Onko eläinlääkärin saama korvaus riittävä.

huolestunutkuntalainen

Onko teistä eläinlääkärin saama korvaus mielestänne riittävä, minusta ei ole.

Isolla autolla kun ajelee pitkin kyliä kissoja rokottelemassa ei niistä palkkioista jää mitään käteen kulujen jälkeen.

Suomussalmen eläinlääkärin laskuttamat palkkiot on nostettava samalle tasolle, kuin muuallakin suomessa, vain siten saadaan turvattua tasokaat eläinlääkärin palvelut.

Jokainen ymmärtää, että jos ihminen ei saa työstään riittävää korvausta ei silloin voi odottaa kaikkein terävintä toimintaakaan,

12

865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perukkalaenen

      Hyvä vitsi

    • lumperinmuori

      Älä ole huolissaan, pulskassa kunnossa on lekuri. Autokin riittävän kokoinen. Vitsinä kysymys ihan ok.

    • Samallahan se vois tarkistaa a rokotella ihmisiäkin..siellä perukoilla. Ei nitten tarvihtis lähteä tarpomaan maalikylälle.

      • toktoranimal

        Lumperin persieen tehostettu rokote ja kuonokoppa.


      • hanuripiikki

        Kyllä,raivotauti/kateus ja vitutusrokote samalla kertaa niin ahdistus helpottaa.


      • Joo kaikille vaan nuo rokotukset. Minä oon jo saanu ne ja ompa mukava olla.


    • pössö

      Luulis tuo 2500-4000 euroa Kunnanelåinlääkärille riittävän.
      Nuo koiran rokotuksetkin alkavat olla hinnoiteltu pilviin.
      Sote tuo maakuntamallin jossa kaikkille tulee yrittäjä eli takuu samansuuruiset
      maksut. oli eläintä tai ei.

    • ihimeesti

      ..se tuo leipäkauppa perii saman hinnan herralta kuin narriltakin vaikka toinen saa hukkaan men-
      neestäkin työajasta tuhansien kuukausitilin,joku ikänsä joka työkutsuun vastannut joutuu miettimään minkä osan siitä käteen jäävästä viissatasesta vie apteekkiin ja millä maksaa kunnan-
      patruunoiden lähettämät vuokrat,vesi- ja sähkölaskut..

    • Maksaja

      Aivan riittävä on eläinlääkärin palkkio.

    • koettuon

      Vähät min eläinlääkäristä, mutta sillä akalla on noussut nesteet päähän.
      Se oli nuornmpana ihan mukava muija.

      • omppu32

        Ai se joka nyt on tuuraamassa?


    • Y-K_kertoo

      "Ylen Kandit-sarjan kuvaukset alkavat maanantaina Suomussalmen eläinlääkärin vastaanotolla. "

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe