Vähän väliä nettisivuilla lävähtää silmille sana huippu!
Huippukokki
Huippumalli
Huippulaulaja
Huippunäyttelijä
Millä eväillä?
Miksi ei muukin ole huippua?
Huippuhutsu
Huippujuoppo
Huippupultsari
Huippueläkeläinen
Huipputyötön
Kyllä me ollaan huippuja
13
198
Vastaukset
- pyrtti
Unohdit Huippukommentoijan! Huipulla on oikeus luokitella ei-huiput.
Sarkasmia... sarkasmia... - vyötijäinen
Ja suosikkinäyttelijä, suosikkijuontaja jne.
Huippujuttu että vyölaukku tulee taas muotiin!
Näyttää hyvältä ryllykkävatsan päällä!- pyrtti
Minulla ei ole ryllykkävatsaa, mutta hankin siitä huolimatta vaellustakin. Siinä on riittävästi taskuja, joten kaikki tarpeellinen sopii lenkkeillessä kotona ja pohjoisessa.
- En-jotenki-kehtaisi
Kun mies ostaa vyölaukun sitä on kuin huippuhomo.
- tähtiloistaa
Eikä nykyään ole näyttelijöitä eikä urheilijoita vaan tähtinäyttelijöitä ja urheilutähtiä!
- mimmimum-..mi
Entäs huippuasiatuntija....joku päivä luin kuinka huippuasiantuntija ratkaisee Kim Räikkösen ongelman.....huippuasiantuntija selvittää ilmastonmuutosta.....huippuasiantuntija on kyllä kaiken huippu.....huippuvuoret ehkä huipuimmat huiput....minua ei vielä huippaa..
- Huippunäppäimistö
Ihan alkaa huiputtaa
Minulla huippunenäliina jonka pistän huippuroskikseen
Nukun huippupussilakanan alla pää huipputyynyllä - mimmimum-..mi
Niin... ja huipulla myös tuulee....se on tuulinen paikka .. se huippupaikka....
Nyt on kyllä pakko lisätä listaan huippuluokan uhrautuja ja se on hyvinkin tuttu tyyppi ,oma vaimo nimittäin.
Kamppailin eilen upporikkaan ja rutiköyhän vaihtoehron välillä eli söisikö vai laittasko roskiin .
Tiikerikakun viimenen palanen oli päässyt korppuuntumaan ja tässä nälän vaivaamassa mailmassa ei passaa retostella.
Seisoin siinä ku tuomiolla kuivannut siivun käppyrä nokkani eressä kauheeta kamppailuu käyren.
takavasemalta livahti vaimo paikalle ,sillai kainalon alta pääerellä sukeltaen ja nappas sen siivun ja toppas kahviinsa.
On se vaan huippu uhrautuja .- mimmimum-..mi
Niin me naiset huiputamme....hän halusi sen viimeisen huippuhyvän palan....ja huiputti sen itselleen....huippuhienoo... sanoisi nuoríso....
- huikauhiata
Ymmärrettävää, kun kyseessä oli tiikerikakun pala. Jos olisi ollut munakakun pala, niin ei olis uhrautunut. Kukaan nainen ei dipattua muna... suuhunsa laita ;)
mimmimum-..mi kirjoitti:
Niin me naiset huiputamme....hän halusi sen viimeisen huippuhyvän palan....ja huiputti sen itselleen....huippuhienoo... sanoisi nuoríso....
Ei niin mimmimummi ,katsos kun siinä vieressä oli uusikin koskematon kakku jota himoitsin .
Nyt kun vaimo uhrautui kakun suhteen voin kirkkain silmin vastata hänen ,olenko lihonnut kysymykseensä.- mimmimum-..mi
Elikkä sinä voit sitten ottaa siitä huippuhienosta uudesta kakusta palan...kun se vanha kakunpala on kadonnut....ja niin vaimokin voi sanoa että maistaa sitä uutta huippuhyvää kakkua....huippuhyvää huiputusta ....leikkisästi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706