Kiitokset kerettiläiselle

iloinen_naurajaa

Monet kiitokset kerettiläiselle onnistuneesta juhannuksesta. Ostin ohjeesi mukaan 0,5 litran pullon 32% salmiakkikossua. Join sen perjantai-iltana noin klo 19-21 välisenä aikana. Juominen sujui helposti, ei tullut yhtään puistatus- tai yökötysreaktiota. Känni oli juuri sopivan voimakas siihen, että pystyin uimaan meressä kaksi kertaa.

Kun olin juonut sen salmiakkikossun, säntäsin suoraan mereen vaimoni ja vaimoni veljen kanssa. He olivat juoneet vähemmän, vaimoni veljelle tarjosin vielä ennen uintia raakaa ryssäläistä vodkaa, koska hän sanoi tarvitsevansa "piiskan" ennenkuin uskaltaa tulla mereen. Uinti sujui hyvin ja sieltä palattiin saunaan. En pidä kovista löylyistä, joten jäin istumaan matalalle lauteelle kun muut menivät ylimmälle.

Saunassa peseydyttiin ja mentiin vielä mereen huuhtelemaan shampoot ja saippuat pois. Vesi oli erittäin kylmää, mutta salmiakkikossun voimalla se ei haitannut käytännössä yhtään. Aamulla ei ollut mitään krapulaa, mitä ihmettä???? :-)

10

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vitsailu, uiminen ja alkoholi soveltuvat varsin huonosti yhteen.

Jouduin erään kerran pelastamaan hukkumiselta nuorehkon naisihmisen, joka oli ottanut kohtuudella viinaa ja lähtenyt uimaan. Hän oli kahlannut rannasta syvemmälle ja lopulta jalat eivät enää ottaneet pohjaan ja oli pakko ruveta uimaan. Joku kaveri sieltä rannalta huusi, että jalat ylettyvät aina pohjaan saakka, mutta pää ei aina ylety pinnalle. Tyttö alkoi kommentin kuultuaan hysteerisesti nauramaan ja huomasin heti, että siitä ei välttämättä hyvää seuraa. Tyttö jatkoi nauramista, mutta pää ei toisiaankaan enää ollut koko aikaa enää veden pinnalla.

Kahlasin ripeästi lähelle sitä kohtaa jossa tytön kädet huitoivat vielä veden pintaa, mutta pää oli kuin korkki, joka pomppi vuoron perää veden alle ja pinnalle. Varmistin myös sen että uin tyttöä kohden varovasti ja yritän tarttua tyttöön kiinni takaapäin mahdollisimman kaukaa. Voi nimittäin käydä niin, että hukkuva paniikissa hukuttaa myös häntä pelastamaan tulleen.

Onneksi tytöllä oli pitkä yhdelle letille palmikoitu poninhäntä, jossa oli päässä punainen iso rusetti. Tytön pää oli jo kunnolla veden alla, mutta letin pää ja rusetti näkyivät vielä pinnalla. Tartuin nopeasti letistä kiinni ja kiskaisin tytön ripeästi lähemmäksi rantaa, jossa sitten jalat ottivat tukevasti pohjaan.

Tyttö oli jo vetäissyt kunnon annoksen järvivettä suuhunsa ja rannalle päästyäni käänsin tytön nopeasti kylkiasentoon ja annoin napakan iskun lapaluiden väliin, jolloin tyttö purskautti kunnon annoksen vettä suustaan ja haukkoi henkeä kuin kala kuivalla maalla.

Onneksi neitokainen oli sen verran vähän aikaa ollut veden alla, ettei tarvinnut ruveta elvyttämään.

Vaikka uhri selviäisikin elvytyksen vuoksi, niin se ei merkitse vielä sitä, että hukkunut jäisi eloon. Usein kuolema on tullut myöhemmin sairaalassa vaikka elvytys olisikin onnistunut.

Olen kyllä joutunut muutamaan kerran elämässäni todistamaan hukkuneen elvytystä, joka ei ole tuonut toivottua tulosta, vaan useiden elvytysminuuttien jälkeenkin uhri on menehtynyt.

• iloinen_naurajaa

Kännissä uidessa kannattaa tietysti noudattaa varovaisuutta.

1) Ei lähdetä yksin uimaan
        2) Uidaan aina rantaan päin tai rantaviivan suuntaisesti
        3) Kohtuukännissä, ei kaatokännissä

Varovaisuus on uidessa hyväksi toki ilman viinaakin.

Mökkirantamme on hyvin turvallinen, sillä se on erittäin loiva. Jotta pääsee aikuisten uimasyvyyteen, pitää kahlata 100-150 metriä. Olen ollut vaimoni mökillä nyt jo 20 kesää peräkkäin, joten ranta on tuttu. Olen myös kestävä uimari. Olen nuorena uinut rintauintia hallissa 2km putkeen enkä edes ollut kovin väsynyt. Toki nyt olen lihavampi ja laiskempi. Mutta uintini kännissä oli erittäin turvallista.

• hahhahhahhahhahhahhahhah
        iloinen_naurajaa kirjoitti:

Kännissä uidessa kannattaa tietysti noudattaa varovaisuutta.

1) Ei lähdetä yksin uimaan
        2) Uidaan aina rantaan päin tai rantaviivan suuntaisesti
        3) Kohtuukännissä, ei kaatokännissä

Varovaisuus on uidessa hyväksi toki ilman viinaakin.

Mökkirantamme on hyvin turvallinen, sillä se on erittäin loiva. Jotta pääsee aikuisten uimasyvyyteen, pitää kahlata 100-150 metriä. Olen ollut vaimoni mökillä nyt jo 20 kesää peräkkäin, joten ranta on tuttu. Olen myös kestävä uimari. Olen nuorena uinut rintauintia hallissa 2km putkeen enkä edes ollut kovin väsynyt. Toki nyt olen lihavampi ja laiskempi. Mutta uintini kännissä oli erittäin turvallista.

Mites uit rantaan päin kun kerran rannasta pois päin ei ole asiaa?

• iloinen_naurajaa
        hahhahhahhahhahhahhahhah kirjoitti:

Mites uit rantaan päin kun kerran rannasta pois päin ei ole asiaa?

Täh? Mökillä minä kahlaan 150 metriä siihen asti kunnes tulee syvää. Sitten käännyn ja uin rantaan päin tai uin rantaviivan myötäisesti. Tietenkään tätä ohjetta ei voi soveltaa rannoilla, joissa vesi on heti syvää, mutta niissäkin voi uida rantaviivaa myöten, jolloin ei lähde ulapalle, vaan pysytään lähellä rantaa ja pelastuminen on todennäköisempää.

• kerettiläinen-

Ole hyvä vaan...

Sitten kun ne vainon ajat koittavat, niin vastalahjaksi voisit piilottaa Yksi-uskon ja pyhpyhin luoksenne. Lupauksesihan koski kahta ylimääräistä, jotka mahtuisivat silloin teidän kämppäänne...

• iloinen_naurajaa

Mitään vainon aikoja ei ole olemassa eikä tulemassa!!! Voin luvata majoittaa vaikka miljoona uskovaista sekopäätä kaksiooni, sitä lupaustahan ei ikinä tarvitse lunastaa, koska kaikki vainoharhanne perustuu vain Raamatun sairaisiin valheisiin!!!

Todella rasittavaa edes vastailla tällaisiin aivopieruihin... :-)

• hahhahhahhahhahhahhahhah
        iloinen_naurajaa kirjoitti:

Mitään vainon aikoja ei ole olemassa eikä tulemassa!!! Voin luvata majoittaa vaikka miljoona uskovaista sekopäätä kaksiooni, sitä lupaustahan ei ikinä tarvitse lunastaa, koska kaikki vainoharhanne perustuu vain Raamatun sairaisiin valheisiin!!!

Todella rasittavaa edes vastailla tällaisiin aivopieruihin... :-)

Kukaan ei pakota vastaamaan. Tyhmästä päästä kärsii...

• iloinen_naurajaa
        hahhahhahhahhahhahhahhah kirjoitti:

Kukaan ei pakota vastaamaan. Tyhmästä päästä kärsii...

Sinä se tyhmä olet ja vieläpä ihan saatanan tyhmä AAAHAHAAHAHAAHHAHAAHAHHAHAAAA :-)

• Näille kahdelle kaverille kävi ilmeisen vanhanaikaisesti? Yleensä kalamiehillä on lämmikettä povarissa ja varsinkin tänä juhannuksena kun ilma oli koleaa.

Jossain vaiheessa juomat alkavat kusettamaan ja silloin ei auta muu kuin nousta pystyyn ja kusta
      veneen laidan yli. Hyvällä tuurilla homma onnistuu yksin, mutta kun veneessä on kaksi ja toinen nousee kusemaan veneen reunan yli, niin vene keikahtaa ja istumassa oleva yrittää luonnollisesti siirtyä veneen toiselle reunalle tasapainottaakseen venettä, ettei se kaatuisi sen seisomassa olevan ja kustaan lorottavan puolelle.

Tietysti se seisomassa oleva horjahtaa selälleen ja kippaa samalla veneen ja se, joka oli istumassa aivan veneen toisessa reunassa, putoaa kuin eno veneestä ja molemmat ovat veden varassa.

Tässä tapauksessa oli koira vielä mukana, joka osasi tietysti uida ja se uikin samalle rannalle, mistä miehet olivat kalaan lähteneet. Miesten uinti ei kuitenkaan jääkylmässä vedessä enää onnistunut ja hukkuminen oli tosiasia.

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201706242200227036_u0.shtml

• iloinen_naurajaa

Kun ollaan kalastamassa pienellä veneellä ja alkoholia pitää juoda, on kaksi vaihtoehtoa:

1) juodaan mietoja kuten kaljaa tai lonkeroa
        2) juodaan tiukkaa viinaa kuten kossua tai jallua

Mietojen kohdalla känni voi pysyä paremmin hanskassa, mutta haittapuolena iso kalastajakorsto juo valtavan määrän mietoja ja kuseminen on aina seurauksena.

Väkevien kohdalla känni taas voi nousta nopeammin kovaksi, mutta kuseminen ei ole aina pakollista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      83
      5983
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      309
      4987
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2638
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      44
      2569
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      72
      1766
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      101
      1645
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1501
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1407
    9. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1373
    10. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      118
      1356
    Aihe