Rakastunut

Toimeton

Oon iha hemmetin rakastunu yhteen meidän luokan poikaan oon tykänny nyt jo vuoden alusta ja ollaa oltu samalla luokalla tähä asti.Se kuulemma on joskus just vuoden alussa sanonu et tykkää mut se kai sillon tykkäs yhestä toisesta kai emt.Oon monet kerrat puhunu sen kaa ja pyysi tänäänki mua et tuunko kauppaa sen kaa,voiko merkata mitään?Mennään kyl eriluokalle mut ei se haittais mitää. Ollaan joskus talvella halattukki ja iha se halus xD oon ny yrittäny unohtaa sen ku ei se kumminkaa tykkää mut aina se ajatus vaan palaa siihen.On varmaa teidän mielestä tyhmää tän ikäsenä( 13 v)olla muka rakastunu mut tää on tosi voimakas tunne ja tekisin sen takii mitä vaa. Ja jos oltas yhessä nii pitäsin siitä nii hyvää huolta ja oisin kiltti jaja en vaa viitti sanoo sille mitää koska en tiiä en tyttönä jotenki uskalla.Pitäskö vaa unohtaa se ja antaa olla

8

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mixu12

      Seuraavan kerran ku tapaatte nii anna vaikka poski pusu sille nii kyllä se siitä

      • noniin just mixu12 jakaa täällä taas elämän viisauksia sillee vaatimattomasti poskipusul sisää vaa.


    • Hohhhhoijjjjaaaa

      Mixu ei ole ihan kartalla. Urpo mikä Urpo.

    • Hei "Toimeton"
      Minun mielestäni ei ole ollenkaan tyhmää jos olet ihastunut ja rakastunut. Ja mitä tulee unohtamiseen, ei sekään ole ihan helppoa. Toteat itsekin, että ajatus vaan palaa siihen.
      Toivottavasti hänkin tykkää sinusta. Mielestäni hän on jo osoittanut sen.
      Voit olla ihan rohkea ja aloitteellinenkin. Näin aattelen.

      Iloa kesääsi!

      Pappi Elisabet

    • Häpeä_pappi_elisabet

      Pappi Elisabet yllyttää teinejä varhaisiin suhteisiin. Häpeä! Kyseessä on nuoret, hädin tuskin teinejä. Olet kuin esimiehesi piispa Irja Askola. Miksi hänestä ei tehty lastensuojelmoitusta?

    • Suuritietäjä

      Pojat yleensä haluavat tyttöjen tekevän aloitteen ja jos hän ei kieltäytynyt halauksesta hän on kusessa suhun

    • Alltheadvice

      En usko että olet rakastunut, mutta syvästi ihastunut. Juttele hänelle ja tutustu ensin, loppu menee virran mukana. Älä murehdi liikaa, muista elää omaakin elämää (kaverit, harrastukset, perhe)

    • Epätoivoinenaf

      Siis mulla on melkein sama tilanne ku oon rakastunut yhteen poikaan joka on mun parhaan kaverin paras mies puoleinen kaveri ja se mun paras kaveri tietää kenestä se poika tykkää mut mä en tiiä ja ollaan sen pojan kaa niinku hyvii kavereita et meil ei ees oo mitää säätöö tai mitää mut silti oon ollu siihe rakastunu tosi pitkän aikaa jo eikä se tiiä enkä itekkään tiiä tykkääkse musta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe