Ei äänestyksille

Salmensyrjä

Olen tympääntynyt pahan kerran kaikkiin äänestysohjelmiin telkkarissa ja samoin tänne pesiytyneeseen äänestyskulttuuriin. Eikö mistään voi edes jutustella ilman käninää ja valikointia ? Hyvin on saanut telkkari kansalaiset kasvatetuksi tähän tyyliinsä.
Jospa vain hupateltais jos jotakuta kiinnostaa.

Tällä hetkellä on hyvä mieli siitä kun on satanut. Kuivuus olikin jo tällä seudulla hälyttävä.
Ulkotöihin en nyt pääse erään jalkavaivan vuoksi, mutta olkoot.
Minusta on aina ollut mukava kuulla miten muualla elellään.

38

481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valitettavasti "hupattelu" vaatii taakseen älykkyyttä.
      Varsinkin jos yrittää vitsiä poikasta.
      -
      Tämä aloitus on kopio Arvon vastaavasta.
      Siitä missä pidellään ilmoja, jutellaan kukista ja puu-tarhoista.
      -
      Joten ei.
      Mene Arvolle jatkamaan.

H.

• Ookkk

Arvolla ei ole uutta alitusta.
        Arvonmukaisilla aloituksilla on aina paikkansa, en kaipaa renkutuksia.

• Ookkk
        Ookkk kirjoitti:

Arvolla ei ole uutta alitusta.
        Arvonmukaisilla aloituksilla on aina paikkansa, en kaipaa renkutuksia.

Koj. Aloituksia

• jokapäiväsama

Tellukka saapuu ja hunksun peukuttelu alkaa 😆😆😆

• jokapäiväsama kirjoitti:

Tellukka saapuu ja hunksun peukuttelu alkaa 😆😆😆

Onhan minulla tosin kaksi peukaloa, mutta ikävä kyllä tänne ei voi nykyisin laittaa kuin yhden kullekin.

• Vaikeaa täällä onkin ketään porukasta ulos äänestää, sen voi tehdä vain itse, poistumalla paikalta.
      Hupattelu lienee yhtä sallittua kuin muukin kirjoittelu, musiikin linkittely ja riimittely.
      Ilmoista ja puutarhoistakin voi kirjoittaa, jopa lattian luuttuamisistaan.

Turha ketään muualle komentaa, kun voi itse pysyä poissa niistä aloituksista, joihin ei ole mitään järkevää sanottavaa.

• Hyvä aloitus, tuntuikinjo niin ykstoikkoselta jorinalta noitten viisaiden ja fiksujen jutut politiikasta, Ei niitä kehtaa edes lukea.

Höpöttely ja hupattelu ja niistä näistä rupattelu on mukavaa. Tuntuu kuin istuisi pöydän ääreen ja siinä sitten hetken kuvitteellisella kädellään oikoisi liinaa ja kuuntelisi muiden pöydän ääressä istuvien juttuja ja jos keksisi jotain ammennettavaa omasta tosi yksitoikkoisesta arjestaan niin sitten sen kirjoittaisi.

Aina hurjat mietinnöt, että mitä ruokaa tänään. On sitten yksi ruoka, johon sorrun kun mitään muuta en keksi ja se on janssoninkiusaus, Ja tänään on just semmonen påivä. Loppupäivä sitten vain letuilla .

• Heikunkeikku

Televisiossa olevat äänestykset eivät oikein ole minun juttujani.
      Sillä erolla, että jos voisi ihan ilmaiseksi äänestää, niin kyl´ minä sitten. Ehkä.
      Olen nimittäin erityisen pihi pistelemään ylimääräisiä lisiä kännykkälaskuuni.
      Jos äänestäisin jotakin, niin siinä menis euro. Vaivainen yksi kipaletta ääntä, joka hukkuisi hus helkuttiin muiden äänestäjien sekaan.
      Paitsi, olen nyt pakotettu mainitsemaan, että olen kerran Euroillut muutamin eurolukemin.
      Nimittäin "Tanssii Tähtien kanssa"-ohjelma sai minut yhen kerran vetäsemään kukkaroni auki ja äänestin kuin äänestinkin.
      Mut en meinaa enää. Ihme äänestykseni oli kaiketi joku vinksahdus päässäni.

Mitä Palstaan tulee, niin kyllä täällä voi mielestäni muutakin rupatella, kuin vaan ääneskellä äänekkäästi. Jos vaan ei ääneskele, vaan ryntää toisenmoisen moisen aloituksen kimppuun ja sinne tukkii omia mielipiteitään.

Minulla on nyt kiehumassa suomalaisia (huom. suomalaisia) Uusiaperunoita. Parit kananmunat ovat kanssa perunoiden seassa kypsymässä. Kevätsipulit ovat odottamassa silppuamista ja tomaattisillipurkki on avattuna.

Äänestettäiskö, mikä kesäruoka on parasta:)
      No ei vaiskaan, ei äänestetä. Yritin olla vitsikäs niinku:)

• "Yksin-kertaisesti sitten:

Apetit pakaste-vihannekset ja kasvikset, sekä Kukka-Kaali.
      300gr. ja 250gr. X 2.SF 300gr. X 1 SF.
      10-12 kpl. Broilerin paisti-leikkeitä 800gr.SF
      Vaihto-ehtona tar-tar leikattua laatu-naudan lihaa 2% 850gr.SF
      Leipinä Täysj. Ruis ja Vehnä 1 X 2vpl.SF
      Juustoportti Luomu-Kirnu-Voi.SF
      Juustoportti Luomu-viili 6kpl.SF
      Valio Maito 3ltr. luomu rasvaton.SF
      Omenaa, Mandariinia tms.Osittain SF
      Viikon eväs.
      Maksaa mitä maksaa"

H.

• Heikunkeikku

"hunksz"
        Miksi vähättelet muiden kirjoituksia?
        Jos joku jonkun ruoka-asian kirjoittaa, niin on enemmän sääntö, kuin poikkeus, että teikäläinen tryykää sormineen kirjoittamaan aina-aina-aina nuo samat sanat. Minä ainakin otan sen suorastaan piruiluna.

Eiköhän se nyt ole jo tullut selväksi, että sinä ahdat napaasi pakastevihanneksia. Niitä mauttomuuksia.
        On kesä ja kärpäset ja muut auringosta nauttivat, niin eiköhän sinunkin olisi aika tallustella torille tai vastaavaan ja ostaa kunnon porkkanat ja kukkakaalit. Niitä on aivan ihana napostella poskeensa. Niissä on makua kerrakseen.

Viisi minuuttia, kenties seitsemän ja minä voin pikkuruisesti kaataa kuppiin perunoiden keitinvettä. Käväsin kuppiin silppuamassa kevätsipulin. Kaikki varret alusta loppuun silppuilin.
        Voita hieman ja suolaa. Ah, siinäpä kastiketta kerrakseen. Täällä päin tommosta tehdään.
        Kananmunat ovat kylmässä vedessä, että kuoret irtoaa.
        Minulla onkin nyt NIIN nälkä, että näköä haittaa.

• Heikunkeikku kirjoitti:

"hunksz"
        Miksi vähättelet muiden kirjoituksia?
        Jos joku jonkun ruoka-asian kirjoittaa, niin on enemmän sääntö, kuin poikkeus, että teikäläinen tryykää sormineen kirjoittamaan aina-aina-aina nuo samat sanat. Minä ainakin otan sen suorastaan piruiluna.

Eiköhän se nyt ole jo tullut selväksi, että sinä ahdat napaasi pakastevihanneksia. Niitä mauttomuuksia.
        On kesä ja kärpäset ja muut auringosta nauttivat, niin eiköhän sinunkin olisi aika tallustella torille tai vastaavaan ja ostaa kunnon porkkanat ja kukkakaalit. Niitä on aivan ihana napostella poskeensa. Niissä on makua kerrakseen.

Viisi minuuttia, kenties seitsemän ja minä voin pikkuruisesti kaataa kuppiin perunoiden keitinvettä. Käväsin kuppiin silppuamassa kevätsipulin. Kaikki varret alusta loppuun silppuilin.
        Voita hieman ja suolaa. Ah, siinäpä kastiketta kerrakseen. Täällä päin tommosta tehdään.
        Kananmunat ovat kylmässä vedessä, että kuoret irtoaa.
        Minulla onkin nyt NIIN nälkä, että näköä haittaa.

"Heikunkeikku"

Nomutta...
        Minä sain Ancelinan ryöpytyksestä käsityksen tämän olevan hupailu-aloitus ilman musiikkia.
        Sellainen kuivan-maan renkku :)
        -
        Eli, jos joku kertoo ruoan-laitostaan saan minäkin kertoa.
        Enkö vain saakin?
        Myönnettäköön kuitenkin että ruoka on tylsää. sitä kun joutuu laittamaan päivästä-päivään.
        Eikä mikään koskaan muutu.
        -
        Totta on että minä en oikein jaksa kestää tällaisia typeriä kopioita.
        Etenkään kun Arvolla on jo taydellinen aloitus aiheesta, sateineen, lintuineen jne.

H.

• hunksz kirjoitti:

"Heikunkeikku"

Nomutta...
        Minä sain Ancelinan ryöpytyksestä käsityksen tämän olevan hupailu-aloitus ilman musiikkia.
        -
        Enkö vain saakin?
        Myönnettäköön kuitenkin että ruoka on tylsää. sitä kun joutuu laittamaan päivästä-päivään.
        -
        Etenkään kun Arvolla on jo taydellinen aloitus aiheesta, sateineen, lintuineen jne.

H.

joo ja täydellinen...

H.

• Heikunkeikku
        hunksz kirjoitti:

"Heikunkeikku"

Nomutta...
        -
        Enkö vain saakin?
        -

H.

"Eli, jos joku kertoo ruoanlaitostaan saan minäkin kertoa. Enkö vain saakin?"

No jos minulta kysyt, niin ET saa. (Et-sanassa aksenttimerkki päällä).

Saat, mikäli tylsyys muuttuu edes jonkin verran, mutta toiveajattelua ilmeisesti,
        koska kirjoitit myös, että "Eikä mikään koskaan muutu."

Mitä sitä ruokaasi hokeman tavan takaa, jos se on jo tiedoksi tullut satoja kertoja.
        Sinun pitäisi keskittymän Aivan muihin asioihin, kuin ruoka-asioihin.

Mitäs kysyit:)

• hunksz kirjoitti:

"Heikunkeikku"

Nomutta...
        -
        Enkö vain saakin?
        -

H.

hunksz

No mutta..
        Mikään ryöpytys ollut, vaan mielipiteeni siitä, mitä saa ja mitä muka ei saa.
        Niinhän itsekin teet.

Menes nyt luuttuamaan lattiasi vielä kertaalleen, etteivät vierailijoiden valkoiset sukat likaannu ;)

• poissaparempi
        hunksz kirjoitti:

"Heikunkeikku"

Nomutta...
        -
        Enkö vain saakin?
        -

H.

hunksz ei kestä mukamas typeriä aloituksia. Miks helvetissä hän on ottanut tämän homman? Ei moden tarvitse tulla joka ketjuun typeryyksiänsä heittelemään.

• Olen toipunut ylirasituksesta jo sen verran, että lattiariepu pysyi kepin nokassa kun huitelin kaupunkikämpän lattioita.

Nyt tiluksille suunnitteluhommiin. Laiturille pitää kehittää kesäkalusteiden suojaussysteemi, sellainen, että kun mustia pilviä alkaa lähestymään rantaa voi heittää suojan eikä tarvitse pehmusteita ja paljoja saunamökkiin hilata.

Niin, on minulla sellainen iso laatikko mihin saan tyynyt ja shaalit piilotettua, mutta sohvan patjat ja selustat ei sinne enää sovikaan.

Viikosta tulossa kiva. Palstaystäväni piipahtaa kylässä. Esikoinen tulee mamia tervehtimään ja saan vihdoin antaa Paulille talvella tekemäni syntymäpäivälahjan.

Tiedossa myös kesäkeittiöruokien lisäksi ruokailu ravintolassa.

• eppu2

Vihreitä pressuja saa muutamalla eurolla ja on eri kokoja.
        Siitä vaan asettelee ja kiinnittää tarpeen mukaan.

• New-age

Euroviisuissa olen äänestänyt, koska olen fani. Muutoin en. Kuitenkin ajattelin hupatella silmälaseista. Käytän tablettia, joten näpyttely on hipaisuja tai kynällä tökkimistä. Mielestäni kirjoitan nykyisin uusien lasien ansiosta virheellisemmin kuin ennen....esim. kirjoitin riimiin, että...istui risti-istuntaan matille kun piti olla matolle. Vähänks mielikuvakin muuttuu.
        Totuttelu uusiin vahvuuksiin vie aikansa. Ensimmäisen päivän aikana tuntui, että silmät menee ihan killiin tai kun katsoo toista, silmät harittaa oudosti.
        Taittovika on himpsasen vahvistunut. Mutta sitten kun tempaisen lasit pois, silmät eivät ole niin väsyneet ja tuntuu, että rautatieverkosto (lue alkava rypystö) silmien alla on vähentynyt.
        Mimmoisia kokemuksia muilla on ollut?
        Jossain vaiheessa riitti apteekin pilipalilasit vahvuuksilla. Ei enää.
        Täytyy mainita, että silmälääkäri oli oikein charmant.

• Uusien lasiesi ansiosta vain näet ne virheesi nyt paremmin.

• New-age

Taas tuo oli hyvä😎
        En shit kuitenkaan katso maailmaa tummennetuin lasein!

• Salmenselkä
        New-age kirjoitti:

Euroviisuissa olen äänestänyt, koska olen fani. Muutoin en. Kuitenkin ajattelin hupatella silmälaseista. Käytän tablettia, joten näpyttely on hipaisuja tai kynällä tökkimistä. Mielestäni kirjoitan nykyisin uusien lasien ansiosta virheellisemmin kuin ennen....esim. kirjoitin riimiin, että...istui risti-istuntaan matille kun piti olla matolle. Vähänks mielikuvakin muuttuu.
        Totuttelu uusiin vahvuuksiin vie aikansa. Ensimmäisen päivän aikana tuntui, että silmät menee ihan killiin tai kun katsoo toista, silmät harittaa oudosti.
        Taittovika on himpsasen vahvistunut. Mutta sitten kun tempaisen lasit pois, silmät eivät ole niin väsyneet ja tuntuu, että rautatieverkosto (lue alkava rypystö) silmien alla on vähentynyt.

Käytän yhä vanhoja kotona vaikka uudetkin ovat olleet jo kauan. Rappusia kulkiessa uudemmat monitehot ovat hankalat. Pitäis kohtapuoleen hankkia taas uudet ja totutella noihin. Suuri vahvuuksien ero tuntuu uudemmissa hankalalle.

• New-age

Lisäys: ensimmäistä kertaa eläissäin hankin aurinkolukulasit lisäksi. Mut taasen shit, mitäs niillä tekee, kun puiston penkki on märkä, täytyisi pitää sateenvarjoa ja kirja kastuu, jos haluaisi briljeerata aurinkoprillien kanssa. Incognito. Näön vuoksi.

• eppu2 kirjoitti:

Vihreitä pressuja saa muutamalla eurolla ja on eri kokoja.
        Siitä vaan asettelee ja kiinnittää tarpeen mukaan.

Minulla on pressuja. Mutta ne ovat aika rumia sellaisenaan. Tein eräänlaisen viritelmän isosta hopean harmaasta auton suojapeitteestä se on nyt koekäytössä. Leppä tiputtelee töhnää laiturille ja tuulee. Hieman näyttää vaativan vielä stailausta. Niittasin molempiin suojapeitteen päihin puulistat. Puun ympärille on helppo kääriä peite rullalle ja pudottaa laiturin kaiteen ja sohvan välìin.

Toinenkin ongelma tuli ratkaistua. Saunanlauteiden alla oleva tuuletusaukon suojaventtiili oli pudonnut enkä saanut sitä painettua enää takaisin. Tein taas viritelmän ja sekin taas pelittää.

Samalla kun puuhastelin kanankoivet paistuivat uunissa. Söin juuri ja jätän huomiseksi ruohonleikkurin huollon.

Luin iloisen uutisen, hallitus ei kaadu. Perussuomalaisten parhaat etosivat. Hienoa näin sen piti mennäkin. Hallituksessa istuu hyviä ps. ministereitä ja puhemieskin, nainen paikallaa.

• korppis kirjoitti:

Minulla on pressuja. Mutta ne ovat aika rumia sellaisenaan. Tein eräänlaisen viritelmän isosta hopean harmaasta auton suojapeitteestä se on nyt koekäytössä. Leppä tiputtelee töhnää laiturille ja tuulee. Hieman näyttää vaativan vielä stailausta. Niittasin molempiin suojapeitteen päihin puulistat. Puun ympärille on helppo kääriä peite rullalle ja pudottaa laiturin kaiteen ja sohvan välìin.

Toinenkin ongelma tuli ratkaistua. Saunanlauteiden alla oleva tuuletusaukon suojaventtiili oli pudonnut enkä saanut sitä painettua enää takaisin. Tein taas viritelmän ja sekin taas pelittää.

Samalla kun puuhastelin kanankoivet paistuivat uunissa. Söin juuri ja jätän huomiseksi ruohonleikkurin huollon.

Luin iloisen uutisen, hallitus ei kaadu. Perussuomalaisten parhaat etosivat. Hienoa näin sen piti mennäkin. Hallituksessa istuu hyviä ps. ministereitä ja puhemieskin, nainen paikallaa.

"korppis"

Tuuletus-aukko on ylä-rajassa.
        Korvaus-ilma-aukko ala-rajassa.
        -
        Pressuusi olisit voinut ostaa pätkät rauta-putkea.
        Ne putoavat paremmin, eikä niitä reipaskaan tuuli lennättele naapuri-kylään pressuineen.

H.

• hunksz kirjoitti:

"korppis"

-
        Ne putoavat paremmin, eikä niitä reipaskaan tuuli lennättele naapuri-kylään pressuineen.

H.

Tirkistely-aukko siinä keski-vaiheilla. :)

H.

• hunksz kirjoitti:

"korppis"

-

H.

Kiitti rautaputki vinkistä. Mitä varastoissani ei ole en sitä tarvitse.

• New-age

Voisko ajatella, että voit ommella kujan, mihin putket voi ujuttaa?

• New-age kirjoitti:

Voisko ajatella, että voit ommella kujan, mihin putket voi ujuttaa?

Kunhan tästä suuntaan mökille tarkistan tilanteen. Itseasiassa laidoille voisi tuo tautaputkiommel olla käytännöllisin ratkaisu, sillä kun peitteen rullaa kasaan voisi putket ottaa pois kujasta, katsotaan 😊

• ottaa.päähän
        New-age kirjoitti:

Minä käytän myös tablettia pakosta. Läppäristäni simahti akku. Ei saa jälleenmyyjiltä. HP:n läppäri. Maahantuojalta tilaaminen on tehty mahdottomaksi, samoin valmistajalta.
        Tuhrasin just pari tuntia. Puhelimitsekaan ei saa yhteyttä. Firma varmaan konkassa.

• Salmensyrjä

Onkos se Arvon juttu painunut jo kauas ? No, Hunkkeli nyt kärisee milloin mistäkin.
      Yleensä en valmisruokia harrasta, mutta täytekalapihvejä on hätävarana pakasteessa. Niitä ja itsetehdyt pinaattiletut muussi tänään. Täytyy kohta yrittää myös pihatöitä, mutta jalka ei salli kovin kummoisia.
      Tänään täytyy seurata keihäskisaa vaikka mietityiseni ei taida kilpailla, Antti nääs. Jokos ne Kultaranta-keskustelut loppuivat ? Eilen puhuivat mediastakin, Ervasti oli moderoimassa.

• Salmensyrjä

Nyt Perussuomalaiset sitten hajosi kahdeksi, tulee Uusi vaihtoehto-niminen ryhmittymä, jossa on entisiä ministereitä, puhemies ym.

Tulipa hiki ulkona ja itikat söi. Se on kesä nyt täälläkin.

• Tälläkun on satanut koko päivän, niin hienossa kukassa oleva ison norjan angervon painavat kukkavarret nuokkuvat kuin nuokut nuokkusyreenissä.
      Ihana sana nuokku, rupeenkin käyttämään sitä joka asiaan, elämäkin on väliinniin nuokkua.
      olin muinoin riparilla vähän nuorempana kuin nyt, niin porukassa oli tyttö, joka käytti jokaisen verbin eteen aina sanaa hyökkää, hyökkäsi kauhea nälkä, nyt hyökkää uni kohta silmään.
      Äsh, niin sitä joskus rakastuu yhteen pieneen sanaan.

Mun ei pitäisi koskaan avata suutani kun on ruuasta ja varsinkin sen laittamisesta kyse. Mutta auompahan vaan, siis tein niitä lettuja, gluteenittomia, aika hyviltä maistuivat vaikkeivat muurinpohja- , olleetkaan.

Taidankin kertoa joka päivä mitä yksinkertaista ruokaa tänään laitan.
      Täällä kun on niin taitavia kurmee kokkeja ja heidän juttujaan on kiva lukea. Viinilistat pyyhältää kyllä ohi hilseen, kun sitä samaa saksalaista luomua harvoin, muuten vain leikattua konjakkia.

No, ei ole pelkoa, vielä yksi päivä laittaa ruokaa ja sitten alkaa juhannusvapaa ja se on ruuanlaitosta vapaa.

• ilmatar_

Kuin ihmeen kaupalla selvisin asiointireissusta kastumatta. Kuuden tunnin reissun jälkeen nälkä oli kova ja piti oikoa ruoanlaiton kanssa. Tekasin rahka-kasvispihvejä ja sekasalaatin.

Lupasi säätiedotus pariksi päväksi aurinkoista, mutta jo viikonlopuksi jälleen sateita. Huomenna kerään nokkosia.

Tarvinnee tehdä joku smoothie iltapalaksi tai ehkä kookospalleroita.

• Kiittos hyvästä vinkistä,
        keräänpäs minäkin nokosten jälkeen nokkosia.
        Hyvä ja varsinkin nopeaa kuivattaa talveksi,
        pääsee taas niiden avulla ohi monen pulman.

• Salmensyrjä

Kauheen näköinen tuo Lontoon tulipalo, hornan kattila. Toivottavasti ei ole ihmisiä tuossa kerrostalossa. Hyvin luultavasti on. Käsittämätöntä, että noin voi palaa koko kerrostalo.

Ihmettelen tätä osiota kun politiikkajuttuja on suurin osa. Jonkun ymmärrän, mutta onhan politiikalle omat osiot. Toki itsekkin toisinaan höpöttelen siitä, mutta varsinainen agiteeraus kuuluu omaan osioon.
      Mikäpä opettaja minä lienen. Nyt tulee sapiskaa taas.

Tänään on hommia ihan riittävästi taas.

• lopettasivatjo

Joka toinen haluaa tehdä oman persu halla-aho alotuksen.

• Tänään taas hauskan kotimaisen elokuvaan sai katsoa, tosin vain toisella silmällä, mutta kun se on nähnyt lukemattomia kertoja niin skin riittää.

TaunoPalo ja Ansa Ikonen on kyllä passeli pari näytttelemään, vaikka joskus luinkin, että ei Ansa niin Taunosta kun Tauno niin poltti tupakkaa ja tuoksahtelikin tupakalle mokoma.

• Salmensyrjä

Paljon tuli aikaiseksi tänään. Tunnustan kahvin jälkeen miedon juoman nauttineeni. Ihmisten toimintarytmi on jotenkin erilainen. Minä koetan tehdä aina ripeästi kaikki työni, mieluummin heti kuin myöhemmin. Joku taas on erilainen. Kätevä tekijä, mutta hidas.
      Kun levähdän kahvi & muun kupposen ääressä, nään ulkona maalaismaiseman. Tosin en ole innostunut ravihevosista, mutta onneksi muutakin näkee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      95
      3321
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      304
      1823
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      247
      1667
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      95
      1530
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      408
      1491
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      419
      1386
    7. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1310
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1147
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      346
      972
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      275
      965
    Aihe