Oon kuullu huhuja et Gta Sa tehtävii voi vetää uudestaa ku on vetäny ne kaikki läpi.Niiku voi valita minkä vaa tehtävän millo vaa! Onko tämä totta vai pelkkää tyhmien ihmisten tyhmyyksiä ;)
GTA: SA Tehtävät!!
Crosshair*
2
425
Vastaukset
- crippler
Otsikko.
esim. kaivostyömaalla voit tehdä tehtäviä (et voi itse valita järjestystä) sekä sielä pienoismalli kaupassa voit tehdä tehtäviä uudestaan mutta juoni tehtäviä ei voi tehdä uudestaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960