Morsiusateljee Katariina

TodellaPettynyt

Varoitukseksi morsiammille.

Päädyin vuokraamaan pukuni kyseisestä liikkeestä. Kokonaisuudessa meni monta asiaa pieleen..

Myyjät eivät osaa lukea asiakkaita, vaan kohtelevat kaikkia samalla kaavalla; hirveää nuoleskelua ja hehkutusta kuinka ihanalta kaikki näyttää päälläsi.

Halusin isojen rintojen vuoksi mekon jossa on olkaimet, koska en tykkää käyttää olkaimettomia mekkoja muutenkaan. Myyjä vakuutti kuitenkin, että mekot ovat jämerästi tehtyjä ja ettei niitä tarvi nostella. Vakuutteluiden myötä myönnyin vuokraamaan kauniin olkaimettoman mekon.

Hakiessani mekkoa hääpäivän lähestyessä, sovituksessa osui nenääni hieman mätää kalaa muistuttava haju, jonka ompelija laittoi läheisen ravintolan piikkiin. Paluu matkalla tauon jälkeen kyseinen haju paljastui seuraavan meitä. Aukaisin pukupussia ja mekko haisi suorastaan kuvottavalle. Soitin samantien liikkeeseen, jossa sanottiin ensin minun hyväksyneen mekon liikkeessä kun otin sen mukaan ja asia on sillä selvä. En kuitenkaan suostunut jättämään asiaa tähän, vaan jäin odottamaan seuraavan päivän puhelua ja liikkeen selvitystä miten toimitaan.

Seuraavana päivänä minulle soitettiin ja pyydettiin toimittamaan mekko takaisin heille pesua varten. Koska oulu ei ole ihan naapurissa, niin mekon vieminen takaisin ei ollut mikään pikku juttu. Tovin selvittelyjen jälkeen liike suostui hoitamaan mekolle kyydin ouluun ja takaisin minulle. Hajulle annettiin syyksi vahvat suojaaineet. Sain mekon raikkaana takaisin!

Itse hääpäivänä mekon malli paljastui toimivan pelkäämälläni tavalla. Jouduin nostelemaan mekkoa tuon tuosta. Selän nyöritystä muokattiin päivän mittaan useita kertoja. Istuessa rinnat tulivat melkein mekosta ulos ja miltein puolet kuvista ovat sellaisia että pidän rinnoista kiinni/ nostelen mekkoa.

Ystäväni palautettua mekon hääpäivän jälkeen, soitin liikkeelle kysyäkseni onko palautus ok ja antaakseni palautteen mekosta. Omistaja sanoi että palautus on kunnossa ja kiitti palautteesta. Tässä vaiheessa olin vielä tyytyväinen siihen, että he ottavat palautteen vastaan ja korjaavat suosittelunsa jatkossa, ettei muille käy niinkuin minulle. Omistaja kuitenkin ehdotti pientä korvausta. Koska en ole paikkakuntalainen he lähettivät lopulta korvaukseksi pahasta mielestä kosmetiikkaa. Olin todella otettu kun hain postista isohkoa pakettia, mutta sisältö oli aivan muuta kuin olin odottanut. Paketissa oli 4 erilaista purkkia; kuorintavoidetta, kasvorasvaa, bodybutteria ja savinaamio. Tuotteiden pahvirasiat olivat selkeästi useaan kertaan avattuja. Kun kannet avasi, niin kierteissä oli kunkin purkin sisältöjä selvästi levinneenä. Pinta ei ollut tuotteissa enää koskematon vaan kutakin purkkia oli selvästi sekoitettu. Vain kuorintavoide oli kalvopäälysteinen ja koskematon. Annoin vielä tästä palautteen liikkeelle. Pyysin saada vaihtaa tuotteet johonkin muuhun vaikka meikkisiveltimiin, sillä en käytä hygienisyistä esittelytuotteita/avattuja tuotteita kun kyse on kosmetiikasta. Omistaja leimasi minut kiittämättömäksi, väitti että tuotteet ovat käyttämättömia ja koska he ovat jo tehneet kaikkensa, hän pyysi etten olisi heihin enää millään tavoin yhteydessä. 👌

Olen pöyristynyt saamastani palvelusta!

Palaututin vielä saamani tuotteet ja annoin heille mahdollisuuden myöntää lähettäneensä käytettyä kosmetiikkaa, mutta mitään ei ole kuulunut.

Summasummaarum; jos haluat satavarmasti vastinetta rahallesi ja asiallista palvelua vielä häiden jälkeen, en suosittele morsiusateljee katariinaa pätkääkään.

7

561

Vastaukset

• Asiakaspalvelu on täysin ala-arvoista ja markkinointi harhaanjohtavaa. Ensin lupailivat lähes kuuta taivaalta, mutta kun pitäisi toteuttaa lupailtuja asioita niin ketään ei kiinnosta eivätkä halua ottaa mitään vastuuta omista virheistä esimerkiksi, kun puku on toimitettu väärän kokoisena. Lupasivat myös hoitaa puvun muutostyöt ja viimeiset sovitukset täällä PK-seudulla, kun tulevat tänne työasioissa, mutta kovasti mieli muuttui, kun puku alkoi olla maksettu. Ilmoittivat, että hoida ite siellä tai matkusta tänne Ouluun. Valehtelevat monissa asioissa aivan päin naamaa. En voi suositella kyseistä liikette kenellekään.

• Hyvin samanlaisia kokemuksia minulla kuin morsiammlla edellä. Asiakaspalvelu on todella ylimielistä ja markkinointi harhaanjohtavaa. Mielistelevät asiakkaita, mutta kun rahat on tilillä, niin palvelu loppuu.

Kaikki meni todella mallikkkaasti ja upeasti siihen asti, kun olin tilatun puvun maksanut ja se oli noudettavissa. Tilatessa mekkoa minulle ei ilmoitettu, että he eivät suostu mekkoa säilyttämään pitkää aikaa, vaan se tulisi noutaa mahdollisimman pian myymälästä. Tämä itselle tietysti hyvin hankalaa kun välimatkaa reilusti se 400 km. Mainostivat myös ostotilanteessa käyvänsä PK-seudulla usein, mutta samaten kuten edellisellä morsiammella, mieli muuttui tyystin, kun mekko oli maksettu ja se olisi pitänyt noutaa. Lähettivät aika ronskisti mekon Matkahuollolla - ei ihan se ajatus, mitä olin ennakkomarkkinoinnin perusteella saanut.

Olin teettänyt valitsemaani mekkomalliin muutoksia - ja maksanut näistä muutostöistä ylimääräistä. Minut mitattiin ja minulle kerrottiin, että laittavat mittani eteenpäin Aasiaan ompelijoille, jotta muutokset olisivat mahdollisimman oikeassa mitassa. Lopulta kun mekon sain monen mutkan ja odotuksen kautta sovitukseen, totesin sen olevan väärän kokoinen em. muutosten osalta. Minulle tehtiin heti selväksi että kyseessä ei ole mittatilaustyö ja että minun tulisi itse käydä muualla ompelijalla tekemässä muutokset - koska tilauslomakkeessa on hyvin ympäripyöreä lauseke asiasta. Ongelmaani vähäteltiin ja suhtauduttiin todella ylimielisesti.

Vaikka mekko on itsessään upea, jäi todella paha maku suuhun tästä liikkeestä. Markkinoitu "Saat juuri sellaisen mekon kuin haluat" oli kaukana totuudesta. En suosittele Morsiusateljee Katariinaa kenellekään, joka haluaa että saa hyvää palvelua ja unelmien häämekon samasta paikasta.

• Hääpukua en mennyt tuosta liikkeestä ostamaan, mutta pukua kuitenkin. Olen ihmeissäni näistä kommenteista, koska itse sain erittäin hyvää palvelua kyseisessä liikkeessä. Asiakaspalvelu oli ystävällistä ja rentoa ja tuli tervetullut olo heti, kun liikkeeseen astui. Mekkojen sovituksessa minua avustanut henkilö oli todella ystävällinen. Kaikinpuolin asiakaspalveluun olin tyytyväinen ja mieleinen puku löytyi heti. Päätöstä helpotti se, että myyjät sanoivat selkeästi mielipiteensä siitä mikä sävy ja mekon malli parhaiten minulle käy ja olin samaa mieltä.

Liikkeestä lähdettyäni jäi pukuvalinnasta varma fiilis ja asiakaspalvelusta hyvä mieli.

• Jos varaan ajan sovitukseen onko sieltä pakko ostaa mekko?

• Voit varata sovitukseen ajan, mutta ostopakkoa ei ole. Valokuvia ei saa ottaa. Varaudu perusteelliseen nuoleskeluun. Älä usko kaikkea mitä sinulle sanotaan

• Sama koskee muitakin juhlapukuja ja vanhojentanssipukuja! Rahankiilto silmissä hommaa tehdään ja myydään jokseenkin myös huonolaatuisia tuotteita (Aasian maissa tehdään, kuten kaikilla muillakin ketjuilla). Huomatkaa etenkin nuoret, että tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta, jos ostos kaduttaa seuraavana päivänä.

Todella pettynyt muka laatuliikkeeseen ja asiakaspalveluun. En suosittele kyseistä liikettä.

• Todella huonot kokemukset täälläkin Katariinasta. Myivät rikkinäisen puvun uutena ja nyt odoteltu sitä 1.5kk korjauksesta takaisin. Saa nähdä milloin puku tulee ja missä kunnossa. Todella huonoa laatua ja asiakaspalvelua. En suosittele liikettä!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.