Rahan voima panee puhumaan paskaa.
Rahan voima panee lahkoissa pastorikunnan puhumaan paskaa ja kusettamaan kuulijoitaan Raamatun satuihin vetoamalla.
Toivottavasti tämänkin rouvan tuomio kovenee roimasti ja mersu viedään alta.
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201706172200214692_u0.shtml
Rahan voima panee puhumaan paskaa.
19
191
Vastaukset
- pyhpyhjapyh561
Valheesi ei hetkauta.
- sitäpä.tätä
Eipä se rahan voima ole kuitenkaan sinua aloittaja haastanut puhujaksi. Eli ei kannata itkeä, jos paukut ei riitä kentälle.
Millainenhan virrenveisuu sinun jutuistasi tulisi esiin. Mutta, jos alat kukinnoista puhumaan, niin tuskin kolehtihaaviisi panen mitään. Osta siemenet itse. - iloinen_naurajaa
Pastorien ahneus on sietämätöntä. Heidän ammattinsa sisältö on valehtelu ja laiskottelu. Siitä he kuittaavat isot rahat, vievät kolehdin ja juovat tilaamaansa ehtoollisviinit. Vihaan heitä.
- päivän.avaus
No, minä nauran sinulle. Poika poloisella on maailmassa suuri kivi pyöritettävänä. Kivenpyörittäjien kylä ja nauraja.
Onhan se, kun tuolla vihalla kuluttaa itsensä. Ei selviä muutoin, kun pitää kukintoja kasvattaa hasistella, ja kantaa alaikäisille viinaa, kertomansa mukaan. Kyllä moni "ulkopuolinen" hieman hymyilee ongelmallesi.
Jaa, että noin ""hieno"" toimenkuva. Haetaan ateistien palstalla ahnetta pastoria, ammattikuvassa etu valehtelu, ja laiskuus. Siitä korvauksena suuuuuuret rahat ja kolehtivarkaus. Vieläpä ehtoollisviiniten ryyppäys.
Onko se adventismissa kuitenkin tuo raittius parempi, kun ehtoollisviini on alkoholiton, siis mtä olen kuullut. Sinulla on ongelma, että sitä nyt ryyppäävät.
Huomaatko poikapolonen nauraja - että miksi sinä nauratat näin sivullisiakin.
Varmaan huumeessa kirjoitat ja se huume saa harha-aistimus - vihan esiin. Sinä todella sekoilet sanoissasi ja mielipiteesi on vain tyhjänpuhumista. - iloinen_naurajaa
päivän.avaus kirjoitti:
No, minä nauran sinulle. Poika poloisella on maailmassa suuri kivi pyöritettävänä. Kivenpyörittäjien kylä ja nauraja.
Onhan se, kun tuolla vihalla kuluttaa itsensä. Ei selviä muutoin, kun pitää kukintoja kasvattaa hasistella, ja kantaa alaikäisille viinaa, kertomansa mukaan. Kyllä moni "ulkopuolinen" hieman hymyilee ongelmallesi.
Jaa, että noin ""hieno"" toimenkuva. Haetaan ateistien palstalla ahnetta pastoria, ammattikuvassa etu valehtelu, ja laiskuus. Siitä korvauksena suuuuuuret rahat ja kolehtivarkaus. Vieläpä ehtoollisviiniten ryyppäys.
Onko se adventismissa kuitenkin tuo raittius parempi, kun ehtoollisviini on alkoholiton, siis mtä olen kuullut. Sinulla on ongelma, että sitä nyt ryyppäävät.
Huomaatko poikapolonen nauraja - että miksi sinä nauratat näin sivullisiakin.
Varmaan huumeessa kirjoitat ja se huume saa harha-aistimus - vihan esiin. Sinä todella sekoilet sanoissasi ja mielipiteesi on vain tyhjänpuhumista.En sekoile sanoissani. Kirjoitan selkeitä ja ymmärrettäviä kirjoituksia kun taas sinä kirjoitat kuin sekopää ja se johtuu siitä, että sinä OLET sekopää!
- pyhpyhjapyh5616
Valheellinen vihapuheesi ei merkitse meille mitään.
- jullekivi
Joku halusi adventtipapiksi koska palkka oli yli 3 tonnia/kk. Ei ihan onnistuneimmat. Pääsi adventistiksi mutta ei papiksi vaan adventtien hantti hommiin.
"Pääsi adventistiksi mutta ei papiksi vaan adventtien hantti hommiin."
Tarkoittaa sitä, että sinusta tehdään maallikko = joka paikan höylä = talkoohenkilö = ei palkkaa lahkonsa hommista ansaitseva.
Joku siis vetää välistä käyttäen ilmaistyövoimaa, mutta kuka ja ketkä? Ei tarvitse olla ydinfyysikko ymmärtääkseen, että kuka ja ketkä vetävät välistä ja miksi. Kusettajat ja hyväksikäyttäjät löytyvät sieltä lahkon johtoportaasta ja pastorikunnasta.
Maallikko ei saa rahaa lahkonsa piirissä tekemästään työstään, vaan hän joutuu maksumieheksi, eli hänen tulee itse vielä maksaa kymmenykset, kolehdit, kampanjakeräykset ja muut lahkon johtajien keksimät rahastusmuodot.
Voiko kusetus olla enää täydellisempi?
Kun kaikkeen lisätään se, että lahkon johto pastoreidensa välityksellä intensiivisesti ja ahneesti kyttäävät seurakuntien vanhusten omaisuutta ja iskevät välittömästi kyntensä yksinäisiin vanhuksiin ja heidän omaisuuteensa vieden vanhuksen paidankin päältä ja jättäen hänet lopulta oman onnensa nojaan toivoen hänen pikaista poismenoaan.
Pääasia, että lahko on saanut kusetettua vanhuksen kirjoittamaan nimensä lahjakirjoihin ja testamentteihin. Sen jälkeen lahkon johto odottaa kynnet pitkällä, että vanhus kuolla kupsahtaa ja hänen omaisuutensa voidaan pian realisoida rahaksi.- Aivan.niin.se.on
Aika monelle on käynyt, kuten adventtiairut hyvin kuvasi.
Kusetus on ollut harkittua ja systemaattista rahalle person lahkon toimintaa. - valaistaan.hieman
Tuo huumepöpin jutut ovat huuhaan arvoisia yleensä.
Paskanpuhminen on yleistä siellä, missä markkinatalous ja vilppi on yleistä, sekä tarkoitushakuista. Vähemmän kirkoissa, sillä heillä varmaankaan ei ole varaa tehdä niin, mutta tämä maa - missä tehdään kauppaa - huumeista lähtien - se on täyttä paskanpuhumista.
Sitä paskaa puhutaan kapakassa, kaljatuoppi nenän edessä. Kehtutaan itseään, valehdellaan vastapuolelle ja yritetään hyväksikäyttää vaikka vastapuolta.
Naurajakin jos saa nuorennaisen persettä, sehän ottaa heti paris sauhut piipusta laajentaa tajuntaansa, että olemattomat ja kykenemättömät mollukat housuissa jotenkin pelaisi.
Sitten kehuu paskaansa vaikka näillä uskonnollisissa palstoilla. Eli se haiseva kokonaisuus on tuoksuna nähtävissä ja todennettavissa päivittäisissä menoissaan.
- Jobinpostia
Rukousystävien seminaari 13.12.2014: Viikonlopun kuuma puheenaihe oli raha. Yli 700 000 euron edestä velattomia kiinteistöjä omistava ja viime vuonna 100 923 euroa tienannut Pirkko puhui useaan otteeseen yhdistyksen rahantarpeesta. Seminaarissa jopa rukoiltiin sen puolesta, että Pirkko saisi rahankeräyslupansa takaisin, ja kohusaarnaaja myös pyysi osanottajia rukoilemaan asian puolesta omalla ajallaan.
- Kiinni.jäi
Katsotaan vastaavatko satujumalat Jalovaaran ruokouksiin?
Ei ainakaan auttanut Jalovaaran hänen oma rukous, jossa Jakovaara pyysi jumalilta sitä, että ei jäisi rahan ahneudestaan ja kusetuksistaan kiinni. - Kiitos.Herran
Kiinni.jäi kirjoitti:
Katsotaan vastaavatko satujumalat Jalovaaran ruokouksiin?
Ei ainakaan auttanut Jalovaaran hänen oma rukous, jossa Jakovaara pyysi jumalilta sitä, että ei jäisi rahan ahneudestaan ja kusetuksistaan kiinni.Jalovaaran rukous:
"Kuinka nämä jumalattomat ihmiset voivat syyttää minua, herran pientä apuria luvattomasta rahan keräyksestä? He syyttäjät ovat saatanan asialla, kun syyttävät minua.
Olen koonnut vain aarteita taivaaseen ja siinä ohessa olen tietysti saanut murusia pöydän alta itsellenikin.
Jumala antaa minulle vielä rahankeräysluvan takaisin ja saatanan kätyrit saavat pitkän nenän. Minä jo nyt iloitsen, että tulen ansaitsemaan ruhtinaallisesti. Paljon, paljon enemmän mitä tähän asti!"
- Jobinpostia
Aika isoja murusia olet, saanut. Lujeppa Raamatun kohta: Room.3:4. Sinä siis Pirkko et ole valhettelia?
- iloinen_naurajaa
Se kirottu ämmähän oli ennen saarnausbisnestä ekonomi tai vastaava. Sitten keksi, että uskontohan se on paras bisnes. Ei tarvitse kuin puhua paskaa niin saa tyhmiltä rahat pois ja sillä pärjää mukavasti.
Kaikki lahkot on suunniteltu viemään uhreiltaan rahat ja mielenterveys. - pyhpyhjapyh2
iloinen_naurajaa kirjoitti:
Se kirottu ämmähän oli ennen saarnausbisnestä ekonomi tai vastaava. Sitten keksi, että uskontohan se on paras bisnes. Ei tarvitse kuin puhua paskaa niin saa tyhmiltä rahat pois ja sillä pärjää mukavasti.
Kaikki lahkot on suunniteltu viemään uhreiltaan rahat ja mielenterveys.Jep. Puhut paskaa.
- iloinen_naurajaa
pyhpyhjapyh2 kirjoitti:
Jep. Puhut paskaa.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Pirkko_Jalovaara
Tuolta selviää, että Jalovaara on koulutukseltaan ekonomi ja toimi aiemmin mainostoimiston johtajana. Ekonomitausta ja tieto mainostuksen saloista auttoi Pirkon alkuun uskontobisneksessä. On suunnaton hyöty kun ymmärtää miten tyhmiltä saa helpoiten rahat pois. Ja sen tämä ämmä totisestin osaa! :-)
VAIN KARU TOTUUS!!!
- Ehdottomasti.näin
Irstas ämmä Jalovaara haluaa, että kaikki häntä vastaan nostetut syytteet kumotaan Hovissa. Syyttäjä kuitenkin vaatii kovempaa rangaistusta Jalovaaralle.
Olen kovemman tuomion kannalla.- iloinen_naurajaa
Ehdottomasti vankilaan kuuluu se ämmä. Jalovaara ei ole edes mikään kristitty, ei usko Jeesukseen pätkääkään, vaan hallitsee vain aivo- orjia uskonnolla. Hän uskoo tehokkaaseen rahankeräykseen, ekonomi ja mainostoimiston pomo kun on taustoiltaan. "Tyhmiltä rahat pois" on operaation tarkoitus. :-)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit835983KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3094987Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202638Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei442569Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852721766Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1011645Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171501- 1051407
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331373seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1181356