Kyllä me ollaan huippuja

Huippuu.jo.nyt

Vähän väliä nettisivuilla lävähtää silmille sana huippu!
Huippukokki
Huippumalli
Huippulaulaja
Huippunäyttelijä

Millä eväillä?

Miksi ei muukin ole huippua?
Huippuhutsu
Huippujuoppo
Huippupultsari
Huippueläkeläinen
Huipputyötön

13

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyrtti

Unohdit Huippukommentoijan! Huipulla on oikeus luokitella ei-huiput.

Sarkasmia... sarkasmia...

• vyötijäinen

Ja suosikkinäyttelijä, suosikkijuontaja jne.

Huippujuttu että vyölaukku tulee taas muotiin!
      Näyttää hyvältä ryllykkävatsan päällä!

• pyrtti

Minulla ei ole ryllykkävatsaa, mutta hankin siitä huolimatta vaellustakin. Siinä on riittävästi taskuja, joten kaikki tarpeellinen sopii lenkkeillessä kotona ja pohjoisessa.

• En-jotenki-kehtaisi

Kun mies ostaa vyölaukun sitä on kuin huippuhomo.

• tähtiloistaa

Eikä nykyään ole näyttelijöitä eikä urheilijoita vaan tähtinäyttelijöitä ja urheilutähtiä!

• mimmimum-..mi

Entäs huippuasiatuntija....joku päivä luin kuinka huippuasiantuntija ratkaisee Kim Räikkösen ongelman.....huippuasiantuntija selvittää ilmastonmuutosta.....huippuasiantuntija on kyllä kaiken huippu.....huippuvuoret ehkä huipuimmat huiput....minua ei vielä huippaa..

• Huippunäppäimistö

Ihan alkaa huiputtaa
        Minulla huippunenäliina jonka pistän huippuroskikseen
        Nukun huippupussilakanan alla pää huipputyynyllä

• mimmimum-..mi

Niin... ja huipulla myös tuulee....se on tuulinen paikka .. se huippupaikka....

• Nyt on kyllä pakko lisätä listaan huippuluokan uhrautuja ja se on hyvinkin tuttu tyyppi ,oma vaimo nimittäin.
      Kamppailin eilen upporikkaan ja rutiköyhän vaihtoehron välillä eli söisikö vai laittasko roskiin .
      Tiikerikakun viimenen palanen oli päässyt korppuuntumaan ja tässä nälän vaivaamassa mailmassa ei passaa retostella.
      Seisoin siinä ku tuomiolla kuivannut siivun käppyrä nokkani eressä kauheeta kamppailuu käyren.
      takavasemalta livahti vaimo paikalle ,sillai kainalon alta pääerellä sukeltaen ja nappas sen siivun ja toppas kahviinsa.
      On se vaan huippu uhrautuja .

• mimmimum-..mi

Niin me naiset huiputamme....hän halusi sen viimeisen huippuhyvän palan....ja huiputti sen itselleen....huippuhienoo... sanoisi nuoríso....

• huikauhiata

Ymmärrettävää, kun kyseessä oli tiikerikakun pala. Jos olisi ollut munakakun pala, niin ei olis uhrautunut. Kukaan nainen ei dipattua muna... suuhunsa laita ;)

• mimmimum-..mi kirjoitti:

Niin me naiset huiputamme....hän halusi sen viimeisen huippuhyvän palan....ja huiputti sen itselleen....huippuhienoo... sanoisi nuoríso....

Ei niin mimmimummi ,katsos kun siinä vieressä oli uusikin koskematon kakku jota himoitsin .
        Nyt kun vaimo uhrautui kakun suhteen voin kirkkain silmin vastata hänen ,olenko lihonnut kysymykseensä.

• mimmimum-..mi

Elikkä sinä voit sitten ottaa siitä huippuhienosta uudesta kakusta palan...kun se vanha kakunpala on kadonnut....ja niin vaimokin voi sanoa että maistaa sitä uutta huippuhyvää kakkua....huippuhyvää huiputusta ....leikkisästi..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2736
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1184
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      979
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      61
      957
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      77
      871
    7. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      101
      818
    8. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      815
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe