Musiikin tunteiden tulkki

"Miten kylmältä tuntuikaan paisteessa rinteen
olin yksin muistellen menneitä poikuuteen.

Sama rinne varmaan paikkakin sama
missä vaihteeksi tyttökin pyysi anna.

Jos sä olisit tässä niin tekisin samaa
jos silmäsi toistaisivat samaa sanaa."
-
https://www.youtube.com/watch?v=9-hznxw0tSM

H.
1001958
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 100

Vanhimmat

Löydät aikaisemmat jankutukset.
Etsi.

3Äänestä
  • Aloittaja

Tämä ei ole jankutus.
    Tässä teksti ja ajatus muuttuu koko ajan.

H.

Äänestä

• hunksz kirjoitti:

Tämä ei ole jankutus.
    Tässä teksti ja ajatus muuttuu koko ajan.

H.

Joillain ei kyllä muutu mihinkään ihan samaa viestistä ja päivästä toiseen

3Äänestä

Vahvaa tulkintaa tunteista....tunneihmisenä selkäpiihin menevää....oli musiikin tulkki....
Aurinko menee piiloon välillä....ison valkopilven taakse....sieltä se taas kurkistelee....säteillään meille paistelee....

https://www.youtube.com/watch?v=xAurL2GznD8

Äänestä
  • Toistoo.....jankutusta

2Äänestä

Aloittaja

Laulu joka vaatii vahvan äänen
-
"Tuulten noustessa nousevat tunteetkin
vaan eivät jäähdy verien liekit.

Tukat tuiskivat toisilleen suudelmassa
silmä tuikkivat rakkaalle tunnelmassa.

Tuuli-Kellot tiukuvat sydämet syövät
sielut ahnaasti toisiaan syövät."
-
https://www.youtube.com/watch?v=dhbxjqMPSTU

H.

Äänestä

Aurinko varhain siristää silmiään, heti haluan lähemmäksi, syvemmälle aamukainaloosi.
Unensa viimein yökainaloinen löytää, kun vain kuulee kuiskauksesi, hengityskin havahduttaa.
Mitä niiden väliin jää? Aamulla kaipaus yöhön ja yöllä ikävä aamuun.
Ei sovi suloista unohtaa: ’Päivänokkoset’ kainalossa maistuvat makeilta mansikoilta.

https://youtu.be/7yiamzTQE7w

Äänestä
Aloittaja

"On ilta koittanut yöhön johtaa
mitä kertoisin että unemme kohtaa.

Lakanat myrskyssä tyyny-liinat mytyssä
olen pyykki-poikasi olet puristuksessa.

Sinä olet kuin lasi ikkunassa
väristen vavahtelet myrsky-tuulessa."
-
https://www.youtube.com/watch?v=XnBwb8sUt04

H.

Äänestä

Tää on nyt kyllä kököin musa-aloitus jonka tällä palstalla olen nähhnyt.

1Äänestä
  • Niin kirjottajat sekä "riimit" 😰

1Äänestä

• tosi.kökköö kirjoitti:

Niin kirjottajat sekä "riimit" 😰

Huomaan, että onpas aloitukset vähissä, kun mieleni tekee kommentoida tätäkin typerän tomppelia sepostustasi. Mutta kun olen yksi noista kököistä ja kirjoitan noita kökköjä, niin ihan vain huvikseni tämän raapustelen, kun ei oikein nukuta ja hommatkin on jo tehty. On niin himskatin valoisaakin.
    Olisi ollut tosi mukavaa saada joitakin perusteluja väitteillesi, mutta sitähän ei voi odottaa, koska jos olet lusikalla saanut et kauhalla voi sinäkään kommentoidessasi kahmaista.
    Viisaana toki tiedät mitä sana kökkö tarkoittaa, sanakirja määrittelee sen huonoksi ja kehnoksi, urbaani puhuu vielä ala-arvoisesta ja teennäisestä. Nyt puhun ja ajattelen vain ja ainoastaan omista tekeleitäni, ja tuollaisiahan ne todella ovat, mutta millainen tarkalleen, olisit voinut vähän yksilöidä, ei siitä mihinkään pääse, mutta se ilo on niin iso niitä kirjoitella, etten malta lopettaa, en halua, en tahdo.
    Sitä paitsi, miksi et ollut rohkea ja käyttänyt toista merkitystä, jota sanan kökkö vastineena voi käyttää. Nimittäin kyselin sananselittäjältä ja kökölle on myös merkitys paska, tiedäthän kun keväisin ennen vanhaan leviteltiin sontaa pelloille, ne olivat paskakokkareita, joita sinne pellolle heiteltiin.
    Olisikin ollut mukavaa, jos olisit rehellisesti kirjoittanut, että onpas rosaliiin oikea paska ja ilkiää vielä kirjoitellakin tuollaisia paskoja pitkin palstoja, täytyy olla todella paska tyyppi. Onneksi et tunne minua, silti arvostavan millainen kokkare todellisuudessa olen, joskus aika paskamainen, myönnetään tai ainakin v---tumainen.
    Hieman ihmettelen miksi olet sanan riimi laittanut lainauksiin, kenen riimin olet siihen lainannut, minusta se on oikein hauska sana ja sopii erityisen hyvin näihin kirjoituksiin, joita tähänkin aloitukseen ja muihinkin kirjoitellaan.
    Se on mukavaa, kun sinun sanasäilääsi voi lueskella muissa aloituksissa, ne varmasti hehkuvat suomen kielen ja sanojen rikkautta ja runsautta.
    Ehkä seuraavan kerran kun kommentoit, niin jospa yksilöisit vähän paremmin, huitoisit hieman pienemmällä sutilla tuon suhmurointisi.

Kaikkea hyvää ja varsinkin kökötöntä ihanaa elämää sinulle. Voidaan hyvin ja en kyllä kehtaa kökköilyä lopettaa, sanat ovat niin mukavia, ajatukset vielä mukavampia.

tosi.kökköö, musiikkia sinulle

1Äänestä

• rosaliiin kirjoitti:

Huomaan, että onpas aloitukset vähissä, kun mieleni tekee kommentoida tätäkin typerän tomppelia sepostustasi. Mutta kun olen yksi noista kököistä ja kirjoitan noita kökköjä, niin ihan vain huvikseni tämän raapustelen, kun ei oikein nukuta ja hommatkin on jo tehty. On niin himskatin valoisaakin.
    Olisi ollut tosi mukavaa saada joitakin perusteluja väitteillesi, mutta sitähän ei voi odottaa, koska jos olet lusikalla saanut et kauhalla voi sinäkään kommentoidessasi kahmaista.
    Viisaana toki tiedät mitä sana kökkö tarkoittaa, sanakirja määrittelee sen huonoksi ja kehnoksi, urbaani puhuu vielä ala-arvoisesta ja teennäisestä. Nyt puhun ja ajattelen vain ja ainoastaan omista tekeleitäni, ja tuollaisiahan ne todella ovat, mutta millainen tarkalleen, olisit voinut vähän yksilöidä, ei siitä mihinkään pääse, mutta se ilo on niin iso niitä kirjoitella, etten malta lopettaa, en halua, en tahdo.
    Sitä paitsi, miksi et ollut rohkea ja käyttänyt toista merkitystä, jota sanan kökkö vastineena voi käyttää. Nimittäin kyselin sananselittäjältä ja kökölle on myös merkitys paska, tiedäthän kun keväisin ennen vanhaan leviteltiin sontaa pelloille, ne olivat paskakokkareita, joita sinne pellolle heiteltiin.
    Olisikin ollut mukavaa, jos olisit rehellisesti kirjoittanut, että onpas rosaliiin oikea paska ja ilkiää vielä kirjoitellakin tuollaisia paskoja pitkin palstoja, täytyy olla todella paska tyyppi. Onneksi et tunne minua, silti arvostavan millainen kokkare todellisuudessa olen, joskus aika paskamainen, myönnetään tai ainakin v---tumainen.
    Hieman ihmettelen miksi olet sanan riimi laittanut lainauksiin, kenen riimin olet siihen lainannut, minusta se on oikein hauska sana ja sopii erityisen hyvin näihin kirjoituksiin, joita tähänkin aloitukseen ja muihinkin kirjoitellaan.
    Se on mukavaa, kun sinun sanasäilääsi voi lueskella muissa aloituksissa, ne varmasti hehkuvat suomen kielen ja sanojen rikkautta ja runsautta.
    Ehkä seuraavan kerran kun kommentoit, niin jospa yksilöisit vähän paremmin, huitoisit hieman pienemmällä sutilla tuon suhmurointisi.

Kaikkea hyvää ja varsinkin kökötöntä ihanaa elämää sinulle. Voidaan hyvin ja en kyllä kehtaa kökköilyä lopettaa, sanat ovat niin mukavia, ajatukset vielä mukavampia.

musiikki taas tipahti

https://youtu.be/heZEozouMlE

Äänestä

• rosaliiin kirjoitti:

Heh!
    Eipä tainnut rosaliiin-höppänä tunnistaa, kuka sen sanan "kökkö" on palstalle lanseerannut, kun piti ottaa avuksi sanakirjaa, urbaania sanakirjaa, sananselittäjää ...
    Sehän on se sinun oman rakkaasi (ainoastaan hänen) jo kauan ja paljonkäyttämä sana, mitä Räysky tuossa vain kopioi.
    Vai sekö se avasikin sanaisen arkkusi pohjiaan myöten, kun joku toinenkin kopioi häntä?

Et ole hänelle koskaan huomauttanut: ""Sitä paitsi, miksi et ollut rohkea ja käyttänyt toista merkitystä, jota sanan kökkö vastineena voi käyttää.""

3Äänestä

• rosaliiin kirjoitti:

Mistähän kummasta tuli rosaliiin tekstistäsi mielikuva, että tarkoitat minua?
    Tarkoititpa heitoillasi ketä tahansa, ilkeästi sanailit.

Luen kyllä tämänkin aloituksen, mutta muuten en puutu tähän, aivan rauhassa voitte suloisia riimejänne kirjoitella.
    Kökköilkää tai olkaa kökköilemättä.

Minä vaan renkuttelen ja siellä sanansäilääni ja sivellintäni vapaasti käytän.
    Omalla nimimerkilläni.
    Kiinnostaahan se ketju myös sinua.

Täällä taitaa olla muita, jotka ovat kyllästyneet riimi-rakkaus-musiikkiketjuihin.

1Äänestä

• Tellukka kirjoitti:

Heh!
    Eipä tainnut rosaliiin-höppänä tunnistaa, kuka sen sanan "kökkö" on palstalle lanseerannut, kun piti ottaa avuksi sanakirjaa, urbaania sanakirjaa, sananselittäjää ...
    Sehän on se sinun oman rakkaasi (ainoastaan hänen) jo kauan ja paljonkäyttämä sana, mitä Räysky tuossa vain kopioi.
    Vai sekö se avasikin sanaisen arkkusi pohjiaan myöten, kun joku toinenkin kopioi häntä?

Et ole hänelle koskaan huomauttanut: ""Sitä paitsi, miksi et ollut rohkea ja käyttänyt toista merkitystä, jota sanan kökkö vastineena voi käyttää.""

Peukku Tellukalle!

1Äänestä

• Peukkuja teille molemmille, tuplia ja triploja jos voisi antaa.
    ihaniaa tunteenpurkauksia.

Naiset ovat oikealla asialla.

Musiikin laitan myöhemmin, pitää vähän tehdä ensin hommia.

Eläköön tunteet!!!!!!!

Äänestä

• rosaliiin kirjoitti:

Peukkuja teille molemmille, tuplia ja triploja jos voisi antaa.
    ihaniaa tunteenpurkauksia.

Naiset ovat oikealla asialla.

Musiikin laitan myöhemmin, pitää vähän tehdä ensin hommia.

Eläköön tunteet!!!!!!!

Erittäin viileänä ja hiukan tympääntyneenä kirjoitin, ei mikään purkaus.

Jatkakaa sovussa.

1Äänestä

• old_profile_92365 kirjoitti:

Erittäin viileänä ja hiukan tympääntyneenä kirjoitin, ei mikään purkaus.

Jatkakaa sovussa.

Tunne se on viileä tunnekin, ja mukavaa, että vastasit.

Yleensä en tunne tarvetta selitellä kirjoituksiani, jos niitä ei ymmärrä tai halua ymmärtää niin selittelyistä ne ei ainakaan parane. Mutta tässä kohtaa ihmettelen hieman, miksi otit itseesi, minähän kirjoitan tuossa lurittelussani vain itsestäni. Niin kuin aina - vain itsestäni, en muista, koska tykkään niin omista asioistani kirjoittaa, ja vielä aina omalla nimelläni, vaikka kommentti, johon tökkäsin onkin vain kuka tahansa tympääntynyt.
    Nimimerkillä jos sanoo olevansa tympääntynyt niin se täytyy ottaa todesta.
    Älä turhaa tämmöisen höppänän kirjoituksista mieltäsi pahoita.

kaunista ja suloista lauantaipäivän jatkoa,

Riimejäsi elämästä ja tunteista pienen miehen rinnalla on hauska aina lukea. Oli ne sitten missä aloituksessa tahansa.
    Sinä jos kuka osaaaaat.

Äänestä

• Tellukka kirjoitti:

Heh!

Jaa, vai on aloittaja lanseerannut palstalle "kökkö" -sanan.
    Sana on suomen kielen monimuotoisuudessa hyvinkin kuvaava. Kuten rosaliiin jo kirjoitti. Meillä karjalassa myös kökötetään, eli istua nökötetään. Esim. "Mummo se on istua kököttänyt koko illan telkkarin ääressä".
    "Kökkö-vitsit" ovat ontuvia, niissä on "kökkö", kuin kuiva kokkare nenässä.

Adjektiivina käytän nimmaria nyt kököttäjä eli tekstissäni kökötän.

1Äänestä

• rosaliiin kirjoitti:

Tunne se on viileä tunnekin, ja mukavaa, että vastasit.

Yleensä en tunne tarvetta selitellä kirjoituksiani, jos niitä ei ymmärrä tai halua ymmärtää niin selittelyistä ne ei ainakaan parane. Mutta tässä kohtaa ihmettelen hieman, miksi otit itseesi, minähän kirjoitan tuossa lurittelussani vain itsestäni. Niin kuin aina - vain itsestäni, en muista, koska tykkään niin omista asioistani kirjoittaa, ja vielä aina omalla nimelläni, vaikka kommentti, johon tökkäsin onkin vain kuka tahansa tympääntynyt.
    Nimimerkillä jos sanoo olevansa tympääntynyt niin se täytyy ottaa todesta.
    Älä turhaa tämmöisen höppänän kirjoituksista mieltäsi pahoita.

kaunista ja suloista lauantaipäivän jatkoa,

Riimejäsi elämästä ja tunteista pienen miehen rinnalla on hauska aina lukea. Oli ne sitten missä aloituksessa tahansa.
    Sinä jos kuka osaaaaat.

Itsestäsi?
    Typerän tomppelille, joka ei voi kauhalla ottaa, kun on vaan lusikka kädessä?
    Suhmurointi?
    Niinhän sinä kirjoitit, etkä tarkoittanut itseäsi.

Tuo sutiminen se minua innosti vastaamaan :)

Tämä tästä, hyvää kesää.

2Äänestä

Kummisedät on niin paskoja leffoja. LOL!

Äänestä
Aloittaja

"Paljas jalkasi oman jalkani päällä
siro kätesi vyötäröni ympärillä.

Nukkuisimme hiljaa onnesta kuristen
satunnaisesti kaipuusta vääntelehtien.

Aamu-horteessa mielet eivät tahtoisi nousta
vaan halia halia toista."
-
https://www.youtube.com/watch?v=9EHyvcYrGSM

H.

Äänestä

Voisit heittää minua mansikalla....vastaisin suudelmalla....mansikka aikaa odotan...makeaa maistuvaa...ilta mitä ihanin...aurinko paistaa täysillä....mansikat kypsyvät valoisassa kesäyössä..
Taikaa meidän kesäöiden...

https://www.youtube.com/watch?v=4CPxOMOmohM

Äänestä

Ei pisteitä runoilia Hallikaiselle, ehkä toiselle.

Äänestä
Aloittaja

"Sinne missä Pippuri kasvaa
en heittäisi yhtäkään Mansikkaa.

Minä etsisin tyttöä sirpakkaa
puna-huulista Pippurin-kirpakkaa.

Istuisin siellä keinussa lasten
silloin tulisit yhtyisit rytmiini varta-vasten."
-
https://www.youtube.com/watch?v=cAlpEFkXee8

H.

Äänestä

Keskikesän Paras.
Rakkausrituaali.

Nauttia mansikoita kahden.

Minä sulle sokerilla.
Sinä mulle kermavaahdolla.

https://youtu.be/eOFp2zV5DCg

Äänestä
  • Aloittaja

"rosaliin"

Musiikki kuuluu renkutuksiin.
    Siitä puuttuvat sanat.

H.

Äänestä

• hunksz kirjoitti:

"rosaliin"

Musiikki kuuluu renkutuksiin.
    Siitä puuttuvat sanat.

H.

Et kehtois alvariinsa juoksuttaa.

On niin pirun pitkä matkakin.
    eikä se ite osaa mennä,

Aina mun täytyy kaveriksi lähteä,
    ettei vallan taivaan tuuliin lennä.

https://youtu.be/liGNxwmYrYc

Äänestä

Aloittaja

"Minä kuulin tuulen sinun laulavan luulen
eihän mikään muu voi niin kaunista olla.

Tuuli lupasi jotain josta en ole varma
sentään ymmärsin taatusti se oli armas.

Minun sieluuni nousi ilon onnen tunne
mihin juoksemaan lähtisin tuonne vai kunne."
-
https://www.youtube.com/watch?v=IlW5svXOFRM

H.

Äänestä

Ihminen on kummallinen ....yksi paikka ....yksi ihminen ....vain rakkahampi on ...vaikka muitakin paljon....sinne pitää aina palata .... ja armainta halata....

https://www.youtube.com/watch?v=IlE_ZVSPbxI

Äänestä

Olemme sellaisia kun olemme....elämä on meitä muokannut....elämään kuten elämme...kukin tavallaan....Mut onko väärin kaivata....onko väärin pitää toisesta ....enemmän kuin muista...

https://www.youtube.com/watch?v=QM5D6N4wiMQ

Äänestä
  • Mikähän ikäs mahtaa olla kun nuin tyhmiä kyselet.

Äänestä

Aloittaja

"Olen huomannut tunteita muuttaa ei voi
sama kaipuu on rinnassa nuoresta vanhaan.

Saattaa olla että hetkeksi jotain katoaa
mutta pian ne takaisin uudelleen saa.

Annan sinulle rakkauden nuoren rinnan
mausteeksi saat kastikkkeen vanhemman pinnan."
-
https://www.youtube.com/watch?v=rDiF_PC1lA4

H.

Äänestä
Aloittaja

"Aamu-pesulla luonasi olisi mukava olla
pörröttämäsi tukan saisi oikoilla.

Hetken miettiä mistä hän eniten pitäisi
oikeastaan tykkäisi ei vaan taas tukan sekottaisi.

Kainaloon laittaisi liikaa miehistä tuoksua
mennä vuoteeseen odottamaan tuleeko ihan puoli-juoksua."
-
https://www.youtube.com/watch?v=v43J02mcFq0

H.

Äänestä
Aloittaja

"Minä kaipaan paljon sinua
lukisin vaikka vain yhtä sanaa.

Kaksi sanaa olisi mahtavaa juhlaa
tuon verran kyllä saisit tuhlaa.

Vaikka pelkäänkin tahdon sanoja kolmeen
laske sinäkin rakas vie minut taivaaseen."
-
https://www.youtube.com/watch?v=uvnbqwOUMe0

H.

Äänestä
  • Liikut vaarallisilla vesillä hunksz ;)
    Seinäjoki ja tango kutsuu -
    https://www.youtube.com/watch?v=LcR8RWwivyE

Suutele kuin ammattilainen: kuinka jäät taatusti miehen mieleen
    Jotta jäisit pysyvästi seuralaisesi mieleen treffi-iltanne jälkeen, on sinun parasta osata käyttää huuliasi paremmin kuin kukaan muu.
    Suuteleminen on taitolaji. Tämän tietää taatusti varsin moni, joka on joskus pusutellut henkilöä, jonka suutelutaidot ovat päässeet ruostumaan.
    Ne naiset, jotka osaavat välittää tuliset tunteensa miehen huulille intohimoisilla suudelmilla, jättävät taatusti pysyvän muiston seuralaisensa mielen sopukoihin.

https://www.youtube.com/watch?v=Vvr1Zel9UnQ

Äänestä

• Aloittaja

taivastella kirjoitti:

Liikut vaarallisilla vesillä hunksz ;)
    Seinäjoki ja tango kutsuu -
    https://www.youtube.com/watch?v=LcR8RWwivyE

Suutele kuin ammattilainen: kuinka jäät taatusti miehen mieleen
    Jotta jäisit pysyvästi seuralaisesi mieleen treffi-iltanne jälkeen, on sinun parasta osata käyttää huuliasi paremmin kuin kukaan muu.
    Suuteleminen on taitolaji. Tämän tietää taatusti varsin moni, joka on joskus pusutellut henkilöä, jonka suutelutaidot ovat päässeet ruostumaan.
    Ne naiset, jotka osaavat välittää tuliset tunteensa miehen huulille intohimoisilla suudelmilla, jättävät taatusti pysyvän muiston seuralaisensa mielen sopukoihin.

https://www.youtube.com/watch?v=Vvr1Zel9UnQ

"taivastella"

Kommenttisi paikka on renkutuksissa.
    Siirrä se sinne.

H.

Äänestä

Olenkohan minäkin "rakkausfriikki " ...niinkuin Eino Leinon historiikki....Kauniita sanoja ainakin mies kylvi....niin ihanan hempeitäkin ....lempeitäkin..." ken taitavi lempeä vastustaa. ketä voita ei lemmen kieli"....Runoilijalle helppoa oli lemmenkieli....mutta monimutkainen on ihmismieli....

https://www.youtube.com/watch?v=wIt62UrIjtg

Äänestä
Aloittaja

Miten siirtyisi Eino päivään nykyisiin
mini-hameisiin nilkka-sukkiin lyhyisiin.
..." ken taitavi lempeä vastustaa ketä voita ei lemmen kieli"
-
"Mitä voisin ma miehenä kirjoittaa mitä kertoo mulle meikattu mieli
katselen kaukaa lempeni sykkeen jolla rohkea on kehon kieli.

Ei rakkaus toimi minusta noin liian paljon on raastettu irti
kuin rakkaus ontuisi horjuisi rivosti raakana soppana kiehuisi.

Ennen meitä jo rakkaus valmiiksi syntyi ei oikein ole repiä hajalle
laittaa esille muuta kuin silmien loiste hiusten heilahdus rakkahalle."
-
https://www.youtube.com/watch?v=kSM9Bi6KGAE

H.

Äänestä
Aloittaja

"Kesä-ilta yksin on lohduton pitkä
hetki sininen lyhyt ja kylmä.

Yö-lintujen äänet raastaa ilmaa
ei pehmeää kehrääjää raakaa kirskuntaa.

Rinteen nurmi ei tunnu pehmeältä
illan tummuessa reeltä kiviseltä."
-
https://www.youtube.com/watch?v=lQawoVT6Xys

H.

Äänestä

Yökylässä pojanpoikaa kaitsin....nukuttuaan illasta yksin nautin.....pihan sohva pehmoinen....syliinsä otti haaveilijan .....kaunis ilta ....kauniita kaipaavia ajatuksia...pehmeää pumpulipilveä taivaalla...kastetta maassa...ikävää rinnassa..

https://www.youtube.com/watch?v=F0cNDb2QbDA

Äänestä
Aloittaja

"Ruusun-lehti putosi eteeni tielle
katsoin ihmeissäin se selvästi hymyili minulle.

Mikä kauhea kohtalo mikä ennustus paha
sisar Tuhkimon musta vai Ruusujen prinsessa.

Sivuun ensin astua ajattelin mutta sormiini poimin sen
nuuhkaisin vähän suutelin siten terveiset sinulle lähettäen."
-
https://www.youtube.com/watch?v=10MS96nGpJU

H.

Äänestä
Aloittaja

"Minä kaipasin taas kun aikaisin nousin
aamu-auringon valossa makuu-huoneessa.

Niin kuin aurinko pakahtuu huoneessa pienessä
minä pakahduin rakkautesi kaipuussa.

Olen aivan liian pieni tunteeseen sinuun
tule viimeinkin puhkaise reikä minuun."
-
https://www.youtube.com/watch?v=rI8bEJidGEE

H.

Äänestä
  • Oi-joi-joi mikä tunteiden taivasten ryydyíttämä ketju! Saa ohjeita suutelutaitoon, kielisuudelmasta ei tosin tietoa, voihan senkin vielä opetella.

Tässä musaa nuoruusvuosilta jolloin tunteet kulkivat yhtä kiitorataa taivaan kannen alla, puukenkä korkojen kopistessa lankkulattiaan. Muistellaan aikaa entistä, ah niin aikaa ihanaa.

https://www.youtube.com/watch?v=jVk-5jlE6BU

"On kylä Zambesissa alla auringon ja bulu-bula päällikkö on sen.
    Hän kauniin tyttärensä vuoks`on rauhaton........".

Zambesi on jossakin missä Viktorian putoukset pauhaavat, muistan kait Etelä-Afrikassa?
    Luulottelen Hunksz`n hyvälleen kitaran kaulaa, sormien painalluksei kuumeisina kitaran kielillä.

Äänestä

• Aloittaja

Sandra-sentraalista kirjoitti:

Oi-joi-joi mikä tunteiden taivasten ryydyíttämä ketju! Saa ohjeita suutelutaitoon, kielisuudelmasta ei tosin tietoa, voihan senkin vielä opetella.

Tässä musaa nuoruusvuosilta jolloin tunteet kulkivat yhtä kiitorataa taivaan kannen alla, puukenkä korkojen kopistessa lankkulattiaan. Muistellaan aikaa entistä, ah niin aikaa ihanaa.

https://www.youtube.com/watch?v=jVk-5jlE6BU

"On kylä Zambesissa alla auringon ja bulu-bula päällikkö on sen.
    Hän kauniin tyttärensä vuoks`on rauhaton........".

Zambesi on jossakin missä Viktorian putoukset pauhaavat, muistan kait Etelä-Afrikassa?
    Luulottelen Hunksz`n hyvälleen kitaran kaulaa, sormien painalluksei kuumeisina kitaran kielillä.

"Sandra-sentraalista"

Siirrä tämä paskan-jauhaminen renkutuksiin.
    Muuhun sinusta ei ole.

H.

Äänestä

Tyyni ja aavemainen pysähtynyt luonto....kuin odottava....jotain suurta jylinää....sateen ....tuulen ulvontaa...Myrskyä ja myllerrystä ihminenkin tuntee....tunteet vellovat aallokossa....ja taas tyyntyneessä haaveessa illan hämärässä...kuin lepattava liekki...

https://www.youtube.com/watch?v=Jq_diFilWqs

Äänestä
Aloittaja

"Katselin nurmikkoa vasta-leikattua
oisin suonut sen jääneen pidemmäksi.

Mietin siroja jalkojasi
varpaitasi kauniiksi lakattuja.

Kuinka mielelläni riisuisin ruoholle sinut
ensin hellästi hyväillen poistaisin sukkasi."
-
https://www.youtube.com/watch?v=BEfWDos8Zi4

H.

Äänestä

Taas tämä kesä kuluu....loppuu .....onhan sitä jäljelläkin....hetkiä kauniita vieläkin...
Mansikoita nyt maistelen....sinulle joka toisen syöttelen....jos tahdot armahain...

https://www.youtube.com/watch?v=5AXylS1chdI

Äänestä

Me pohojalaaset ollahan niin käytännööllisiä, minääki olisin saanu isoon taloon poijaan jos se olis huolinu musta. Samoin ajattelen Dimitristä <3 Nyt ollahan taas täällä häjyjen joukoos.
https://www.youtube.com/watch?v=vv12vxWrd7A

Äänestä
  • Aloittaja

"mielikki.mummo"

Laitahan tällaiset renkkuihin.

H.

Äänestä

Kovasti herkässä ne kyyneleet ....karskimmalla miehelläkin....joka esittää kovista useinkin....niin ne vaan tunnekuohut tulee...tiiviissä porukassa...tunteiden tulkkina.

https://www.youtube.com/watch?v=up9G4k-qj0k

Äänestä
Aloittaja

"Aatokset aaltoina leijuvat pintaa
ranta-kivellä outoa pohdintaa.

Jos yritän kaikkeni aaltoko yltäisi
rannalle sinun siellä tunteeni purkaisi.

Mietteesi sisälleen tallettaisi
täällä rannalla rakkautta purskahtaisi."
-
https://www.youtube.com/watch?v=vvRB3tkPi8g

H.

1Äänestä
  • Hän tuli kerran tänne länsi-ruotsiin laulamaan mutta oli niin humallassa että laitettiin takaisin.

Ihmisen elämä on onnea ja surua. Pidän hänestä laulaja yhdessä Reijo Taipaleen kanssa.

Äänestä

• Todessa elämä on hyvin lyhyt.

Äänestä

• Yeap, ihmisen elämä on kuin pieru Saharassa tai pisara meressä. Joskus 90-luvulla Tampereen taide(?)museoon oli tuotu iänikuisia egyptiläisiä esineitä muumioita myöten. Siellä ko. asian huomasi ihan konkreettisesti jos ei muuten ollut tullut ajatelleeksi.

Äänestä

• Sittensetoinenelämä kirjoitti:

Yeap, ihmisen elämä on kuin pieru Saharassa tai pisara meressä. Joskus 90-luvulla Tampereen taide(?)museoon oli tuotu iänikuisia egyptiläisiä esineitä muumioita myöten. Siellä ko. asian huomasi ihan konkreettisesti jos ei muuten ollut tullut ajatelleeksi.

Finni on apina luulee olevansa joitain suurta---ehkä Nokia on harhakuva apinalle.

Äänestä

Aloittaja

"Vesi on kirkasta juurille raikasta
minä Kääminä tavoittelen taivasta.

Valu norona luokseni sinäkin
lupaan toiveesi täytän minäkin.

Päättyessä kesän lehdet loistokkaaat
jää jälkeemme myös rakkautemme pistokkaat."
-
https://www.youtube.com/watch?v=U_EyrBxYXNU

H.

Äänestä

Aamun kauneus jo häikäisi....katselin hiljaista maisemaa....vihreän eri sävyjä....muutama väriläiskä nurmella....Sitten jo tulivatkin lapset leikkeineen pihamaalle...paljain varpain....kumpa saisivat kokea kaikki kesän riemut...
Minäkin tunnen paljon.....paljon jota on on ...joka ei pääse elämään...

https://www.youtube.com/watch?v=DKaqpA7ptZk

Äänestä
Aloittaja

"Aamu-kastetta sumuinen maailma
ruoho pehmeä jalkojen alla.

Aamu on alussa aurinko piilossa
kunnes sumua kultaa ensi-säteen salama.

Valo kirkastaa vaimean maailman
kuin ois rakkaaltaan saanut suudelman"
-
https://www.youtube.com/watch?v=wlhY1WEAH8U

H.

Äänestä

Jäin miettimään lausetta....pientä mutta kuitenkin suurta...".Sinä riität"....kuinka usein tulee se riittämättömyyden tunne....nuorena ....keski ikäisenä....varttuneenakin..yksinäisenäkin... Tuosta lauseesta on tullut suosikki tatuointi...sinä riität...

https://www.youtube.com/watch?v=ATsjkpDH96Y

Äänestä
Aloittaja

Eipä löytynyt Jesseä pullastani.
Joku toinen sen pintaan pullahti.
-
"Sepel-Kyyhkyjen poikaset ovat lähteneet
pesän tyhjäksi viimeinkin jättäneet.

Laatu-aika alkanut on aikuisten
voivat lennellä minnekin seikkaillen.

Onnen lintuset kuiskia keskenään voivat
ensi vuonna tulethan taas kun Tuomet meille kukkivat."
-
https://www.youtube.com/watch?v=1kxHNbtGz4k

H.

Äänestä

Vanhankansan uskomuksia.....naisten viikolla jaksaa sataa....joka päivä ...miks ei ole miesten viikkoa....olisiko se pelkkää jyrinää ja salamaa....vaiko ihanaa auringon paistetta koko viikko....naisten viikolla valuu vain kyyneleet....taivas itkee...

https://www.youtube.com/watch?v=kbq6qdCuNLA

Äänestä
Aloittaja

"Mikä olla vois miehinen kostea viikko
Kahluu-Housut nihkeät kiihkosta hikiset.

Entä grillaus-essu kauhean kuolainen
märkä suolainen suu-pieli nuolainen.

Jos sä luonani olisit takaan sen
koko viikon valuisin makuna onnellinen."
-
https://www.youtube.com/watch?v=KMfC1Z6c4Tw

H.

Äänestä
  • Aloittaja

"Jokoriittää"

Menehän renkkuihin.

H.

Äänestä

• Se oli hyvä. Vaikka ei jazzia ollutkaan niin siitä juolahti, että harmonikka on yllättävän hyvä jazz-soitin. Silloin kun joku oikeasti osaa soittaa sillä jazzia.

Äänestä

• Jazz-tyttö kirjoitti:

Se oli hyvä. Vaikka ei jazzia ollutkaan niin siitä juolahti, että harmonikka on yllättävän hyvä jazz-soitin. Silloin kun joku oikeasti osaa soittaa sillä jazzia.

Soittajalla Ranskalainen oktaavit peukalolla siis soitto 4 sormella lähes aina.

Luulen nähneeni nänet Suomessa---- Koska Suomi on tänään Venäjä tuskin pärjäsi soitossa.

Venäjänkielisiä uutisia vuosi olla paljon lisää, pysyisi kansa ajantasalla.

Äänestä

• Voisitko yksinkertaistaa ajatuksen juoksutustasi jotta pääsisi edes jotenkin siihen 'käsiksi'.

Äänestä

• Luulen on pakko lopettaa kirjoittaminen---- Suomi on hyvin sairas valtio samoin --24.

Äänestä

Tähtihetkiä olisi istua ruokapöytään....ja syömään ....miehen tekemää...
Väheneekö meidän ikäisten tähtihetket....kaikki ihanat retket....unelmahetket...
niin ei tarvitse olla... löytyy niin paljon vielä elämätöntä unelmaa...onnen hetkiä..

https://www.youtube.com/watch?v=ePhuvICq7_M

Äänestä
Aloittaja

"Minä katselen pilviä muodokas nainen
vai kiukkuinen äijä laihan-lainen.

Minä odotan ukkosta salamaa kamalaa
rakeen sadetta puuskaa raiskaavaa.

Sinä saattaisit sopia naiseksi minun
jos on vähänkin tuollaista luonnetta sinun."
-
https://www.youtube.com/watch?v=c6JVitc8hrk

H.

Äänestä

• Yeap, olet oikeassa. Siitä huolimatta että hieman haitaria ko. genressä vierastan.

Äänestä

Aloittaja

"Rakkauttaan saneli lempeään lauloi
meren rannalla linnutkin vaikenivat.

Taivaan kansiin nousi tuo korkea veisu
tähtien silmät mustalla Sametilla humisivat.

Jossain värähti neito kerran toisen
tuota tunnetta suurinta kai omakseen toivoi."
-
https://www.youtube.com/watch?v=BzX-pkhSXfg

H.

Äänestä

Valkoisia laivoja ja purjeita piti lähteä ihailemaan....suunnitelmat menivät pieleen...näkeehän niitä melkein elävänä kuvistakin...aurinko armas taas luo paistettaan....palvoville....sydämille...

https://www.youtube.com/watch?v=CAuKE69vYg8

Äänestä
Aloittaja

"Lie koko maailma täynnä aaltoja
vettä, valoa tunteita vahvoja aitoja.

Miten lieneekään tilanne aalloilla silloin
kun alkaa harmonia soimaan hämärissä illoin.

Minä vannoisin että se rakkautta on
vaikka kiihkeä rytmi vielä ois tahdistamaton."
-
https://www.youtube.com/watch?v=yCKg9PhIjI8

H.

Äänestä

Olen etsiskellyt iltojeni iloksi (varsinkin viime päivinä kun tauti iski enkä ole uskaltanut lenkkeillä) ennen kuulematonta musaa, sellaista mistä tykkäisin jo ekalla tahi viimeistään tokalla kuuntelukerralla. Niitä löytyy harvoin. Tätä olen kuunnellut nyt ainakin kymmenen kertaa, ja joka kerta tykännyt enemmän.

https://www.youtube.com/watch?v=kYsgY8Gmj0Y

Kun olen niin totaalisen kyllästynyt kuuntelemaan aina vaan niitä samoja biisejä, eri esittäjillä tai ilman... Minulle se anteeksi suotakoon. Pah.

Äänestä
  • Aloittaja

"saimaantaka"

Koska sinulla ei näytä olevan kykyä kuvata tunteitasi linkittämääsi musiikin sanomaan...
    Siten kuin aloitus antaa aihetta.
    Kirjoittele renkutuksiin.

H.

Äänestä

Aloittaja

"Minä olen kuin jyvänen hiekassa
rakkautesi täyttämässä maailmassa.

Vajoan pohjalle nousen harjalle
uhrina rakkauden lento-hiekalle.

Minut ravistaa saat matoltasi pihalle
lakaista harjallasi onnen-maalle."
-
https://www.youtube.com/watch?v=Z1tAihCHqrU

H.

Äänestä

Kaunis erikoinen perhonen.....osui silmiini pojan luona....kaikkein kauniimmat elämäni perhoset olen siellä nähnyt...harmaata ja pinkkiä...ja kuin ihanaa silkkiä..
Pientä punaista kitaraa ....pikkukaveri yritti soittaa...kehuin että hyvin osaa....

https://www.youtube.com/watch?v=tbigQ_mjbNQ

Äänestä

Höh liki kuukausi tätä jo veivattu monet tutut ulos heivattu
alkaako ketjujen taru loppua ei uudelle tule hoppua
Aurinkoo pilviä sadetta ja tuulta
lässyä lössyä hölynpölyä
mitään uutta ei enään kuulla.

https://youtu.be/KtSQdWNB2CI

Äänestä
  • Huushs huuuhs renkkuihi siittä!!!!!😉😉😉😉😉😉😯

Äänestä

Aloittaja

"Minä olen kuin eksynyt Perhonen harmaa
joka kehrättyä etsii pielusta villaista.

Jos löytäisin sellaisen hellän ja pehmoisen
suurin riemuin voisin sinne haltoimenaan laukaista.

Hämä-häkkini armaani kaipuuni minun
minä aavistan sinun kutoa osaavan jotakin sellaista."
-
https://www.youtube.com/watch?v=rld5YOUAevs

H.

Äänestä
Aloittaja

ei kun tää

H.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

hunksz kirjoitti:

"Miten kylmältä tuntuikaan paisteessa rinteen
olin yksin muistellen menneitä poikuuteen.

Sama rinne varmaan paikkakin sama
missä vaihteeksi tyttökin pyysi anna.

Jos sä olisit tässä niin tekisin samaa
jos silmäsi toistaisivat samaa sanaa."
-
https://www.youtube.com/watch?v=9-hznxw0tSM

H.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu