Haluaisin vaihtaa ajatuksia!
Mulla 8kk.poika ketteri
Kenellä kk.kettuterrieri?
5
433
Vastaukset
- R&R
Itellä on 2 kk kettuterrieri urosta(9kk&3v). Paras mahdollinen rotu, voiko siitä muuta sanoakaan. "Sopivan" vilkkaita ja energisiä...ripaus tervettä pirullisuutta luonteessa mukana :)
Juu mulla on kaksi kk terrieriä 5v ja vajaat 2v toinen kumpikin narttuja toinen söi multa 150mk ja toinen ei ole tuhonnut mitään muuta kun vähän omaa koppia.Minkälaisia terrieriereitä teillä on ja minkälaisista vanhemmista ja harrastatteko terriereillä mitään
- Malaya
...on 5v. kk kettis uros... iki-ihana pentuhan se vieläkin on.. :) tuskin koskaan "kasvaa aikuiseksi"...
- minä vain
Paljonhan kk ketis maksaa noin suurinpiirtein? Saiskohan sitä toetutettua samaan huusholliin airedalenterrieri uroksen kanssa...?!
- kk terrieri
kettarien hinnat on 700euron kieppeillä
uskoisin että narttu tulis toimeen uroksen kans paremmin mitä kaks urosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 751011
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683