Onko teistä eläinlääkärin saama korvaus mielestänne riittävä, minusta ei ole.
Isolla autolla kun ajelee pitkin kyliä kissoja rokottelemassa ei niistä palkkioista jää mitään käteen kulujen jälkeen.
Suomussalmen eläinlääkärin laskuttamat palkkiot on nostettava samalle tasolle, kuin muuallakin suomessa, vain siten saadaan turvattua tasokaat eläinlääkärin palvelut.
Jokainen ymmärtää, että jos ihminen ei saa työstään riittävää korvausta ei silloin voi odottaa kaikkein terävintä toimintaakaan,
Onko eläinlääkärin saama korvaus riittävä.
12
865
Vastaukset
- perukkalaenen
Hyvä vitsi
- lumperinmuori
Älä ole huolissaan, pulskassa kunnossa on lekuri. Autokin riittävän kokoinen. Vitsinä kysymys ihan ok.
Samallahan se vois tarkistaa a rokotella ihmisiäkin..siellä perukoilla. Ei nitten tarvihtis lähteä tarpomaan maalikylälle.
- toktoranimal
Lumperin persieen tehostettu rokote ja kuonokoppa.
- hanuripiikki
Kyllä,raivotauti/kateus ja vitutusrokote samalla kertaa niin ahdistus helpottaa.
- pössö
Luulis tuo 2500-4000 euroa Kunnanelåinlääkärille riittävän.
Nuo koiran rokotuksetkin alkavat olla hinnoiteltu pilviin.
Sote tuo maakuntamallin jossa kaikkille tulee yrittäjä eli takuu samansuuruiset
maksut. oli eläintä tai ei. - ihimeesti
..se tuo leipäkauppa perii saman hinnan herralta kuin narriltakin vaikka toinen saa hukkaan men-
neestäkin työajasta tuhansien kuukausitilin,joku ikänsä joka työkutsuun vastannut joutuu miettimään minkä osan siitä käteen jäävästä viissatasesta vie apteekkiin ja millä maksaa kunnan-
patruunoiden lähettämät vuokrat,vesi- ja sähkölaskut.. - Maksaja
Aivan riittävä on eläinlääkärin palkkio.
- koettuon
Vähät min eläinlääkäristä, mutta sillä akalla on noussut nesteet päähän.
Se oli nuornmpana ihan mukava muija.- omppu32
Ai se joka nyt on tuuraamassa?
- Y-K_kertoo
"Ylen Kandit-sarjan kuvaukset alkavat maanantaina Suomussalmen eläinlääkärin vastaanotolla. "
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482