Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieressä❤️
Tämmönen höpsö
27
787
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tykkäisin jos Hannes ois
- AnonyymiUUSI
Mene sinä Hannes vaikka luomaan lumia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mene sinä Hannes vaikka luomaan lumia
Noh noh. 😔💔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noh noh. 😔💔
En tienny et hän on Hannes😒sorry
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tienny et hän on Hannes😒sorry
Sivusta vain sen nimistä ihanaa miestä kaipaan. Mielestäni se on hänen nimensä 😁 ellen ole jotain sekoittanut. Hän on niin lutuinen, että voisin rutistaa ja jäädä siihen loppuelämäksi. 🤫
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta vain sen nimistä ihanaa miestä kaipaan. Mielestäni se on hänen nimensä 😁 ellen ole jotain sekoittanut. Hän on niin lutuinen, että voisin rutistaa ja jäädä siihen loppuelämäksi. 🤫
Niijust
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niijust
Katsotaan, katsotaan!😘😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Katsotaan, katsotaan!😘😘
On hyvä katsoa…kuvia😅
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On hyvä katsoa…kuvia😅
Ei ole sellaisia hänestä miehestä. Minusta niitä kyllä on, jos niitä osaa etsiä.
Huomenna päivä uusi. Tietääkseni kohtaamme. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sellaisia hänestä miehestä. Minusta niitä kyllä on, jos niitä osaa etsiä.
Huomenna päivä uusi. Tietääkseni kohtaamme.Nonii, kiva juttu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nonii, kiva juttu
Ja jos nyt kuvista puhutaan niin toki tulee muutakin mieleen. Ei mitään kuvia ihmistä. 😄
Mut kai sitä pitää nukkumaan mennä.
😘->🤓
S
- AnonyymiUUSI
Tykkäisin jos se turvallinen mies olisi🤗oot kyl aika herkku🥰☺️
- AnonyymiUUSI
Jaaaa
- AnonyymiUUSI
Onko palstaäijä pakko liimailla näitä itseäsi piristäviä bumberstickereitä epilepsiaa aiheuttavan emojimäärän kera? Ps adjektiivi turvallinen, joopa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko palstaäijä pakko liimailla näitä itseäsi piristäviä bumberstickereitä epilepsiaa aiheuttavan emojimäärän kera? Ps adjektiivi turvallinen, joopa
Koita sä keksiä enempi😉 vaikutat niin hyvältä tyypiltä että sulta luonnistuu mikä vaan. Minä menen nukkumaan. Välly korviin
- AnonyymiUUSI
Samoin😘♥️🔥
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samoin😘♥️🔥
🫵😁❤️❤️😘👌💫olit vähän liiankin🏆✨️
Vaikea saada unen päästä kiinni kun mietin sua🤭☁️🌌 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🫵😁❤️❤️😘👌💫olit vähän liiankin🏆✨️
Vaikea saada unen päästä kiinni kun mietin sua🤭☁️🌌Vooiihh kiitos kohteliaisuudesta 🙂❤️🔥
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koita sä keksiä enempi😉 vaikutat niin hyvältä tyypiltä että sulta luonnistuu mikä vaan. Minä menen nukkumaan. Välly korviin
I am witty and i like it
- AnonyymiUUSI
Tykkäisin jos Jussi olis mun vieressä❤️
- AnonyymiUUSI
Yks jussi on tosi 🥰 uuh. Hihattomassa
- AnonyymiUUSI
Minä en katso miehiä sillä silmällä, että haluaisin harrastaa sänkyjuttuja. Ällöttää pelkkä ajatuskin, jos mies olisi samassa tilassa kanssani alstomana.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä en katso miehiä sillä silmällä, että haluaisin harrastaa sänkyjuttuja. Ällöttää pelkkä ajatuskin, jos mies olisi samassa tilassa kanssani alstomana.
Mä näin kun mies oli kerran ilman paitaa. Suihkuun oli menossa 🥹 ihana.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä näin kun mies oli kerran ilman paitaa. Suihkuun oli menossa 🥹 ihana.
Miehet ilman paitaa on ihania joo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miehet ilman paitaa on ihania joo
Ei kaikki. Vain yksi. 😘 Eri tavalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikki. Vain yksi. 😘 Eri tavalla.
Ok
- AnonyymiUUSI
Oletko itse koskaan kuunnellut itseäsi edes sitä mitä ääneen sanot
https://youtube.com/shorts/BVhx7T7B7Ok?si=39pT8XKzyUNa_naO
Sanoja joita suustasi päästät ajattelematta yhtään miltä kuullostat
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot27718419Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss10110580Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai877503Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?4317165Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424678Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414261Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.853484"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1243028Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen972585Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit342382