Mistä johtuu,

5matkalippu

että Samsung kadottaa sähköposteja?
Minultakin häipyi junalippu puhelimelta.
Vai onko se jossakin piilossa?

3

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pakko olla joku yksilöllinen tapaus,vaikkaa sanoit "hävittää textareita". Tulis mieleen että se lippu tulee käyntikorttina tai sen tapaisena,eli kun käytät sen se katoaa ettet reisssaa enempää kuin yhden kerran. Eikö ajatus käytettyjen lippujen muistissa pysymisetä ole outo,vaikka voihan niitä selata missä ja milloin liikuit. Taas jos on mustis puoliso saat olla selittämässä sille. Kysy operaattorilta kun onhan tuo aika kiusallista vaikka olisit rikas ei kukaan halua maksaa kahteen kertaan,mutta luulen sen olevan tallessa. Minulla on tuttuja joilla kaliita Samsung puhelia ja taas työkäytössä tosi vanhoja joten empä usko että luurin merkki on se tekijä,en kyllä ole saanut kuulla keneltäkään muistakaan puhelin merkeistä tuon kaltaista vikaa. Tiedän kyllä että sinua on voitu huijata ja viereen istunut henkilö"imaisi lippusi kun avasit puhelimesi",ei mikään temppu jos suojaukset ei kunnossa". Kaksi kertaa olen vahingossa pankkikortilla maksanut tuon 25e,kun vähän hupsu tyttö vielä kassalla,toisen kerran meni kaverini ostoksiin kun sekoiltiin kumpi maksaa joten miksi se ei käy myös puhelimella. Sait minut epäluuloiseksi joten aion tarkistaa miten sinulle kävi pankista ja operaattorilta,viestit ei vaan katoa itsestään. Toivottavasti saat tietoa ja jos huijaus,kirjoittele vaikka palstalle että tietää varoa,toivotan onnea että oli ajatus katko että se jäi jotenkin kesken eikä edes koskaan tullut viestiä.

      • 5matkalippu

        Niin. Voi olla, että itse toheloin, mutta VR:n lippupalvelusta minulle sanottiin, että G-mail voisi olla se hankaluus. Minä en tiedä. Sain lippuni kuitenkin, mutta arvaatte kuinka se otti päähän.


    • kljögälf

      Minulle tulee junalippu aina sekä sähköpostissa pdf-tiedostona ja myös tekstiviestinä. Eikä ne häviä mihinkään jos et itse poista niitä. Puhelimeni ei tosin ole Samsung, mutta luulen ettei puhelimen merkki siihen vaikuta.

      Tuo "piiloonmeneminen" on todennäköisin vaihtoehto, jos puhelimeen on peilattuna sähköpostit, se voi näyttää vain tietyn määrän posteja, ja loppuja ei näytetä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1055
    Aihe