Minusta olisi aika mukava liikuntamuoto 60 tällainen nuorten tyttöjen hevosharrastus.
Tulisi liikuntaa ja hyppiminen vahvistaisi luustoa ja nauru pidentäisi ikää!
ei asvaltilla vaan jossakin maastossa!
Lähtisitkö mukaan?
Keppihevosharrastus
31
474
Vastaukset
Juu, lähdetään vaan, tänään tai huomenna, mennään keppiemme kanssa Kaivariin. Hevoset Kaivarissa tapahtumaan. Siellä kipaistaisiin ynpäri ikivanhoja puita, onkohan siellä vielä niitä ikivanhoja?
Pikaisesti vanhasta sukasta ja harjanvarresta hevoseni värkkäisin ja jonkin helmen tai helisevän ompeleisin koristeeksi.- kaikkea.kanssa
Tuoko on sinusta hauskaa 😏😏😏
kaikkea.kanssa kirjoitti:
Tuoko on sinusta hauskaa 😏😏😏
En toki varmaksi tiedä ennen kuin kokeilen.
elämä on elämistä varten ja rajoja on hauka aina kokeilla.
hyvä olisin ompelemaan tarvittavan keppihevosen.
Minun itsetuntoni kyllä kestää moisen hulluttelun.
Hetken kipaisisin ja facebookkiini kivan kuvan saisin.
Toisusion niin hauska, että yhden peukun vielä huitaisen iloksesi.rosaliiin kirjoitti:
En toki varmaksi tiedä ennen kuin kokeilen.
elämä on elämistä varten ja rajoja on hauka aina kokeilla.
hyvä olisin ompelemaan tarvittavan keppihevosen.
Minun itsetuntoni kyllä kestää moisen hulluttelun.
Hetken kipaisisin ja facebookkiini kivan kuvan saisin.
Toisusion niin hauska, että yhden peukun vielä huitaisen iloksesi.Sori, ihan japania kirjoitin
Toisusion pitää suomeksi lukea... Tokaisusi...
- ÄlkääNytViitsikö
"Aikuiset" ihmiset käyttäytyy kuin 5-vuotiaat.
Pitäytykää kävelysauvoissa ettette tyystin nolaa itseänne...Sullekin annan peukun kun noin kannustava olet näin hauskan asian yhteydessä..
Toivottavasti musta ei koskaan tuommoista "Aikuista" tulekaan.
Ups, taitaa tänään peukut loppua kesken...
- VoisinLähtekin
Voisin lähteä mukaan, mutta keppini päässä saisi olla luuta tai harja. Esteratsastus olisi hyvää liikuntaa, vaikka ei yhtä monipuolista kuin oikeasti hevosen selässä esteradalla saisi.
- Heikunkeikku
Ehdotus kuulostaa todella höperöltä.
Muorit ja faarit keppihevonen kinttujen välis koikkelehtimassa metsässä.
Vaikka olenkin hieman lapsenmielinen, niin tuo kyllä kuulostaa erityisen epäkelpona harrastusmuotona.
Miksi sitä ei voisi haarojen väliin laittaa Oikeata hevosta? Ratsastus on erittäin monipuolinen laji. Ei siinä vaan istua kökötetä ja anneta hevosen viilettää. Ratsastaja joutuu käyttämään monia monia lihaksia onnistuakseen ratsastamisessa.
Maastoratsastus on aivan ihanaa. Kävellä hevosen kanssa ja välillä mennä ravia ja välillä laukata hiukset hulmuten.
Suosittelen mitä lämpimimmin.- KoniTtaaaaaa
Olisi vähän vaikeaa ja kallistakin yrittää opetella ratsastamaan tässä iässä. Epäkuntoiselle voisi olla todella monenlaisia uhkia ja liikuntakyky voisi kadotakin, jos oikein pahasti putoaisi.
En suosittele aloittamista, ellei ole yhtään kokemusta ennestään, eikä tuttua turvallista ja laiskaa konia kaveriksi.
- arjatätikin
Huumoraloitus ehkä. Vakavasti, hieno harrastus nuorilla tytöillä. Saavat liikuntaa ja raitista ilmaa. Eikä ole kallista.
- tulkaa-auttamaan
Minä pompin pian trampoliinilla, sillä suojaverkko on rikki ja minun täytyisi se paikata,..mukamas.
- pomppii
Kengurupallokin olisi kiva :-)
Ei ois mun juttu mut antakaa palaa joiden on :D.
Harrastaakohan kukaan Mara-Kasseja?
Niisäkin heilutellaan molempia käsiä.
Taitaa tämän aloituksen porukalla olla kuitenkin helistimiä.
Tuttejakin jollain varmaan.
Luku-taitoa ei, eikä edes huumoria ,koska jutut ovat palstalta 10
H.- VOIpöööhHHHHH
... kirjoittaa mies, jolta näkyy puuttuvan sekä luku- että kirjoitustaito!
- New-age
Mielikuvittelin: naapurien ilmeitä, kun lähtisin keppihevosen kanssa kauppaan ja sitoisin sen lyhtypylvääseen, ettei pääse karkuun. Toki pitäisi hankkia asianmukaisrt releet: stetson, huivi, ratsastushousut, saappaat, joissa on kannukset ja satulalaukku. Toki mua vastaan tulisi sheriffi.
Siis naapurien leukoja jouduttaisin asentamaan takaisin paikoilleen.
Mutta tästä voisi kehitellä kesäteatterijutun, missä ratsastajat voisivat ksskustella vaikka ikäihmisten tärkeistä asioista. Onhan meidän vähättelyä.
Siis joku käsikirjoittamaan teatteriin ko. Stoori. - cuca
hunksz joutaisi itse 10 palstalle, renkuti malkaki kakkaki aloituksineen.
cuca kirjoitti:
hunksz joutaisi itse 10 palstalle, renkuti malkaki kakkaki aloituksineen.
"cuca"
Kirjoitanpa sinulle käsi-kirjoituksen näytelmään.
Sitä on toivottu ja se sopii aloitukseen.
Näyttämö:
- Tyhjää täynnä aluksi, äänetön
6 minuuttia.
-
Aikuinen ihminen kävelee esiin.
Toisessa kädessään tutti.
1 Minuutti
-
Ihminen seisoo paikoillaan, kääntelee päätään puolelta toiselle.
3 Minuuttia.
-
Ihmistä näyttää aivastuttavan.
Hän nostaa kätensä kasvoilleen.
Ihmisen Peukalo lipsahtaa suuhunsa.
2 Minuuttia.
-
Aivastusta ei tullut.
Ihminen antaa kätensä valahtaa sivulleen ja seisoo.
3 Minuuttia.
-
Ihmisen kasvot liikahtavat.
Hän näyttää havahtuvan.
1 Minuutti.
-
Ihminen nostaa kätensä kasvoilleen.
Laittaa Peukalonsa suuhunsa.
2 sek.
-
Ihminen imee Peukaloaan näytännön loppuun asti.
10 Minuuttia.
-
Ystäväni Tiinushka saa käsi-kirjoitukseen oikeudet yhteen näytökseen ilmaiseksi.
-
Kaikki muut saavat maksaa kopioidessaan kalliisti :)
H.- ÄlkääNytViitsikö
New-age kirjoitti:
Mielikuvittelin: naapurien ilmeitä, kun lähtisin keppihevosen kanssa kauppaan ja sitoisin sen lyhtypylvääseen, ettei pääse karkuun. Toki pitäisi hankkia asianmukaisrt releet: stetson, huivi, ratsastushousut, saappaat, joissa on kannukset ja satulalaukku. Toki mua vastaan tulisi sheriffi.
Siis naapurien leukoja jouduttaisin asentamaan takaisin paikoilleen.
Mutta tästä voisi kehitellä kesäteatterijutun, missä ratsastajat voisivat ksskustella vaikka ikäihmisten tärkeistä asioista. Onhan meidän vähättelyä.
Siis joku käsikirjoittamaan teatteriin ko. Stoori.Ja sitten kylänraitilla vertailisitte minkälaisilla kannuksilla saa nopeampaa kyytiä, mikä on paras shampoo tukanharjan pesuun, istuux kuolaimet hyvin hepan suuhun vai joutuiko muotoilemaan, onko ohjaimet tukevat heavy-duty -mallit ...
- New-age
Hunksz: ei tuo ole näytelmä, tuo on Perzformanssi. Tulisin, maksaisin ja katsoisin Vanhan kulmilla.
No mutta! Raippa unohtui, jos joutuisi äkkiseltään ja kylmiltään SM-kisailuun.
Sheriffille ei voidi sanoa sakkojen asemesta, että pamputtakkee, pamputtakkee... tää siihen näytelmään...eläkeläisiä sorsitaan? - cuca
hunksz kirjoitti:
"cuca"
Näyttämö:
6 minuuttia.
-
1 Minuutti
-
3 Minuuttia.
-
2 Minuuttia.
-
Aivastusta ei tullut.
3 Minuuttia.
-
Hän näyttää havahtuvan.
1 Minuutti.
-
2 sek.
-
10 Minuuttia.
-
Ystäväni Tiinushka saa käsi-kirjoitukseen oikeudet yhteen näytökseen ilmaiseksi.
-
H.Voi hyvä ihme sun kanssas.Heh heh!!
- VoiKunTylsääääää
hunksz kirjoitti:
"cuca"
Näyttämö:
6 minuuttia.
-
1 Minuutti
-
3 Minuuttia.
-
2 Minuuttia.
-
Aivastusta ei tullut.
3 Minuuttia.
-
Hän näyttää havahtuvan.
1 Minuutti.
-
2 sek.
-
10 Minuuttia.
-
-
H.Ja kuvitteleeko hunkszukka, että joku jaksaisi lukea jutun loppuun.
En jaksanut, enkä viitsi edes yrittää, kun tuon ikäiselle suomalaiselle en vitsisi edes yrittää opettaa suomen kieltä.
- reppuriika
Keppihevosjutusta on tullut ainakin nuorten tyttöjen harrastus ja levinnyt somessa laajalle. Mikäs ettei jos on mukava porukka, rakentaa hevosen ja alkaa pomppimaan. Saattaa joillaín tädeillä pisikin lirahtaa, mutta sitä varten on olemassa Tena-tuotteet.
Ei lirahda, mutta ei minuun kolahda tämäkään villitys. - Voi.niitä.aikoja
Aikoinaan sexstailu kaveri oli aivan hulluna ratsastamaan kepilläni.
- Nuukailija
Mä en antais ratsastaa mun keppihevosella.
- Kukamitenkin
Mielummin kepittäisit.
Poikkesin hetkeksi kurkistelemaan, ja ihmettelin, että minne ovat kadonneet huumorintajuiset ja leikkimieliset 60 plussat.
Olen iloinen ja koen olevani onnekas, kun olen saanut katsella monenlaisia leikkiviä aikuisia Helsingissä.
Esimerkiksi eilen isot pojat hyppelivät ison hotellin edessä telineen päältä entiseen satama-altaaseen, jossa oli ankkuroituna iso ilmatyyny. Ensin hyppäsi yksi mies ja lensi samantien uudelleen ilmaan tyynyn päälle pompahdettuaan. Kömpi sitten tyynyn uloimpaan päähän. Sen jälkeen myös telineen päälle kiivenneet kaksi miestä hyppäsivät yhtä aikaa ilmaan ja tyynyn rannan puoleiseen päätyyn. Hypyn voimasta ensin hypännyt mies lensi komeassa kaaressa korkealle ilmaan.
Tänään ja huomennakin on monenlaista hauskaa ohjelmaa tarjolla ainakin Helsingissä ja pääkaupungin seudulla. - Jatkan matkaa toiseen suuntaan ja otan kameran mukaan.
AURINKOISIA KEVÄTPÄIVIÄ KAIKILLE! ;)- pompipompi
Jopa olikin lystikästä 😕
- New-age
5000 keppihevosratsastajaa on kirmannut tänään Kaivarissa.
- arjanheppaolireima
New-age kirjoitti:
5000 keppihevosratsastajaa on kirmannut tänään Kaivarissa.
Tosi paljon. Hienoa! Oikeastaan mahtavaa!
- Keppihevosrakas
Häh?kirjoitatko pyyntöä muilta tuntemattomilta että lähtisitkö mun kaa maastoon?tosityperää!😋😲😠
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123840MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782027Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5461626Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851298Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808