MIKSI EI TAASKAAN CHATTI TOIMI?
MIKSI EI CHATTIIN PÄÄSE?
outoaon
261344
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 26
Vanhimmat
Hyvin toimii :) Sä et vaan osaa :P
no,miten muka?
vain ne jotka eivät poistu chatista koskaan, jäivät chat -huoneisiin
VIP-tunnuksilla pääsee takaovelta ohi jonon *vink vink*
ei pääse yhtään minnekkän chatissa mutta ei haittaa..lähden pihatöihin ;o))))
Totaalisen naurettavaa, että Suomen suurin palvelu jättää yhden osionsa täysin heitteille koko viikonlopun ajaksi. Hienoa.
onko tämä sulta pois jotenkin?
Eikö se ole jokaisen oma asia miten aikaansa viettää? Ei kuulu kellekään.
Hyvinarrogantti nyt istuu itse chatissa kymmenillä nimimerkeillään. Tunnettu trolli =)
voivoivoi, kyllä nyt on taas arvauskeskuksiin jonot kun hermorauniochattärit hakevat sedatiiveja, että kykenevät jatkamaan "elämäänsä" ilman chattiä!
Tännekkö piti tulla tövimään ja irvailemaan sättäreitä..ku sättihuone nurin..voi helvetti .No kai siitä jottain saa ku tölvii ..tietäs vaan mitä???
Ei SuomiSättäri hakeudu hoitoon, turha toive.
Eikä kukaan hänestä - heistä välitä, ees bannailla pois.
Sätissä on helppo lymytä, kukaan ei tule auttamaan eikä patistamaan hoitoon! Täältä on ihan turha hakee mitään neuvoja tai apua, jos on netti-sättiriippuvainen. Tänne voi hautautua sättiviidakkoon liaaniksi, johon tartutaan ku ei oo muuta tekemistä! Ajankuluksi, tarttuakseen toiseen liaanin ku hyppy loppuu, jostain syystä.
Tätä ei kukaan välitä moderoida, ohjeistaa tai muuten laittaa siistimmän oloiseksi,
täällä sättäävät ovat täysin oman onnensa nojalla,
tai onnettomia suomi24onnessaan.
Eihän voi olla totta : D!!
Miten ihmeessä te jotkut olette tietävinänne kuinka monta tuntia joku on kökkinyt chatissä?
Villi veikkaus: kökkimällä itse samaa tahtia!
Noin ne realiteetit katoavat: muut ne kökkii, itse en ollenkaan...sallikaa mun nauraa : D
Etsikää se jättimäinen chattitukki omasta silmästänne, sen sijaan että tiiraatte katkerana muiden
pikkuruisia chattimalkoja :DDDD
No kuuleppas pilleriaddikti , se sättiminuutti jonka olet sätissä näkyy siellä kaikille jos haluaa ja sen saa asetuksista laitettua päälle joten hauskoja chattihetkiä kaljojes lomassa sinullekkin .
Nauru pidentää ikääsi, naura paljon! :D :D :D :D
Hyvin olet opetellut asetukset sun muut, niinhän ne addiktit ovat aina oman addiktionsa mestaritietäjiä!
Tiedoksi että mua kiinnostaa hevosen paskakin enemmän sun päälle laitetut asetukset!
Enkä juo muuten kaljaa : D
On helvetin typerää olettaa, että kaikki muut tekevät samoin kuin itse!
Mutta koskas aggresiiviset säätäjät ehtivät moisia miettimään.
Oispa mielenkiintoista saada jostain "tilastot", kuinka paljon väkivalta lisääntyi tänä viikonloppuna, kun syrjäytyneet simpat joutuivat pärjäilemään sosiaalisilla taidoillaan
ilman chattiä.
Odotan jännityksellä seuraavaa kommenttia...jokohan siinä mennään henkilökohtaisuuksiin oikein kunnolla, ettäs jänskättää ; D
En tiedä miten joillakin teistä toi chat toimii, ite en pääse sisään vaikka monella eri selaimella koittaa. Perjantaista lähtien ollut niin ja alkaahan se jo hieman ärsyttämään.
Kirjoituksista päätellen alkaa pipo jo useammalla kiristää, kun sätti ei ole ollut pariin päivään toiminnassa.
Ehkä maanantaina Suomi24:n henkilökunta vilkaisee sättiin ja potkaisee servun taas liikkeelle. Eläkäämme toivossa ja siihen asti vältellään pimeitä kujia, ettei sättimaanikoit vaan iske.
Kun taas kaikkia yli 40 vuotiaita jaksaa kiinnostaa suomi24 keskustelupalstat, jotka ei kirjoituksista päätellen jaksa heitä edes kiinnostaa. Mutta älkää murehtiko, kunhan sätti aukeaa, jos aukeaa, ollaan poissa teidän jaloista ja pääsette taas kirjottelemaan aiheista "teini-ikäinen lapseni liipustaa yöt ja päivät kavereillaan, enkä osaa pistää häntä aisoihin." Tai "Koirani paskoo sisälle jatkuvasti, enkä tiedä missä syy. Mikä avuksi?"
Apua on tarjolla
Ongelmallinen chatissa roikkuminen ei aina näy ulospäin. Siitä kuitenkin on kysymys, jos chattaamisesta aiheutuu taloudellisia, sosiaalisia tai terveydellisiä ongelmia. Silloin chattaaminen alkaa hallita elämää ja chattaamisesta katoaa hauskuus.
Älä epäröi hakea apua, vaikka tilanne ei vielä olisikaan umpikujassa. Voit välttyä useilta murheilta tarttumalla asiaan riittävän aikaisin. Monet tahot tarjoavat apua ongelmachattaajille sekä heidän läheisilleen. Tarjolla on puhelin- ja verkkopalveluita, vertaistukea, keskustelua pienryhmissä ja verkossa sekä tukimateriaaleja. Apua voi hakea myös, mikäli läheisesi kärsii chattailyongelmasta.
Vaiettu addiktion muoto.
Chatissa roikkuminen kumminkin aiheuttaa riippuvutta. Todellisuus ja chatmaailman raja katoaa ja lopulta chat hallitsee koko elämää. Siitä taas seuraa sosiaalisia ja mielenterveydellisiäkin ongelmia. Chatin tapahtumat alkavat aikaansaada ahdistusta ja hallitsevat elämää. Virtuaali muuttuu todellisuudeksi. Elävä elämä passivoituu. Normaalit elämään kuuluvat tehtävät ja askareet alkaa jäädä rästiin ja menettävät tärkeytensä. Chatista on tullut sosiaalisen elämän korvike.
Chat ei hallinnut elämääni , lopetin siellä käymisen kokonaan viime vuonna. Ei tullut mitään vierotusoireita:)
Someraivo
nykyihmisen ongelma. Chathuoneessa näkyy paljon näitä someraivottaria ja -raivoajia. Huoneeseen tullaan purkamaan omaa pahaa oloa.
Totta on että chatti koukuttaa. Voin sanoa että olin vuosia sitten jonkinmoisessa koukussa siihen. Aina kun oli tilaisuus, sinne oli päästävä. Chatissa oli ihminen joka koukutti. Olin tavallaan häneen rakastunut. Hän oli vaan nikki, jota en ollut ikinä ees tavannut, en edes tiennyt minkä näköinen hän oli. Sitten maailmani romahti kun hän löysi toisen ja jätti minut kylmästi! Surin menetystä kokonaisen päivän ja sitten kokosin itseni ja jatkoin elämääni, chatissa. Onneksi tämä aikakausi ei kestänyt kauaa ja pääsin irti chatista. Nykyisin elän onnellista live-elämää!
Chat ei ilmeisesti toimi taaskaan? Ainakaan itse en pääse edes ns eteiseen.
Ei sinun sinne tarvitse päästäkkään ,olet ihan liikaa siellä .