Helikopteri- vai tavallinen lento ja mitä maksaa?

mcw

Hei Mauritiuksella käyneet - asuvat!

Kannattaako ottaa saarikiertelyyn kopteri- vai tavallinen pienkone ja mistä kannattaa vuokrata? Katsoin äkkiseltään, että pienkoneisiin mahtuisi vaan yksi henkilö. Olemme lähdössä häämatkalle, joten olisihan se kiva yhdessä päästä ilmaan :D Haluaisimme nähdä varsinkin saaren eteläpuolta.

Paljonko suurinpiirtein maksaa vuokrata taksi päiväksi jos haluaa lähteä kiertämään saarta? Ja vieläkö Pauli myy opaspalveluitaan?

6

493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • mcw

Hinnakasta hommaa varsinkin jos vain kaksi on. Oisko ketään halukkaita jakamaan kopteria 24.1. - 8.2.18 välillä?

• Jallundo

Ollaan mietitty vaimon kanssa tuota kopterilentoa ja katseltu noita hintoja.Voitaisiin olla kiinnostuneita tuosta kimppalennosta.Ootteko mihin hotelliin menossa,meillä on hotelli varattuna Le Recif Attitude.sta.

• mcw

Meillä on tällä hetkellä ensimmäinen viikko 25.1.-1.2. Ambre (Belle Mare) ja toinen viikko 1.-
        8.2. Sugar Beach (Flick en Flack), mut voi olla, että vaihdamme toisen viikon Sensimar Lagooniin ( Grand Baie).

• Jallundo

Tuo Ambre oli hieno paikka,oltiin viime uonna häämatkalla 2vk. Kannattaa käydä hotellin järjestämällä snorklauretkellä,kestää tunnin ja lähtee hotlan aktiviteetti kopilta.Jos teitä kiinnostaa,niin kannattaa laittaa hotellille viestiä häämatkasta.Meille hotelli järjesti kynttiläillallisen rannalla ilman velotusta.Itse laitettiin viestiä Ambreen suoraan ja vastasivat melko nopeasti. Rantsua pitkin pääsee hyvin käveleen kauppaan ja rahanvaihtopisteelle, matkaa n 2km suunta.

• mcw

Kiitos tiedoista :) Aikomus tosiaan laittaa hotelleihin suoraan viestiä. Tähän asti laittanutkin etukäteen viestiä hotelleihin ja tosiaan ei ole pettymyksiä tullut, päinvastoin :) Mauritiuksella varmaankin vähintään joka kolmas on häämatkalla, joten viestejä voi sadella hotelleihin :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      126
      1882
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      54
      1243
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1121
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      807
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe