Jos ryhtyisit taiteilijaksi, taiteesi motto olisi

Intuitiivinen valhe on lumetta
-
"Mikä tärkeintä, taiteilijana olet varsin suurpiirteinen, etkä ymmärrä, miksi jotkut käyttävät aikansa yksityiskohtien hinkkaamiseen. Et luultavasti osaa katsoa metsää puilta. Juokset pakoon jotakin, ja tiedät sen. Ihmisyys on sinusta ehtymättömän mielenkiintoista, etkä aina muista, että taiteessa voisi olla muitakin tasoja. Oma näkemyksesi on niin vahva, että ajat sitä miltei pölkkypäisesti, siksi olet vaarassa joutua väärinymmärretyksi neroksi. Ihmiset saattavat kuvitella osaavansa neuvoa sinua, mutta he eivät ymmärrä, että se on turhaa. Tunnet taiteenalasi jopa liian hyvin, ja siksi on epäselvää, pystytkö tekemään mitään todella uutta tai luovaa. Sinun kannattaisi kyllä tutustua muihin oman alasi taiteilijoihin paremmin. Osaat sellaisiakin tekniikoita, joita et aktiivisesti tarvitse, ja se on hyvä. Sinulla ei ole realistista käsitystä siitä, miten saat elantosi taiteilijana – paitsi jos sinulla on omaa varallisuutta, jonka turvin voit toimia. Saatat luulla, että taiteilija selviää kaikesta yksin, mutta sinun kannattaisi tarkistaa käsitystäsi. Lopulta, sinusta ei kuitenkaan tällä haavaa näytä olevan tulossa taiteilijaa, sillä se ei ehkä kiinnosta sinua tarpeeksi."

H.

31

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luigirivotto

      Ihan itsekö tuon keksit?

      • "luigirivotto"

        En.
        Pullahti netistä.
        Etsi.

        H.


      • luigirivotto
        hunksz kirjoitti:

        "luigirivotto"

        En.
        Pullahti netistä.
        Etsi.

        H.

        En löytänny


    • Tein testin, täyttä höpinää, keksin itse paremman moton, romantiikka pyh.
      Loppu oli sama kuin sinulla, minusta ei tulisi taiteilijaa, kun ei kiinnosta tarpeeksi.

      Mottoni on: "Pysy poissa oikeiden taiteilijoiden reviiriltä, taiteile omissa ympyröissäsi."

      Ja juu, metsässä on useinkin paljon puita.

    • ö-Öö

      Nojoo

      Rahan tekeminen aika kehno perusidea. Suurinpiirtein kaikki taiteilijat jonkin sortin nälkätaiteilijoita. Toki aina joku vähän vauraastuukin, enimmäkseen taiteilijan kuoleman jälkeen teoksiaan hommanneet ja ehkä sukulaiset, aikanaan.

      Suuri osa taiteilijoista tekee sivutöinään jotain muuta, rahoittaakseen elämäänsä.

      Ite en nykyisin erityisemmin tee muuta, kuin kirjoitan. Kiinnostaa tutustua ihmisten ajatusmaailmoihin. Vaikka loispummieläkeläisillä niin kummallisia käsityksiä ja outoja mielipiteitä, että niissä paljon ihmeteltävää. Jonkinlaista opiskelua. Sillä tarkoituksensa, tai sitten ei. Parikymmentä vuotta ollut mottona "Tutut tuntee, muista ei väliä. Miten niin ei väliä, no mitä väliä sillä on." Päättele mitä päättelet, ei kiinnosta sun päättelysi.

      Jotenkin mun mielestä taiteilijan, kirjoittajankaan ei pidä alkaa selittelemään teoksiaan, kyllä se on aina jokaisen oma asia, mitä miettii, vaiko ei mieti.

      =DW=

      • "teevee"

        Noh, aloitus lähti yhden ilta-paperin testistä.
        Siitä on myös teksti.
        -
        Teksti ei ole tarkoitettu keskusteltavaksi siten että se olisi mieli-pide.
        Halusin kokeilla onko palstalla muitakin kuin hömppä-testeilijöitä.
        Sen-laisia jotka ottavat myös pikuisen haastettakin vastaan.
        Kysymyksiä joutuu miettimään.
        Näköjään on jokunen fiksukin.

        H.


      • New-age

        No voi ei: arkinen totuus on lumetta. Voisihan tätä miettiä päivät pääksytystään, mutta edistäisikö taidetta. Paitsi jos tiedostaisin heikot tiedot voidakseni opastaa esim. lapsia.
        Mielestäni jokainen, jota huvittaa, lähteköön seikkailemaan taiteen viidakkoon. Tämä rikastuttaa elämää, joko tekemällä tai nauttimalla.
        Rimaa vaan ei pidä asettaa liiaksi alas.
        Täytyy saada täpinöitä.


      • hunksz kirjoitti:

        "teevee"

        Noh, aloitus lähti yhden ilta-paperin testistä.
        Siitä on myös teksti.
        -
        Teksti ei ole tarkoitettu keskusteltavaksi siten että se olisi mieli-pide.
        Halusin kokeilla onko palstalla muitakin kuin hömppä-testeilijöitä.
        Sen-laisia jotka ottavat myös pikuisen haastettakin vastaan.
        Kysymyksiä joutuu miettimään.
        Näköjään on jokunen fiksukin.

        H.

        Ahaa, tää olikin taas fiksuustesti, ei olisi pitänyt osallistua.


      • Ancelina kirjoitti:

        Ahaa, tää olikin taas fiksuustesti, ei olisi pitänyt osallistua.

        Tein viime yönä sellaisen, mikä oli nimeltään jotain Pirullisen vaikea tarkkuustesti.
        "Olet tarkkana kuin porkkana" tuli tulokseksi.

        Fiksuus, taiteilija ... mitäköhän ne on?


      • Tellukka kirjoitti:

        Tein viime yönä sellaisen, mikä oli nimeltään jotain Pirullisen vaikea tarkkuustesti.
        "Olet tarkkana kuin porkkana" tuli tulokseksi.

        Fiksuus, taiteilija ... mitäköhän ne on?

        Minä kokosin tänään Titi-nalle palapelin, kun palaset olivat levällään kamarin pöydällä.
        Aikaa meni yllättävän paljon, vaikka paloja on vain neljäkymmentä.
        Varmaan tyttärenpoikakin kokoaa sen nopeammin.

        En siis ole fiksu enkä edes taiteellinen taiteilija, tarkoittakoot sanat mitä hyvänsä.
        Yks' lysti, evvk.


      • New-age
        Tellukka kirjoitti:

        Tein viime yönä sellaisen, mikä oli nimeltään jotain Pirullisen vaikea tarkkuustesti.
        "Olet tarkkana kuin porkkana" tuli tulokseksi.

        Fiksuus, taiteilija ... mitäköhän ne on?

        Tarkkuustestissä tuli täpselt 15/15. Noooo, mitä kirjoitusvirheisiini tulee...tarkkuuskin lienee suhteellista.😎


    • mimmimum-..mi

      Hömppä on paljon mukavampaa....ainakin aina välillä...se pistää ajattelemaan...kevyesti....heh
      No..onhan niitä testejä ollut ja tullut tehtyäkin...viihteestä tieteellisiin.

    • Tuli vaan mieleen et ,kärestäkö se povari katteli vai korteista?
      Älä vaan usko .

    • vfhimsf

      Pilkoin edelliskesnä exanopltani saamaa vanhaa raparperijuurakkoa ja istultelin niitä juurakonpaloja vähän minne sattuu, tien oheenkn kun kannokossa oli multaa - kukkivat upeasti, lajike Vanha Viktoria joltain viktoriaaniselta kaudelta vuossatojen vaihteesta. Vanhoiissa piirroksissa lienee sekin ollut koristekasvi niillä ajoilla kunnes sen käyttö yleistyi ravinto- ja ruokakasvina siinä missä daalian juurakotkin pulavuosina ihmiset pistelivät herkkuina poskeensa. Taiteen tehtäviä elämässä kai olisi kertoa ajasta jossa ihmiset elävät
      - olosuhteista ja ihmisten selviytymisestä vuosien saatossa raskaistakin ajoista
      oman luomisvoimansa turvin - kaipa siinäkin hommassa ihmisen uskoa kysytään ja koetellaan monituisia kertoja?

      • ö-Öö

        Täysin sivuun

        Siis raparperista. Uskomaton rikkakasvi. Muutettiin tähän rivariin yli 20 vuotta sitten. Kukkapenkin nurkassa raparperi. Kehno maa. Ikinä ei ole multaa laitettu, ehkä kuopsutettu. Ikinä ei ole lannoitetta laitettu. Raparperia vaan pukkaa. Viime syksynä vrastoin kesärenkaat raparperin päälle, pressukin. Keväällä renkaanvaihto. Hitto, sieltä pukkas isoa raparperia. Lehtiä ei oikein ollut, mutta isot varret, siis pimeestä. Noh,nyt uussato, siinä aivan järjettömän suuret lehdetkin.

        Samantyylistä maa-artosokankin kanssa, kaatanut päälle seåpeliä ja latonut luonnonkivetkin, kukkaa pukkaa.

        Taidan ostaa rounduppia ja myrkyttää net pois, liikaa siivoamista. Että onkohan tässä tarkoitus tehdä performance maapallon tuhoutumisesta ihmisen toimien johdosta tms, Taidetta voi ajatella monelta kantilta.

        =DW=


      • New-age

        Mun raparperilla, jonka istutin varjoon rinteeseen viime vuonna, on anorksia.
        Viikatemiehet eikun huoltomiehet jyräsivät keväällä yli. Nyyyh.
        Ei pierakkaa, ei pierakkaa.


    • olen-taitelija-sielu

      Lukematta ketjun muita vastauksia, oma motto olisi :

      " Sielun-i maisema-t "
      kirjoittaisin runoja ja maalisin tauluja
      joko öljyväreillä
      tai akvaryyli-väreillä,,,,

      en taida enään jaksaa alkaa taiteilijaksi,

      aikoinaan maalisin muutamia öljyväri töitä, ovat edelleen tallessa,
      meinasin muuton aikana viedä ne kirpputorille,
      osan ehdin viedäkki, tai paremminki muuttomiehillä viettää,,
      nyt olen hyvin onnellinen kun en kaikkia vienykkää,

      runoja olen kirjoitellu hyvällä ja vähemmän hyvällä menestyksellä
      ehkä noin tuhat kappaletta,
      kaikki kertoo omasa elämästä jotain,,,,,

      työelämän tein konkreettisesti aivan eri ammatissa
      noin nelkyt-vuotta,
      josta pieni työeläke
      joka pitää meikän hengissä,

      • taitelija-sielu

        Sori lisäkommentti alotuksen tekijälle,

        nyt lukasin alotuksen jokseenki loppuun,
        siinä hunkszi on hyvin oikeassa,
        taidetta p i t ä ä opiskella,
        paljon oppii myös ammatti-taiteilijoilta tekniikkaa ym. tarpeellista lisä tietoa,
        meikä oppi jokinverran kansanopistossa jotain alkeita
        ja joitaki ammmattilaiselta saatuja neuvoja,,,


    • Odsturne

      Riimiäköä ha ha, istua päivät päästätysten 60 plussalla, voi voi vuodet vierii palstalla herää jo haaveilustasi.

    • En surmin suinkaan ryhtyisi taiteilijaksi, varmuuden vuoksi tekaisin testin ylen sivuilla

      Jos silti ryhtyisin taiteilijaksi, taiteeni motto olisi: "Löydetty taiteilija haluaa luottamusta"


      "Eniten vastauksissasi pistää silmään, että olet patologinen yksityiskohtaihminen ja sinusta tulisi pikemmin loistava vaikeiden menetelmien taideopettaja, kuin varsinainen taiteilija, mutta älä silti luovu toivosta. Sinussa on vimmaa, joka toimii taiteesi moottorina. Luultavasti olet kiinnostunut taiteesta, joka käsittelee monenlaisia yhteiskunnallisia kysymyksiä ja ilmiöitä. Sinulla on niin suuri fiksaatio tekniseen toteutukseen, että sinun voi olla aiheellista varmistaa, onko teoksissasi riittävästi "sisältöä" – nehän eivät ole sama asia. Haluat olla pakkomielteinen uudistaja, jolle uutuus ja vaihtoehtoisuus ovat melkeinpä itseisarvoja. Järjen alta taiteessasi nousee kuitenkin myös puhutteleva tunne. Ymmärrät hyvin, miksi nykytaide on alallasi sellaista kuin se on. Tunnet alasi taiteilijoita ja heidän teoksiaan, ja siksi sinulla on realistinen käsitys taiteenalastasi. Tarvitsisit ehkä nykyistä enemmän tietoa siitä, miten alallasi käytännössä nykyisin työskennellään. Teknisen osaamisesi puolesta olet selvästi hyvällä tiellä. Sinulla on tukeva taidekoulutausta, joten voit kysyä itseltäsi, tarvitseeko sinun vielä käydä koulua. No niin, hommiin siitä, hyvältä näyttää! "

    • Heikunkeikku

      Huomenta täältä!
      Eikö olisi paikallaan, jos sanat kohlii framille jostakin ei-itse-kirjoitetusta, niin pistäisi linkin, mistä teksti on kopioitu.
      KIESUS sentään, olen ilmeisesti vielä aamupöhköyden tilassa, koska ymmärrykseni ei riitä, että juuri Tämän Aloituksen kirjoittaja KOPIOI. Siis ko-pi-oi-oi-oi. Hää, joka tarrautuu melkein kaikkiin kommentteihin ja sanoo, että se ja se ja se on kopioitu (yleensä häneltä itseltään, mikä hehhettää minua:))
      Maailman kirjat ovat sekaisin. Äimän-käkenä ympyriäisin silmin aloitusta luin mitä suurimmassa "tää-ei-voi-olla-totta"-mielentilassa.
      Suoritin myös nipistelysession itseni kanssa heräämisen toivossa.

      Mistä testistä on kysymys?
      Miten esim. minä voisin kokeilla testiä, jos en tiedä missä testi luuraa?

      En tahtoisi ryhtyä taiteilijaksi, koska ryhtyvyyden jälkeen päälle pätkähtäisi niin suuria paineita, että litistyisin lättänäksi. Kuin plätty paistinpannulla.
      Taiteilijana minun pitäisi osata tuottaa sellaisia tuotoksia, jotka kelpaisivat satasella pääni sisällä oleviin vaatimuksiin. Ei onnistuisi. Sisus tietäis, että juu ja joo noin pitäisi, mutta kätösten suoritus jäisi vajavaiseksi. Hyi!

      Auguste Rodin, eleli 1800-luvulla. Ranskalainen kuvanveistäjä. Figuratiivisen kuvanveiston saralla on ollut mitä merkittävin alullepanija.
      Hänen Tuumimiseen yhdyn:
      Kenelle tanhansa joka ansaitsee taiteilijan nimen, on kaikki luonnossa kaunista, sillä hänen silmänsä, jotka pelotta ottavat vastaan kaiken ulkoisen totuuden, lukevat siitä kuin avoimesta kirjasta kaiken sisäisen totuuden.

      Noh, mitäs sanotte?
      Ei paha, ei paha tuumaus.
      Minusta hyvä tuumaus.

      Vaikken taitelijaksi ryhtyilisikään, niin voinhan kuitenkin testin tehdä.
      Jos minäkin saisin testitulokseksi jotain kauheen kivaa yli-positiivista vastausrypäskää.
      Että olisin kenties just sopeva taiteilijaksi.

      • Heikunkeikku

        Hitto! Rasittaa kirjoitusvirhe. Ja ku se oli vielä NIIN tärkeässä kohdassa.

        Siis:
        Kenelle tanhansa joka........
        Ei tolleen, VAAN tälleen:

        Kenelle tahansa joka.....


      • Heikku, tämä oli fiksuustesti ;)

        Älytöntä kopioida jonkun testin tulos ja kuvitella sen olevan totta.
        En alentunut omaa tulostani kopioimaan, jotain liibalaabaa siinä oli.


      • Heikunkeikku
        Ancelina kirjoitti:

        Heikku, tämä oli fiksuustesti ;)

        Älytöntä kopioida jonkun testin tulos ja kuvitella sen olevan totta.
        En alentunut omaa tulostani kopioimaan, jotain liibalaabaa siinä oli.

        Ai jaa, että fiksuustestikö, vaikka taiteesta praattas hän.

        Mutta Missä se testi on häh?
        Kaikki vaan testailee ittejään, eikä kukaan kerro mikä testi on kysymykses.
        Kyllä, risoohan toi tommonen. Tulee tunne, että oon täysin ulkopuolinen.
        JA onko kukaan miettinyt sitä, että tekevätkö kaikki SAMAN testin.

        Periaatteessa minua ei haittaa, onko testi taiteilijuudesta tai fiksuudesta.
        Pääasia, että saisin testitulokseksi, että oon hiRrrrveen hyvä ja/tai hiRRrrveen fiksu.
        Olis kiva semmosta lukea:)


      • Heikunkeikku kirjoitti:

        Ai jaa, että fiksuustestikö, vaikka taiteesta praattas hän.

        Mutta Missä se testi on häh?
        Kaikki vaan testailee ittejään, eikä kukaan kerro mikä testi on kysymykses.
        Kyllä, risoohan toi tommonen. Tulee tunne, että oon täysin ulkopuolinen.
        JA onko kukaan miettinyt sitä, että tekevätkö kaikki SAMAN testin.

        Periaatteessa minua ei haittaa, onko testi taiteilijuudesta tai fiksuudesta.
        Pääasia, että saisin testitulokseksi, että oon hiRrrrveen hyvä ja/tai hiRRrrveen fiksu.
        Olis kiva semmosta lukea:)

        Joku fiksu tuolla halusi kertoa, mistä testi löytyy.

        Juu, ensin pitää löytää se testi ja sitten osata vastata niin, että vaikuttaa fiksulta.

        Sillä lailla hölmö testi, että voi saada itsensä näyttämään vaikka kuinka fiksulta taiteentuntijalta.
        Minä kun rehellisesti vastasin, niin sanoivat, etten nyt ihan puusilmä ole, mutta siihen suuntaan ikävästi viitattiin.
        :)


      • Ancelina kirjoitti:

        Joku fiksu tuolla halusi kertoa, mistä testi löytyy.

        Juu, ensin pitää löytää se testi ja sitten osata vastata niin, että vaikuttaa fiksulta.

        Sillä lailla hölmö testi, että voi saada itsensä näyttämään vaikka kuinka fiksulta taiteentuntijalta.
        Minä kun rehellisesti vastasin, niin sanoivat, etten nyt ihan puusilmä ole, mutta siihen suuntaan ikävästi viitattiin.
        :)

        "Ancelina"

        Ei ihan noin.
        Täällä testaillaan helposti hömppää.
        Melkeinpä kaikista testeistä löytyy ketju.
        -
        Minä siis laitoin idean testistä, jonka otsikko ei houkuttele sillee.
        Tai siis houkuttelee toisin-ajattelijoita.
        Fiksusti ajattelevia.
        Katson myös fiksuksi hänet, joka ajatuksilla käy testin läpi.
        Kirjoittaen sitten mitä nousi tuloksesta mieleensä.
        En todellakaan halunut kopioita kone-vastauksista.
        Etenkään oma-kehu kopioita.
        -
        Niin, hyvin sinä pärjäsit :)

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Ancelina"

        Ei ihan noin.
        Täällä testaillaan helposti hömppää.
        Melkeinpä kaikista testeistä löytyy ketju.
        -
        Minä siis laitoin idean testistä, jonka otsikko ei houkuttele sillee.
        Tai siis houkuttelee toisin-ajattelijoita.
        Fiksusti ajattelevia.
        Katson myös fiksuksi hänet, joka ajatuksilla käy testin läpi.
        Kirjoittaen sitten mitä nousi tuloksesta mieleensä.
        En todellakaan halunut kopioita kone-vastauksista.
        Etenkään oma-kehu kopioita.
        -
        Niin, hyvin sinä pärjäsit :)

        H.

        hunksz

        Mikäli testissä olisi pitänyt kertoa tietonsa, eikä vaan merkitä että juu, kyllä tunnen ja tiedän, olisin arvostanut sitä enemmän.

        Yhdessä koiratestissä minun kerrottiin muistuttavan Alaskanmalamuuttia, hyvinkin suuresti läheisiin sitoutuva ja lämminhenkinen olento.
        Siitä testistä tykkäsin ja tuloksesta etenkin :)


    • Jos ryhtyisit taiteilijaksi, taiteesi motto olisi: "Syvä ajatus edellyttää totta"

      """Eniten vastauksissasi pistää silmään, että olet patologinen yksityiskohtaihminen ja sinusta tulisi pikemmin loistava vaikeiden menetelmien taideopettaja, kuin varsinainen taiteilija, mutta älä silti luovu toivosta. Et välitä, mitä tekniikkaa käytät, kunhan viestisi tulee läpi. Sinulla on vahva oma näkemys, joka voi usein olla erilainen kuin muilla. Ihmiset saattavat kuvitella osaavansa neuvoa sinua, mutta he eivät ymmärrä, että se on turhaa. Teoksesi eivät sisällä rakenteellisia innovaatioita, vaan noudattelet tuttuja kaavoja. Sinussa on ehkä hieman matkasaarnaajan vikaa, mutta ei se välttämättä haittaa. Tunnet taiteenalasi jopa liian hyvin, ja siksi on epäselvää, pystytkö tekemään mitään todella uutta tai luovaa. Tapasi verkostoitua oman alasi ammattilaisten kanssa on ehkä riittävä, mutta usein hyvät ideat syntyvät sosiaalisessa vuorovaikutuksessa, joten miksi pihtailisit? Tämänhetkinen tekninen osaamisesi ei kuitenkaan vakuuta edes itseäsi. Kun tarvitset apua työssäsi, tiedät, mistä sitä kysyä. Toistaiseksi taiteilijuutesi on pelkkää kuvitelmaa tai yksityisajattelua. No niin, hommiin siitä, hyvältä näyttää!"""

      Pikkusen läskiksi meni urani heti alkuunsa.

      Kysyikö joku linkkiä siihen?
      https://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/04/05/millainen-taiteilija-sinusta-tulisi-tee-testi

      Siinä oli lempparitaiteilijani kuva heti ylinnä. Elämäni ensimmäinen ihastus. Kun toiset tytöt kantoivat Elviksen kuvia taskuisaan, niin minulla oli Salvador Dalin kuvia.
      Likan kanssa eilen tekstailtiin ja hän lähetti minulle kuvan yhdestä Salvadorin taulusta ja tekstin "Taidemuseosta (MoMa) löytyi tää."
      Minä: Varasta ja tuo se mulle
      K: Okei! Voit ehkä hakee mut Guantanamosta sitten
      Minä: No ainakin sen taulun ...

      • Heikunkeikku

        "Tellukka"
        Jaha, että tommonen testi.
        Ihan ensimmäinen lause, jonka kirjoitit, niin se samainen oli myös minun aloituslauseena.
        Jatko oli sitten erimoinen.
        En viitsi kirjoittaa koko litanjaa.
        Sieltä täältä noukittua:
        "Sinussa on vimma, joka toimii taiteesi moottorina.
        Taiteessahan voi mielestäsi käsitellä "asioita", mutta se ei ole pääasia.
        ... Osaat tekniikoita, joita et edes tarvitse.. jne. jne.
        Noin ylipäätään arvioisimme, että sinulla on mahdollisuuksia taiteilijana toimimiseen."

        Eipä hääppösiä kysymyksiä ollut testissä.
        Mutta eipä niissä muissakaan testeissä sokerikaukuilla herkutella.


    • reppuriika

      Jos minusta tulisi tehdä taiteilija, niin ensimmäinen vaihtoehto olisi klassisen musiikin laulaja ja voisin olla samalla myös taitava pianisti. Myös kirjailijan työ olisi kivaa.

    • siilenä1

      Miten ne tiesi, nappiin osui:
      Mikä tärkeintä, taiteilijana olet varsin suurpiirteinen, etkä ymmärrä, miksi jotkut käyttävät aikansa yksityiskohtien hinkkaamiseen. Sinulta puuttuvat suuret traumat, mutta toisaalta et välttämättä halua kohdata aivan kaikkia asioita edes taiteessa. Sinussa on vimmaa, joka toimii taiteesi moottorina. Taide on sinulle ihmisyyden kuvaamista, ja myös monia muita asioita. Tiedät kyllä mikä on hyvää taidetta, mutta kuuntelet myös toisten neuvoja. Teet järjestyksen ja logiikan runoutta. Et ole kuitenkaan erityisen kiinnostunut muista taiteilijoista tai heidän teoksistaan. Käsityksesi taiteilijan arjesta ei taida olla kovin realistinen. Tämänhetkinen tekninen osaamisesi ei kuitenkaan vakuuta edes itseäsi. Saatat luulla, että taiteilija selviää kaikesta yksin, mutta sinun kannattaisi tarkistaa käsitystäsi. Toistaiseksi taiteilijuutesi on pelkkää kuvitelmaa tai yksityisajattelua. Lopulta, sinusta ei kuitenkaan tällä haavaa näytä olevan tulossa taiteilijaa, sillä se ei ehkä kiinnosta sinua tarpeeksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1395
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      152
      1111
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      947
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      837
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      76
      793
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      291
      730
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      723
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe