En taida lähteä Tallinnaan - etten vaan...

RumaJAilkeä

Vahingossakaan törmäisi matkaa mainostavaan Anu Saagimiin. Sivistymättömään, typerään, vastenmieliseen naiseen, joka kuvittelee olevansa todella kaunis JA arvostelee oikeasti kauniita, myös julkisuudessa esiintyviä naisia todella rumasti!

18

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heikunkeikku

      Minuun ei vaikuta se, että jos joku vastaan tallustelisi Tallinnan kaduilla, vaan menisin Tallinnaan jos mieleni tekevisi.
      Saattaa ollakin, että tänä tulevana kesänä menen Tallinnaan. Muutama vuosi aikaa, kun siellä kävin.

      En ottele kantaa Anun tekemisiin tai sanomisiin, mutta sen verran sanon, että minusta hän on ikäisekseen erittäin hyvän näköinen. Kaunis nainen.

      • YököttäväRumasti

      • Voi.hyssykät
        YököttäväRumasti kirjoitti:

        Ja kuvottavan itserakas ja hävytön muita arvostellessaan. Katso vaikka tänne tai mihin tahansa googlatulle sivulle:
        http://www.iltalehti.fi/viihde/201702252200076771_vi.shtml

        Sun paras pysyä neljänseinän sisällä voihan Anu tulla vastaan kotikadulla tai soittaa ovikelloasi.


      • Heikunkeikku
        YököttäväRumasti kirjoitti:

        Ja kuvottavan itserakas ja hävytön muita arvostellessaan. Katso vaikka tänne tai mihin tahansa googlatulle sivulle:
        http://www.iltalehti.fi/viihde/201702252200076771_vi.shtml

        Katsoin ja kuuntelin tuon haastattelun, mutta en jaksanut lukea tekstiä.
        Piti googlettaa, kun en tiennyt minkä ikäinen tämä nainen on.
        55-vuotias. Aivan Käsittämättömän hyvännäköinen nainen. Eipä ihme, vaikka itsekin itsestään tykkää. Itsevarma tyyppi.
        Kuten hän sanoi, että on vapaa ihminen, niin mikäs siinä on pimpotellessa.:)

        Jotenkin tykkään tuon tyyppisestä naisesta.


      • Juuri.niin.MartinNorrman

    • Voi mä meen...kohta joka keväiselle retkelle.
      Talvikroppa kaipaa jo kylpylää,
      sitten jaksaa taas kesää.

      Tallinnassa on paljon kauniita nuoria naisia korkeissa koroissaan
      ilo silmälle suorastaan, tulee itsellekin kepeä olo heitä katellessa.
      Puistokahvilassa istun ja kirsikkapuut jo kukkivat... toivottavasti.

      Valitettavasti en tunne kyseistä Anua mutta törmäilen mielelläni
      ihmisiin - Tallinnassakin.

      • EnTörmäilis

        Miten törmäilet - satutatko?


      • Asko751t

        Missä siellä on "puistokahviloita"?


      • Asko751t kirjoitti:

        Missä siellä on "puistokahviloita"?

        Voin suositella... tätä ainakin
        Kadriorgin puisto, siinä Narvan tien varressa, on ihana paikka näin keväisin, Tallinnan, ehkä koko Viron upein puisto, hedelmäpuut kukkivat keväisin ja sieltä löytyy kahvilaakin, useampiakin.

        Käyn usein kaupungissa käydessäni Kumussa, se on siinä Kadriorgin puiston laidalla, tiedät varmaan modernin taiteen museon, kiva paikka rakennuksenakin jo, (jos oikein muistan niin suomalaisten suunnittelema)


      • EnTörmäilis kirjoitti:

        Miten törmäilet - satutatko?

        Kyllähän silmiinkatsomisellakin saatikka rupattelulla voi aina 'hyvin satuttaa' ,
        jos oikein hyvin sattuu.


      • ainaainaaina
        rosaliiin kirjoitti:

        Voin suositella... tätä ainakin
        Kadriorgin puisto, siinä Narvan tien varressa, on ihana paikka näin keväisin, Tallinnan, ehkä koko Viron upein puisto, hedelmäpuut kukkivat keväisin ja sieltä löytyy kahvilaakin, useampiakin.

        Käyn usein kaupungissa käydessäni Kumussa, se on siinä Kadriorgin puiston laidalla, tiedät varmaan modernin taiteen museon, kiva paikka rakennuksenakin jo, (jos oikein muistan niin suomalaisten suunnittelema)

        Onko Kumu mielestäsi kaunis rakennus, sanon suoraan, että ruma, kun netistä googlasin.


      • ainaainaaina kirjoitti:

        Onko Kumu mielestäsi kaunis rakennus, sanon suoraan, että ruma, kun netistä googlasin.

        Ei ole kaunis mutta erikoinen se on ja monimutkainen, aina eksyn siellä.


    • lomailijatar

      Tallinna on niin kaunis. Kun ei olisi laivamatkaa välissä niin kävisin useammin. Kävelisin vanhassa kaupungissä, kävisin syömässä. Käsityötarvike-ostoksilla. Istuisin terassille kylmälle oluelle, katselisin iloisia ihmisiä :-)

      • Just käsityötarvikeostoksille Tallinna on oikea aarreaitta,
        niissäkin, ainakin siinä yhdessä, jossa itse käyn,
        suorastaan uudet ideat pulpahtavat
        ja kuvittelen itseni jopa käsityöihmiseksi,


    • Tallinnan pilasi ensin Neuvosto-Liitto-ihminen.
      Venäjän aloittaessa, Tallinnan pilasi Suomalainen.
      Siinä välissä Tallinnan pilasi Väinö Purje.
      Tahtomattaan varmaan.
      K-Kaupan Väiski.
      Lopun Tallinnasta tuhosi Eurooppa.
      -
      Tallinna ei halua muistaa Lennart Meren (R.I.P.) sanoja:
      Kansamme ei tiedä miten Kekkonen nosti kansamme toivon.
      Sytytti sydämeemme uuden laulun.
      -
      Jos Meri eläisi vielä.
      Uskoisin hänen varoittavan kansaansa taas liiasta isottelusta.
      -
      Tallinnalla on jäljellä enää tyhjät, kolkot kammiot.
      Vana-Tallinn-henki on niistä pakotettu rikki-pitoisen laiva-moottorin katkuun.
      Vanha kauppa-satama on murskana.
      -
      Alkaa tuntua, on kuin Tukholma Stadille.
      Stadin "ruotsalaisuus" on alkanut tuhota kaupunkiani.
      Ruotsalaisuudella tarkoitan tässä Ruotsin-Kieltä taitamattomien typeryksien avuttomaan Globaalisuuteen.
      Stadissakin halutaan säveltää Madonnalle ja muille mahottomille.
      YLE:on vero-rahoilla varsinkin.
      Onhan KENT:issäkin Suomalaisia.
      Ainakin oli.


      H.

    • töötttt

      Onhan toki hienoa että ihmset saavat virikkeitä erilaisista asioista
      - muutakin lie kn paasaamista
      - itse oln ymmällä kun kaapistani oli kadonnut nippu kylpypyyhkeitä ja hyllyssä oli omieni joukossa
      Hockey Eskilstuna - valkopesua kaipaava pyyhe
      - ymmällä kun ikinäs semmoista ole omistanut
      - liittyiskö jotenkin talon takaoven lukon murtamisjuttuun?

    • tööttt

      totta kai on mukaviakin muistoja Tallinnasta - näkymät esm hienoista vanhoista taloista ja Toompean vuorelta siltä ajalta jolloin ei mistään maailmanpahuudesta edes mainittu minään ongelmana - että esm naiset ja lapsetkin kauppatavaroina
      - monikansallisuus ja myös elon laitapuoli, kv-rikollisuuskin silti enenevästi jyllää ympäri maailmaa joka kylälläkin - yleensä iskevät heikompiensa kimppuun ja vapaaehtoisuuttakaan ja mitään valinnanvapautta eivät edes pahemmin tiedustele röyhkeimmät
      - kansainvälinen kaupankäynti kukoistaa joka alalla kuten uutisoinnista olemme lukeneet ja kokeneetkin - sekä laillinen että laitapuolen - vaihtelevalla menestyksellä.
      Turistiripuloinnin ohella - rahojakaan silti yleensä tartteis pestä kotimaan puolellakaan.
      Kauheassa kankkusessakaan.

    • ihan-oikeesti-miettikää

      anu saakimilla on ruma tussu. olen nähnyt. siitä tosin aikaa.
      oletetaanpa että tallinnan kadulla pilkahtaa näkyviin rotta ja viereen laitetaan anun tussu.
      niin kyllä se rotan turkki näyttää hienolta kuin sileäkarvainen kettuterrieri. mutta anun tussu kippara ja takkuinen kuin espanjalaisen katukoiran.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe