Noloimmat suomituben videot/tubettajat?

liirumlaarumpeRkele

Joo suomitube on paskaa mut on siellä välillä vitun viihdyttäviäkin videoita.
Linkatkaa parhaat!

36

10217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ksldsk
    • prklfgkgaliyhtt
      • Ananasmerkki

        Hei camoon älä ny dissaa lapsia!!


      • lololololololollol

        dissaampas


    • https://www.youtube.com/results?sp=EgIQAg==&q=suomi tube
      Kaikki mitä täältä löytyy on syöpää.

    • janoatko_paskaa

      Et uskolla myöntää tykkääväsi

    • roopy

      ha ha snipux fifa tubettaja testaa pes 18 demoa arvostelee se huonoksi. vuoden takaiset pes soccerit arvosteltu Euroopassakin jopa parmmaksi kuin fifa. ei taija tietää futis peleistä paljonkaan.

    • suomitube on ollut pitkän aikaa syöpää koska ennen youtubettajat oikeasti kiroilivat ja tekivät mitä halusivat nykyään ne vaan tekee jotain vitun vlogeja aamusta iltaan.
      vaikka mua vituttaa kun mun vanhemmat sanoo näin silti mä vaan nyt sanon että ennen tubessa oli kaikki sasiat paljon paremmin.
      kaikki suomalaiset hyvät tubettajat ovat lopettaneet tubaamisen esim. harmaakorva ja kommandiitti yhtiö. että näin.....

    • Joni hesselgren lol

      • dghdjhdj

        aa, se bb-Joni, joka oli talosa samana vuonna ku pikku-Joonas ja Lapin nakkisormi -Andte


    • bjgjhbjukubuu

      Väärin sanoa suomitubettajia, koska tubettajina on paljon matuja kuten sita salminen, lakko jne eivät ole suomalaisia, eikä niiden jälkeläiset tule ikinä olemaan suomalaisia (vierasrotuiset ovat aina vierasrotuisia).

    • sgshdsr
      • dghdfjhd

        Ristahan on hyvännäköönen mutta sillon vähän liian nopea ja kyntävä puhetyyli, ei heleä ja hento. Aika monesti se länttää kättä poveensa, tai siis tuohon keuhkoputken haaran kohjalle. Ei sen tarttis, vois palkata vaikka minut siihen hommaan


      • LADYGAGA05

        Krista on tosi hyvä, ja paras! Älä dissaa sitä.


      • Anonyymi
        LADYGAGA05 kirjoitti:

        Krista on tosi hyvä, ja paras! Älä dissaa sitä.

        Krista on best!niin oma itsensä


    • dfgdfgdfgsd
    • sdsdfsdf

      Minusta se pynnö- jesse on vähä nolo, koska syömishaasteet ei oo niin haastavia ku olla vois. Tokhan sitä nälkäänsä tekee aina mieli synttäriherkkuja kiskoa, mutta jos se joskus söis jotain oikeaa raavasta ruokaa, kuten tuppipottuja, läskisoosia, kalakeittoa puolukkahilloa, poronkäristystä, paistettuja ahavenia, kirnupiimää, ruislimppua ja mustaviinimarjoja. Voisihan se kokeilla myös Pasi Viherahon raikkaita ja ravitsevia herkkujen herkkuja: Pannaa pinaattikeittoon kokonainen roileri jäisenä, kalanmaksaöljyä, sinappia, hunajaa, kermaa, maksaa, kalapuikkoja, voitatteja. 10 litraa semmosta kun söisi eikä aina niitä jäätelöitä ja pullia

      • MirZi

        No syö ite yksikään niistä haasteista


    • Sioxie

      Mä en ny seuraa muit suomalaisii, ku Krista Muhosta ja yhtä tuol varmaa Amerikas asuvaa tuvettajaa jaymz butler.

      • Sioxie

        Oma onnasiani, ei kuulu sulle!


    • arturofuente

      Youtuben parhaimmistoo on Kapteeni Suurleuka laittakaa hakuu :D

      • Anonyymi

        Verneri Vänkänen on kyllä ihan ykkönen kannattaa laittaa seurantaan aika uusi tubettaja


    • Anonyymi

      Verneri Vänkänen uusi tubettaja ja huikeita tiktok videoita myös aivan huippu😁

    • Anonyymi

      Verneri Vänkänen on ihan parasta mitä löytyy koko tubesta uppoaa 🤣

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sellane ku zounaas ainaki iha vitu nolo. Lapselline aikuiskakara kasvais seki niinku muutki

    • Anonyymi

      Suomitube on monilta osin todella säälittävää katsottavaa. Joukkoon mahtuu monia asiallisia ja sellaisia tubettajia, jotka elättävät itsensä tuolla. Tosin tuo tarkoittaa aivan täysipäiväistä työtä, ja monesti se työpäivä ei jää 8 tunnin mittaiseksi. Toinen ääripää on tämä rappiotubetus. Eli suurin osa videoista tehdään humalassa tai joidenkin muiden aineiden vaikutuksen alaisena, ja sisältö on sitten sen mukaista. Näille pahimmille hörhöille ihmiset vielä kaiken lisäksi lahjoittavat rahaa. Ehkä kaikkein ärsyttävimmät suomituben sankarit ovat Pasi Viheraho, Tampereen Tero, Upi ja KanaJani. Tero ja Upi ovat ehkä ne kaikkein hulluimmat.

    • Anonyymi

      Noloin on varmaan nykyään semmonen kun "kotkamies"

    • Anonyymi

      Twichissä livetaksi oli hyvä, mutta mihin on hävinnyt? ei ole enää kuukauteen tullut lähetystä?

      • Anonyymi

        twichissä livetaksi oli hyvä, mutta mihin on hävinnyt?

        Ei tainnut kannattaa ilmaiseksi ihmisten kukskaaminen ja nykyään visiin ajaa vain maksullisia kyytejä joita ei voi kuvata. .


    • Anonyymi

      Noloin on pottukoira

    • Anonyymi

      Janita k.n videot tympeää katsottavaa. Kuka jaksaa katsella hänen naamaansa ja teennäistä oloaan? Ei mitään uutta ja esimerkillistä ja innostavaa katsottavaa ja kuultavaa sisältöä. Tekemällä tehtyä hömppää, sanon rehellisesti.

      • Anonyymi

        Hyvin teennäinen ja minä minä hokemista. Sanavarasto ai että on ihanaa. Ei juurikaan mitään sanottavaa katsojille.


    • Anonyymi00038

      Mä löysin tänään sellaisen ku FinVikingVR, yritystä löytyy mutta parempi etten sano liikoja 😆

      • Anonyymi00039

        Mun mielestä vaikuttaa ihan lupaavalta tapaukselta, laitoin jopa tilaukseen 👍🏻


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe