Lähetin yhelle tytölle alax eikä se vastannut. Tiedän että kyseinen tyttö tykkää minusta ja tykkään hänest. Oikeastaan hänen kaverinsa kertoi hänen tykkäävän minustsa ja hän tietää että minä tykkään hänestä ja juttelemme usein koulussa. PS. Voin jo kuvitella sen tilanteen kun se tyttö kysyy multa jotain siihen viestiin liityvää ja mä vaan oon sillei "en ollu tosissani se oli vitsi" vaikka sisäisesti haluaisin kertoa kaiken.
En tiedä mitä pitää tehdä
9
219
Vastaukset
- Maracaibo
Voi jeesus mikä pelle. Taidat olla aika sekaisin...
- Cec0_senpai
No en minä pelle oo, vähän yksinkertainen vaan.
- beethooven
Anna hyvä mies jo olla sillä muijia riittää kyllä yllin kyllin vielä sinullekin jos hyvin nappaa.
Tuon ikäisenä ei kannata vielä alkaa seurustella.
- Valitsennimimerkin
hienoo, että oot uskaltanu lähestyä tyttöä. muista olla sille jatkossakin kiva, äläkä ainakaan mee sanoo et oli vitsi, ei sitä kukaan usko. tytöt tykkää sellasista jotka seisoo sanojensa takana, joten jos kysyy jotain niin sanot vaan että oot tosissas, mut sit jos sitä ei kiinnosta/ tai tyttö on liian ujo etenemään niin oo vaan et okei, ei se mitään, toivotaan ettei vaikuta kaveruuteen pahalla tavalla :) urpoa on jos poika alkaa sit hylkii sitä tyttöä joka ei alkanutkaan olee. ehkä voisit jatkossa kysyy jotenki muuten ku "alax". tuu hei kertoo sit miten toi homma eteni?
- LoveRosejee
Mä sanoisin että sun kannattaa kysyä kasvotusten tai jos et uskalla niin laittaa vaikka sen pulpettiin/reppuun joku lappu...
Koska ite ainakin tykkäsin enemmän kun nykyinen poikakaverini kysyi kasvotuksin. - Pärynämään
Mä sanon että jos on niin päle et pitää kysya viestillä alax ni älä vittu edes yritä. Istu viereen ja kerro asias. Jos homma menee läpi ni pussaa sitä saatana ;D
- ganjalf420
Moro! En tiedä tapausta, mutta yleisesti ei ole ehkä paras tapa pyytää tuolla tavalla tyttöä kumppaniksi. Livenä usein parasta, sillä siitä ei jää jälkiä ja kysymykseen saa heti vastauksen. Terveisin 17-v poika Helsingistä
- EiSeNiinVaikeaaOle
Älkää nyt vittu lähettäkö kelekkään "alax" siis ainoa huonompi vaihtoehto on "mennäänx panee"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634020Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783658- 423175
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192548Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222397Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa492156- 482015
- 471758
- 361700
- 301566