Tarviin pikaisesti apua... näkeekö ihastukseni kun stalkkaan milloin hän on ollut viimeksi paikalla? Käyn monta kertaa whatsapissa katsomassa.
Jos mies poistaa meidän keskustelun niin aukeaakohan se joka kerta tyhjänä miehelleni kun stalkkaan
Miehellä on samsungin puhelin.
Apuaa auttakaa äkkiä :D
whatsapp stalkkaus
iina22
4
3476
Vastaukset
Ei näe. Se näkee vain, että olet ollut paikalla Whatsapissa. Stalkkaa rauhassa.
Ei näe.
- tsöööpp
pilailulinkki vaan%3A%3Cbr %2F%3Ehttp%3A%2F%2Fminnaisoaho.puheenvuoro.uusisuomi.fi%2F219700-kolme-paljastusta-%5C%E2%5C%80%5C%93-naista-syista-laakkeiden-hinnat-ovat-moninkertaistuneet
- EnOleTrolli
Varmasti näkee, itse jakelin koulun powerpoint esitelmässä jakelemallani linkillä kaikille virukset ja tälläkin hetkellä seuraan kaikkia tyttöjä etukameran kautta ja saan kaikesta otettua videoita ja näyttökuvatkin onnistuvat. Siinä on helppoa runkkumateriaalia kun tylsistyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836309
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj534489- 764227
- 1314081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?533244Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263068Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72727- 342362
- 2042181
- 462006