No voihan tavattoman hyvä

Ei-reikiä-ymmärryksessä

Että en ymmärrä paljon mistään mitään eli en kehtaa alkaa miettiä onko tuo asia hyvin vai huonommin, olenko tehnyt kovin virheitä viime aikoina vai pelkkiä suden jälkiä viime talviseen hankeen.
Kärpäsiäkään en ole nähnyt sitten viime kesän.

10

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saisikos tämän savoksi?
      Tuntuisi entistäkin tutummalta.

      H.

    • hehehehee

      Jussi Halla-aho tietää, että on tehnyt kovin virheitä.

      • hehehehee

        Halla-ahon haaveet halla pani. Jussin temput tietävät hyvää Timolle, makea elämä hillotolpalla jatkuu.


      • Peipi-on-positivea

        Kyllä se oli Jussi ja jussin pussit kun pääsi Hillotolpalle ja sai aikaan uuden isänmaalisen kansalaisen joka on nyt yksijapuoli (1.5) vuotias. Tuleekohan siitä rasisti? Alkaa jo päiväkodissa huudella hävyttömyyksiä, etenkin jos päiväkotiapulaiset ovat muun kuin suomenmaalaisia.

        Oli miten oli, kyllä Jussi on vahvoilla puheenjohtaja kisassa. Lapsen ilmestyminen geimeihin ei ole ollenkaan negatiivinen uutinen, se ei ole rikos vaikka saanut alkunsa niin sanotusti syrjään sylkemisestä.


    • eppu2

      Kuule nyt kuule. Mehiläiset heräsivät 2viikkoo sitten. Kärpäsetkin ovat jo hereillä.
      Mitä niistä viime talven jäljistä. Ei niitä enää kukaan nää.
      Kaikki on ihan tavattoman hyvin.

      • mimmimum-..mi

        Olen nähnyt pullean mehiläisen....vai oliko ampiainen...olen nähnyt kärpäsen ikkunassa...en katossa....olen eilen nähnyt valkoisen perhosen....ennustaja sanoo että sellainen kesä ...kuin ensimmäinen näkemäsi perhonen.....ei tietää...en ole nii-in taikauskoinen....


      • eppu2
        mimmimum-..mi kirjoitti:

        Olen nähnyt pullean mehiläisen....vai oliko ampiainen...olen nähnyt kärpäsen ikkunassa...en katossa....olen eilen nähnyt valkoisen perhosen....ennustaja sanoo että sellainen kesä ...kuin ensimmäinen näkemäsi perhonen.....ei tietää...en ole nii-in taikauskoinen....

        Tänne mökkiin tulee jatkuvasti mehiläisiä jostakin, olen yrittänyt keksiä, mistä ne tulee, ei vaan sytytä.
        Tänään näin suruvaipan ja sitruunaperhosen.
        Järvellä soutelin pari tuntia, aurinko paistoi ihanasti. Kalaa en saanut, mutta ihana ilta ulkona.
        Lintujen konsertti on upea. Sitä kuuntelin tuossa, kun tuota hyötyliikuntaa harrastin.


      • Anna-savuhoitoa

        Vilkaise savupiippuun ja kaikki mahdolliset paikat, missä mehiläiset saattavat bykkäillä pesää?


      • eppu2 kirjoitti:

        Tänne mökkiin tulee jatkuvasti mehiläisiä jostakin, olen yrittänyt keksiä, mistä ne tulee, ei vaan sytytä.
        Tänään näin suruvaipan ja sitruunaperhosen.
        Järvellä soutelin pari tuntia, aurinko paistoi ihanasti. Kalaa en saanut, mutta ihana ilta ulkona.
        Lintujen konsertti on upea. Sitä kuuntelin tuossa, kun tuota hyötyliikuntaa harrastin.

        Niillä on pesä jossain kattorakenteissa, mökillä kulkivat sisään suht pienestä raosta- seuraat jotain yksilöä kyllä se selviää mistä surahtaa sisälle-
        Ääntä pitävät linnut ja hyörinää joka puolella -uutta polvea pukkaamassa..


      • eppu2
        kawe kirjoitti:

        Niillä on pesä jossain kattorakenteissa, mökillä kulkivat sisään suht pienestä raosta- seuraat jotain yksilöä kyllä se selviää mistä surahtaa sisälle-
        Ääntä pitävät linnut ja hyörinää joka puolella -uutta polvea pukkaamassa..

        Muistui mieleen vuosikymmeniä tapahtunut juttu.
        Kotitalo oli ollut puoli vuotta tyhjillään. Laitettiin pesään valkea, savut tuli sisälle kaikki ja piipusta alkoi tulla ampiaisia. Kerääntyivät isoksi palloksi pihakoivuun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe