Rakastunut

Toimeton

Oon iha hemmetin rakastunu yhteen meidän luokan poikaan oon tykänny nyt jo vuoden alusta ja ollaa oltu samalla luokalla tähä asti.Se kuulemma on joskus just vuoden alussa sanonu et tykkää mut se kai sillon tykkäs yhestä toisesta kai emt.Oon monet kerrat puhunu sen kaa ja pyysi tänäänki mua et tuunko kauppaa sen kaa,voiko merkata mitään?Mennään kyl eriluokalle mut ei se haittais mitää. Ollaan joskus talvella halattukki ja iha se halus xD oon ny yrittäny unohtaa sen ku ei se kumminkaa tykkää mut aina se ajatus vaan palaa siihen.On varmaa teidän mielestä tyhmää tän ikäsenä( 13 v)olla muka rakastunu mut tää on tosi voimakas tunne ja tekisin sen takii mitä vaa. Ja jos oltas yhessä nii pitäsin siitä nii hyvää huolta ja oisin kiltti jaja en vaa viitti sanoo sille mitää koska en tiiä en tyttönä jotenki uskalla.Pitäskö vaa unohtaa se ja antaa olla

8

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mixu12

      Seuraavan kerran ku tapaatte nii anna vaikka poski pusu sille nii kyllä se siitä

      • noniin just mixu12 jakaa täällä taas elämän viisauksia sillee vaatimattomasti poskipusul sisää vaa.


    • Hohhhhoijjjjaaaa

      Mixu ei ole ihan kartalla. Urpo mikä Urpo.

    • Hei "Toimeton"
      Minun mielestäni ei ole ollenkaan tyhmää jos olet ihastunut ja rakastunut. Ja mitä tulee unohtamiseen, ei sekään ole ihan helppoa. Toteat itsekin, että ajatus vaan palaa siihen.
      Toivottavasti hänkin tykkää sinusta. Mielestäni hän on jo osoittanut sen.
      Voit olla ihan rohkea ja aloitteellinenkin. Näin aattelen.

      Iloa kesääsi!

      Pappi Elisabet

    • Häpeä_pappi_elisabet

      Pappi Elisabet yllyttää teinejä varhaisiin suhteisiin. Häpeä! Kyseessä on nuoret, hädin tuskin teinejä. Olet kuin esimiehesi piispa Irja Askola. Miksi hänestä ei tehty lastensuojelmoitusta?

    • Suuritietäjä

      Pojat yleensä haluavat tyttöjen tekevän aloitteen ja jos hän ei kieltäytynyt halauksesta hän on kusessa suhun

    • Alltheadvice

      En usko että olet rakastunut, mutta syvästi ihastunut. Juttele hänelle ja tutustu ensin, loppu menee virran mukana. Älä murehdi liikaa, muista elää omaakin elämää (kaverit, harrastukset, perhe)

    • Epätoivoinenaf

      Siis mulla on melkein sama tilanne ku oon rakastunut yhteen poikaan joka on mun parhaan kaverin paras mies puoleinen kaveri ja se mun paras kaveri tietää kenestä se poika tykkää mut mä en tiiä ja ollaan sen pojan kaa niinku hyvii kavereita et meil ei ees oo mitää säätöö tai mitää mut silti oon ollu siihe rakastunu tosi pitkän aikaa jo eikä se tiiä enkä itekkään tiiä tykkääkse musta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe