Tässä oikein mallien malli:))

Haluaisitko.malliksi

Mitä mieltä olette, sopiiko 63-vuotias huippumalliksi? Tytär on lakannut painostamasta minua värjäämään hiukseni kun harmaat hiukset ovat muotia sekä nuorilla että vanhemmilla. Tässä iässä kyllä on kauniimpaa, jos on vähän enemmän lihaa luiden päällä koska se vanhentaa kasvoja jos on kovin alhainen rasvaprosentti.

http://www.iltalehti.fi/fiidifi/201705152200137831_fd.shtml

26

524

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehehehee

Jaha, tämä aloitus oli taas tätä! No, minkä ikäinen aloittajan mielestä sopii huippumalliksi?
      Ikärasistinen on aloitus ja aloittaja.
      Vaateripustimeksi sopii tietenkin kaiken ikää, koska kaiken ikäiset ihmiset käyttävät vaatteita.
      Sitäpaitsi HUIPPUmalliksi ei helposti noin vaan suit sait pääse. Jos mallitoimisto valitsee 63-vuotiaan mallikseen, niin 63-vuotias SOPII HUIPPUMALLIKSI.

• Tuo kuvan malli oli tosi kaunis ja fiksusti laitettu, ei mikään kaksikymppisten rivo kopio.
      Todellakin sopii jos mallitoimisto sellaista hakee,

• vahanukke

Kaunis nainen. Korvakoruja ilmeisesti mainosti. Ne ovat liian isot miun maun mukkaan :-)

(Odottelemme itsekehuja, taisihan toki olla jo aloituksessa.)

• Mitä mieltä olette, sopiiko lommoposkinen anoreetikko sitten paremmin malliksi kuin tämä 63-vuotias? Samaa mieltä edellisen kanssa että korvakorut liian suuret ja painavat, ne vetää vähän väsähtäneet korvanlehdet olkaipäille saakka jos käyttää usein. Malli-ikoniksi ehdotan edelleenkin Brigitte Trogneuxia, 64 vuotta.

• "Paloma.se.co"

Mitä mieltä olet profiili-kuvastani?
        Eikö olekin kuin korppis, tai... :)
        -
        Aloitus on asenteeltaan surkea.
        Kuten onkin jo moitittu, ikää pitää taas lesken:mäisesti moittia ja irviä.
        Minun silmissäni kuvat ovat hienoja, ajatellen kuinka paljon voi uskaltaa vaatteillaan, jos vaan uskaltaa ja omaa silmää.
        Tosin...ei minun tyttö-ystäväni, ei vanhemmitenkaan.
        Minä pidän kohtuullisen harmaista Varpusista.

H.

• hunksz kirjoitti:

"Paloma.se.co"

Mitä mieltä olet profiili-kuvastani?
        Eikö olekin kuin korppis, tai... :)
        -
        Aloitus on asenteeltaan surkea.
        Kuten onkin jo moitittu, ikää pitää taas lesken:mäisesti moittia ja irviä.
        Minun silmissäni kuvat ovat hienoja, ajatellen kuinka paljon voi uskaltaa vaatteillaan, jos vaan uskaltaa ja omaa silmää.
        Tosin...ei minun tyttö-ystäväni, ei vanhemmitenkaan.
        Minä pidän kohtuullisen harmaista Varpusista.

H.

No mutta!
        Meinaat siis että sinun "tyttö-ystäväsi" eivät saa vetää huomiota pois sinusta? hahahahahahaa

• Paloma.se.co kirjoitti:

No mutta!
        Meinaat siis että sinun "tyttö-ystäväsi" eivät saa vetää huomiota pois sinusta? hahahahahahaa

"Paloma.se.co"

Onko sinulla vielä tuo takki mikä oli nuoruus-kuvassasi?
        Jos on ja mahtuu, lähdetkö kanssani Bingoon.
        Sinä kun aavistelet hyvin.

H.

• hunksz kirjoitti:

"Paloma.se.co"

Onko sinulla vielä tuo takki mikä oli nuoruus-kuvassasi?
        Jos on ja mahtuu, lähdetkö kanssani Bingoon.
        Sinä kun aavistelet hyvin.

H.

Eihän kukaan kanna kulta-harkkoa läpi-näkyvässä muovi-kassissa.

H.

• Kultanikunnollakantaisin
        hunksz kirjoitti:

Eihän kukaan kanna kulta-harkkoa läpi-näkyvässä muovi-kassissa.

H.

Vanhen-miten on Sinusta tullut entistäkin sietämättömämmi UHMA-ikäinen LAPSI!

• siloonenposki

Minun mielestäni karmean näköinen, variksen pelottimeksi puettu!

• jokainenomanlaisensa
    • Ihan passeli nainen malliksi, hieman kalvakko ja totisuus on mallin suosikki-ilme. Hymyä kaipasin.

Olisikin kiva olla hetki vaatemallina.
      Hieman pyöreähköä, ehkä sopivan pehmeää jos vaatteen esittely vaatisi, niin mikä ettei, uuden bodystocking vaan ylle ja mukaan hommaan.
      Ilmeeksi tulee kyllä naurava , iloinen nainen, koska tilanne olisi niin huvittava ja hauska, etten nauramatta selviäisi siitä hetkestä.

• Heikunkeikku

Voisinpahan vastata tähänkin aloitukseen.
      "Mitä mieltä olette, sopiiko 63-vuotias huippumalliksi?"
      Tietysti passaa. Onhan eri ikiä niin paljon, että jokaiselle jotakin.
      Kuvassa olevat vaatteet eivät kauhean paljon ole minun makuuni, mutta mitäpä siitä. Joku toinen tykkää ja sillä siisti.

Minä itse en olisi kiinnostunut esittelemään vaatteita. Epäonnistun AINA kuvissa. Olen HirrRRRRveän näköinen mielestäni. Ihan eri näköinen kuin livessä:)
      Tästä huonosta valokuvanaamastani johtuen olen aina ollut enemmän kiinnostunut olemaan kameran väärällä puolella. Kuvan ottajana olen Yes-tyyppi. Harvoin sihtini epäonnistuu ja kuvattavien päätkin tulevat kokonaisina kuviin:)

• huippupähkääminen

Ensinnäkin olisi hyvä tietää vastaus sanalle Huippumalli?
      Onko myös matala malleja sekä jalat maassa malleja?
      Entä välitason malleja tikkaiden puolivälissä seisten?
      Vai viedäänkö heidät Eiffel tornin tai vesitornin päälle ja puetaan eri asusteisiin jolloin he ovat huipulla?

Kuvan esimerkki ei näytä kylläkään miltään nuorekkaalta "huippumallilta". Ilman tekstiä olisin veikannut iäksi hyvähkösti säilynyt 70 - 75 vuotias nainen. Esitteleekö hän jotain avaruussukkulan käyttövaatteita ja kirpparin mainoskasvo vai mitä hän työstää?

Olkoot he muualla vaikka mitä malleja mutta ei suomessakaan ole ensimmäistäkään huippumallia. Tavis naisia jotka esittelee erilaisia milloin mitäkin"rytkyjä" joita muodiksi valehdellaan.

Itse voisin alkaa huippumies malliksi. Navettasaappaisiin en koskisi mutta jotain kumiteräsaappaita voisin esitellä. Myös lenkkarit ja crocsit ovat lähellä arkivaatetustani. Eteisessä ainakin valmiina elämän kinttupoluille.
      Tuulipukuun en pukeutuisi mutta urheiluhuppari lämmikkeenä takin alla voisi olla jees.

Tosin tällä viikolla alkaa riisuuntuminen talven jäljiltä. Tuskin tarvitsen talvivuorattua farkkutakkia loppu viikolla? On minulla nahkatakkejakin ja huippumallin kallis talvitakki, mutta se oli virheosto, liian kuuma paukkupakkasillakin. Minulla kun on taipumus käydä kuumana, että melkein lumi sulaa kenkienkin alla.

• en-tykännyt

Muodista puheen ollen .... oliko se aamutakilta näyttävä hirvitys Erinin päällä pumpsipumissa tämän päivän muotia?

• Taitaa olla päivän muotia....en ole nähnyt mainitsemaasi Eriniä, mutta täällä oli tv:ssä eilen illalla yksi nainen joka kuulutti illan viimeistä ohjelmaa ja sillä oli jo valmiiksi pyjama päällä. :)

• raitapaitajakku
        Paloma.se.co kirjoitti:

Taitaa olla päivän muotia....en ole nähnyt mainitsemaasi Eriniä, mutta täällä oli tv:ssä eilen illalla yksi nainen joka kuulutti illan viimeistä ohjelmaa ja sillä oli jo valmiiksi pyjama päällä. :)

tässähän tämä kylpytakkilook http://static.katsomo.fi/multimedia/vman/VMan-P749/VMan-P749696.jpg

• Ihan käypäsen näköinen ja sopivasti notkeakin malliksi, vaikka luultavasti suurin osa ikätovereistaan ovat kasvoiltaan vähemmän ryppyisiä.

Ylempänä ketjussa mainittu ja linkitetty 65-vuotias Pirjo Nuotio näyttää tuon sattumalta huippumalliksi nousseen naisen rinnalla paljonkin nuoremmalta. Ihastuttavia, nuoren näköisiä eläkeläisiä näyttää ilmestyvän julkisuuteen Suomessakin jatkuvasti.

Pelkään, että se saattaa innostaa myös eläkeiän nostamiseen. Tosin onhan eliniänodotuskin noussut viime vuosina. Tietääkö joku, kuinka monta yli 100-vuotiasta elää aktiivista, itsenäistä elämää Suomessa ja Euroopassa?

• miksikäei

Tervejärkistä, kun ei mallin tarvitse näytellä tissivakoa tahi alempana olevia käyttöluukkuja. Siltikin töitä riittää ja nuoremmat kadehtien ihmettelevät, kuinka hänenlainen kelpaa estranaadille kuin tyhjää.
      Hatunarvoinen, persoonallinen Leidi!

• LiinanArvoineVai

Hatunarvoinen? Mitä se tarkoittaa?

• hatullinenheikkouksia

varmaa jotain "hatullinen paskaa" :DDDDDDDDDDDDDDDDDD

• Olettaisin

Hatun noston arvoinen.

• overandoveragain

Omakehu tulee tässä:

Syöpäleikattu seitsemänkymppinen, pitkä kaula, ei suurempia ryppyjä (ainakaan naamassa), painoindeksi kohdallaan, tukkakin kivasti kasvaa ja uusi pakkohiusmuoti taitaa jäädä pysyväksi, niin kiva se on. Kyllämä tuolle hyvin pärjäisin!

Ei sen puoleen, on minua patisteltu jo muutama vuosi sitten jonkin naistenlehden ikäkausimalliksi...

Mutta enpä taida, on noita muita aktiviteetteja ja paljon tärkeämpiä asioita elämässä. Murheitakin.

• malliksiko

Sinulla on liian pitkä ja terävä nenä

• bessie-

Miksi ei sopisi? Onhan vielä mallin töitä tekeviä paljon vanhempia ihan oikeita huippumalleja olemassa. Esimerkiksi Carmen Dell Orefice taitaa yhä tehdä hommia.

Tuosta linkkisi naisesta tuskin tulee HUIPPUmallia, tyypiltään hän ei ole mitenkään harvinainen ja huomattavasti paremmin myyviä vaihtoehtoja luulisin löytyvän brändille kuin brändille.

"Lyn Slater odotteli ystäväänsä lounaalle muotiviikkojen aikaan New Yorkissa. Hänen odottaessaan joukko ulkomaisia toimittajia tuli ja piiritti hänet. Slateria luultiin kansainväliseksi muoti-ikoniksi. Slateria tilanne nauratti ja hän suostui hymyilemään kameroille."

Noinkohan tämä "joukko ulkomaisia toimittajia" on luullut häntä Iris Apfeliksi, tyyli-ikoniksi jonka lukemattomiin jäljittelijöihin tämä professorikin taitaa kuulua.

• Tulihan joku pyytään saako ottaa kuvan legolassista paikallisessa pizzeriassa ;) Luulikohan se sitä björn borgiksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4430
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      86
      2270
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      559
      1744
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      101
      1471
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1167
    6. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      7
      1121
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1108
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      218
      971
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      913
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      908
    Aihe