Torreviejaan mieli halajaa, mutta mikä matkatoimisto järjestää sinne matkoja?
Torrevieja
13
1219
Vastaukset
En tiedä matkatoimistoa, mutta yleensähän Torreviejaan varataan lennot erikseen ja vuokrataan asunto esim. Torreteam Niklanderilta tai Rantuulta. Näiden kautta voi ja kannattaakin tilata myös kyyti lentokentältä (Alicante) asunnolle ja saa opastuksen asumiseen kaupan päälle. Olen kirjoittanut omasta matkastani kirjan Sirkku Passinen: Vanha nainen Espanjassa, ja suosittelen lukemaan sen ennen reissua. Sitä saa tilattua netistä paperisena esim. adlibris.com ja sähköisenä esim. amazon.com. Sähkökirjaa voi lukea myös ilmaiseksi klikkaamalla nappia esikatselu. Hyvää matkaa!
- Anonyymi
Hei
Ikävää mutta todellista em firmojen kuljetukset ovat luvan varaisia joten
Jos poliisisetä pysäyttää kyydin,millä jatkat kun kävely motariööa kielletty,saatika jos sattuu kolari tms,voin ikäväkseni todeta,miettikää mitä teette
Tänään kun satoi tuli nokanderin vuokraamasta asunnon katosta vesi sisään,tässäkinherää kysymys minkälainen nikanderin firma on,vastaus oli kyllä siitä on omistajalle useaan kertaan ilmoitettu eli vuokraavat tietoisesti ainakin tätä asuntoa hyvänä ratkausuna,eiköhän liippa läheltä petosta - Anonyymi
Kaikkia löytyy,
Esim paniikissa olevat suomalaiset joku firma hoiti ainakin neljä koneellusta suomeen saaden n 190.000 €välityspalkkion,myi lippuja 570€ /henkilö
Ginnair myi saman lennon 305 €/henkilö
Kiitos
Lue iltasanomat 24.3- Anonyymi
Me maksoimme Finnairin lennosta 21.3. 507 € / hlö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me maksoimme Finnairin lennosta 21.3. 507 € / hlö.
Ginnairilta olisit saanut 305 eurolla.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ginnairilta olisit saanut 305 eurolla.....
Nyt kyttälä,avusta loput suomalaiset,käytä vaikka saamiasi palkkioita,hae samalla tukiaisia kuten palsamäki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me maksoimme Finnairin lennosta 21.3. 507 € / hlö.
Keltä ostit lipun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me maksoimme Finnairin lennosta 21.3. 507 € / hlö.
Anteeksi vaan mutta valehtelet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi vaan mutta valehtelet
21.3.20 klo 11.30. Malaga - Helsinki . Finnair veloitti 507 euroa. Mikä hätänä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
21.3.20 klo 11.30. Malaga - Helsinki . Finnair veloitti 507 euroa. Mikä hätänä?
Unohtui, varattiin 18.3. aamupäivällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi vaan mutta valehtelet
Alicante helsinki finnaiir nmyyti 305 €
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohtui, varattiin 18.3. aamupäivällä
Alicantesra kuitenkin finnair lennätti kotiin 320€
Toiseksi kyttälät voisi lennöttää palkkioilla yhden kotilennon - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alicantesra kuitenkin finnair lennätti kotiin 320€
Toiseksi kyttälät voisi lennöttää palkkioilla yhden kotilennonEi paha,viittaan kyttälän juttuun 24.3 iltasanomat
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109878"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483