Apua varovaiselle

Vanhaerkka

Mikä tämä häirikkö on josta ei pääse irti millään ennenkuin klikkais ok , eli kun menen Chromeen tulee silmille aina tämä, jotenkin näin ,, "Onneksi olkoon -käyttäjä- laitteesi on voittanut (1)) Google lahjan ! Joka maanantai valitsemme 10 0nnekasta käyttäjää sattumanvaraisesti ja tarjoamme lahjan (taattu lahja) sinut on valittu saamaan yksi lahja arvoltaan jopa 999e mikäli vastaat neljään kysymykseen oikein " jne höpötystä ??

4

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asenna adblock

      • Vanhaerkka

        Mulla on tässä tabletissa tuo Adbloc plus


    • "Aina kun menet selaimelle" kuullostaa siltä, että selaimessasi on asennettuna haittaohjelman kaltaisia lisäosia tai sitten selaimesi aloitussivu on asetettu tuohon mainossivustoon.

      Hae tablettiisi Malwarebytes Anti Malware ja aja se. Seuraa ohjeita.

      Jatkossa pidä huoli siitä, että koneessasi on mainosten torjunta päällä. uBlock Origin tai AdBlock Plus ovat nykyään välttämättömiä ja pakollisia selaimen lisäosia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      137
      2454
    2. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      69
      2264
    3. Minkä ikäinen

      Kaivattusi on?.
      Ikävä
      103
      2001
    4. Minkä näköinen

      Kaivattunne on?
      Ikävä
      75
      1688
    5. Mitä haluaisit sanoa

      kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      100
      1674
    6. Kepun kansanedustaja Aittakumpu loikkasi persuihin!

      Purran hallitus saa lisävahvistuksen! Oppositiota taatusti kismittää! https://www.is.fi/politiikka/art-2000010774118.
      Maailman menoa
      332
      1388
    7. Miten sulla meni niin tunteisiin yksi mies?

      Hyvässä ja pahassa? Tähän voit tilittää, jos aavistat kuka minä olen.
      Ikävä
      101
      1339
    8. 379
      1272
    9. IS Viikonloppu 19.-20.10.2024

      2 ½ -tasoiseksi merkitty Kovis Arto Kuivaselta. Kiva ristikko, jonka vaikeustaso en mielestäni 2+. Pääkuvasta johdetut s
      Sanaristikot
      64
      991
    10. En halua puolustella valheitani

      jne jne... Olen ollut ihan sekaisin sinusta. Haluan vaan vastauksen haluatko minut vai et??? Vain yksi asia on totta ja
      Ikävä
      35
      969
    Aihe