Yksi huijari taas vähemmän. Usko vei .... HEH HEH

Terv.Mirka

Pastori yritti näyttää seurakunnalle miten Jeesus käveli vetten päällä - krokotiilit söivät.

Usko oli vahva, mutta krokotiilit olivat vahvempia. Pastori Jonathan Mthethwa halusi näyttää seurakunnalleen, miten Jeesus käveli veden päällä.

Paikallisten lehtien mukaan tapaus sattui jo 24. maaliskuuta.

- Pastori opetti meille uskon tärkeyttä. Hän lupasi esittää meille uskon voiman, kertoo seurakunnan jäsen Daily Postille.

Pastori kokosi seurakuntansa joen rannalle White Riverissä Etelä-Afrikassa. White River sijaitsee parikymmentä kilometriä Nelspruitin pohjoispuolella.

Pastori Mthethwa lähti kahlaamaan jokeen. Hän pääsi noin 30 metrin päähän rannasta ja oli juuri yrittänyt ponnistaa kävelemään veden pinnalla.

Hän oli paastonnut ja rukoillut koko edellisen viikon. Emme ymmärrä, mitä tapahtui, kertoi silminnäkijä.

Krokotiilit söivät pastorin lähes kokonaan järkyttyneen seurakunnan silmien edessä.

Kun pelastuspalvelu saapui paikalle noin 30 minuutin kuluttua, mitään ei ollut enää tehtävissä.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201705152200138929_ul.shtml

8

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nauroin.

    • veio4

      Krokoja varmaan harmitti pastorin viikon paasto.

      Eipä tuo ollut sen ihmeenpää "uskon " vahvuutta kuin mitä monet kehittävät itsessään kun yrittävät olla jotain erikoista mitä ihmeellisimmillä konsteillä, kuten matkimalla idoleitaan tai bodailemalla tai ajamalla kalliilla autolla tai hankkiutumalla johtajan asemaan tai ajamalla raivokkaasti liikenteessä tai ......name more

      Mitä hyödyttää ihmistä vaikka hän voittaisi omakseen koko väkijoukon katseet mutta saisi krokon pureman sieluunsa.

      • Tai elokuution pureman? Sillä niitä katseita vasta kerääkin, mutta minuus jakaantuu pitkin nettiä.


    • mjbhvgv

      Pitäskö kaikkien pappien suorittaa testi jotta valehtelijat paljastuisi mahdollisista rehellisistä?

    • yanne

      Tällaisia törkeitä valehtelijoiden tulisi osoittaa olevansa kastettuja Jeesuksen opetuslapsiksi!
      Tässä on nejä rikollisuuden edustajan valhetta "taivaan Isän" nimeen...
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11977916
      "Hei Mirka,
      Kaste ilman kirkkoonliittämistä ei ole mahdollista.
      Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa.
      Sallikaa lasten tulla Jeesuksen opetuslapsiksi ja Taivaan Isän lapsiksi kasteen kautta!
      t. Maarit-pappi "

      Onko teissä lapsena rikollisesti kastetuissa kenestäkään tullut muuta kuin kristittyjen rikollisuutta rahoittavia?
      Tutkikaa voittoko todistaa olevanne Jeesuksen opetuslapsia ja tulkaa sitten kehumaan itseenne muuksi kuin rikollisuuden rahoittajiksi ja krokotiilien sapuskaksi!

    • sadfasdfd

      Liekkö ollu ihan aidon elävän persoonallisen Jeesuksen asialla kuitenkaan tuo "pastori". parempi jos kuolee tai hjoaa, ellei alkuunsa, niin ainakin jossain vaiheessa tuommoset lahkot ja eksytyssuunnat. Vaikka sitten vähän rankemman kautta. Saattohanb kuitenki olla että tuossa oli joku väärä profeetta tahi pappi viemässä suurtakin seurakuntaa ihan harhapolkua

    • Jeesuseläätänään

      Ei Jeesus käskenyt tekemään temppuja vain temppujen vuoksi. Paavo Järvinen kertoi oli yritetty myrkyttää Keniassa ja oli kokenut jo kurkun ja suun palamisen ja tajunnan samentumisen. Oli mennyt ulos ja odotellut kuolemaan rukoillen, mutta sitten äkkiä oli Jumalan Pyhä Henki laskeutunut päälle ja myrkytysoireet olivat hävinneet.
      Myrkyttäjät olivat myrkyttäneet aluksi kissan joka oli tullut tietoon jälkeenpäin.
      Kun myrkky ei ollut tehonnut, niin sen seurauksena oli monet paikalla olevista tulleet uskoon.
      Indonesian herätyksen aikaan 1970-luvulla on tapahtunut ihme että evankelistat ovat kävelleet joen yli vetten päällä tiettömään viidakkokylään. Ei tehty temppuja vaan Jumalan teki ihmeen että Hänen työ voisi jatkua.

      • Terv.Mirka

        Höpö höpö. Kirjoituksessasi mikään ei ole totta. Todisteita mistään tälläisistä tapahtumisista ei ole.

        Olkaa uskovaiset rehellisiä, niin kuin me ateistitkin olemme.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe