Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieressä❤️
Tämmönen höpsö
44
1503
Vastaukset
- Anonyymi
Tykkäisin jos Hannes ois
- Anonyymi
Mene sinä Hannes vaikka luomaan lumia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene sinä Hannes vaikka luomaan lumia
Noh noh. 😔💔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh noh. 😔💔
En tienny et hän on Hannes😒sorry
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tienny et hän on Hannes😒sorry
Sivusta vain sen nimistä ihanaa miestä kaipaan. Mielestäni se on hänen nimensä 😁 ellen ole jotain sekoittanut. Hän on niin lutuinen, että voisin rutistaa ja jäädä siihen loppuelämäksi. 🤫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta vain sen nimistä ihanaa miestä kaipaan. Mielestäni se on hänen nimensä 😁 ellen ole jotain sekoittanut. Hän on niin lutuinen, että voisin rutistaa ja jäädä siihen loppuelämäksi. 🤫
Niijust
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niijust
Katsotaan, katsotaan!😘😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsotaan, katsotaan!😘😘
On hyvä katsoa…kuvia😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hyvä katsoa…kuvia😅
Ei ole sellaisia hänestä miehestä. Minusta niitä kyllä on, jos niitä osaa etsiä.
Huomenna päivä uusi. Tietääkseni kohtaamme. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sellaisia hänestä miehestä. Minusta niitä kyllä on, jos niitä osaa etsiä.
Huomenna päivä uusi. Tietääkseni kohtaamme.Nonii, kiva juttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nonii, kiva juttu
Ja jos nyt kuvista puhutaan niin toki tulee muutakin mieleen. Ei mitään kuvia ihmistä. 😄
Mut kai sitä pitää nukkumaan mennä.
😘->🤓
S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos nyt kuvista puhutaan niin toki tulee muutakin mieleen. Ei mitään kuvia ihmistä. 😄
😘->🤓
SKuvia taloista,vielä autioista?😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😘->🤓
SEn ole se kuka kuvitteket olevasi. Mene S nainen helvettiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole se kuka kuvitteket olevasi. Mene S nainen helvettiin
Hetkonen, mikäs probleemaa täällä on annapa S:n elätellä. Jos vaippaikäisille puhut niin se vauva palsta on erikseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole se kuka kuvitteket olevasi. Mene S nainen helvettiin
Kuka S olen sun mielestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hetkonen, mikäs probleemaa täällä on annapa S:n elätellä. Jos vaippaikäisille puhut niin se vauva palsta on erikseen.
En nyt ymmärrä teitä. Eikö ihmiset saa olla rauhassa? Miksi pitää alkaa kiukuttelemaan. Tuntemattomille. Ette edes tiedä kuka olen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suuttui heti kun ei osunut.. 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on henkilökohtainen viha S naisia kohtaan joten he voi Suksia Suolle ketjustani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on henkilökohtainen viha S naisia kohtaan joten he voi Suksia Suolle ketjustani.
Ei kuulosta terveeltä. Mutta hyvää yötä. Olet nyt hieman mustasukkainen vissiin.
Ei liittynyt sinuun tuo viaton kaipaaminen mitenkään. Ei ole väärin ihastua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt ymmärrä teitä. Eikö ihmiset saa olla rauhassa? Miksi pitää alkaa kiukuttelemaan. Tuntemattomille. Ette edes tiedä kuka olen
Olet jankkaaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet jankkaaja
Et ole järin terve päästäs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole järin terve päästäs
Hyppää parvekkeelta
- Anonyymi
Tykkäisin jos se turvallinen mies olisi🤗oot kyl aika herkku🥰☺️
- Anonyymi
Jaaaa
- Anonyymi
Onko palstaäijä pakko liimailla näitä itseäsi piristäviä bumberstickereitä epilepsiaa aiheuttavan emojimäärän kera? Ps adjektiivi turvallinen, joopa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko palstaäijä pakko liimailla näitä itseäsi piristäviä bumberstickereitä epilepsiaa aiheuttavan emojimäärän kera? Ps adjektiivi turvallinen, joopa
Koita sä keksiä enempi😉 vaikutat niin hyvältä tyypiltä että sulta luonnistuu mikä vaan. Minä menen nukkumaan. Välly korviin
- Anonyymi
Samoin😘♥️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin😘♥️🔥
🫵😁❤️❤️😘👌💫olit vähän liiankin🏆✨️
Vaikea saada unen päästä kiinni kun mietin sua🤭☁️🌌 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🫵😁❤️❤️😘👌💫olit vähän liiankin🏆✨️
Vaikea saada unen päästä kiinni kun mietin sua🤭☁️🌌Vooiihh kiitos kohteliaisuudesta 🙂❤️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koita sä keksiä enempi😉 vaikutat niin hyvältä tyypiltä että sulta luonnistuu mikä vaan. Minä menen nukkumaan. Välly korviin
I am witty and i like it
- Anonyymi
Tykkäisin jos Jussi olis mun vieressä❤️
- Anonyymi
Yks jussi on tosi 🥰 uuh. Hihattomassa
- Anonyymi
Minä en katso miehiä sillä silmällä, että haluaisin harrastaa sänkyjuttuja. Ällöttää pelkkä ajatuskin, jos mies olisi samassa tilassa kanssani alstomana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en katso miehiä sillä silmällä, että haluaisin harrastaa sänkyjuttuja. Ällöttää pelkkä ajatuskin, jos mies olisi samassa tilassa kanssani alstomana.
Mä näin kun mies oli kerran ilman paitaa. Suihkuun oli menossa 🥹 ihana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä näin kun mies oli kerran ilman paitaa. Suihkuun oli menossa 🥹 ihana.
Miehet ilman paitaa on ihania joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet ilman paitaa on ihania joo
Ei kaikki. Vain yksi. 😘 Eri tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene seniili muualle ketjustani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene mummo muualle sössöttämään
- Anonyymi
Oletko itse koskaan kuunnellut itseäsi edes sitä mitä ääneen sanot
https://youtube.com/shorts/BVhx7T7B7Ok?si=39pT8XKzyUNa_naO
Sanoja joita suustasi päästät ajattelematta yhtään miltä kuullostat- Anonyymi
Kun elän en esiinny, joten en mieti.
- Anonyymi
Liittyi alastomaan mieheenkö. Se liittyi siihen, etten enää koe mitään tarvetta harrastaa seksiä kenenkään kanssa. Vanhemmat miehet ovat suuttuneet minulle, kun olen kertonut ettei seksi enää kiinnosta minua. Koen ettei minua ole hyväksytty sellaisena kuin olen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liittyi alastomaan mieheenkö. Se liittyi siihen, etten enää koe mitään tarvetta harrastaa seksiä kenenkään kanssa. Vanhemmat miehet ovat suuttuneet minulle, kun olen kertonut ettei seksi enää kiinnosta minua. Koen ettei minua ole hyväksytty sellaisena kuin olen!
Mene sinäkin sössöttämään omaan ketjuusi siitä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362749Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122537100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372258Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201861Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491514Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo351508- 381453
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241351- 241138
- 181073