku kirjoitti:

        AIDOSSA musiikkialoituksessa pitäisi keskustella Musiikista.
        Tahi musiikissa olevasta tekstistä tahi minkä takia juuri kyseinen musiikki kolahtelee.
        Joku pienikin perustelunpoikanen olisi paikallaan.
        Myös niin, että arvostaa toisen musiikkimakua. Oli hänen musiikkinsa sitten mimmosta tahansa.
        Musiikkimakuja huh huh, ainaski sata on. Turha niitstä on vinkua, jos ei itse tykkää ja käskeä viemään kyseiset musiikkinsa veks.
        Kertakaikkiaan.
        Kertakaikkiaan.
        H.

        "Heikunkeikku"

        Hän ei nähtävästi ole huomannut että AIDOSSA vahdetaan tunteitten ajatuksia kirjoittamalla toiselle saman-lainen, saman tunteen tyylinen.
        -
        Sinne on turha tulla asenteella et nyt minä murskaan tuon musiikin.
        Haukun tuon lapsellisen lässyn: Minä tykkään susta.
        Tahi laittaa sänkytansseja rankasti rokkaillen.
        Noille on se renkutus-aloitus.
        Renkku-aloitus on avoinna sinullekin.
        Usko nyt, äläkä jankuta.

        H.


      • Heikunkeikku
        hunksz kirjoitti:

        "Heikunkeikku"

        Hän ei nähtävästi ole huomannut että AIDOSSA vahdetaan tunteitten ajatuksia kirjoittamalla toiselle saman-lainen, saman tunteen tyylinen.
        -
        Sinne on turha tulla asenteella et nyt minä murskaan tuon musiikin.
        Haukun tuon lapsellisen lässyn: Minä tykkään susta.
        Tahi laittaa sänkytansseja rankasti rokkaillen.
        Noille on se renkutus-aloitus.
        Renkku-aloitus on avoinna sinullekin.
        Usko nyt, äläkä jankuta.

        H.

        Minä korjaan puolestasi, ettei sun aina tartte:
        Vahdetaan = vaihdetaan.

        En minä sinun tekemään musiikkialoitukseen tulekaan. Väärää puuta kalajutat.

        Sinähän saat ja voi tehdä minkälaisen aloituksen tahansa, mutta minä kirjoitinkin AIDOSTA musiikkialoituksesta, en epäaidosta.


      • eppu2
        hunksz kirjoitti:

        "Heikunkeikku"

        Hän ei nähtävästi ole huomannut että AIDOSSA vahdetaan tunteitten ajatuksia kirjoittamalla toiselle saman-lainen, saman tunteen tyylinen.
        -
        Sinne on turha tulla asenteella et nyt minä murskaan tuon musiikin.
        Haukun tuon lapsellisen lässyn: Minä tykkään susta.
        Tahi laittaa sänkytansseja rankasti rokkaillen.
        Noille on se renkutus-aloitus.
        Renkku-aloitus on avoinna sinullekin.
        Usko nyt, äläkä jankuta.

        H.

        ´´Sinne on turha tulla asenteella, et nyt minä murskaan tuon musiikin.´´
        Juuri tuolla asenteellahan Sinä tulet muiden aloituksiin.


    • Jollakin-on-AGGRESSIOITA

      NIIN paljon, että aina pitäisi olla haukkumassa muista.
      Siksi asia-aiheet ja linkit ovat HÄNEN mielestään vääriä.

      • turhaakin.turhempaa

        Jos Tuksu Tukiaisesta linkitykset on asiaa, niin pyydän nöyrimmin anteeksi. Tuntuu kaikilla muilla olevan aggressioita paitsi ei minulla.


      • Sairaat-vaativat

        Tänne pesiytyvät kaikkein sairaimmat yksinäiset.

        He vaativat saada purkautua, mutta eihän se auta,
        sillä asioiden purkaminen ja selvittely täytyy tehdä TUTTUJENSA kansa.


      • Niinpä-

        Jos on riita, se täytyy selvittää SEN henkilön kanssa, joka on osapuoli riidassa.


    • Taas lukematta muuta kuin aloituksen:
      mikä linkittämisessä oikein mättää? Kun puhutaan esim.ajankohtaisista tapahtumista niin asiaa enemmän valoittava linkki on melkein pakollinen, että kaikki tietää mistä puhutaan; se tavallaan asettaa kaikki samalle sivulle ja samalle viivalle. Se myös tarkoittaa sitä että aloittaja toivoo keskustelun pyörivän linkitetyn asian ympärillä, vaikka tässä asiassa meitä aloittajia on montaa sorttia; henkilökohtaisesti minua ei häiritse keskustelun rönsyilyminen tai sivuraiteet,
      ***
      Musiikkilinkeistä: en yleensä osallistu musiikkiketjuihin ja värssyjen väsäämiseen. Ne jotka osaavat tehkööt vain runojaan; musiikkimaku on vaikea ja että Youtube-linkki olisi oikeutettu siihen täytyisi kyllä keksiä jotain keskustelua (heikku selitti asian paremmin) joka avautuisi useammalle kuin jonkun runoniekan tunteiluiden ympärillä kieppuvalle sielunsisarelle.
      ***
      Kuvien kopionnoista: jos kuva liitty aiheeseen tai valottaa pointtia niin hyvä.

      • "Paloma.se.co"

        Hyvinhän sinä tajusit aloituksen aiheena olevan minun mollaamiseni :)
        Selitin myös Heikulle toisen aloitukseni tarkoituksen.
        Eli renkutuksen renkku-musiikkeineen.
        Sitä sinä ET huomannut?:)
        -
        Siihen voit sinäkin kirjoittaa.
        Jopa ilman fiksuja värssyjä.
        Typeryyksiä vain.

        H.


      • tsallallallallaaaaa
        hunksz kirjoitti:

        "Paloma.se.co"

        Hyvinhän sinä tajusit aloituksen aiheena olevan minun mollaamiseni :)
        Selitin myös Heikulle toisen aloitukseni tarkoituksen.
        Eli renkutuksen renkku-musiikkeineen.
        Sitä sinä ET huomannut?:)
        -
        Siihen voit sinäkin kirjoittaa.
        Jopa ilman fiksuja värssyjä.
        Typeryyksiä vain.

        H.

        Fiksuja värssyjä 😀heheheheee kaippa sä tykkäät että muutama mummi poraa sun perääs itkuisin tyrkyttävin haaveiluin 😝😝😝😝😝


      • tsallallallallaaaaa kirjoitti:

        Fiksuja värssyjä 😀heheheheee kaippa sä tykkäät että muutama mummi poraa sun perääs itkuisin tyrkyttävin haaveiluin 😝😝😝😝😝

        "tsallallallallaaaaa"

        Sinä olet ymmärtänyt väärin jotain tärkeää.
        -
        Ole varovainen, eppu2 inhoaa v-tuilua.
        Tosin, hän saattaa hyvinkin olla puolueellinen.
        Tiedä vaikka pitäisikin kommentistasi.

        H.


      • totuus-esiin
        hunksz kirjoitti:

        "tsallallallallaaaaa"

        Sinä olet ymmärtänyt väärin jotain tärkeää.
        -
        Ole varovainen, eppu2 inhoaa v-tuilua.
        Tosin, hän saattaa hyvinkin olla puolueellinen.
        Tiedä vaikka pitäisikin kommentistasi.

        H.

        Kyllä sinä päsmäri olet niin syvältä maan sydämestä todella.


      • mimmimum-..mi
        tsallallallallaaaaa kirjoitti:

        Fiksuja värssyjä 😀heheheheee kaippa sä tykkäät että muutama mummi poraa sun perääs itkuisin tyrkyttävin haaveiluin 😝😝😝😝😝

        No...minä en ainakaan poraa kenenkään perää....ei ole enää porakonettakaan ....annoin sen pojalle....


      • Näkevätsilimät
        mimmimum-..mi kirjoitti:

        No...minä en ainakaan poraa kenenkään perää....ei ole enää porakonettakaan ....annoin sen pojalle....

        😉😉😉😉😉😉😉😉😉😍😍😍😍😍😍😍😍 niin niin 😁😁😁😁😁😁


      • Ei-tämän-aloittaja

        Paloma, rönsyileminen ja jutut sivuraiteilla eiväthäiritse ollenkaan,
        mutta kun se menee aina toisten kirjoittajien mollaamisesksi, niin

        SITÄ yritän väistellä asia-aloituksia laittamalla.


    • Tätä älä ainakaan katso. Noita muita voisit pikkaisen vilkaista.

      Ehkä purkauksesi osoite on hieman ohi, suomi 24 pystyy sulle vastaamaan, miksi pitää semmoista ja tämmöistä palstaa hengissä.

      Linkityskö saa palstan henkitoreisiin, en jaksa uskoa moista. Joskus mielenkiintoiset linkitykset suorastaan nappaavat matkaansa, asia sellaiset varsinkin,

      kyllä tuollaisen 60 hemmon, oletan että olet kiukkuinen vanha mies tai olisitko sittenkin kiukkuinen nuori mies, mene ja tiedä, tulisi jo tajuta, ettei kaikki voi tykätä samoista aiheista, mutta ei se kuitenkaan estä muita tekemästä aloituksia omien mieltymystensä mukaan, niin kuin nyt sinäkin , kiva kun tupsahdit moisesta aiheesta, sain minäkin muutaman rivin aikaiseksi.

      On se kiva kun meillä on jokin paikka missä höpöstellä ja kinastella . Kävin kurkkaamassa 70 kun kohta sinne kuitenkin...siellä vasta kinastellaan, täällä kinastelukin on keposempaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe