Koira hylkäsi minut

1lesken

Hoitokoiran isäntä tervehtyi ja nyt minua ei tarvita enää koiran ulkoiluttamiseen. Voi mikä surku. Kiinnyin hurmurikoiraan todella. Koira ei tule hakemaan minua eli koira hylkäsi hoitajansa. Olen niin onneton. Lesken.

28

403

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ota kesämies .

• 1lesken

piikkiö
        Minä ala minkään kesäkollien kanssa vehtaamaan. Lesken

• Tujut-murheeseen

Leski perhana. Nyt jos koskaan sinulla on tilaisuus retkahtaa ryyppäämään.
      Älä mene onnesi ohi, ota.

• 1lesken

Tujut
        Ennenmuinoin tällaisessa hylkytapauksessa todella vetäsin viikon putken suruuni. Mutta nyt ei kielenpäällä kutita jallu eikä kossu. Ei muuta kuin korkkaan kylmän jaffapullon ja yritän unohtaa. Lesken

• Ota-pirturesepti

Ota koira
        Ota laborantin noutaja

• 1lesken
        Ota-pirturesepti kirjoitti:

Ota koira
        Ota laborantin noutaja

Ota pirtur
        En ota koskaan koiraa. Liian sitova, sitten kun mä taas lähden stadiin ja muutenkin joudun kulkemaan. Lesken

• Vai.kuinka

Ota koira jolla on hyvä säkäkorkeus.

• 1lesken
        Vai.kuinka kirjoitti:

Ota koira jolla on hyvä säkäkorkeus.

Vai.
        Oravalla puussa
        käpy oli suussa
        askeleita kuuli
        Raksukoiraksi luuli
        Hyppäs männyn oksalle
        loukkas pienen jalkansa
        sekä piiiiiiiiiiitkän pörröhännän.
        Lesken

• Noh, ei kai se koira sinua hylännyt, asiat nyt vain menneet niin. Toki koiraan voi kiintyä vaikka toimisikin vain sen lenkittäjänä. Tiedän tapauksen kun koiran omistaja joutui sairaalaan hieman pidemmäksi aikaa. Jossain vaiheessa sitten kävi vieraalla hoidossa olevaa koiraansa katsomassa ja koira vain murisi hänelle. No, tiedossa on, että koira ei omistajallaan päässyt edes kunnolla säännöllisille lenkeille, tylsää oli. Nyt kun oli asiat paremmin, meinasi kai, että sinun luo en enää tule. Sääli, että koiria voi pitää ihmiset, jotka ei niistä kunnolla huolehdi.

Et omaa koiraa ole ajatellut?

• 1lesken

entinenm
        Kyllä se minut hylkäsi kun ei tule kylään. Kiinnyin rauhalliseen, iloiseen, veijarimaiseen, hurjan komeeseen ja haukkumattomaan melkein berhanttilaiseen. Kelpasin sellaisena kun olin. Ei moitetta eikä arvostelua mistään. Koiran omistaja on hyvä isäntä. Pitää huolta koirastaan. Hän poti kipeätä polveaan pitkään ja silloin minä astuin remmiin ja lenkitin pitkät matkat. Isäntä itse lyhyemmät. Koira oli minulle terapeutti ja personal treineri. Nyyh. Lesken

• Ei hätä ole tämän näköinen, jos koira kerta vielä on hengissä eikä ole muuttanut minnekään.

Kyllä ne terveetkin koiranomistajat haluavat aina joskus koiralleen lenkkeilyttäjää.
      Odottelehan seuraavia sadeilmoja, koiranilmoja ... Silloin ne yleensä kyselevät, että voisitko sinä, kai sinä voisit, voisithan sinä, etkö voikin ...

• Minulla on erittäin tiukka sihti kenelle koirani ulkoilutettavaksi annan :).

• siilenä kirjoitti:

Minulla on erittäin tiukka sihti kenelle koirani ulkoilutettavaksi annan :).

Tottakai.
        Niin minullakin, mitä koiraa lähden ulkoiluttamaan. Taistelukoirat saa minun puolestani kusia housuunsa. En muitakaan tutustumatta niihin vähän ensin omistajan läsnäollessa.

• Tellukka kirjoitti:

Tottakai.
        Niin minullakin, mitä koiraa lähden ulkoiluttamaan. Taistelukoirat saa minun puolestani kusia housuunsa. En muitakaan tutustumatta niihin vähän ensin omistajan läsnäollessa.

Onko teillä päin taistelukoirilla housut :)?

• siilenä kirjoitti:

Onko teillä päin taistelukoirilla housut :)?

On, ja puukko taskussa ...

• eppu2
        siilenä kirjoitti:

Aamulla tule kaksi koiraa, emäntänsä ja isäntänsä kera.
        Sitten, kun ne muutaman päivän päästä lähtevät, heti kohta tulee taas iso koira.
        Kissa ei oikein koirista välitä.

• 1lesken

Tell
        Koira on hengissä ja asuu edelleen vastapäisessä talossa. Nyt kierrän kulkuni niin, etten edes törmäisi koiraan/isäntään. En suostu miksikään sadesääkusettajaksi. Isäntä on terve ja huolehtii koirastansa ja se on siinä. Lesken

• 1lesken
        siilenä kirjoitti:

siile
        Minä taas ulkoilutan harvoja ja valittuja yksilöitä. Kiinanpalatsinkoiran isännän olisi turha edes kysyä, minulta, veisinkö sen räksyttävän, senkan joka vastaantulijasta ottavan pikkupedon lenkille. Lesken

• Iemmikki
        1lesken kirjoitti:

Tell
        Koira on hengissä ja asuu edelleen vastapäisessä talossa. Nyt kierrän kulkuni niin, etten edes törmäisi koiraan/isäntään. En suostu miksikään sadesääkusettajaksi. Isäntä on terve ja huolehtii koirastansa ja se on siinä. Lesken

Noh, jos noin on, niin ei sulla sen suurempia siteitä ja tunteita ollut lemmikkikoiraa kohtaan, koska jos toisesta pitää niin kaikkensa tekee ;)

• Iemmikki kirjoitti:

Noh, jos noin on, niin ei sulla sen suurempia siteitä ja tunteita ollut lemmikkikoiraa kohtaan, koska jos toisesta pitää niin kaikkensa tekee ;)

Hän halunneekin vain temppuilla isännälle kun hänellä oli toinen nainen ilmoittamatta hänelle ;).

• 1lesken
        siilenä kirjoitti:

Hän halunneekin vain temppuilla isännälle kun hänellä oli toinen nainen ilmoittamatta hänelle ;).

siilen
        On sinulla jutut kun rahattoman lehmän ostajalla. Lesken

• 1lesken
        Iemmikki kirjoitti:

lemmik
        En ymmärrä kirjoitustasi. Tunteita, siteitä, pitämistä kun on hoitokoirasta kyse. Haloo, maa kutsuu. Lesken

• 1lesken kirjoitti:

siilen
        On sinulla jutut kun rahattoman lehmän ostajalla. Lesken

Rahattoman lehmän :D?
        Etkö ymmärrä että hoitokoiraankin voi kiintyä ja useimmiten kiintyykin kn siihen pestiin on lähtenyt. Mutta kuten sanoin, sulla lieneekin kiikarissa saavuttamaton isäntä :D. Luulit että koiran kautta pääset "apajille" .

• 1lesken
        siilenä kirjoitti:

Rahattoman lehmän :D?
        Etkö ymmärrä että hoitokoiraankin voi kiintyä ja useimmiten kiintyykin kn siihen pestiin on lähtenyt. Mutta kuten sanoin, sulla lieneekin kiikarissa saavuttamaton isäntä :D. Luulit että koiran kautta pääset "apajille" .

siilen
        Sulla on joku pakkomielle koiran isäntään, kun taas minulla ei ole. Seukkaan mieluummin nuoremman, komeamman, raittiimman, saman arvomaailman omaavan miehen kanssa. Olisi sellainen uros melkein tarjolla. Hiljaa hyvää tulee. Lesken

• kennelinkuningas

Itse ottaisin koiran, kyllä. Mutta minusta ei ole vastuun kantajaksi, olen niin paljon elämän kiireellinen.
      Tuskaa olen lieventänyt sillä että aloin kasvattamaan villakoiria. Niitä onkin jo melkoinen kennel esimerkiksi sohvan alla.
      Välillä juttelen niille. Yksi isohko pörrimöykky on niin ujo, että majailee takanurkkauksessa. Toinen kikkarapää on tosi rohkea, ulospäin suuntautunut, kurkkii reilusti. Annoin sille nimeksi normaalin m a t u. On niin tummakin.
      Sanottakoon että nimellä ei ole yhtymäkohtia elävään elämään.
      Myös tämän ykkössängyn alla on villakoiria, kilttejä, hyvä tapaisia koska olen näin läsnä.
      Eivät hauku eivät murise.
      Vähäruokaisia eikä tarvitse ulkoiluttaa.
      Pitäisi kyllä udella naapureilta kuinka koirani käyttäytyvät sillä aikaa kun olen poissa? Tiedä häntä miten riehuvat?

• Silloin ne meinaa vähän villiintyä, kun aukaisee monta ikkunaa samaan aikaan.

• 1lesken

kenneli
        Kun sinun villakoirasi majailevat parikymmentä vuotta poistoventtiilissä, aiheuttaen tukoksen,äänekkään vinkumisen, ilman kierrättämättömyyden, niin silloin voisit ulkoiluttaa Visaasi ja maksaa ammattiputsarille venttiilien ym. puhdistuksen. Lähtisi muutama villis imurin syövereihin. Naapuritkin lepäisivät ilman korvatulppia kun viheltävä ääni ilmastoinnissa loppuisi.

• reppuriika

Minä kyllä uskon että koira osaa kostaa. Kun minun isäni vanhemmat eivät enää jaksaneet hoitaa aikuistuneen kotoa poismuuttaneen poikansa pystykorvaa ja antoivat sen sitten nuoremmalle sukulaispariskunnalle, niin koira osoitti mieltään. Kun vuoden päästä vaari ja mummo menivät kylään ja tervehtimään Vekkua, oli yllätys melkoinen. Koira tuli luo, nuuhkaisi molempia ja mutta palasi sen jälkeen talon isännän luo eikä reagoinut enää mitenkään entisiin omistajiin. Oli silloin alussa kyllä selvästi ikävöinyt jopa kuukausia, katsellut surullisesti vikisten pois jonnekin, tutkinut autojen renkaita, ym.
      Koira saattaa pitää lenkittäjän syynä sitä ettei omistaja enää vie ulos.

Hoidin kerran erään eronneen miehen tyttären koiraa. Kun labratorinnoutaja oli yksin miehen kotona, niin lähti suosiolla kanssani lenkille, jos mies oli kotona niin en saanut vedettyä askeltakaan pihasta tielle ja jos tytär oli paikalla, niin koira ei lähtenyt kuin vain emäntänsä mukaan.
      Tämä sama laborantti oli niin tarkka että jos vieraat olivat liian pitkään illalla ja lähestyi nukkumaanmenoaika, niin otti vieraita hihasta ja talutti ovelle. Tätä temppua niin kuin monena muutakaan ei ollut tarvinnut koiralle opettaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      104
      3558
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3207
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2704
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      82
      2507
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2134
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2103
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe