Minulle on useasti tapahtunut tälläistä: Tunnen, että sänkyni vieressä seisoo joku. Tunnen, kuinka olkapäähäni kosketaan ja joskus tunnen, kun sänky painautuu vieressäni ihan kuin joku tulisi siihen makaamaan. Lapsen ääni, sanoo "äiti", "herää", "auta". Välillä kuulen, kuinka lapsen ääni kiljuu, kuin jotain satutettaisiin pahasti. Viimeksi sanoin, että ole hiljaa, mene pois ja tämä kaikki loppui. Ja todellakin olin täysin hereillä.
Joskus muutun aivan jääkylmäksi ja tärisen aivan horkassa ja kylmänhiestä. Hulluksi tässä on tulossa? Paitsi, että tätä on tapahtunut usein. Välillä pitkiäkin aikoja ettei mitään tapahdu mutta nyt taas.
Mitä ihmettä tämä on?
7
424
Vastaukset
- pohdintaa
Unihalvaus? Silloin todella tuntuu siltä että on ihan hereillä.
Mieleeni tuli myös että voisiko tuo olla jonkin omaan lapsuuteesi liittyvän trauman oireilua (kun kerran kuulet hädässä olevan lapsen äänen). Jotain sinulle tapahtunutta mitä et pysty muuten muistamaan. Kun tuo kuitenkin häiritsee elämääsi niin kannattaisi varmasti mennä puhumaan siitä jollekin ammattilaiselle, tämä ei tarkoita että olisit "hullu" mutta olisi hyvä selvittää voisiko tosiaan taustalla olla jotain mitä sinulle on joskus tapahtunut. - RajaTutkija
Mahdollisesti oma torjuttu muistosi jostain kaukaa siellä kommunikoi. Sanotaan joskus jälleensyntymienkin tulevan tietoisuuteen tuolla tavalla, varsinkin jos on koettu selkeästi traumaattisia asioita. Itse tiedän joogaretriirillä olleen alkaneen muistaa torjuttuja tapahtumia, jotka syntyivät lapsena tässä elämässä.
- GabrielB
Minusta se voisi olla kummittelua. En tiedä voiko siihen liittyä ääni. Itse kohtasin kummituksen paikassa jossa tiedettiin sattuneen jotakin ikävää. Tunsin myös kylmyyttä ja ahdistusta joka ei liittynyt millään tavalla minuun. Joku voisi ehkä siunata kodin ja pyytää henkeä menemään valoon.
Kyllä tuonkaltaiset henget ovat niitä pahoja henkiä. Kun Jumalan enkeli vierailee niin siitä tulee ilo ja pyhyyden tunto. Näistä pääsee vain yhden nimen kautta ja se on Jeesus ja Hänen pitää tulla sydämmeen ja silloin vasta on turvassa niiltä ja Hän tulee sinne sydämmeen jos vain Häntä pyytää sinne tulemaan ja silloin tämä ihminen uudetisyntyy Jumalan lapseksi ja pääsee taivaaseen kuoleman jälkeen.
- pitkäänuskossa
Olen ihan samaa mieltä penttizin kanssa. Jos kysymys ei ole psykologisesta ilmiöstä niin kuin uni tai unihalvaus, niin asialla ovat pahat henget.
- S24-tutkimuksista
Täältä tulee vielä yksi komppaus = samaa mieltä
- mutta en sitten oikein tiedä miten suhtautua tutkintamateriaaleihin joissa esim. talon omistajan mukaan tavarat siirtyilevät paikasta toiseen ym.
Voidaanko tälläisiä "henkiä" jotenkin ohjata valoon, niinkuin videolla kerrotaan ?
Kopio: Hyvinkään Tutkimus
Paranormal Investigations Group Finland
https://www.youtube.com/watch?v=ciQxYr1DKeQ
- Olen netistä lukenut muualtakin että tälläisia asioita tapahtuu myös talon omistajan poissaollessa, ja sitten omistajat olettavat että naapuri / muu taho haluaa tehdä kiusaa
( käyttämällä vaikkapa taloyhtiön avaimia . )
Aloin mielenkiinnosta tutkimaan asiaa nyt tätä kautta, koska esim. juuri tänään 01.10. tämän keskusteluketjun S24 Suhteet-> Tunteet-> Ikävä- osoissa luullaan juuri näin tapahtuneen. - MikäSopisiVastaukseksi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15074805/huuhata-homppaa-vai-diibadaabaa
? ? ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592