Mikä on mieluisin smoothiesi, anna siihen resehti tänne mulle :).
Tykkäättekö smoothieista?
62
677
Vastaukset
"Yksin-kertaisesti sitten:
Apetit pakaste-vihannekset ja kasvikset, sekä Kukka-Kaali.
300gr. ja 250gr. X 2.SF 300gr. X 1 SF.
10-12 kpl. Broilerin paisti-leikkeitä 800gr.SF
Vaihto-ehtona tar-tar leikattua laatu-naudan lihaa 2% 850gr.SF
Leipinä Täysj. Ruis ja Vehnä 1 X 2vpl.SF
Juustoportti Luomu-Kirnu-Voi.SF
Juustoportti Luomu-viili 6kpl.SF
Valio Maito 3ltr. luomu rasvaton.SF
Omenaa, Mandariinia tms.Osittain SF
Viikon eväs.
Maksaa mitä maksaa"
H.Yök. Ei ihan mun makuun noi lihat smoothiessa, eikä leipäkää mut muita voi harkita😁
mansikoita, vadelmia, banaania, mustikoita, maitoa, vaniljajugurttia, (pikkuisen sokeria jos haluaa), tehosekoittemella hurahdus, siivilöi (tai ei) kaataa korkeaan lasiin, yksi skuuppa aitoa vaniljajäätelöä koristeeksi, pari mansikkaa tai vadelmaa päälle, pilli ja verannalle aamuaurinkoon maistelemaan
(resepti on omani, mitään tarkkoja mittoja en tiedä, kuha sekoittelen minun maun mukaan)- Sitruuna-mausteeksi
Otetaan litran kahvimuki / kolpakko / maljakko / lasi /
1 desilitra kokkelipiimää
1 desilitra hapan maitoa
3 ruokalusikallista kevytkermaa
1/2 desilirtaa koskenkorvaa
1/2 desilitraa likööriä
1/2 desilitraa punaviiniä
1/2 desilitraa carilloa
1/2 desilitraa valkoviiniä
1/2 desilitraa vodkaa
Loraus olutta
Loppuosa lisätään kahvia ja sekoitetaan.
Sekaan jäitä ja mehupilli.- ummi_kolle
todellinen kuulalaakeri toi alko-sekoitus
- ö-Öö
Joo
- 5 kg sokeria
- 25 litraa vettä
- 1 pussi pikahiivaa
- 1 sitruuna.
Kaikki aineet sekoitetaan kädenlämpäiseen veteen. Annetaan maustua muutamia päiviä huoneenlämmössä. Maukas smoothie nautitaan kauhomalla saavista maukasta juomaa mukilla kitusiinsa. Jos haluaa hifistellä, voi lisäksi käyttää vaikkapa kauraryynejä, rusinoita, ideoita voi kehitellä vaikka kuinka paljon !
=DW=Jättäsin sokerin ja hiiva pois ja pienentäsisin veden määrää. Sittenkin siitä tulisi sitruunalla maustettu vesi. Tahtoo smoothien.
Smoothiet ovat pikkuvauvoja ja hampaattomia vanhuksia varten.
- Tellukankellukka
No h--vetti, hampaattomia vanhuksiahan tässä ollaan!
Eikä vatsakaan enää sulata kaikenlaista karkeeta!
Muona muhjuksi vaan ja keskikaljaa päälle!
- mimmimum-..mi
Ostan joskus valmiin Gefilus smoothien....hyvää suolistolle...siinä on maitohappobakreereja...
" suolistoa kutsutaan toisiksi aivoiksi" On hyvän makuista ..samettisen pehmeää....tämä ei ole maksettu mainos...Jogurtissa, piimässä, hapankaalissa ...
Mitään muita smoothieita ei tarvitse terve aikuinen ihminen.- mimmimum-..mi
No...ehkä smoothiessa on pientä arjen ylellisyyttä...ja makunautintoa....tavallisen pitkän piimän sijaan....silloin tällöin nautittuna....
Juu. Näkyy kaupan hyllyillä olevan monenlaisia smoothieita. Lisäksi on alkanut myös putkahdella erilaisia smoothiebaareja.
siilenä kirjoitti:
Juu. Näkyy kaupan hyllyillä olevan monenlaisia smoothieita. Lisäksi on alkanut myös putkahdella erilaisia smoothiebaareja.
Niitä on ollut iät ja ajat lastenruokahyllyissä.
Sitten alettiin smoothaamaan aikuisillekin kaikki ylijäämähedelmät, ettei mene ihan hukkaan heitettäviksi.
Diabeetikoille ne on epäterveellisiä. Menee liian nopeasti mahalaukun läpi ohutsuoleen, sanoo diabetesasiantuntijat.Tellukka kirjoitti:
Niitä on ollut iät ja ajat lastenruokahyllyissä.
Sitten alettiin smoothaamaan aikuisillekin kaikki ylijäämähedelmät, ettei mene ihan hukkaan heitettäviksi.
Diabeetikoille ne on epäterveellisiä. Menee liian nopeasti mahalaukun läpi ohutsuoleen, sanoo diabetesasiantuntijat.Aijaa ja mitä haittaa liiasta nopeudesta on?
siilenä kirjoitti:
Aijaa ja mitä haittaa liiasta nopeudesta on?
Nostaa nopeammin verensokeria.
Niin sanoo diabeteshoitajani.
Silloin se lienee hyvä, jos on päässyt sokeri liian matalaksi.Tellukka kirjoitti:
Nostaa nopeammin verensokeria.
Niin sanoo diabeteshoitajani.
Silloin se lienee hyvä, jos on päässyt sokeri liian matalaksi.Sama jugurteilla ja muilla maitotuotteilla?
siilenä kirjoitti:
Sama jugurteilla ja muilla maitotuotteilla?
Niissä nyt ei välttämättä muuta kuin maitosokeria.
Hedelmissä on hedelmäsokeria, mitä käytetään muutenkin nostamaan nopeasti verensokeria, jos alkaa painumaan koomaan.Tellukka kirjoitti:
Niissä nyt ei välttämättä muuta kuin maitosokeria.
Hedelmissä on hedelmäsokeria, mitä käytetään muutenkin nostamaan nopeasti verensokeria, jos alkaa painumaan koomaan.Tarkoitit varmaan et shokkiin.
siilenä kirjoitti:
Tarkoitit varmaan et shokkiin.
No jos niin väkisin haluat, mutta kanttuvei kuitenkin.
Mikä vika siinä on syödä hedelmät hedelminä? Miksi ne pitää ensin muusata niin hienoksi mössöksi, että ne pystyy laittamaan juomalla? Ihanko vain sen takia, että ne smoothiet ovat nyt jonkunlainen muotivillitys ja muotiahan on seurattava?Tellukka kirjoitti:
No jos niin väkisin haluat, mutta kanttuvei kuitenkin.
Mikä vika siinä on syödä hedelmät hedelminä? Miksi ne pitää ensin muusata niin hienoksi mössöksi, että ne pystyy laittamaan juomalla? Ihanko vain sen takia, että ne smoothiet ovat nyt jonkunlainen muotivillitys ja muotiahan on seurattava?Koomassa sokerit on korkeat, shokissa liian matalat. Minun haluni kanssa niillä ei ole mitää tekemistä.
Smoothien idea on et siinä saa halutessaan useita makuja yhdistettyä.siilenä kirjoitti:
Koomassa sokerit on korkeat, shokissa liian matalat. Minun haluni kanssa niillä ei ole mitää tekemistä.
Smoothien idea on et siinä saa halutessaan useita makuja yhdistettyä.Olkoon sitten niin. Minä en ole kummassakaan,
- bessie-
Mikä milloinkin. Riippuu tilanteesta. Ensinnäkin siitä mihin tarpeeseen/tarkoitukseen ja sitten tietysti siitä mikä milloinkin maistuu.
Useimmiten teen täydeksi ateriaksi tarkoitetun piimäpohjaisen juotavan vellin helpoimman jälkeen sauvasekoittimella.
Aloitan sekoittamalla kauraleseitä piimään. Piimä on joko rasvatonta gefiluspiimää tai gefiluspiimän ja ab-piimän sekoitusta. Leseet saavat liota hyvän aikaa, esim. yön yli jääkaapissa jos aamuateriaa olen rakentelemassa. Vähintään puoli tuntia joka tapauksessa.
Mustaherukkaa n. 50 gr., ei enempää ettei tarvitse lisätä sokeria. Mustikkaa ja joskus myös mansikkaa. Makeutukseksi puolikas sopivan kypsää banaania, ei välttämätön.
Hieman maustamatonta heraproteiinijauhetta. Pari teelusikallista camelinaöljyä tai pari kolme mantelymyllyllä jauhettua saksanpähkinää.Kulostaa iha hyvältä. Mulla kuitenkin on tarkoitus pärjätä ihan ilman noita heraproteiineja ja camelinaöljyjä. Ihan perusaineksista värkkään.
- bessie-
siilenä kirjoitti:
Kulostaa iha hyvältä. Mulla kuitenkin on tarkoitus pärjätä ihan ilman noita heraproteiineja ja camelinaöljyjä. Ihan perusaineksista värkkään.
Perusaineksia minulla. Camelinaöljy ainakin. Proteiinijauheitakin on yleensä aina kotona, mutta aina ei nimenomaan heraproteiinia, esim. hamppuproteiinia tulee käytettyä. En halua käyttää yhtä ja samaa jatkuvasti.
Syön kaikki vuorokauden syömiseni n. klo 9 - 23 välisenä aikana. Minulle vähintään 4 tunnin tauko aterioiden välillä on 'tärkeä'. En siis oikein saa päivääni mahtumaan kolmea ateriaa enempää (usein jää kahteen), siksi haluan syömieni aterioiden olevan ravitsemuksellisesti suht oikein rakennettuja. Aina ei ole aikaa tai viitseliäisyyttä tai mielitekoa 'oikealle aterialle', siksi pidän hätävarana myös noita proteiinivalmisteita.
- hmpff
Kourallinen pinaattia, pakastettu tai ylikypsä banaani, kypsä avokado käy myös. Jotain maitoa, kaura tai kookos, mistä vaan tykkää. Ruokalusikallinen maapähkinävoita, puoli desiä proteiinijauhetta. Siitä tulee kuin jätskiä, namnam.
- bessie-
Maapähkinävoita minäkin usein laitan noihin sörsseleihini. Yksi suosikkini: 250 gr maitorahkaa, n. ruokalusikallinen makeuttamatonta maapähkinävoita, kuorittuja manteleita ja cashewpähkinöitä saksanpähkinöitä sen verran kun mantelimyllyn säiliöön mahtuu, jauhan ja lisään rahkaan. Lisään kaupan gefilusmehukeittoon marjoja ja laitan rahkan reunoille kastikkeeksi. Minulle tämä on pääateria, ei mikään välipala. Joskus tekee mieli makeaa pähkinärahkaa ilman kastiketta, silloin makeutan sen Masajo- tai Kokutosokerilla (koska pidän niiden mausta ja rakenteesta) tai vaahterasiirapilla.
- hmpff
bessie- kirjoitti:
Maapähkinävoita minäkin usein laitan noihin sörsseleihini. Yksi suosikkini: 250 gr maitorahkaa, n. ruokalusikallinen makeuttamatonta maapähkinävoita, kuorittuja manteleita ja cashewpähkinöitä saksanpähkinöitä sen verran kun mantelimyllyn säiliöön mahtuu, jauhan ja lisään rahkaan. Lisään kaupan gefilusmehukeittoon marjoja ja laitan rahkan reunoille kastikkeeksi. Minulle tämä on pääateria, ei mikään välipala. Joskus tekee mieli makeaa pähkinärahkaa ilman kastiketta, silloin makeutan sen Masajo- tai Kokutosokerilla (koska pidän niiden mausta ja rakenteesta) tai vaahterasiirapilla.
Se on usein smoothien huono puoli, että vahingossa saa sisuksiinsa vähän liiankin paljon kaloreita, ne ei ole verrattavissa mihinkään välipalaan. Ateriakorvikkeena minäkin käytän, yleensä iltapalana.
Kuulostaa hyviltä nuo sun sörsselit. Itekin välttelen valkoista sokeria, se on mulle addiktoiva aine. Tilalle voi laittaa kookossokeria, koivusokeria, kuivattuja taateleita (vaatii vähän paremman myllyttäjän), hunajaa, vaahterasiirappia, tietty banskua. Mulla on paljon parempi olo noilla eväillä, silti vaikeaa elää ilman sitä makeaa. hmpff kirjoitti:
Se on usein smoothien huono puoli, että vahingossa saa sisuksiinsa vähän liiankin paljon kaloreita, ne ei ole verrattavissa mihinkään välipalaan. Ateriakorvikkeena minäkin käytän, yleensä iltapalana.
Kuulostaa hyviltä nuo sun sörsselit. Itekin välttelen valkoista sokeria, se on mulle addiktoiva aine. Tilalle voi laittaa kookossokeria, koivusokeria, kuivattuja taateleita (vaatii vähän paremman myllyttäjän), hunajaa, vaahterasiirappia, tietty banskua. Mulla on paljon parempi olo noilla eväillä, silti vaikeaa elää ilman sitä makeaa."hmpff"
Muista kuitenkin että kaikki kuvaamasi on sokeria.
Kaikki ne muutetaan Maksassa Glukoosiksi.
Glukoosi sitten siirretään Insuliinin hoidettavaksi.
Eli, toivottavasti et luulottele mitään itsellesi?
H.- hmpff
hunksz kirjoitti:
"hmpff"
Muista kuitenkin että kaikki kuvaamasi on sokeria.
Kaikki ne muutetaan Maksassa Glukoosiksi.
Glukoosi sitten siirretään Insuliinin hoidettavaksi.
Eli, toivottavasti et luulottele mitään itsellesi?
H.Olet oikeassa, Mutta mun ongelma ei ole insuliini, vaan kehon tulehdustila. Kaikille sokeria syövillä naisilla hiivatulehdukset ovat tuttuja, tiesitkö että sitä voi olla myös suolistossa? Myös miehillä? Paitsi miehet ei perinteisesti ole niin sokerin perässä kuin naiset. Tiedät varmaan tapahtuu hiivalle kun siihen lisätään sokeria...
Sokeri on pitkälle prosessoitu ruoka-aines, vähän niin kuin valkoinen vehnäjauhokin. Hunaja ja muut luonnosta löytyvät sokerit, hedelmäsellaista jne, ovat siksi parempi vaihtoehto. Mulle sokerihiirenä oli kivempi että löytyy jotain mitä voi syödä tilalle, koska muuten mussutan taas viikon jälkeen suklaata. hmpff kirjoitti:
Olet oikeassa, Mutta mun ongelma ei ole insuliini, vaan kehon tulehdustila. Kaikille sokeria syövillä naisilla hiivatulehdukset ovat tuttuja, tiesitkö että sitä voi olla myös suolistossa? Myös miehillä? Paitsi miehet ei perinteisesti ole niin sokerin perässä kuin naiset. Tiedät varmaan tapahtuu hiivalle kun siihen lisätään sokeria...
Sokeri on pitkälle prosessoitu ruoka-aines, vähän niin kuin valkoinen vehnäjauhokin. Hunaja ja muut luonnosta löytyvät sokerit, hedelmäsellaista jne, ovat siksi parempi vaihtoehto. Mulle sokerihiirenä oli kivempi että löytyy jotain mitä voi syödä tilalle, koska muuten mussutan taas viikon jälkeen suklaata."hmpff"
Eipä Sokeri kauheasti tehtyä ole.
Se on puristettu/uutettu kasveista ja sitten puhdistetusta nesteestä on kiteytetty kide-sokeri.
Myytävä Hunajakin puhdistetaan.
-
Tässä tapauksessa viittasin Insuliinin toimintaan naisen vartalossa. :)
Sitä tarvitaan jotta Glukoosi siirtyisi soluihin.
Kun hyvät solut ovat kylläisiä, siirtää Insuliini loput läskiksi taka-puolen pahoihin rasva-soluihin.
Noin rauta-langasta niinku.
-
Olen tietoinen tuosta tulehdus-tyypistä.
Sekä siitä että Hiiva elää Sokerista.
Tuottaen ainakin kaasuja.
Kertokoon Korpikirjailija enemmän vesi-lukoista.
H.- hmpff
hunksz kirjoitti:
"hmpff"
Eipä Sokeri kauheasti tehtyä ole.
Se on puristettu/uutettu kasveista ja sitten puhdistetusta nesteestä on kiteytetty kide-sokeri.
Myytävä Hunajakin puhdistetaan.
-
Tässä tapauksessa viittasin Insuliinin toimintaan naisen vartalossa. :)
Sitä tarvitaan jotta Glukoosi siirtyisi soluihin.
Kun hyvät solut ovat kylläisiä, siirtää Insuliini loput läskiksi taka-puolen pahoihin rasva-soluihin.
Noin rauta-langasta niinku.
-
Olen tietoinen tuosta tulehdus-tyypistä.
Sekä siitä että Hiiva elää Sokerista.
Tuottaen ainakin kaasuja.
Kertokoon Korpikirjailija enemmän vesi-lukoista.
H.Joo, ylijäämä-sokeri kertyy rasvasoluihin, jonka jälkeen insuliini sulkee solut.
Vaikka sokerissa on vähemmän kaloreita tai tulevia rasvasoluja kuin rasvassa, sokerilla lihotetuista rasvasoluista voi olla vaikeampaa päästä eroon.
Juustoportti.
6% Luomu-Kerma-Viili.
Lusikalla.
Aito ja terveellinen ilta-pala, ilman turhia hedelmä-Sokereita.
H.- bessie-
siilenä kirjoitti:
Pitttääkait sitä vähä olla kanelia ja sokeria mausteeksi ;).
Eiku piparkakun muruja viilin kanssa pitää olla. Tai joku murusekoitus, pannulla paahdetusta ruisleivän murusta ja murskatuista dominoista ym. kekseitä tehty esmes.
bessie- kirjoitti:
Eiku piparkakun muruja viilin kanssa pitää olla. Tai joku murusekoitus, pannulla paahdetusta ruisleivän murusta ja murskatuista dominoista ym. kekseitä tehty esmes.
Tai talkkunaa.
Mää nääs ihan vaan tämmöttest tykkäisin:
Ainekset
4 annosta
2 kpl
banaania
3 dl
piimää
200 g
mustikoita
1 dl
mustikkakeittoa
2 rkl
hunajaaTai tämmöttest:
Helppo ananasmoothie
400 g tuoretta tai säilykeananasta
1.5 dl ananasmehua
4 dl vaniljajogurttia
Tehosekoittimessa kuohkeaksi ja nautitaan heti.- 1eero
Haudutettu elovehnä kaurapuuro mustikkakeitolla ja nautitaan hartaudella.
1eero kirjoitti:
Haudutettu elovehnä kaurapuuro mustikkakeitolla ja nautitaan hartaudella.
Joo ja silimäksi ruokalusikallinen raejuustoa 😁
- mimmimum-..mi
Tytär sanoi että heidän nuoret tekevät usein mustikkakeitosta ...rahkasta...ja jotain lisukkeeksi esim. banaani .....proteiini kun on nyt niin liikkuvien ihmisten numero yksi...
Mustikkakeitto kuuluu minunkin aamuuni usein puuron kera....lidlin kotimainen mustikkakeitto on tosi hyvää nyt kun se resepti uudistettiin..ja euron edullisempi kuin muut.... mimmimum-..mi kirjoitti:
Tytär sanoi että heidän nuoret tekevät usein mustikkakeitosta ...rahkasta...ja jotain lisukkeeksi esim. banaani .....proteiini kun on nyt niin liikkuvien ihmisten numero yksi...
Mustikkakeitto kuuluu minunkin aamuuni usein puuron kera....lidlin kotimainen mustikkakeitto on tosi hyvää nyt kun se resepti uudistettiin..ja euron edullisempi kuin muut....Onko se kotimaista?
- mimmimum-..mi
siilenä kirjoitti:
Onko se kotimaista?
Niin siinä purkissa sanotaan ja Suomen lipulla varustettuna....pitää uskoa....mutta hyvää se nyt ainakin on..
mimmimum-..mi kirjoitti:
Niin siinä purkissa sanotaan ja Suomen lipulla varustettuna....pitää uskoa....mutta hyvää se nyt ainakin on..
Ok- Harvoin tulee Lidl_ssä käytyä joten ei noista tuotteista tiedä.
- Nam.on
Maustamaton jugurttipurkki, pieni
Vadelmia 2 pakastepss
Mustaherukkaa pikkasen terästämään
Hunajaa Mieluisin smoothie, maidoton vaihtoehto, soijajugurtti tai jotain. Pakastemansikoita ja banaania tai mitä sattuu olemaan
- mallastakin
Minulla käy niin, että ostamani banaanit unohdan syödä. Joudun pakastamaan ne ja sitten joskus teen "suitsait" - smoothien. Missään nimessä en lisää siihen kaurahiutaleita. (Joskus söintuorepuuron ja etos. Hassua silti, että joskus lapsena söimme kaurahiutale-maito-sokerimössöä tai ehkä juuri sen takia.)
Elisiis: pakastettujaja banaaneja, pähkinöitä ja siemeniä mitä sattuu olemaan,marjoja jos sattuu olemaan, hedelmiä jos sattuu olemaan. Nesteeksi mehua jos sattuu olemaan tai maitoa, -kaura- tai -soija tai mehua jos sattuu olemaan, jos ei niin vettä.
Yleensä pakastetut banaanit ovat niin makeita ettei makeutusta tarvitse,mutta jos, niin hunajaa.
(Pähkinät sakeuttavat mukavasti.) - hmpff
Mokkasmootie - 1 jäinen bansku, 1 kuppi vahvaa kahvia, 1 rkl kaakaota, puoli kuppia kreikkalaista jogurttia, hunajaa tai vaahterasiirappia.
Tässä on potkua, appelsiini-inkivääri smoothie. Appelsiini, pakastettu banaani, pala inkivääriä, 1-2 rkl sitruuna, vettä koostumuksen mukaan.
Jos on hyvä blenderi, niin porkkana on ihana appelsiinin kanssa.
Kurkku, avokado, varsiselleri, sitruuna oli oikein raikas. Mansikka-kookosmaito-basilika myös.
Yllyttäisin laittamaan smoothien joukkoon jotain lehtivihreetä, saa terveellisemmän ja pikkasen enemmän kuituja. On yllättävää miten vähän joku pinaattikin oikeasti maistuu, mutta tekee juomasta vähän paksumman. Voi sinne laittaa mitä vaan, salaattia, kaalia...- UrbaaniUrpo
Mun lemppari on KossuVissy. Nam nam.
- hmpff
UrbaaniUrpo kirjoitti:
Mun lemppari on KossuVissy. Nam nam.
Milläs sakeutat juoman niin että tulee smoothie? Laita vaikka kurkkua ja ananasta joukkoon?
- UrbaaniUrpo
hmpff kirjoitti:
Milläs sakeutat juoman niin että tulee smoothie? Laita vaikka kurkkua ja ananasta joukkoon?
Muurahaisia ja heinäsirkkoja ja ripaus torakoita.
- voinsyöjä
En tunne kaikkia noita elintarvikkeita mitä täällä on lueteltu, mutta kysyn seuraavaa
Korvaako itse kerätyistä mustikoista( siemenineen kuorineen )keitetty mustikkakeitto Lidlin keiton?
Syön lakat, mustikat, vadelmat ja mansikat ilman sokereita, puolukka makeutettava.
En muussaa niitä missään härvelissä mutta syön näitä jotain päivittäin.
Rahka tai unkarilainenjugurtti.
Hapankaali itsetehty. Sieniä metsästä.
Voita ja sian kanan lihoja
Ym. omatekoista.
Vatsa toimii, verikokeiden mukaan kaikki arvot kohdillaan, ei puutosta mistään.
Esim. näistä minun vatsani tekee smoothien ! minusta ne on turhanpäiväistä hifistelyä
Okei. Saat pitää Harvoin vaan niitä viitsin tehdä, varsinkin nyt kun tehosekoitin sanoi irti sopimuksensa ja pitäisi ostaa uusi.
siilenämää kirjoitti:
Okei. Saat pitää Harvoin vaan niitä viitsin tehdä, varsinkin nyt kun tehosekoitin sanoi irti sopimuksensa ja pitäisi ostaa uusi.
Siis saat pitää mielipiteesi.
siilenämää kirjoitti:
Siis saat pitää mielipiteesi.
ai kiitos, täällä siis oikein annetaan lupa mielipiteen pitämiseen................onpa erikoista, jokaisella on oikeus mielipiteeseensä ilman toisten lupaa.................näin olen ymmärtänyt
tammikuu-51 kirjoitti:
ai kiitos, täällä siis oikein annetaan lupa mielipiteen pitämiseen................onpa erikoista, jokaisella on oikeus mielipiteeseensä ilman toisten lupaa.................näin olen ymmärtänyt
No eikös se ole anteliasta. Vaikka se sinusta on hifistelyä, sinua ei teilata ainakaan tässä ketjussa, siis saat pitää mielipiteesi :).
siilenämää kirjoitti:
No eikös se ole anteliasta. Vaikka se sinusta on hifistelyä, sinua ei teilata ainakaan tässä ketjussa, siis saat pitää mielipiteesi :).
en todellakaan ymmärrä miten sinä voit kuvitella olevasi valtuutettu antamaan toiselle luvan pitää mielipiteensä............................perustuslain mukaan kansalaisella on sanan ja mielipiteen vapaus etkä sinä voi siis päättää pitääkö toinen mielipiteensä vai ei. minä en päätä tai sekoa sinun mielipiteisiisi, sen verran minulla on järkeä...........onneksi. sanot ettei minua teilata, mutta tuolla lausunnollasi että "saan pitää mielipiteeni" asetut yläpuolelleni vaikka sinulla ei ole siihen mitään oikeutta, mutta tällä saitilla tuntuu olevan monta henkilöä jotka kuvittelevat olevansa jumalasta seuraavia..
tammikuu-51 kirjoitti:
en todellakaan ymmärrä miten sinä voit kuvitella olevasi valtuutettu antamaan toiselle luvan pitää mielipiteensä............................perustuslain mukaan kansalaisella on sanan ja mielipiteen vapaus etkä sinä voi siis päättää pitääkö toinen mielipiteensä vai ei. minä en päätä tai sekoa sinun mielipiteisiisi, sen verran minulla on järkeä...........onneksi. sanot ettei minua teilata, mutta tuolla lausunnollasi että "saan pitää mielipiteeni" asetut yläpuolelleni vaikka sinulla ei ole siihen mitään oikeutta, mutta tällä saitilla tuntuu olevan monta henkilöä jotka kuvittelevat olevansa jumalasta seuraavia..
Ai sä olet noita....Eoc
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857435- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 482666
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292312- 492303
- 412174