En tiedä mitä pitää tehdä

Cec0_senpai

Lähetin yhelle tytölle alax eikä se vastannut. Tiedän että kyseinen tyttö tykkää minusta ja tykkään hänest. Oikeastaan hänen kaverinsa kertoi hänen tykkäävän minustsa ja hän tietää että minä tykkään hänestä ja juttelemme usein koulussa. PS. Voin jo kuvitella sen tilanteen kun se tyttö kysyy multa jotain siihen viestiin liityvää ja mä vaan oon sillei "en ollu tosissani se oli vitsi" vaikka sisäisesti haluaisin kertoa kaiken.

9

225

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maracaibo

Voi jeesus mikä pelle. Taidat olla aika sekaisin...

• Cec0_senpai

No en minä pelle oo, vähän yksinkertainen vaan.

• beethooven

Anna hyvä mies jo olla sillä muijia riittää kyllä yllin kyllin vielä sinullekin jos hyvin nappaa.

• Tuon ikäisenä ei kannata vielä alkaa seurustella.

• Valitsennimimerkin

hienoo, että oot uskaltanu lähestyä tyttöä. muista olla sille jatkossakin kiva, äläkä ainakaan mee sanoo et oli vitsi, ei sitä kukaan usko. tytöt tykkää sellasista jotka seisoo sanojensa takana, joten jos kysyy jotain niin sanot vaan että oot tosissas, mut sit jos sitä ei kiinnosta/ tai tyttö on liian ujo etenemään niin oo vaan et okei, ei se mitään, toivotaan ettei vaikuta kaveruuteen pahalla tavalla :) urpoa on jos poika alkaa sit hylkii sitä tyttöä joka ei alkanutkaan olee. ehkä voisit jatkossa kysyy jotenki muuten ku "alax". tuu hei kertoo sit miten toi homma eteni?

• LoveRosejee

Mä sanoisin että sun kannattaa kysyä kasvotusten tai jos et uskalla niin laittaa vaikka sen pulpettiin/reppuun joku lappu...
      Koska ite ainakin tykkäsin enemmän kun nykyinen poikakaverini kysyi kasvotuksin.

• Pärynämään

Mä sanon että jos on niin päle et pitää kysya viestillä alax ni älä vittu edes yritä. Istu viereen ja kerro asias. Jos homma menee läpi ni pussaa sitä saatana ;D

• ganjalf420

Moro! En tiedä tapausta, mutta yleisesti ei ole ehkä paras tapa pyytää tuolla tavalla tyttöä kumppaniksi. Livenä usein parasta, sillä siitä ei jää jälkiä ja kysymykseen saa heti vastauksen. Terveisin 17-v poika Helsingistä

• EiSeNiinVaikeaaOle

Älkää nyt vittu lähettäkö kelekkään "alax" siis ainoa huonompi vaihtoehto on "mennäänx panee"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      32
      3797
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      139
      1583
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1451
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1101
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1088
    6. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1051
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      997
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      981
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      67
      950
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      915
    Aihe