Musiikin tunteiden tulkki

Musiikin tunteiden tulkki

"Miten kylmältä tuntuikaan paisteessa rinteen
olin yksin muistellen menneitä poikuuteen.

Sama rinne varmaan paikkakin sama
missä vaihteeksi tyttökin pyysi anna.

Jos sä olisit tässä niin tekisin samaa
jos silmäsi toistaisivat samaa sanaa."
-
https://www.youtube.com/watch?v=9-hznxw0tSM

H.

101

1598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 22222222222222222222

      Löydät aikaisemmat jankutukset.
      Etsi.

      • Tämä ei ole jankutus.
        Tässä teksti ja ajatus muuttuu koko ajan.

        H.


      • joutaavatrenkkuihi
        hunksz kirjoitti:

        Tämä ei ole jankutus.
        Tässä teksti ja ajatus muuttuu koko ajan.

        H.

        Joillain ei kyllä muutu mihinkään ihan samaa viestistä ja päivästä toiseen


    • mimmimum-..mi

      Vahvaa tulkintaa tunteista....tunneihmisenä selkäpiihin menevää....oli musiikin tulkki....
      Aurinko menee piiloon välillä....ison valkopilven taakse....sieltä se taas kurkistelee....säteillään meille paistelee....

      https://www.youtube.com/watch?v=xAurL2GznD8

      • renkkuihin

        Toistoo.....jankutusta


    • Laulu joka vaatii vahvan äänen
      -
      "Tuulten noustessa nousevat tunteetkin
      vaan eivät jäähdy verien liekit.

      Tukat tuiskivat toisilleen suudelmassa
      silmä tuikkivat rakkaalle tunnelmassa.

      Tuuli-Kellot tiukuvat sydämet syövät
      sielut ahnaasti toisiaan syövät."
      -
      https://www.youtube.com/watch?v=dhbxjqMPSTU

      H.

    • Aurinko varhain siristää silmiään, heti haluan lähemmäksi, syvemmälle aamukainaloosi.
      Unensa viimein yökainaloinen löytää, kun vain kuulee kuiskauksesi, hengityskin havahduttaa.
      Mitä niiden väliin jää? Aamulla kaipaus yöhön ja yöllä ikävä aamuun.
      Ei sovi suloista unohtaa: ’Päivänokkoset’ kainalossa maistuvat makeilta mansikoilta.


      https://youtu.be/7yiamzTQE7w

    • "On ilta koittanut yöhön johtaa
      mitä kertoisin että unemme kohtaa.

      Lakanat myrskyssä tyyny-liinat mytyssä
      olen pyykki-poikasi olet puristuksessa.

      Sinä olet kuin lasi ikkunassa
      väristen vavahtelet myrsky-tuulessa."
      -
      https://www.youtube.com/watch?v=XnBwb8sUt04

      H.

    • ei.linkkiä.pinkkiä

      Tää on nyt kyllä kököin musa-aloitus jonka tällä palstalla olen nähhnyt.

      • tosi.kökköö

        Niin kirjottajat sekä "riimit" 😰


      • tosi.kökköö kirjoitti:

        Niin kirjottajat sekä "riimit" 😰

        Huomaan, että onpas aloitukset vähissä, kun mieleni tekee kommentoida tätäkin typerän tomppelia sepostustasi. Mutta kun olen yksi noista kököistä ja kirjoitan noita kökköjä, niin ihan vain huvikseni tämän raapustelen, kun ei oikein nukuta ja hommatkin on jo tehty. On niin himskatin valoisaakin.
        Olisi ollut tosi mukavaa saada joitakin perusteluja väitteillesi, mutta sitähän ei voi odottaa, koska jos olet lusikalla saanut et kauhalla voi sinäkään kommentoidessasi kahmaista.
        Viisaana toki tiedät mitä sana kökkö tarkoittaa, sanakirja määrittelee sen huonoksi ja kehnoksi, urbaani puhuu vielä ala-arvoisesta ja teennäisestä. Nyt puhun ja ajattelen vain ja ainoastaan omista tekeleitäni, ja tuollaisiahan ne todella ovat, mutta millainen tarkalleen, olisit voinut vähän yksilöidä, ei siitä mihinkään pääse, mutta se ilo on niin iso niitä kirjoitella, etten malta lopettaa, en halua, en tahdo.
        Sitä paitsi, miksi et ollut rohkea ja käyttänyt toista merkitystä, jota sanan kökkö vastineena voi käyttää. Nimittäin kyselin sananselittäjältä ja kökölle on myös merkitys paska, tiedäthän kun keväisin ennen vanhaan leviteltiin sontaa pelloille, ne olivat paskakokkareita, joita sinne pellolle heiteltiin.
        Olisikin ollut mukavaa, jos olisit rehellisesti kirjoittanut, että onpas rosaliiin oikea paska ja ilkiää vielä kirjoitellakin tuollaisia paskoja pitkin palstoja, täytyy olla todella paska tyyppi. Onneksi et tunne minua, silti arvostavan millainen kokkare todellisuudessa olen, joskus aika paskamainen, myönnetään tai ainakin v---tumainen.
        Hieman ihmettelen miksi olet sanan riimi laittanut lainauksiin, kenen riimin olet siihen lainannut, minusta se on oikein hauska sana ja sopii erityisen hyvin näihin kirjoituksiin, joita tähänkin aloitukseen ja muihinkin kirjoitellaan.
        Se on mukavaa, kun sinun sanasäilääsi voi lueskella muissa aloituksissa, ne varmasti hehkuvat suomen kielen ja sanojen rikkautta ja runsautta.
        Ehkä seuraavan kerran kun kommentoit, niin jospa yksilöisit vähän paremmin, huitoisit hieman pienemmällä sutilla tuon suhmurointisi.

        Kaikkea hyvää ja varsinkin kökötöntä ihanaa elämää sinulle. Voidaan hyvin ja en kyllä kehtaa kökköilyä lopettaa, sanat ovat niin mukavia, ajatukset vielä mukavampia.

        tosi.kökköö, musiikkia sinulle


      • rosaliiin kirjoitti:

        Huomaan, että onpas aloitukset vähissä, kun mieleni tekee kommentoida tätäkin typerän tomppelia sepostustasi. Mutta kun olen yksi noista kököistä ja kirjoitan noita kökköjä, niin ihan vain huvikseni tämän raapustelen, kun ei oikein nukuta ja hommatkin on jo tehty. On niin himskatin valoisaakin.
        Olisi ollut tosi mukavaa saada joitakin perusteluja väitteillesi, mutta sitähän ei voi odottaa, koska jos olet lusikalla saanut et kauhalla voi sinäkään kommentoidessasi kahmaista.
        Viisaana toki tiedät mitä sana kökkö tarkoittaa, sanakirja määrittelee sen huonoksi ja kehnoksi, urbaani puhuu vielä ala-arvoisesta ja teennäisestä. Nyt puhun ja ajattelen vain ja ainoastaan omista tekeleitäni, ja tuollaisiahan ne todella ovat, mutta millainen tarkalleen, olisit voinut vähän yksilöidä, ei siitä mihinkään pääse, mutta se ilo on niin iso niitä kirjoitella, etten malta lopettaa, en halua, en tahdo.
        Sitä paitsi, miksi et ollut rohkea ja käyttänyt toista merkitystä, jota sanan kökkö vastineena voi käyttää. Nimittäin kyselin sananselittäjältä ja kökölle on myös merkitys paska, tiedäthän kun keväisin ennen vanhaan leviteltiin sontaa pelloille, ne olivat paskakokkareita, joita sinne pellolle heiteltiin.
        Olisikin ollut mukavaa, jos olisit rehellisesti kirjoittanut, että onpas rosaliiin oikea paska ja ilkiää vielä kirjoitellakin tuollaisia paskoja pitkin palstoja, täytyy olla todella paska tyyppi. Onneksi et tunne minua, silti arvostavan millainen kokkare todellisuudessa olen, joskus aika paskamainen, myönnetään tai ainakin v---tumainen.
        Hieman ihmettelen miksi olet sanan riimi laittanut lainauksiin, kenen riimin olet siihen lainannut, minusta se on oikein hauska sana ja sopii erityisen hyvin näihin kirjoituksiin, joita tähänkin aloitukseen ja muihinkin kirjoitellaan.
        Se on mukavaa, kun sinun sanasäilääsi voi lueskella muissa aloituksissa, ne varmasti hehkuvat suomen kielen ja sanojen rikkautta ja runsautta.
        Ehkä seuraavan kerran kun kommentoit, niin jospa yksilöisit vähän paremmin, huitoisit hieman pienemmällä sutilla tuon suhmurointisi.

        Kaikkea hyvää ja varsinkin kökötöntä ihanaa elämää sinulle. Voidaan hyvin ja en kyllä kehtaa kökköilyä lopettaa, sanat ovat niin mukavia, ajatukset vielä mukavampia.

        tosi.kökköö, musiikkia sinulle

        musiikki taas tipahti

        https://youtu.be/heZEozouMlE


      • rosaliiin kirjoitti:

        Huomaan, että onpas aloitukset vähissä, kun mieleni tekee kommentoida tätäkin typerän tomppelia sepostustasi. Mutta kun olen yksi noista kököistä ja kirjoitan noita kökköjä, niin ihan vain huvikseni tämän raapustelen, kun ei oikein nukuta ja hommatkin on jo tehty. On niin himskatin valoisaakin.
        Olisi ollut tosi mukavaa saada joitakin perusteluja väitteillesi, mutta sitähän ei voi odottaa, koska jos olet lusikalla saanut et kauhalla voi sinäkään kommentoidessasi kahmaista.
        Viisaana toki tiedät mitä sana kökkö tarkoittaa, sanakirja määrittelee sen huonoksi ja kehnoksi, urbaani puhuu vielä ala-arvoisesta ja teennäisestä. Nyt puhun ja ajattelen vain ja ainoastaan omista tekeleitäni, ja tuollaisiahan ne todella ovat, mutta millainen tarkalleen, olisit voinut vähän yksilöidä, ei siitä mihinkään pääse, mutta se ilo on niin iso niitä kirjoitella, etten malta lopettaa, en halua, en tahdo.
        Sitä paitsi, miksi et ollut rohkea ja käyttänyt toista merkitystä, jota sanan kökkö vastineena voi käyttää. Nimittäin kyselin sananselittäjältä ja kökölle on myös merkitys paska, tiedäthän kun keväisin ennen vanhaan leviteltiin sontaa pelloille, ne olivat paskakokkareita, joita sinne pellolle heiteltiin.
        Olisikin ollut mukavaa, jos olisit rehellisesti kirjoittanut, että onpas rosaliiin oikea paska ja ilkiää vielä kirjoitellakin tuollaisia paskoja pitkin palstoja, täytyy olla todella paska tyyppi. Onneksi et tunne minua, silti arvostavan millainen kokkare todellisuudessa olen, joskus aika paskamainen, myönnetään tai ainakin v---tumainen.
        Hieman ihmettelen miksi olet sanan riimi laittanut lainauksiin, kenen riimin olet siihen lainannut, minusta se on oikein hauska sana ja sopii erityisen hyvin näihin kirjoituksiin, joita tähänkin aloitukseen ja muihinkin kirjoitellaan.
        Se on mukavaa, kun sinun sanasäilääsi voi lueskella muissa aloituksissa, ne varmasti hehkuvat suomen kielen ja sanojen rikkautta ja runsautta.
        Ehkä seuraavan kerran kun kommentoit, niin jospa yksilöisit vähän paremmin, huitoisit hieman pienemmällä sutilla tuon suhmurointisi.

        Kaikkea hyvää ja varsinkin kökötöntä ihanaa elämää sinulle. Voidaan hyvin ja en kyllä kehtaa kökköilyä lopettaa, sanat ovat niin mukavia, ajatukset vielä mukavampia.

        tosi.kökköö, musiikkia sinulle

        Heh!
        Eipä tainnut rosaliiin-höppänä tunnistaa, kuka sen sanan "kökkö" on palstalle lanseerannut, kun piti ottaa avuksi sanakirjaa, urbaania sanakirjaa, sananselittäjää ...
        Sehän on se sinun oman rakkaasi (ainoastaan hänen) jo kauan ja paljonkäyttämä sana, mitä Räysky tuossa vain kopioi.
        Vai sekö se avasikin sanaisen arkkusi pohjiaan myöten, kun joku toinenkin kopioi häntä?

        Et ole hänelle koskaan huomauttanut: ""Sitä paitsi, miksi et ollut rohkea ja käyttänyt toista merkitystä, jota sanan kökkö vastineena voi käyttää.""


      • rosaliiin kirjoitti:

        Huomaan, että onpas aloitukset vähissä, kun mieleni tekee kommentoida tätäkin typerän tomppelia sepostustasi. Mutta kun olen yksi noista kököistä ja kirjoitan noita kökköjä, niin ihan vain huvikseni tämän raapustelen, kun ei oikein nukuta ja hommatkin on jo tehty. On niin himskatin valoisaakin.
        Olisi ollut tosi mukavaa saada joitakin perusteluja väitteillesi, mutta sitähän ei voi odottaa, koska jos olet lusikalla saanut et kauhalla voi sinäkään kommentoidessasi kahmaista.
        Viisaana toki tiedät mitä sana kökkö tarkoittaa, sanakirja määrittelee sen huonoksi ja kehnoksi, urbaani puhuu vielä ala-arvoisesta ja teennäisestä. Nyt puhun ja ajattelen vain ja ainoastaan omista tekeleitäni, ja tuollaisiahan ne todella ovat, mutta millainen tarkalleen, olisit voinut vähän yksilöidä, ei siitä mihinkään pääse, mutta se ilo on niin iso niitä kirjoitella, etten malta lopettaa, en halua, en tahdo.
        Sitä paitsi, miksi et ollut rohkea ja käyttänyt toista merkitystä, jota sanan kökkö vastineena voi käyttää. Nimittäin kyselin sananselittäjältä ja kökölle on myös merkitys paska, tiedäthän kun keväisin ennen vanhaan leviteltiin sontaa pelloille, ne olivat paskakokkareita, joita sinne pellolle heiteltiin.
        Olisikin ollut mukavaa, jos olisit rehellisesti kirjoittanut, että onpas rosaliiin oikea paska ja ilkiää vielä kirjoitellakin tuollaisia paskoja pitkin palstoja, täytyy olla todella paska tyyppi. Onneksi et tunne minua, silti arvostavan millainen kokkare todellisuudessa olen, joskus aika paskamainen, myönnetään tai ainakin v---tumainen.
        Hieman ihmettelen miksi olet sanan riimi laittanut lainauksiin, kenen riimin olet siihen lainannut, minusta se on oikein hauska sana ja sopii erityisen hyvin näihin kirjoituksiin, joita tähänkin aloitukseen ja muihinkin kirjoitellaan.
        Se on mukavaa, kun sinun sanasäilääsi voi lueskella muissa aloituksissa, ne varmasti hehkuvat suomen kielen ja sanojen rikkautta ja runsautta.
        Ehkä seuraavan kerran kun kommentoit, niin jospa yksilöisit vähän paremmin, huitoisit hieman pienemmällä sutilla tuon suhmurointisi.

        Kaikkea hyvää ja varsinkin kökötöntä ihanaa elämää sinulle. Voidaan hyvin ja en kyllä kehtaa kökköilyä lopettaa, sanat ovat niin mukavia, ajatukset vielä mukavampia.

        tosi.kökköö, musiikkia sinulle

        Mistähän kummasta tuli rosaliiin tekstistäsi mielikuva, että tarkoitat minua?
        Tarkoititpa heitoillasi ketä tahansa, ilkeästi sanailit.

        Luen kyllä tämänkin aloituksen, mutta muuten en puutu tähän, aivan rauhassa voitte suloisia riimejänne kirjoitella.
        Kökköilkää tai olkaa kökköilemättä.

        Minä vaan renkuttelen ja siellä sanansäilääni ja sivellintäni vapaasti käytän.
        Omalla nimimerkilläni.
        Kiinnostaahan se ketju myös sinua.

        Täällä taitaa olla muita, jotka ovat kyllästyneet riimi-rakkaus-musiikkiketjuihin.


      • Tellukka kirjoitti:

        Heh!
        Eipä tainnut rosaliiin-höppänä tunnistaa, kuka sen sanan "kökkö" on palstalle lanseerannut, kun piti ottaa avuksi sanakirjaa, urbaania sanakirjaa, sananselittäjää ...
        Sehän on se sinun oman rakkaasi (ainoastaan hänen) jo kauan ja paljonkäyttämä sana, mitä Räysky tuossa vain kopioi.
        Vai sekö se avasikin sanaisen arkkusi pohjiaan myöten, kun joku toinenkin kopioi häntä?

        Et ole hänelle koskaan huomauttanut: ""Sitä paitsi, miksi et ollut rohkea ja käyttänyt toista merkitystä, jota sanan kökkö vastineena voi käyttää.""

        Peukku Tellukalle!


      • Peukkuja teille molemmille, tuplia ja triploja jos voisi antaa.
        ihaniaa tunteenpurkauksia.

        Naiset ovat oikealla asialla.

        Musiikin laitan myöhemmin, pitää vähän tehdä ensin hommia.

        Eläköön tunteet!!!!!!!


      • rosaliiin kirjoitti:

        Peukkuja teille molemmille, tuplia ja triploja jos voisi antaa.
        ihaniaa tunteenpurkauksia.

        Naiset ovat oikealla asialla.

        Musiikin laitan myöhemmin, pitää vähän tehdä ensin hommia.

        Eläköön tunteet!!!!!!!

        Erittäin viileänä ja hiukan tympääntyneenä kirjoitin, ei mikään purkaus.

        Jatkakaa sovussa.


      • Ancelina kirjoitti:

        Erittäin viileänä ja hiukan tympääntyneenä kirjoitin, ei mikään purkaus.

        Jatkakaa sovussa.

        Tunne se on viileä tunnekin, ja mukavaa, että vastasit.

        Yleensä en tunne tarvetta selitellä kirjoituksiani, jos niitä ei ymmärrä tai halua ymmärtää niin selittelyistä ne ei ainakaan parane. Mutta tässä kohtaa ihmettelen hieman, miksi otit itseesi, minähän kirjoitan tuossa lurittelussani vain itsestäni. Niin kuin aina - vain itsestäni, en muista, koska tykkään niin omista asioistani kirjoittaa, ja vielä aina omalla nimelläni, vaikka kommentti, johon tökkäsin onkin vain kuka tahansa tympääntynyt.
        Nimimerkillä jos sanoo olevansa tympääntynyt niin se täytyy ottaa todesta.
        Älä turhaa tämmöisen höppänän kirjoituksista mieltäsi pahoita.

        kaunista ja suloista lauantaipäivän jatkoa,

        Riimejäsi elämästä ja tunteista pienen miehen rinnalla on hauska aina lukea. Oli ne sitten missä aloituksessa tahansa.
        Sinä jos kuka osaaaaat.


      • kököttäjä
        Tellukka kirjoitti:

        Heh!
        Eipä tainnut rosaliiin-höppänä tunnistaa, kuka sen sanan "kökkö" on palstalle lanseerannut, kun piti ottaa avuksi sanakirjaa, urbaania sanakirjaa, sananselittäjää ...
        Sehän on se sinun oman rakkaasi (ainoastaan hänen) jo kauan ja paljonkäyttämä sana, mitä Räysky tuossa vain kopioi.
        Vai sekö se avasikin sanaisen arkkusi pohjiaan myöten, kun joku toinenkin kopioi häntä?

        Et ole hänelle koskaan huomauttanut: ""Sitä paitsi, miksi et ollut rohkea ja käyttänyt toista merkitystä, jota sanan kökkö vastineena voi käyttää.""

        Jaa, vai on aloittaja lanseerannut palstalle "kökkö" -sanan.
        Sana on suomen kielen monimuotoisuudessa hyvinkin kuvaava. Kuten rosaliiin jo kirjoitti. Meillä karjalassa myös kökötetään, eli istua nökötetään. Esim. "Mummo se on istua kököttänyt koko illan telkkarin ääressä".
        "Kökkö-vitsit" ovat ontuvia, niissä on "kökkö", kuin kuiva kokkare nenässä.

        Adjektiivina käytän nimmaria nyt kököttäjä eli tekstissäni kökötän.


      • rosaliiin kirjoitti:

        Tunne se on viileä tunnekin, ja mukavaa, että vastasit.

        Yleensä en tunne tarvetta selitellä kirjoituksiani, jos niitä ei ymmärrä tai halua ymmärtää niin selittelyistä ne ei ainakaan parane. Mutta tässä kohtaa ihmettelen hieman, miksi otit itseesi, minähän kirjoitan tuossa lurittelussani vain itsestäni. Niin kuin aina - vain itsestäni, en muista, koska tykkään niin omista asioistani kirjoittaa, ja vielä aina omalla nimelläni, vaikka kommentti, johon tökkäsin onkin vain kuka tahansa tympääntynyt.
        Nimimerkillä jos sanoo olevansa tympääntynyt niin se täytyy ottaa todesta.
        Älä turhaa tämmöisen höppänän kirjoituksista mieltäsi pahoita.

        kaunista ja suloista lauantaipäivän jatkoa,

        Riimejäsi elämästä ja tunteista pienen miehen rinnalla on hauska aina lukea. Oli ne sitten missä aloituksessa tahansa.
        Sinä jos kuka osaaaaat.

        Itsestäsi?
        Typerän tomppelille, joka ei voi kauhalla ottaa, kun on vaan lusikka kädessä?
        Suhmurointi?
        Niinhän sinä kirjoitit, etkä tarkoittanut itseäsi.

        Tuo sutiminen se minua innosti vastaamaan :)

        Tämä tästä, hyvää kesää.


    • mimmimum-..mi
    • Iltiksentoimittaja

      Kummisedät on niin paskoja leffoja. LOL!

    • "Paljas jalkasi oman jalkani päällä
      siro kätesi vyötäröni ympärillä.

      Nukkuisimme hiljaa onnesta kuristen
      satunnaisesti kaipuusta vääntelehtien.

      Aamu-horteessa mielet eivät tahtoisi nousta
      vaan halia halia toista."
      -
      https://www.youtube.com/watch?v=9EHyvcYrGSM

      H.

    • mimmimum-..mi

      Voisit heittää minua mansikalla....vastaisin suudelmalla....mansikka aikaa odotan...makeaa maistuvaa...ilta mitä ihanin...aurinko paistaa täysillä....mansikat kypsyvät valoisassa kesäyössä..
      Taikaa meidän kesäöiden...

      https://www.youtube.com/watch?v=4CPxOMOmohM

    • Ei pisteitä runoilia Hallikaiselle, ehkä toiselle.

    • "Sinne missä Pippuri kasvaa
      en heittäisi yhtäkään Mansikkaa.

      Minä etsisin tyttöä sirpakkaa
      puna-huulista Pippurin-kirpakkaa.

      Istuisin siellä keinussa lasten
      silloin tulisit yhtyisit rytmiini varta-vasten."
      -
      https://www.youtube.com/watch?v=cAlpEFkXee8

      H.

      • "rosaliin"

        Musiikki kuuluu renkutuksiin.
        Siitä puuttuvat sanat.


        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "rosaliin"

        Musiikki kuuluu renkutuksiin.
        Siitä puuttuvat sanat.


        H.

        Et kehtois alvariinsa juoksuttaa.

        On niin pirun pitkä matkakin.
        eikä se ite osaa mennä,

        Aina mun täytyy kaveriksi lähteä,
        ettei vallan taivaan tuuliin lennä.

        https://youtu.be/liGNxwmYrYc


    • "Minä kuulin tuulen sinun laulavan luulen
      eihän mikään muu voi niin kaunista olla.

      Tuuli lupasi jotain josta en ole varma
      sentään ymmärsin taatusti se oli armas.

      Minun sieluuni nousi ilon onnen tunne
      mihin juoksemaan lähtisin tuonne vai kunne."
      -
      https://www.youtube.com/watch?v=IlW5svXOFRM

      H.

    • mimmimum-..mi
    • mimmimum-..mi

      Olemme sellaisia kun olemme....elämä on meitä muokannut....elämään kuten elämme...kukin tavallaan....Mut onko väärin kaivata....onko väärin pitää toisesta ....enemmän kuin muista...

      https://www.youtube.com/watch?v=QM5D6N4wiMQ

      • kaipuun.kukkanen

        Mikähän ikäs mahtaa olla kun nuin tyhmiä kyselet.


    • "Olen huomannut tunteita muuttaa ei voi
      sama kaipuu on rinnassa nuoresta vanhaan.

      Saattaa olla että hetkeksi jotain katoaa
      mutta pian ne takaisin uudelleen saa.

      Annan sinulle rakkauden nuoren rinnan
      mausteeksi saat kastikkkeen vanhemman pinnan."
      -
      https://www.youtube.com/watch?v=rDiF_PC1lA4

      H.

    • "Aamu-pesulla luonasi olisi mukava olla
      pörröttämäsi tukan saisi oikoilla.

      Hetken miettiä mistä hän eniten pitäisi
      oikeastaan tykkäisi ei vaan taas tukan sekottaisi.

      Kainaloon laittaisi liikaa miehistä tuoksua
      mennä vuoteeseen odottamaan tuleeko ihan puoli-juoksua."
      -
      https://www.youtube.com/watch?v=v43J02mcFq0

      H.

    • "Minä kaipaan paljon sinua
      lukisin vaikka vain yhtä sanaa.

      Kaksi sanaa olisi mahtavaa juhlaa
      tuon verran kyllä saisit tuhlaa.

      Vaikka pelkäänkin tahdon sanoja kolmeen
      laske sinäkin rakas vie minut taivaaseen."
      -
      https://www.youtube.com/watch?v=uvnbqwOUMe0

      H.

      • taivastella

        Liikut vaarallisilla vesillä hunksz ;)
        Seinäjoki ja tango kutsuu -
        https://www.youtube.com/watch?v=LcR8RWwivyE

        Suutele kuin ammattilainen: kuinka jäät taatusti miehen mieleen
        Jotta jäisit pysyvästi seuralaisesi mieleen treffi-iltanne jälkeen, on sinun parasta osata käyttää huuliasi paremmin kuin kukaan muu.
        Suuteleminen on taitolaji. Tämän tietää taatusti varsin moni, joka on joskus pusutellut henkilöä, jonka suutelutaidot ovat päässeet ruostumaan.
        Ne naiset, jotka osaavat välittää tuliset tunteensa miehen huulille intohimoisilla suudelmilla, jättävät taatusti pysyvän muiston seuralaisensa mielen sopukoihin.

        https://www.youtube.com/watch?v=Vvr1Zel9UnQ


      • taivastella kirjoitti:

        Liikut vaarallisilla vesillä hunksz ;)
        Seinäjoki ja tango kutsuu -
        https://www.youtube.com/watch?v=LcR8RWwivyE

        Suutele kuin ammattilainen: kuinka jäät taatusti miehen mieleen
        Jotta jäisit pysyvästi seuralaisesi mieleen treffi-iltanne jälkeen, on sinun parasta osata käyttää huuliasi paremmin kuin kukaan muu.
        Suuteleminen on taitolaji. Tämän tietää taatusti varsin moni, joka on joskus pusutellut henkilöä, jonka suutelutaidot ovat päässeet ruostumaan.
        Ne naiset, jotka osaavat välittää tuliset tunteensa miehen huulille intohimoisilla suudelmilla, jättävät taatusti pysyvän muiston seuralaisensa mielen sopukoihin.

        https://www.youtube.com/watch?v=Vvr1Zel9UnQ

        "taivastella"

        Kommenttisi paikka on renkutuksissa.
        Siirrä se sinne.

        H.


    • mimmimum-..mi

      Olenkohan minäkin "rakkausfriikki " ...niinkuin Eino Leinon historiikki....Kauniita sanoja ainakin mies kylvi....niin ihanan hempeitäkin ....lempeitäkin..." ken taitavi lempeä vastustaa. ketä voita ei lemmen kieli"....Runoilijalle helppoa oli lemmenkieli....mutta monimutkainen on ihmismieli....

      https://www.youtube.com/watch?v=wIt62UrIjtg

    • Miten siirtyisi Eino päivään nykyisiin
      mini-hameisiin nilkka-sukkiin lyhyisiin.
      ..." ken taitavi lempeä vastustaa ketä voita ei lemmen kieli"
      -
      "Mitä voisin ma miehenä kirjoittaa mitä kertoo mulle meikattu mieli
      katselen kaukaa lempeni sykkeen jolla rohkea on kehon kieli.

      Ei rakkaus toimi minusta noin liian paljon on raastettu irti
      kuin rakkaus ontuisi horjuisi rivosti raakana soppana kiehuisi.

      Ennen meitä jo rakkaus valmiiksi syntyi ei oikein ole repiä hajalle
      laittaa esille muuta kuin silmien loiste hiusten heilahdus rakkahalle."
      -
      https://www.youtube.com/watch?v=kSM9Bi6KGAE

      H.

    • "Kesä-ilta yksin on lohduton pitkä
      hetki sininen lyhyt ja kylmä.

      Yö-lintujen äänet raastaa ilmaa
      ei pehmeää kehrääjää raakaa kirskuntaa.

      Rinteen nurmi ei tunnu pehmeältä
      illan tummuessa reeltä kiviseltä."
      -
      https://www.youtube.com/watch?v=lQawoVT6Xys

      H.

    • mimmimum-..mi

      Yökylässä pojanpoikaa kaitsin....nukuttuaan illasta yksin nautin.....pihan sohva pehmoinen....syliinsä otti haaveilijan .....kaunis ilta ....kauniita kaipaavia ajatuksia...pehmeää pumpulipilveä taivaalla...kastetta maassa...ikävää rinnassa..

      https://www.youtube.com/watch?v=F0cNDb2QbDA

    • "Ruusun-lehti putosi eteeni tielle
      katsoin ihmeissäin se selvästi hymyili minulle.

      Mikä kauhea kohtalo mikä ennustus paha
      sisar Tuhkimon musta vai Ruusujen prinsessa.

      Sivuun ensin astua ajattelin mutta sormiini poimin sen
      nuuhkaisin vähän suutelin siten terveiset sinulle lähettäen."
      -
      https://www.youtube.com/watch?v=10MS96nGpJU

      H.

    • "Minä kaipasin taas kun aikaisin nousin
      aamu-auringon valossa makuu-huoneessa.

      Niin kuin aurinko pakahtuu huoneessa pienessä
      minä pakahduin rakkautesi kaipuussa.

      Olen aivan liian pieni tunteeseen sinuun
      tule viimeinkin puhkaise reikä minuun."
      -
      https://www.youtube.com/watch?v=rI8bEJidGEE

      H.

      • Sandra-sentraalista

        Oi-joi-joi mikä tunteiden taivasten ryydyíttämä ketju! Saa ohjeita suutelutaitoon, kielisuudelmasta ei tosin tietoa, voihan senkin vielä opetella.

        Tässä musaa nuoruusvuosilta jolloin tunteet kulkivat yhtä kiitorataa taivaan kannen alla, puukenkä korkojen kopistessa lankkulattiaan. Muistellaan aikaa entistä, ah niin aikaa ihanaa.

        https://www.youtube.com/watch?v=jVk-5jlE6BU

        "On kylä Zambesissa alla auringon ja bulu-bula päällikkö on sen.
        Hän kauniin tyttärensä vuoks`on rauhaton........".

        Zambesi on jossakin missä Viktorian putoukset pauhaavat, muistan kait Etelä-Afrikassa?
        Luulottelen Hunksz`n hyvälleen kitaran kaulaa, sormien painalluksei kuumeisina kitaran kielillä.


      • Sandra-sentraalista kirjoitti:

        Oi-joi-joi mikä tunteiden taivasten ryydyíttämä ketju! Saa ohjeita suutelutaitoon, kielisuudelmasta ei tosin tietoa, voihan senkin vielä opetella.

        Tässä musaa nuoruusvuosilta jolloin tunteet kulkivat yhtä kiitorataa taivaan kannen alla, puukenkä korkojen kopistessa lankkulattiaan. Muistellaan aikaa entistä, ah niin aikaa ihanaa.

        https://www.youtube.com/watch?v=jVk-5jlE6BU

        "On kylä Zambesissa alla auringon ja bulu-bula päällikkö on sen.
        Hän kauniin tyttärensä vuoks`on rauhaton........".

        Zambesi on jossakin missä Viktorian putoukset pauhaavat, muistan kait Etelä-Afrikassa?
        Luulottelen Hunksz`n hyvälleen kitaran kaulaa, sormien painalluksei kuumeisina kitaran kielillä.

        "Sandra-sentraalista"

        Siirrä tämä paskan-jauhaminen renkutuksiin.
        Muuhun sinusta ei ole.

        H.


    • mimmimum-..mi

      Tyyni ja aavemainen pysähtynyt luonto....kuin odottava....jotain suurta jylinää....sateen ....tuulen ulvontaa...Myrskyä ja myllerrystä ihminenkin tuntee....tunteet vellovat aallokossa....ja taas tyyntyneessä haaveessa illan hämärässä...kuin lepattava liekki...

      https://www.youtube.com/watch?v=Jq_diFilWqs

    • "Katselin nurmikkoa vasta-leikattua
      oisin suonut sen jääneen pidemmäksi.

      Mietin siroja jalkojasi
      varpaitasi kauniiksi lakattuja.

      Kuinka mielelläni riisuisin ruoholle sinut
      ensin hellästi hyväillen poistaisin sukkasi."
      -
      https://www.youtube.com/watch?v=BEfWDos8Zi4

      H.

    • mimmimum-..mi

      Taas tämä kesä kuluu....loppuu .....onhan sitä jäljelläkin....hetkiä kauniita vieläkin...
      Mansikoita nyt maistelen....sinulle joka toisen syöttelen....jos tahdot armahain...

      https://www.youtube.com/watch?v=5AXylS1chdI

    • Me pohojalaaset ollahan niin käytännööllisiä, minääki olisin saanu isoon taloon poijaan jos se olis huolinu musta. Samoin ajattelen Dimitristä <3 Nyt ollahan taas täällä häjyjen joukoos.
      https://www.youtube.com/watch?v=vv12vxWrd7A

      • "mielikki.mummo"

        Laitahan tällaiset renkkuihin.

        H.


    • hunksilleterveisiä
    • mimmimum-..mi

      Kovasti herkässä ne kyyneleet ....karskimmalla miehelläkin....joka esittää kovista useinkin....niin ne vaan tunnekuohut tulee...tiiviissä porukassa...tunteiden tulkkina.

      https://www.youtube.com/watch?v=up9G4k-qj0k

    • "Aatokset aaltoina leijuvat pintaa
      ranta-kivellä outoa pohdintaa.

      Jos yritän kaikkeni aaltoko yltäisi
      rannalle sinun siellä tunteeni purkaisi.

      Mietteesi sisälleen tallettaisi
      täällä rannalla rakkautta purskahtaisi."
      -
      https://www.youtube.com/watch?v=vvRB3tkPi8g

      H.

      • Hän tuli kerran tänne länsi-ruotsiin laulamaan mutta oli niin humallassa että laitettiin takaisin.

        Ihmisen elämä on onnea ja surua. Pidän hänestä laulaja yhdessä Reijo Taipaleen kanssa.


      • Todessa elämä on hyvin lyhyt.


      • Sittensetoinenelämä

        Yeap, ihmisen elämä on kuin pieru Saharassa tai pisara meressä. Joskus 90-luvulla Tampereen taide(?)museoon oli tuotu iänikuisia egyptiläisiä esineitä muumioita myöten. Siellä ko. asian huomasi ihan konkreettisesti jos ei muuten ollut tullut ajatelleeksi.


      • Sittensetoinenelämä kirjoitti:

        Yeap, ihmisen elämä on kuin pieru Saharassa tai pisara meressä. Joskus 90-luvulla Tampereen taide(?)museoon oli tuotu iänikuisia egyptiläisiä esineitä muumioita myöten. Siellä ko. asian huomasi ihan konkreettisesti jos ei muuten ollut tullut ajatelleeksi.

        Finni on apina luulee olevansa joitain suurta---ehkä Nokia on harhakuva apinalle.


    • "Vesi on kirkasta juurille raikasta
      minä Kääminä tavoittelen taivasta.

      Valu norona luokseni sinäkin
      lupaan toiveesi täytän minäkin.

      Päättyessä kesän lehdet loistokkaaat
      jää jälkeemme myös rakkautemme pistokkaat."
      -
      https://www.youtube.com/watch?v=U_EyrBxYXNU

      H.

      • Hallikaiset hän suurin on täyttä paskaa minulle, tango on toista.



    • mimmimum-..mi

      Aamun kauneus jo häikäisi....katselin hiljaista maisemaa....vihreän eri sävyjä....muutama väriläiskä nurmella....Sitten jo tulivatkin lapset leikkeineen pihamaalle...paljain varpain....kumpa saisivat kokea kaikki kesän riemut...
      Minäkin tunnen paljon.....paljon jota on on ...joka ei pääse elämään...

      https://www.youtube.com/watch?v=DKaqpA7ptZk

    • "Aamu-kastetta sumuinen maailma
      ruoho pehmeä jalkojen alla.

      Aamu on alussa aurinko piilossa
      kunnes sumua kultaa ensi-säteen salama.

      Valo kirkastaa vaimean maailman
      kuin ois rakkaaltaan saanut suudelman"
      -
      https://www.youtube.com/watch?v=wlhY1WEAH8U

      H.

    • mimmimum-..mi

      Jäin miettimään lausetta....pientä mutta kuitenkin suurta...".Sinä riität"....kuinka usein tulee se riittämättömyyden tunne....nuorena ....keski ikäisenä....varttuneenakin..yksinäisenäkin... Tuosta lauseesta on tullut suosikki tatuointi...sinä riität...

      https://www.youtube.com/watch?v=ATsjkpDH96Y

    • Eipä löytynyt Jesseä pullastani.
      Joku toinen sen pintaan pullahti.
      -
      "Sepel-Kyyhkyjen poikaset ovat lähteneet
      pesän tyhjäksi viimeinkin jättäneet.

      Laatu-aika alkanut on aikuisten
      voivat lennellä minnekin seikkaillen.

      Onnen lintuset kuiskia keskenään voivat
      ensi vuonna tulethan taas kun Tuomet meille kukkivat."
      -
      https://www.youtube.com/watch?v=1kxHNbtGz4k

      H.

    • mimmimum-..mi

      Vanhankansan uskomuksia.....naisten viikolla jaksaa sataa....joka päivä ...miks ei ole miesten viikkoa....olisiko se pelkkää jyrinää ja salamaa....vaiko ihanaa auringon paistetta koko viikko....naisten viikolla valuu vain kyyneleet....taivas itkee...

      https://www.youtube.com/watch?v=kbq6qdCuNLA

    • "Mikä olla vois miehinen kostea viikko
      Kahluu-Housut nihkeät kiihkosta hikiset.

      Entä grillaus-essu kauhean kuolainen
      märkä suolainen suu-pieli nuolainen.

      Jos sä luonani olisit takaan sen
      koko viikon valuisin makuna onnellinen."
      -
      https://www.youtube.com/watch?v=KMfC1Z6c4Tw

      H.

    • Jokoriittää
      • "Jokoriittää"

        Menehän renkkuihin.

        H.


      • Jazz-tyttö

        Se oli hyvä. Vaikka ei jazzia ollutkaan niin siitä juolahti, että harmonikka on yllättävän hyvä jazz-soitin. Silloin kun joku oikeasti osaa soittaa sillä jazzia.


      • Jazz-tyttö kirjoitti:

        Se oli hyvä. Vaikka ei jazzia ollutkaan niin siitä juolahti, että harmonikka on yllättävän hyvä jazz-soitin. Silloin kun joku oikeasti osaa soittaa sillä jazzia.

        Soittajalla Ranskalainen oktaavit peukalolla siis soitto 4 sormella lähes aina.

        Luulen nähneeni nänet Suomessa---- Koska Suomi on tänään Venäjä tuskin pärjäsi soitossa.

        Venäjänkielisiä uutisia vuosi olla paljon lisää, pysyisi kansa ajantasalla.


      • Mitäääh

        Voisitko yksinkertaistaa ajatuksen juoksutustasi jotta pääsisi edes jotenkin siihen 'käsiksi'.


      • Luulen on pakko lopettaa kirjoittaminen---- Suomi on hyvin sairas valtio samoin --24.


    • mimmimum-..mi

      Tähtihetkiä olisi istua ruokapöytään....ja syömään ....miehen tekemää...
      Väheneekö meidän ikäisten tähtihetket....kaikki ihanat retket....unelmahetket...
      niin ei tarvitse olla... löytyy niin paljon vielä elämätöntä unelmaa...onnen hetkiä..

      https://www.youtube.com/watch?v=ePhuvICq7_M

    • "Minä katselen pilviä muodokas nainen
      vai kiukkuinen äijä laihan-lainen.

      Minä odotan ukkosta salamaa kamalaa
      rakeen sadetta puuskaa raiskaavaa.

      Sinä saattaisit sopia naiseksi minun
      jos on vähänkin tuollaista luonnetta sinun."
      -
      https://www.youtube.com/watch?v=c6JVitc8hrk

      H.

    • mimmimum-..mi

      • Musaterapiaa

        Yeap, olet oikeassa. Siitä huolimatta että hieman haitaria ko. genressä vierastan.


    • "Rakkauttaan saneli lempeään lauloi
      meren rannalla linnutkin vaikenivat.

      Taivaan kansiin nousi tuo korkea veisu
      tähtien silmät mustalla Sametilla humisivat.

      Jossain värähti neito kerran toisen
      tuota tunnetta suurinta kai omakseen toivoi."
      -
      https://www.youtube.com/watch?v=BzX-pkhSXfg

      H.

    • mimmimum-..mi

      Valkoisia laivoja ja purjeita piti lähteä ihailemaan....suunnitelmat menivät pieleen...näkeehän niitä melkein elävänä kuvistakin...aurinko armas taas luo paistettaan....palvoville....sydämille...

      https://www.youtube.com/watch?v=CAuKE69vYg8

    • "Lie koko maailma täynnä aaltoja
      vettä, valoa tunteita vahvoja aitoja.

      Miten lieneekään tilanne aalloilla silloin
      kun alkaa harmonia soimaan hämärissä illoin.

      Minä vannoisin että se rakkautta on
      vaikka kiihkeä rytmi vielä ois tahdistamaton."
      -
      https://www.youtube.com/watch?v=yCKg9PhIjI8

      H.

    • Olen etsiskellyt iltojeni iloksi (varsinkin viime päivinä kun tauti iski enkä ole uskaltanut lenkkeillä) ennen kuulematonta musaa, sellaista mistä tykkäisin jo ekalla tahi viimeistään tokalla kuuntelukerralla. Niitä löytyy harvoin. Tätä olen kuunnellut nyt ainakin kymmenen kertaa, ja joka kerta tykännyt enemmän.

      https://www.youtube.com/watch?v=kYsgY8Gmj0Y

      Kun olen niin totaalisen kyllästynyt kuuntelemaan aina vaan niitä samoja biisejä, eri esittäjillä tai ilman... Minulle se anteeksi suotakoon. Pah.

      • "saimaantaka"

        Koska sinulla ei näytä olevan kykyä kuvata tunteitasi linkittämääsi musiikin sanomaan...
        Siten kuin aloitus antaa aihetta.
        Kirjoittele renkutuksiin.

        H.


    • "Minä olen kuin jyvänen hiekassa
      rakkautesi täyttämässä maailmassa.

      Vajoan pohjalle nousen harjalle
      uhrina rakkauden lento-hiekalle.

      Minut ravistaa saat matoltasi pihalle
      lakaista harjallasi onnen-maalle."
      -
      https://www.youtube.com/watch?v=Z1tAihCHqrU

      H.

    • nononrotu
    • mimmimum-..mi

      Kaunis erikoinen perhonen.....osui silmiini pojan luona....kaikkein kauniimmat elämäni perhoset olen siellä nähnyt...harmaata ja pinkkiä...ja kuin ihanaa silkkiä..
      Pientä punaista kitaraa ....pikkukaveri yritti soittaa...kehuin että hyvin osaa....

      https://www.youtube.com/watch?v=tbigQ_mjbNQ

    • lopunalkua

      Höh liki kuukausi tätä jo veivattu monet tutut ulos heivattu
      alkaako ketjujen taru loppua ei uudelle tule hoppua
      Aurinkoo pilviä sadetta ja tuulta
      lässyä lössyä hölynpölyä
      mitään uutta ei enään kuulla.

      https://youtu.be/KtSQdWNB2CI

      • hunkki.suuttuuuu

        Huushs huuuhs renkkuihi siittä!!!!!😉😉😉😉😉😉😯


    • kymmenenkirosanaa

      heti kun loppuu lauluista itku ja valitus häviää öinen vieras ....
      https://www.youtube.com/watch?v=OGFwDHcnAVo

    • "Minä olen kuin eksynyt Perhonen harmaa
      joka kehrättyä etsii pielusta villaista.

      Jos löytäisin sellaisen hellän ja pehmoisen
      suurin riemuin voisin sinne haltoimenaan laukaista.

      Hämä-häkkini armaani kaipuuni minun
      minä aavistan sinun kutoa osaavan jotakin sellaista."
      -
      https://www.youtube.com/watch?v=rld5YOUAevs

      H.

    • ei kun tää

      H.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe