Mun tissit on jäätävän kokoset

Tissiongelmia

Mun tissit on ihan jäätävän isot, vihaan ku ne aina tulee naamalle ku juoksen. Oon siis vasta 12, ja mulla on jo nyt isommat tissit kun joillain aikuisilla!!!!

19

2653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poika12v04

      On sc

    • OmastaKokemuksesta

      Älä vihaa.
      Ei se haittaa.
      Pojat tykkää.
      Mitä isompi sen parempi.
      Kyllä niihin tottuu.

    • EttäSellasta

      Usko tai älä, mutta rintojen tuijottaminen auttaa miehiä elämään pidempään!
      T: seiska lehti

    • "Mun tissit on ihan jäätävän isot, vihaan ku ne aina tulee naamalle ku juoksen. "
      Haha enpä nyt tuohon usko että sun tissit ois niinku kokoa tyyliin 32Z.

      "Oon siis vasta 12"
      Niin ja varmasti oikeasti poika ja luulen niin. Jos sulla olisi oikeasti tälläinen ongelma suosittelen hakemaan apua vaikka Sexpolta tai menemällä suoraan vaikka lääkärille puhumaan asiasta. Tai sitten sinuna hyväksyisin asian ja oppisin olemaan niiden kanssa. Jos vihaat niitä niin voit vaikka leikkiä itse plastiikkakirurgia yms ja mun puolesta vaikka saksia tai puhkasta rintas.

      "mulla on jo nyt isommat tissit kun joillain aikuisilla!!!!"
      Repesin tälle pahasti joten toivon että tää oli joku läppä tai jotain ja suosittelen tuota samaa mitä aiemmin sanoin.

      • Fu2

        #kateus en sano enempää


    • sukuvika-

      Ei se ole helppoo pojillakaa, mun slerba on 22 senttii löysänä ja 26 erektiossa.
      Mela heiluu edes takas boksereissa.

      • Ht45grf

        Repesin xdd sukuvika


    • tervejärki

      Urheiluliivit.

    • Slaikkaongelma

      Mun slaikka on ihan jäätävän iso, vihaan ku se aina tulee naamalle ku juoksen. Oon siis vasta 12, ja mulla on jo nyt isompi lerssi kun joillain aikuisilla!!!!

    • Djkdjsk

      Snäppi?

      • ggggt

        Kuinka pervoja sitä välillä ollaankaan? :D


      • Lulleroinenpalleroinen
        ggggt kirjoitti:

        Kuinka pervoja sitä välillä ollaankaan? :D

        Perus murrosikäset :D


    • rintavatrinnatrinta

      Kun täytät tarpeeksi paljon, voit käydä pienentämässä rintojasi. Liian isot rinnat voivat olla epäterveelliset. Tulee kipuja sun muita.

    • tissi2

      Mikä sun kuppikoko on.

    • sfbg

      Onko ne sisi niin isot että niiden on jäätävä kotiin kun sä lähet johoki?

    • asdfafd

      Jäähätyys on lämpötilan, ei tilavuuden yksikkö. Ja voin kyllä lämmittää tissisi

    • Lähetä kuva itsestäsi: Facebook Skype Instagram.

    • Älä huoli. Olet vielä lapsi. Vartalon koko muuttuu kyllä, kun kasvat. Myöhemmin alat ajatella toisella tavalla.

    • Supermiez

      Mun muna on kans niin jäätävän kokoinen et se tulee naamalle ku ees kävelee

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe