Kun avaan puhelimen näytöllä näkyy sovellus nimeltä sit työkalut, joka kuitenkin katoaa sekunneissa. Onko puhelimessa bugi ,vakoilija vai mikä
Miksi näytöllä
4
2416
Vastaukset
Outo juttu?En ole törmännyt moiseen vaikka epäilen kaikkea mikä varsinkin älypuhelimeen liittyy. Itseläni on eka Kiinan ylpeys käytössä jossa kerrottiin olevan tiedon keruu/lähetin suoraan valmistajan yhteistyö kumppanille. Joku fiksu oli poistanut sen ylimääräisen osan elektroniikka kerholla muitten fiksujen todistaessa,ja oli ilmennyt että se oli turha puhelimen toiminnan kannalta,kuin ihmisen umpisuoli. Minä en auo laitteita,mutta olen huomannut eräitten sovellusten viipyvän välillä pidempään päällä,vaikka olisin poistanut väliaikaisesti käytöstä,siis useita sekunteja.Ja joskus Pankki aloitus tuo oudon tekstin hetkeksi näytölle,siitä ei saa mitään selvää vaikka otin valokuvan pienellä kameralla. Sinun tapauksessa yrittäisin etsiä oikean nörtin katsomaan luuria,älä hae apua näiltä tietokone asentajilta niitä kiinnostaa paljonko olet valmis maksamaan/täällä ilmoitti tuntitaksan 96e mutta veloitti tuplasti eikä saanut mitään aikaan,sama operaattorien kivijalka kaupat.Yritä hakea ne työkalut näytölle näetkö saman vai onko kyseessä tosiaan joku mainitsemistasi haitoista,yritin äsken hakea Nokialaiselta ja Huaweilta niitä enkä löytänyt mitään kaluja? Etsi siis nörtti kerho,ovat puolueettomia ja mulle ilmainen(tai kahvit ja voileivät kelpasi) Edellisiäkin on vaikea löytää,tuntuu että kaikki ovat keskiSuomen yläpuolella,en löytänyt etelästä halukkaita tutkimaan. Eli hae Oulun seudulta,ja onnea ja että minä poistaisin luurin käytöstä.
- anttiroid
"sit työkalut" mikä puhelin kyseessä? vuosimalli jne siirrytäänkö kohta peruspuhelimiin
- juubu
Eiku sim työkalut. Kun avaa puhelimen näytöllä näkyy vähän aikaa sovellus sim työkalut. Sit katoaa.
- Anonyymi
En tiedä mutta sim työkalut on perus sovellus mutta mikä sit työkalut ja en tiedä miksi se katoaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1347920- 595902
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813322Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73013Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101698Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2101660Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3361398Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351192Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931189Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321101