Paljon pitkäkarvaisen collien pennut maksavat?
Pitkäkarvaisen collien hinta??
7
312
Vastaukset
- Hinnoittelu
Virossa hinnat 70 - 100€. Suomen hinnat noin 400€.
Mitä toi edellinen horisee. Mokomakin trolli.
Itse maksoin colliestani 850 €, mutta hinnat ovat todennäköisesti nousseet siitä ja nykyään keskikokoisesta peruskoirastakin saa maksaa jo 1000 - 1200 €.- COLLIESTAHAAVEILEVA
Kiitti kun vastailit :) :)
- Jymäytettynäonhyväolla
COLLIESTAHAAVEILEVA kirjoitti:
Kiitti kun vastailit :) :)
Ole hyvä vaan jymäytetty.
- Neetadorkailee
Neetaa on jymäytetty oikein kunnolla. Tai onko Neeta tyhmä? Maksaa kahden koiran hinnan yhdestä. Todella dorkaa.
Koiraamaailmaa seuranneena ihan normaalin hinnan olen maksanut. Paperillinen suomalainen rotukoira kun vaan maksaa. Osaa ne teettäjät kyllä paperittomistakin pyytää nykyään useamman satalappusen, vaikkei niistä kannata sitä pulittaa.
En usko, että Virosta saa paperillista rotukoiraa paljon halvemmalla kuin Suomesta, etenkin kun kasvattaja voi pyytää ulkolaiselta ostajalta enemmän kuin oman kansan edustajalta.
- Uusavutonta
Jos osaa käyttää puhelinta tai sähköpostia selviää asia harvinaisen helposti ja saa todenmukaisen vastauksen.
https://www.scy.fi
Suomen collieyhdistyksen sivut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh761954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481240
- 215694
- 59688
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 55581
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako193557- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472