Itsellä on ravintolan vessa ja sakasti. Molemmat oli yhden illanjuttuja. Hetken mielijohteesta harrastin seksiä parhaan kaverin kanssa vessassa ja papin kanssa sakastissa.. Onneksi kukaan ei tullut yllättämään.
Oudoimmat paikat missä olette harrastaneet seksiä?
9
733
Vastaukset
- 3894322
No kertoo sinusta paljon...
- 87087956
Sängyssä. Naurattaa vieläkin
- möhönen
Panna puksuttelin kerran erään nuoren naisen kanssa paloautossa. Mukavasti nainen ujelsi, kun lasketin pohjaan asti... kivaa oli!
- kaikenlaistatapahtuu
me taas tyttiksen kanssa pantiin menemään sairaalanvessassa, möhönen jäi junasta jo. Minä siellä potilaana ja tyttis tuli kattomaan.
Ravintolan wc on kai klassikko.
- TarkaBi
Tykkäisitkö tehdä sen autossa?
- Höpsööntynyt
Mun haluja kyllä laskee kaikki wc-tilat kuten myös roskisten läheisyys. Mutta olen kyllä Helsingissä keskellä päivää eräässä metsikössä (ulkoilualue) rakastellut silloisen miesystävän kanssa. Myös kesäteatterin katsomossa kesäyönä on tullut rakasteltua yhden lyhytromanssimiehen kanssa. Paras paikka on kyllä varmaan korkeushyppypatja liikuntavälinevarastossa keskellä kesäpäivää. Löylyhuoneessa on paneskelu aloitettu, mutta siellä oli liian kuumaa viedä hommaa loppuun. Myös kyläpaikoissa on sekstattu. Nämä kaikki olivat siis heterorakasteluita. Olen kiinnostunut myös jatkossa erikoisista paikoista. Esimerkiksi teltta, heinälato, laituri, kaunis metsämaisemapaikka... Naisen kanssa naisena voisi olla jännää myös esimerkiksi bussin takimmaisessa penkissä hyväileminen :-D
- VainLesbojuttuja
Me lesbot emme halua kuulla miten ja missä joku nainen on harrastanut seksiä miehen kanssa. Sen sijaan jos edes haluamme lukea tai kuulla tarinoita ylipäätänsä niin kahden naisen välisestä rakkaudesta ja seksistä kiitos. Eli vain lesbotarinoita lesbopalstalle, kiitos! Teille heteroille on ihan jo tarpeeksi palstoja, jossa voitte tarinoida heteroseksistä keskenänne.
- Kerrankesässä
Himo vei ihan yhtäkkiä ja aloitettiin jo parvekkeella.. isot lasit eikä verhoja tms. Silloinen naisystävä veti vaan housuni alas ja...
Tähän asti paras on ollut luentosali. Mitään niin spesiaalia ja jännää ei tule varmaan ikinä enäö tapahtumaan :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514